Şimdi Ara

2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
11.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Arada açıp bakıyorum, genelde başka otomobillere benzetme çabasını pek sevmem ama ilk andan beri aklıma Leon mk1 geliyor HB için.



    Leon'da otomobilin burnu şişkin arka tasarımla uyumluyken, bunda keskin burun pek uyum sağlamamış, kamburlaşmış araba. Sedan çok daha uyumlu ve zarif olmuş.

    Kabin harika,



    Motorlarda bizim pazara yine uyumluluk olmadığı gibi, 1.5 dizel de kalmış, 1.8 dizel geliyor onun yerine. Açıkcası tr'ye getirme çabasına değeceğini bile düşümüyorum.
    tartışmasız bu segmentteki en iyi iç mekana ait araba premiumlar dahil!




  • Zaten satılmıyordu, dizel de 1.6'nın üzerine zıplamış bir de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 29 Kasım 2018; 0:32:19 >
  • ankura kullanıcısına yanıt
    ne açıdan pahalı? clionun fiyatına baktın mı :) servis eksiği var da fiyattan şikayet tuhaf

  • hattori hanzo kılıcı gibi.

  • Bence harika olmuş..



    Küçük dokunuşlarla premium tasarım nasıl başarılır..bu işte..



    Bazen çok güzel tasarımlar görürüz ama o tasarımların bir şekilde ruhu, felsefesi yoktur..



    O yüzden çabucak sıradanlaşır..sıkılırsınız..



    Bu öyle değil..



    Tasarımın ruhu bu araçta var..



    Hb çirkin değil.. farklı..göz alışacak ve gençler arasında vurulanlar çok olacak bu hb kasaya..



    Ayrıca daha önce de böyle çok geniş c sütünlu araçlar olmuştu..



    Örneğin alfa brera..



    goo.gl
    Yeniden Yönlendirme Bildirimi
    https://goo.gl/images/QXnP52






    1998 seat leon cupra



    goo.gl
    Yeniden Yönlendirme Bildirimi
    https://goo.gl/images/khMHU7




    Gibi..



    Mazda biraz daha abartmış gerçi..



    Ben şahsen bütün araba alma planlarımı erteledim..bu aracı bekleyeceğim..benzin benim için ideal..orda sorun yok..



    Bu arada mazda umarım artık aracın önüne plaka takmak için bir yer bırakır.. çünkü o güzelim ön ızgaraya plaka takınca, bütün karizma gidiyor..



    İçi de çok elit olmuş ama benim tercihim daha oyuncaklı olması yönündeydi..neyse artık.



    Araç çok güzel..az satıp, apaçilerin ilgi alanına girmiyor oluşu da benim en büyük tercih sebebim olacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fotifoti kullanıcısına yanıt
    neden tuhaf geldi ki aynı sınıftaki araçlara göre fiyatları rekabetçi değil.

    clionun fiyatına göre araç fiyatlarını belirleyeceksek mazda3 ün fiyatı 200 bin den başlamalı. :)
  • Arabanın tasarım müthiş. Özellikle HB bana göre çok güzel ve Sonunda sunroof koymuşlar arabaya. Bir de arka taraf biraz tuhaf olmuş sanki C sütunundan dolayı.ama genel olarak güzel. Fiyat 22.bin dolar olsa,
    vergisiz 110.000tl yapar. Ötv(%35) ile 148.500tl yapar.
    148.500 artı KDV ile 175.000tl yapar..Bayi karı, distribitör falan 200.000tl'den aşağı olmaz.
  • Aracı merak edenler için 27dk;

    Autogefühlyoutube
    All-new Mazda3 REVIEW Exterior Interior comparison Hatch vs Sedan 2019 2020 Mazda 3 - Autogefühl
    https://www.youtube.com/watch?v=_DwY0rQ3Zms




  • zingfth kullanıcısına yanıt
    Sunroof zaten vardı. 1.5 motorlar baz sunroofsuz şasiyle çıktığı için ve tr'ye sadece bu motor geldiği için bizde yoktu. Eğer bir 1.5 motor varsa bize yine o geleceği için yine tr'de sunroof olmayacaktır büyük ihtimal.

    Ancak cam alanı açısından boğucu arka bölümü açmak için en azından 308'lerdeki gibi açılamayan büyük bir cam tavan gerekiyordu bence.
  • 22.000 dolar amerikada 2.5 motorlu en full aracın fiyatı galiba. Daha düşük bir fiyatla geleceğini düşünüyorum.
  • Bağımsız süspansiyonlar gitmiş ve torsiyon çubuk gelmiş. Forum bile uyumuş bu konuda...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatal_hand

    22.000 dolar amerikada 2.5 motorlu en full aracın fiyatı galiba. Daha düşük bir fiyatla geleceğini düşünüyorum.
    Ben varsayım yaptım.22.000$ demedim.Hadi 18K olsun..
  • Bence kesinlikle tasarım harika.Sedan sever bir insan olarak ön ve arka tasarım uyumuna bayıldım. Donanım ve kalite olarak zaten çok iyi seviyedeydi Mazda şimdi motor tarafında da güncelleme var yine çok iyi işler yapacaklar. Biz ise sadece Videolar ile idare edicez malesef

  • Güncel sedan kasasını bile yolda görünce gözümü ayıramıyorum, bunu görünce dibim düşer artık
  • Hiç beğenmedim, özellike hatchback olanını.
    Nedense bana b segment kardeşi olan mazda 2'yi hatırlattı.
  • Super

  • Tam bağımsız arka süspansiyon yerine yenilenmiş torsiyon çubuğu sayesinden ödün verilen yol tutuş ve denge yerine genişletilmiş ve düzeltilmiş bagaj hacmi:
    .
    -Daha iyi aile arabası!

  • Hb modeli infinity gibi olmuş benim çok hoşuma gitti.
  • 2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor

    yumurtalık formu Focus II HB 'e de benzemiş sanki
  • Niye kimse motorların teknik detaylarını yazmamış, motorlar kaç kısrak gücünde kaç NewtonMetre torka sahip belli değil mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.