Şimdi Ara

2017 TÜRKNET'E GEÇENLER (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
4
Favori
9.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hız değerleriniz altyapınıza, ev içi tesisatınıza, modeminize ve santralinize olan uzaklığınıza göre değişkenlik göstermektedir. Hız değerlerinizi kontrol edebilmek için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    geçte olsa ilginiz için teşekkürler konu halledildi türknete devam teşekkürler
  • Samsun'da hizmetiniz var mı acaba?
  • TriaThlon kullanıcısına yanıt
    MErhaba, Türkiye’nin neresinde olursanız olun, TurkNet’den hizmet alabilirsiniz. Size TurkNet hizmeti verebilmemiz için otuduğunuz binanın ev telefon kablo altyapısının bulunması yeterlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    MErhaba, Türkiye’nin neresinde olursanız olun, TurkNet’den hizmet alabilirsiniz. Size TurkNet hizmeti verebilmemiz için otuduğunuz binanın ev telefon kablo altyapısının bulunması yeterlidir.



    sitenizi incelediğimde tek bir tarife var sanırım 59 liralık tarife. başka kampanyalar var mı?
  • TriaThlon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak müşterilerimizin kafasını karıştırmamak, onlara en faydalı paketi en akılcı fiyatla sunmak için Özgür paketinden farklı bir paket sunmuyoruz. Türkiye’de ki internet ve telefon kullanıcılarının ortalama kullanımlarından daha büyük bir paketi hem çok uygun fiyata hem de taahhütsüz olarak sunuyoruz.
  • Başvuru adresim Istanbul/Eyüp/Rami Cuma Mah. Yeşilçınar Sok. Adreste hızları arayanlar için zira ben çok aramıştım sadece bu hızda ben mi kullanıyorum diye. Ben başvuru aşamasını hızlı ve eksiksiz geçtim, detaylarla sıkmaya gerek yok. Çözülmesini istediğim şey hız sorunuydu, modem de 13 mbps gözüküyor fakat kullandığım hız 4 mbps di. TT ve Turknet ile Speedtest sitesinden aldığım hız sonucları aşağıda paylaşıyorum.

    Türk Telekom
    http://beta.speedtest.net/result/5858610503

    Turknet
    http://beta.speedtest.net/result/6460492037

    geçmeyi düşünenlere kolay gelsin.




  • Geçmez olaydım.

    Şirketin 4 telefon 2 de internet hattını bunlara taşıyalım dedik imanımız gevredi, dükkanın telefonuna 1 haftadır ulaşılamıyor.
    bunlar kadar dandik bir firma daha olamaz, servis sağlayıcıların Çin'i resmen.

    Donanımhaber'de Teknoseyir'de orda burda şov yapan şirketten bihaner yöneticiler kafalarını masalarından kaldırıp neler oluyor diye bir baksa belki düzelirler ama yine de zor. Bu müşteri hizmetleri ve beceriksiz teknik birimleri ile değil ülkeye bir mahalleye bile hizmet veremezler.

    Geçecek arkadaşlar varsa vazgeçsinler, kota hız demeden başka iss ile görüşsünler, bana dua ederler.
  • Geçtiğime pişman oldum, telefon hizmetini 1 ayı geçen bir süredir aktif edemediler. Bunu geçtim aktif etmedikleri telefon hizmetinin ücretini faturaya yansıttılar. Bu ayın 7'sinde şikayet ettim üzerine alıp tınlayan yok, canlı destek ekibi desen robot gibi aynı şeyi tekrarlayan anlama düzeyi düşük bir yaklaşıma sahip...

    Oyunlardaki ping hak getire CS GO'da 400 - 500 ping görüyorum gündüz, Türknet'ten önce VodafoneNet kullanırken max. 50-60 ping vardı.


    Artık ciddi ciddi Türk Telekom'a geçmeyi düşünüyorum, yemişim sizin özgürlüğünüzü de hızınızıda. Bu kafayla üzgünüm ki bir cacık olmayan ISS'ler kervanına sizde katıldınız.
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil aşamasında yaşadığınız sıkıntıdan dolayı üzgünüz. Ancak nakil işlemlerinde daha önce kullandığınız numaranın taşınması ve nakil olan bölgede müsait altyapının olmaması gibi nedenlerden dolayı bizden kaynaklı olmayan gecikmeler zaman zaman yaşanabilmektedir. Ancak biz ilgili kurumlarla hızla irtibata geçirip işleminizi hızlandırmak için gerekli görüşmeleri sağlayacağız. Tarafınıza yardımcı olabilmemiz için GSM numaranızı rica edebilir miyiz?
  • strategeist S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak kullandığınız hizmet aktifleştirilmeden müşterilerimize fatura çıkarmıyoruz. Faturalandırmamız internet/telefon hizmetiniz kullanmaya başladığınız tarihten itibaren başlar.

    Ortak kullanılan telekom altyapıları, modem veya ev iç tesisat bağlantıları gibi sebeplerle abonelerimiz zaman zaman bizim de istemediğimiz ping sorunları yaşayabiliyorlar.

    Hizmetinizi kontrol edip tarafınıza bilgi vermemiz için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    yalancısınız.
    4 numaranın 3 tanesini taşıyıp 1 tanesinde sorun yaşadığınızı mı iddia ediyorsunuz? üstelik telefon hizmeti verilemeyen hat üzerinden internet hizmeti alıyoruz.

    Ayrıca senelerdir kullandığım telefonu taşımak için nasıl bir altyapıya ihtiyaç duyuyorsunuz? teknik bilginiz olmadan varmış gibi yazarak müşteriyi kandırma yoluna gidiyorsunuz. Yalan söylemek ve müşteriyi oyalamak şirket politikanız olmuş.

    görüyorsunuz arkadaşlar, hayatları yalan dolan. tüm iletişim bilgilerim, anamın kızlık soyadı babamın don markası vs herşeyi biliyorlar ama sırf şov olsun diye burada oyalama politikasına devam ediyorlar.

    işte cep numaram;
    0541 545 35 50

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR
  • Bende Perşembe Günü Evraklarımı Aras Kargo ile postaladım.Cumartesi Ellerine gecmiş. Şu şekilde bir mesaj yazıyor;
    Belgelerinizde herhangi bir eksik yok.
    İnternet başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Telefon başvuru işlemleriniz devam ediyor.

    Ancak benim merak ettim.Ben Aktif Altyapıdayım (Yani Yapa ) Adresimi arattığımda bu şekilde cıkıyor.Ancak buna ragmen 16Mbit'e kadar İnternet hızı verebiliyorlar.Kota yok iyi güzel.Ama neden mesela daha yüksek hızlarda internet verilemiyor.Aktif altyapı daha hızlı değilmiydi ? Bu kısmı cozemedim.Acıkcası Bağlansın hız testlerime bakacam memnun kalırsam devam memnun kalmaz isem ayrılacam.Şans vermekte fayda var.Umarım hayırlısı olur.
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bilgi güvenliğiniz nedeni ile abonelik bilgileri hat sahipleri dışında üçüncü şahıslarla paylaşılamaz. Bu nedenle hat sahibi ile görüştüğümüzden emin olmak için bu bilgilerinizi sizden istemekteyiz. Bu güvenlik bilgileri bir dakika kadar kısa bir sürede temin edilebilmektedir. Hizmetinizi inceleyip tarafınıza en kısa süre içerinde arayarak bilgi verilecektir.
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Dostum selamlar,

    öncelikle üzüldüm deneyim için anladığım kadarı ile kurumsal hizmet alınyorsun. Telefon numaran ile geçişler en az problemli olanlar. Anladığım kadarı ile 3 hatta da sorunlar olmuş.

    Evraklar sisteme eklenir, ardından başvuru yapılır telefon hangi firmada ise geçiş için 48 saat içerisinde regülatif olarak karşı firma ok döner. Herhangi bir fiziksel teknolojik değişiklik olmaz.(bu nedenle teknik sorunu en az süreç)

    problem ile ilgili TurkNet desteğe tüm detaylarını aktarırsan süreci ayrı olarak bir temsilci atanıp süreci uçtan uca kontrol ederler. Özellikle bu kadar mutsuz ettiysek bir müşteriyi mutlu olana kadar elinden geleni yapar.

    Bu tarz problemlerde karşılıklı işbirliği önemli.

    selamlar,
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    Türknet bir müşteriyi memnun edemez arkadaşım.
    neden? çünkü şirketin vizyonu, yöneticinin vasfı ne olursa olsun ekip müsait değil. Vurdumduymaz, işbilmez, iletişim ve teknik becerileri kısıtlı insanlarla dolu bir yer Türknet.

    Ben 5 Temmuzda evrak teslim ediyorum, araya haftasonu girecek en geç salı günü açılacak diyorlar, salı günü kayıt alan bayi beni arıyor diyor ki "vergi numaranızda hata olabilir mi? bir numaranız için türk telekom'dan bu tc no/vergi no ile kayıtlı abone bulunamadı hatası alıyoruz, bir kontrol etsek"

    ben de cevap olarak "biz zaten türk telekom abonesi değiliz, kağıtta da yazıyor vodfone'dan taşınacağız." diyorum ve 12 Temmuz Çarşamba geçiş tamamlandı diye mesaj geliyor.

    geçiş tamamlandı diye mesaj geliyor da kimse bana geçiş yarıyamalak tamamlandı demiyor! Bir sorun olduğunu, aynı ofisteki 2 telefonun da ulaşılmaz olduğunu 13 Temmuz Perşembe günü modem kurulumu yapmak için gittiğimde anlıyorum, dükkanda ne internet var ne de telefon var!

    Bu arada taşındığını sandığımız diğer iki hat da aslında taşınmamış, sadece vodafone hizmeti kesmediği için biz türknet'e geçtiğimizi sanmışız...

    iş buradan sonra içinden çıkılmaz bir hal alıyor, cuma gününe kadar çoğu bayi ile olmak üzere bir srü telefon görüşmesi yapıyoruz ve ha şimdi açılacak ha açıldı diye diye çarşambadan cuma'ya kadar bizi oyalıyorlar, internet bağlantımız 14 Temmuz cuma günü geliyor, modem kurulumunu gece 12'de yapıyorum ki sabah bir de bununla uğraşmayalım.

    Sabah ofisten telefon geliyor, internet var ama telefonlar hala çalışmıyor!

    Bundan sonra hergün sabahtan akşama kadar müşteri hizmetlerine bağlanıp "anlıyorum" "ileteceğim" "yapacak başka bir şey yok" "sizi daha yetkili birine bağlayamam" "sorununuzu çözecek ekiple konuşamazsınız, biz aktaracağız" gibi aynı cümleleri kuran bir grup yarı robotun işkencesine maruz kalıyorum.

    Bu arada arayıp yardım dilendiğimiz bayinin de kandırıldığını anlıyoruz çünkü garibime de çözüyoruz döneceğiz döndük diye saçma sapan yalan yanlış bilgiler veriliyor ama halbuki bizi ne arayan var ne soran. Bu işi beceremeyen teknik ekipten birine bağlanıp neden çözülemediğini doğrudan sormak istiyorum ama öyle görünüyor ki Türknet bünyesinde böyle bir ekip yok. Onlar da benim bayiye dilndiğim gibi türk telekoma çağrı yapıp teknik destek dileniyorlar.

    En sonunda hizmet alamadığımız hat sayısı 1'e düşüyor ve onun da açılması bu akşamı buluyor. 5 Temmuz'da evrak vererek geçmek istediğimiz Türknet ile ilişkimiz ancak 18 Temmuz'da başlayabiliyor.
    Bu sürede iş yerimize ulaşılamıyor, iş yerimize gelen müşterilere hizmet verilemiyor ve biz bir yerleri aramak istediğimizde cep telefonlarımızdan arıyoruz.

    Bitti mi? bitmedi, kutusu da var.
    Online işlemler diye bir garabet var, orada canlı müşteri temsilcisi var diye derdimi bir de oradan anlatmaya çalışıyorum ve sağını solunu kurcalarken farkediyorum ki 12 Temmuz'da aktif edildiği iddia edilen telefonumla ayın 7'sinden beri hem de hep aynı numarayla olacak şekilde görüşme yapıyormuşum! aha listesi ekte.

    Bunu müşteri temsilcisine sorduğumda ortaya çıkıyor ki türknet sistemindeki bilgilerle benim ekranımdakiler örtüşmüyor! Ne hikmetse normalde hiçbir işe yaramayan müşteri temsilcisi bu ikiliği çat diye çözdürüyor ama bizim telefon hizmetinde hala daha bir gelişme olmuyor. Yani Türknet tarafına sıkıntı olabilecek bir sorun olduğunda müdahale eden leş teknik birim, iş benim telefon hizmetime gelince yatıyor, umursamıyor.

    Sonra bugün BTK'ya bir şikayet oluşturuyorum ve bu şikayetten sonra birden bir telefon geliyor -beni aramıyorlar, ofisteki diğer telefonu arıyorlar- ve UTANMADAN hattın binaya kadar sağlıklı şekilde geldiğini, sorunun bina içindeki tesisatta olduğunu söylüyorlar.

    Neden? çünkü amaç sorun çözmek değil, yalanlarla müşteriyi oyalamak ve BTK'ya ilgilendik diyebilmek.

    Sözleşmeyi imzalayan benim, içerideki iletişim numaraları bana ait ve görüştüğüm tüm müşteri temsilcileri sistemdeki cep numaramdan aranacağımı (aramadılar) söylemesine rağmen bu vasıfsız beni neden aramıyor anlamıyorum.

    Ulan deve! eğer bina içindeki hatta sorun varsa türknet'e geçmeden önce bu hat nasıl çalışıyordu? biz başvuru yapınca kendi kendine isyan edip mi koptu?

    Onu da geçtim, aynı hattan gelen internet çalışırkken nasıl oluyor da telefon çalışmıyor? yani bu canını yediğim hat binadan dükkana geliyor, ucuna splitter takıyoruz ve interneti veriyor fakat telefonu veremiyor öyle mi? bir de sorumlusu da biz oluyoruz ha?

    Bir de bu olaylar olurken hiçbir talebimiz olmamasına rağmen online işlemlere giriş şifrelerimizi değiştirmişler... hey yavrum benim be! sanki tek derdimiz şifremizdi!

    Ama hayvanlık bizde, hizmet almaya başlamadan araştırmayıp amerikadan ithal müdürünün sattığı hayale kandık üyelik başlattık. Halbuki iki gugıllasak görecektik ki bu sorun çözememe hali Türknet firmasının alamet-i farikasıymış...

    Bu arada başka bir durum daha var, bu adamların yüzyüze müşteri hizmetleri genel merkezlerinde değil.
    Genel merkezleri dolandırıcı bankerler gibi bir iş merkezinin ikinci katında ama müşteri hizmetleri astoria avm'de. Sanırım bu sorunları yaşata yaşata en sonunda yüzyüze müşteri hizmetlerini de genel merkezden taşımışlar -yada en baştan öyle planlamışlar- ki müşteriler gelip amigo orhan gibi üstlerine uçmasın, rezillik çıkmasın, gitsinler orada asgari ücretle çalışan olaydan bihaber tiplere sarsınlar.

    ama diyorum ya hayvanlık bizde, insan tuvalet kağıdı alacak olsa bile internetten bir araştırır, yok araştırmadan internet hizameti alırsa da işte böyle rezil olur.

    Tüm süreçte hem bayi hem de iğrenç müşteri hizmetleri aranarak bilgi verildi ama dediğim gibi yalan ve oyalama üzerine kurulu sisteminiz yüzünden her defasında tüm bunları en baştan anlatmak/yazmak zorunda kalıyorum.

    Al sana detay al sana rezillik, ithal müdüre mi söylersin, pislik teknik birime mi iletirsin bilmiyorum ama benim Türknet'ten artık hiçbir beklentim yok.

    İnşallah şirkete tmsf el koyar kayyım atanır bir şey olur da malını mülkünü icradan ucuz alıp taksimde yakarım.


    2017 TÜRKNET'E GEÇENLER2017 TÜRKNET'E GEÇENLER
    2017 TÜRKNET'E GEÇENLER
    2017 TÜRKNET'E GEÇENLER




  • Bu arada saat 18:30 oldu hala ne arayan var ne de soran. Telefonumu özelden de yazmadım ki göndermedi görmedik falan demesinler, aha orada kabak gibi duruyor telefonum.

    Bunlar aramayınca da ben mecbur oturdum destan yazar gibi buraya yazdım, gördüğünüz gibi benim tarafımda herşey şeffaf ve ispatlı.
    Bu iğrenç firma ile ilişkiye başlayacak herkese de tavsiyem uzak durmalarıdır.
    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR

    zaten taahhüt yok diyenler de kurumsal tarafta taahhütsüz seçeneğin olmadığını bilsinler. ayrıca taahhüt olmaması tüketicinin olduğu kadar servis sağlayıcının da lehine, yarın 100 lira yaptık da diyebilirler.

    Türkiye'den, insanlarından ve şartlarından bihaber ithal müdür burayı amerika sanıp polyanna gibi "yea öyle olmaz sonuçta onun bir süresi var" diyor ama sonuçta süresi de olsa bu süreyi gözetip duyurusunu yapar zammı yaparlar. hatta bu ülkede süre müre de yalan, adamlar yapar ondan sonra sen hakkını ara diye beklerler, aramazsan da yanlarına kar kalır.




  • Şuraya bak, her telefon 1000 dakika olmak üzere 4 hattım var. hadi diyelim ki tek hattım olsun onu bile doğru düzgün yazamamışlar;http://prntscr.com/fx89sy

    müşteri kullanmasa da ekleme yapıyorlar, bir de vaad edilen kotayı da vermiyorlar. hani nerde 1000 dakikam?
    resmen benden çalıyor adamlar ve utanmadan da oraya koyuyorlar çaldıklarını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican456 -- 18 Temmuz 2017; 18:56:23 >
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Hocam mesajlari okudum gecmisbolsun maalesef bende memmun kalamadim iptal dilekcesi yolladim cidden cok gelismeleri lazim daha max hizi veriyoruz diyor ama ttnin vaat ettigi hizin yarisindan daha hiz verip max hiz diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alican456 A kullanıcısına yanıt
    Denemesi bedava diye bi deneyelim dedik geçtik, telekom dan beter, tırt çıktılar, 22 gün dayanabildim sonra iptal dilekçesini gönderdik defalarca herhangi bir ücret ödücem mi diye sordum cevap hayır oldu.. Ancak abonelik iptal olduktan sonra 54 tl. Fatura çıkarmışlar ve bunu talimat olduğu için k.kartımdan çekmeye çalışmışlar, para olsa çekceklerdi yani. Böyle Düzenbaz adam bunlar..



    2 haftadır da bu faturayı inceleyip arıcaklar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epsotel -- 18 Temmuz 2017; 23:17:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelişmelerine gerek yok ki, zaten altyapı ülkenin altyapısı, yapacakları tek şey teknik ekip oluşturup iyi de bir müşteri hizmetleri kurmak, sanki gidip tüm ülkeye fiber döşüyorlar da gelişmelerini bekleyeceğiz. ekip oluşturamayan, oluşturduğu ekibi de yönetemeyen gariplerin yönettiği şirketin gelişmesi zor.

    ayrıca afedersin de seveyim hızını ya, bağlanmadıktan sonra kapının öte yanındaki kabloda dünyanın en hızlı interneti olsa ne yazar?
    yapa mapa altyapı cart curt diye evlada isim verir gibi kablolara sisteme isim vermişler ama sallıyorlar, önce bir müşteri hizmetlerini çözsünler, ayranı yok içmeye tahtı revanla gider sıvamaya diye buna diyorlar işte.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.