|
Bildirim
E bi zahmet..
Bahsettiğiniz araç sıradan bir Renault değil. GTI’ı piste gömer. |
yildiz demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
deniz_sea demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Gözlerine baktir bence Fanatikligi bir kenara birakirsak Virajli veya kisaca pist diyelim bu tarz yerlerde Renault kesinlikle en önde gelir zaten Nurburgring rekorlarini da biliyoruz. Type R in da şaibeli videosu var. Ayrica Hot Hatch diyorsak Hot kavramini daha zevkli daha surucuye yonelik karakteristigi ile Megane yine önde |
Renault deyince aklıma dizelden başka birşey gelmiyor.
|
renault iç mekanı tata dan beter.
|
Benim gözümde bir HONDA Type-R etmez nokta.
|
Birçok testte sürücülerin pistte en sevdikleri araç olmuştur. 2007-2012 arasındaki autocar dergilerinin neredeyse hepsini okudum ve bu araç yeri geldiğinde safkan spor araçlarla bile karşılaştırıldı.
|
Bu arada övündükleri 4 control sisteminin atası, Honda Prelude 4ws'tir. Yıl 1988 Yani muhtemelen bugün 4 control argesini yapan mühendis, o zamanlar daha yeni doğmuştu.
Elektronik kontrollü versiyonu da skyline'da mevcuttu aynı yıllarda. Getirdiği ağırlık, avantajından daha fazlasını götürdüğü için vazgeçildi. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 6 Şubat 2018; 19:18:5 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |