Şimdi Ara

2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.029
Cevap
17
Favori
142.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sabah itibariyle bolge bayilerine ve genel mudurluklere araclar geldi
    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 7 Aralık 2017; 9:46:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Bu ay satışını yapacaklar o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: struma

    Bu ay satışını yapacaklar o zaman

    Bayiler ısrarla Martta satisa sunulacak diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: struma

    Bu ay satışını yapacaklar o zaman

    Bayiler ısrarla Martta satisa sunulacak diyor

    Eski kasayı eritmek içindir.Ama bunu gören daha eski Duster almaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Bu sabah itibariyle bolge bayilerine ve genel mudurluklere araclar geldi
    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    Araçlar full donanım mı gelmiş ??

    Kahverengi güzel görünüyor

    Resim için teşekkürler daha fazlası var mı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Bu sabah itibariyle bolge bayilerine ve genel mudurluklere araclar geldi
    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    Araçlar full donanım mı gelmiş ??

    Kahverengi güzel görünüyor

    Resim için teşekkürler daha fazlası var mı :)

    Araclar orta donanim deniyor.

    Full olan 17 jantmis.

    Bunlar 16 jant

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Bu sabah itibariyle bolge bayilerine ve genel mudurluklere araclar geldi
    2018 Yeni Duster 2 (Ana Konu)

    Araçlar full donanım mı gelmiş ??

    Kahverengi güzel görünüyor

    Resim için teşekkürler daha fazlası var mı :)

    Araclar orta donanim deniyor.

    Full olan 17 jantmis.

    Bunlar 16 jant

    resimdeki araç romanya broşürüne göre full olan yani prestige paket.

    Krom tavan çıtası krom ayna kapakları ön tampondaki krom full olanda var ama buda krom paketli orta donanım olabilir.Çünkü prestige paketi 17 jantlı.

    Link yeni duster broşür(romanya):https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/ro/vehicles/duster/duster-hjd/brochures/brosura-noul-duster.pdf


    16" alaşım jant onlarda orta donanımda opsiyon listesinde ,normal 16" jant sandero stepway gibi sac ama alaşım görünümlü :) belkide yine bize göre donanım belirlenmiş.

    anahtarsız giriş ,7" ekran,geri görüş, 17" jant veee perde havayastıkları full de standart görünüyor.ama full ile orta donanım arası 4000Euro dan fazla fark vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 9 Aralık 2017; 21:55:15 >




  • Full versiyon


    Baz versiyon






  • Bana kalırsa en full donanım 120.000-130.000 TL arasında gelebilir.

    Malum euro dolar yükseldi.

    Keşke daha uygun fiyata gelse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En boş donanım vergi diliminin altında 69900'e gelir mi acaba.
    Yeni kasada epey iyileştirmeler yapılmış sessizlik ve stabilite anlamında.
    1.6 benzinli boş model 69900 gözden çıkardım. Alırım bir de LPG taktık mı tamamdır.
  • DUSTER İLK SÜRÜŞ:

    KAYNAK:https://tr.motor1.com/reviews/224035/yeni-dacia-duster-ilk-surus/

    İlk bakışta önceki modelin makyajlanmış versiyonu gibi duran araç, aslında eski modelden hiçbir kaporta parçası kullanmamış.

    Yeni Duster için düzenlenen global test sürüşü etkinliği, Yunanistan’da yabancı meslektaşlarımızla bizi bir araya getirdi. Bu organizasyonların bir faydası da araçların diğer pazarlardaki pozisyonu hakkında bilgi vermesi. Dacia, Kasım 2017’nin sonunda global satışlarını yüzde 11,8 artırmayı başarmış.

    Türkiye’de ise aynı dönemde 41 binlik satışla yüzde 5 pazar payına ulaştı, Duster ise son beş yıldır C-SUV sınıfında lider ve yüzde 21’lik pazar payını arttıramaya devam ediyor. Ne demişler; aynası iştir kişinin lafa bakılmaz...
    Öncelikle dış tasarımdan biraz bahsedelim

    Yeni Duster makyajlanmış bir model değil. Tamamen yenilenmiş ve eski versiyondan hiçbir kaporta parçası kullanmamış. Örneğin ön cam 10cm öne gelmiş, bu hem dış görünüşü etkilemiş hem de içerdeki ferahlık hissini arttırmış. Ön yüz karakter bakımından kesinlikle önceki versiyonlara göre daha güçlü. Yeni far tasarımı, panjur, kaput çizgileri, tampon ve hava girişleri hacimli bir görünüm sağlamış. Yan taraftan baktığımızda önceki modele benzese de, ön çamurluk üstündeki koruyucu, kaslı çamurluk çizgileri, arkaya doğru daralan camlar ve yenilenen tavan çıtaları ilk göze çarpanlar arasında. Arka tarafta ise kare formuna kavuşan farlar, yükselen tampon çizgisi, aerodinamiği gelişen bir bagaj kapağı ve alçalan tavan çizgisi var. Evet, tasarım göreceli bir kavram ama Yeni Duster, lansmana katılan tüm gazetecilerden geçer not aldı.

    Gelelim iç kısımlara

    Bu noktada Dacia gerçekten yepyeni bir sayfa açmış. Müşterilerden gelen bildirimler doğrultusunda iç mekân tamamen değiştirilmiş. Ön konsol, çift katlı ve dikey bir form kazanırken, bilgi ekranı sürücüye doğru bakan bir açıyla eskisine göre 7,5 cm yukarı konumlandırılmış. Piyano tipi tuş takımı, dijital klima kumandaları, yeni vites topuzu, kapı kolları, tavan ve neredeyse değişmeyen yer kalmamış. Örneğin, saklama alanları 27 litreyi aşmış ve ön koltukların altına çekmeceler yerleştirilmiş. Koltuk mimarisi, döşeme kumaşından dolgu süngerlere kadar revizyon geçirmiş. Ön kol dayama, bel dolgu ve yükseklik ayarı gayet güzel. Ama benim için en önemlisi, ön koltukların oturma alanının uzatılması. Sürücü koltuğuna oturunca bacakların altında oluşan boşluk hissi artık yok.

    Birisi yeni motor mu dedi?

    Duster malumunuz Renault Grubu’nun kendini kanıtlamış ve uygun fiyatlı motor seçeneklerini kullanıyor. Yeni Duster bu konuda da bir sürpriz yapabilir. Durum, ülkemize gelmesine yakın netleşecek ama test sürüşünde kullandığım 1.2 litrelik benzinli 125 beygir motorun, vergi ve yakıt tasarrufu avantajından dolayı Türkiye’ye geleceğini düşünüyorum. Yeni araçta benzinli olarak ayrıca 1.6, 115 bg’lik versiyon var. Bu motor ayrıca fabrikasyon lpg opsiyonu taşıyor. Duster’da benzinli seçeneklerin tamamı manuel vites olarak araca entegre ediliyor ve 4x2, 4x4 seçenekleri sunuluyor. Dizel tarafında ise 1.5 dCi 90 bg (sadece 4x2) ve 1.5 dCi 110 bg (4x2 ve 4x4) motorlar sunuluyor. Otomatik seçeneğinde ise sadece 1.5 dCi 110 bg motorun 4x2’lik versiyonu EDC ile buluşuyor.
    Sıra geldi yol izlenimlerine

    Test sürüşüne ilk olarak 1.2 benzinli 125 beygir 4x2 düz vites araçla başladım. Biraz önce bahsettiğimiz gibi bu motorun ülkemize gelme ihtimali çok yüksek. Yeni Duster, yeni tasarım falan derken bir yenilikte ses izolasyonu konusunda gerçekleşmiş. Dacia, bu konuda dersine iyi çalışmış. Yalıtım malzemeleri tamamen değiştirilmiş, araçtaki neredeyse tüm boşluklar doldurulmuş ve ses konusunda yüzde 50 civarında bir iyileştirme gerçekleşmiş. Bu oran laboratuvar testleri ile destekleniyor. Otoban sürüşünde 160km civarında hızlarda gayet rahat sohbet edebiliyorduk. Rüzgâr sesi 100km hızdan sonra kendini hissettiriyor, 130’lara doğru ses yükselmeye başlıyor ama yüksek hızlarda önceki versiyona göre kesinlikle daha iyi. Asfalt sesinde ise farklı zeminlerde farklı tepkiler verdi. Örneğin şehir içi yerleşim bölgelerinde 90 km civarı hızlarda gayet sessizken, kasaba yollarında asfalt kalitesi çok bozuldu ve aynı hızlarda giderken ses seviyesi yükseldi. Fakat asfalt dışına çıkıp çakıl ve toprakta zeminde ilerleyince izolasyon konusunda gerçekten mesafe aldıkları ortaya çıktı. 1.2 litrelik motor alt devirlerde cevap vermeyi geciktirmedi, çekiş iyi, kalkışlar üzmüyor. Şehir içi ve otoban karışımı 70 km’lik ilk test sürüşünde yakıt ortalaması 6.1 litre verdi. Açıkçası İstanbul’un yoğun trafik senaryolarında 7 litre civarında ortalama ön görüyorum.

    Bu arada Duster, yeni bir elektrik takviyeli direksiyon sistemi ile geliyor. Yüzde 35 oranında hafifleyen direksiyon, özellikle park sırasında çok rahat ve dönüş çapı yüzde 6 oranında azaltılmış. Yüksek hızlarda güç takviye oranını değişen sistem özellikle arazide de büyük kolaylık sağlıyor.
    Arazi yetenekleri arttırılmış

    Koca bir maden ocağında Yeni Duster’ın arazi yeteneklerini sergilemek için sıkı bir off-road parkuru hazırlanmış. Açılar, yokuşlar, inişler, çıkışlar hepsi aracın limitlerine göre ayarlanmış, haliyle zorlanmadan bu parkuru bitirmek çok keyifliydi. Şunu kabul etmek lazım, off-road sürüşü kesinlikle farklı, yıllarca taksicilik yapan birisi en iyi arazi aracıyla kolay bir parkurda zorlanabilir. Fakat off-road sürüşü iyi olan birisi, o parkuru sıradan bir otomobille çok rahat bitirebilir. Bu noktada aracın kabiliyetleri kadar sürücünün kabiliyetleri de önemli.

    Şahsen yıllarca modifiye edilmiş arazi aracı kullanan birisi olarak söylüyorum Duster, off-road ve 4x4 konusunda “yeteri kadar” kabiliyetli. Bir sürü cici-bici SUV biblolarının geçemeyeceği yerlerde kolayca ilerliyor. Bu noktada tek soru, off-road denilince ne anlaşıldığı. Malum fabrikasyon hiçbir 4x4, ağır şartlardaki parkurlarda yükseltme, vinç, şnorkel ve arazi lastiği takmış araçlar gibi kabiliyet gösteremez. Biz ise 1.5 dCi düz vites 4x4 test aracımızla bu parkuru tamamlarken asfalt lastikleri kullandık.

    Duster’ın off-road özelliklerine yeni donanımlar da eklenmiş. Mesela, öne, yanlara ve arkaya yerleştirilen 360° görüş kamerası. Hem park konusunda çok rahatlık sağlıyor hem off-road sürüşünde ön-arka tampon altını ve yan lastik açılarını görüyorsunuz. Örneğin bir kaya geçişinde aracı nasıl ortaladığınızı, yandan ne kadar yaklaştığınızı ve nasıl uzaklaştığınızı içerdeki ekrandan izliyorsunuz. Yokuş İniş Destek Sistemi (HDC) başarılı çalışıyor ama beni etkileyen 4x4 monitörü içene yerleştirilen pusula oldu. Off-road açılarını ve konumu gerçek zamanlı olarak sürücüye gösteriyor.

    Genel olarak değerlendirecek olursak Yeni Duster’da değişim gerçekten ciddi biçimde gerçekleşmiş. Rakiplerini sadece fiyatıyla değil farklı noktalarda da zorlayacak duruma gelmiş. Evet, mesela ön konsolda yine yumuşak plastiklere yer verilmemiş ama bu aracın kalitesini etkilemiyor. Kolay ulaşılabilir rakamlara ağırlık veren Dacia, maliyeti yükselten makyaj unsurlarından kaçınan bir politika uyguluyor. Renault platformu ve motorları üzerine inşa edilen araçlar güvenlik konusunda aktif ve pasif donanımların tamamında güncel versiyonlara yer veriyor. Bu otomobili lansmana katılan diğer yerli ve yabancı gazetecilerle aramızda değerlendirdik. Özet olarak Yeni Dacia Duster bizi gerçekten şaşırttı diyebilirim…




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    En boş donanım vergi diliminin altında 69900'e gelir mi acaba.
    Yeni kasada epey iyileştirmeler yapılmış sessizlik ve stabilite anlamında.
    1.6 benzinli boş model 69900 gözden çıkardım. Alırım bir de LPG taktık mı tamamdır.

    Belki renult bu sefer kafayı kullanırda orijinal LPG li versiyonuda getirir gerçi o versiyon avrupa da bile daha satışa sunulmamış.

    Ne kadar güzel olursa olsun fiyat avantajı olmadıktan sonra çok satılmaz.
  • İlk Turkce test geldi

    Dogan Kabak farkıyla


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARAÇ BAYİLERE GELDİYSE , MEMLEKETTE DE DENEME SÜRÜŞÜ YAPILIYORSA ARALIK AYI İÇİNDE SATIŞA ÇIKAR , YADA ÖN TALEP TOPLAMA GİBİ İŞ YAPARLAR.. 2018 E KALIRSA VERGİ YÜKÜNÜN ALTINDA KALIR ZOR SATAR.. ZATEN ARAÇ ORTADA, ÇOK YAKISIKLI OLMUŞ.. FULL DONANIM ALIP 10-15 BİN FAZLA VERMEKTENSE ALT DONANIM ALINIR, BİREYSEL ÇALIŞMALARLA ÇOK DAHA GÜZEL HALE GETİRİLİR. 225 70 16 LASTIK BU ARACA YAKISIR BİRDE YAY TAKILIR 7 CM YÜKSELTME VE ONDAN SONRASINDA DA MÜZİK SİSTEMİNE EL ATILIR , YAZILIM VS VS VS DERKEN AL SANA CANAVAR....
    DACİA BU , İLLAKİ BİR YERLERİNİ EKSİK BIRAKACAKTIR..
    ARACI ALDIGIM BAYİYE ISRAR ETMEME RAĞMEN SATIŞI 2018 MART TA DİYOR.. ELLERİNDE ÇOK FAZLA ESKİ KASA STOĞU VARMIŞ....
    BAKALIM BEKLEYİP GÖRECEĞİZ..............
    AMA BU SEFER BECERMİŞLER GERÇEKTEN ...
  • Sase guclendirmesinin faydasi ile A sutunu bukülmuyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Yine 3 yildiz almis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Yine 3 yildiz almis

    Eskisi de 3 yıldız almıştı ancak kriterler çok gelişti.
    Eskisi şimdi girse sıfır yıldız alır.
    Fiat Punto 2006'da 5 yıldız almış, aynı kasanın fabrikadan çıkan yeni bir örneği bugün sıfır yıldız alıyor.
    3 yıldızı bugün almak büyük başarı değil ama gelişim yine de büyük.
  • https://youtu.be/dxzU602UmEE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağustos ayından beri deli gibi takip edip araştırıyordum. Taki çarpışma testini izleyene kadar, öncen çarpmada başarılı ancak yandan çarpma tam bir facia. bu arabaya çocuğunuz ve aileniz ile bineceksiniz. Tamam ekonomik olsun ama ortadan ikiye de bükülmesin. arakdaşlar puntoyu örnek vermiş, b segmentinde olmasına rağmen 500l ile karşılaştırmanız daha mantıklı olacaktır, o da 5 yıldız almış. Ben vazgeçtim ofroad hayalleri başka bahara kaldı. corolla ile devam :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyatlar neden açıklanmıyor acaba?
    Herkes bu kadar merak içindeyken fiyat konusunda...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.