Şimdi Ara

2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
5.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Geçtiğimiz aylarda tanıtılan 2019 Mazda 3’ün Avrupa lansmanı Portekiz’in başkenti Lizbon’un en güzel manzaralı yollarında yapıldı. Böylece Avrupa’da satılacak yeni Mazda 3’ün motorları da detaylı bir şekilde ortaya çıkmış oldu. Japon üretici bu detaylarla birlikte 2019 Mazda 3’ün tüm hatlarını gözler önüne seren devasa bir fotoğraf galerisi de yayınladı.
     

    Yapılan açıklamaya göre 2019 Mazda 3 Avrupa’da iki benzinli bir de dizel motorla satışa sunulacak. Bir önceki jenerasyonda bulunan 1.5 litre ve 2.2 litrelik dizel motorların yerini yeni 1.8 litre Skyactiv-D turbo dizel motora alacak. 4,000 dev/dak’da 116 beygir güç üreten bu motor, 1,600 – 2,600 dev/dak arasında 270 Nm tork sunacak. Yeni dizel motorunu ekonomi şampiyonu olarak nitelendiren marka, karma yakıt tüketimini 4.7 lt / 100 km ve CO2 salınımını 130 g/km olarak açıkladı.

     
     

    Türkiye'de 1.5 SkyActiv-G seçeneğine devam 

    Motor gamının benzinli tarafındaki Skyactiv-G 2.0 litrelik atmosferik motor 6,000 dev/dak’da 120 beygir güç ve 4,000 dev/dak’da 213 Nm tork üretecek. Mazda’nın M Hybrid adındaki yeni 24V hafif hibrit sistemi ve silindir kapama teknolojisinden yararlanan benzinli motor, bu sayede daha gelişmiş yakıt ekonomisi ve düşük egzoz emisyonuna sahip olacak. Mazda, WLTP verilerine göre bu motorun karma yakıt tüketimini 6.0 lt / 100 km, CO2 salınımını ise 136 g/km olarak belirtti. Ayrıca Türkiye’de 1.5 litrelik SkyActiv-G seçeneği sunulmaya devam edecek.

     
     

    Motorlar hafif hibrit sistemiyle daha verimli 

    Japon üreticinin çok konuşulan Skyactiv-X motoru da 2019 Mazda 3 ile birlikte sunulacak fakat bu motorun verileri henüz açıklanmadı. Öte yandan, 2019’un sonuna doğru seriye eklenecek “Kıvılcım Kontrollü Sıkıştırma Ateşlemesi” özelliğine sahip motorun 181 beygir güç ve 222 Nm tork değerine sahip olacağı biliniyor. Ayrıca 24V hafif hibrit sistemin bu motorda da kullanılacağı gelen bilgiler arasında. SkyActiv-X’in sahip olduğu özellik sayesinde dizellerin verimliliği ile yarışacağı söyleniyor.

     
     

    2019 Mazda 3’ün standart olarak 6 ileri manuel şanzımanla eşlenen tüm motorlarında 6 ileri otomatik şanzıman tercih edilebiliyor. SkyActiv-X’in hatchback versiyonda i-Activ adındaki dört tekerlekten çekiş opsiyonuna sahip olacağı söyleniyor. Ayrıca tüm modellerde Mazda’nın G-Vectoring Control Plus özelliğinin standart olarak sunulacağı da Avrupa lansmanında ortaya çıkan detaylar arasında.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
    2019 Mazda 3'ün Avrupa'daki motor seçenekleri belli oldu
     







  • Aracın kasası 10 numara 5 yıldız olmuş. Sunulan motor ve fiyat da verimli olursa güzel olur. Tam bir premium havası var araçta.

  • Skyactiv X motoru da açıklasalardı, şöyle 200Bg 250 Tork Skyactiv G den düşük tüketim keyifler yerine gelirdi alamasak da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski kasası çok daha güzeldi iç dış olarak. Bu nedir yav. Yıl olmuş 2019 böyle güzel bir aracı bu çirkin şeye nasıl dönüştürdüler anlamış değilim.
  • Engin Cann kullanıcısına yanıt
    Önleri aynı gibi biraz C sütunu garip duruyor. Yollarda görsek alışırız. İçte de havalandırma ızgaraları sanki torpidodan başlayacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8 lt turbo dizel 116 beygir, 2000 atmosferik benzinli motor 120 beygir...
    Mazda kendini geliştirmemiş geriye gitmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda kadar özgün bir firma kalmadı sanırsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8 116hp dizel büyük başarı cidden, bu tarz motorlar 15-20 sene önce filan üretiliyordu.
  • Ahhhh Mazda Ahhhh

  • Tasarımı beğendim, birbirinin aynısı sadece üzerindeki markası değişik modellerden sonra, ilaç gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB bazı açılardan kambur ve orantısız duruyor, çoğunun aksine bu nesli ben zarif bulmadım. İddialı olabilir ama güzel değil. Bagajın 291lt'ye düşmesi ayrı bir fiyasko zaten ama kabin şiir gibi. Direk oturası geliyor insanın, geçen yeni Focusa bindim, alıp şu kabini Ford'un ağzına çarpacaksın.

    Ayrıca 2.0lt motoru gücünden bağımsız çok başarılı Mazda'nın ama bu 1.5 motor yetti. Tamam az yakıyor, bizde kullanıyoruz döneminde iyiydi de performans anlamında rekabet edemedikten sonra rakipler ile anlamı yok. 1.8 dizelin bu ülkede zaten şansı yok. Bu alet buraya gelecekse bile boşu boşuna geliyor bence ya neyse. Ford gibi marka Focus gibi bir otomobili satamıyor da bunlar burada Mazda satacak. Ankara da bir tane yer yok şuan Mazda satan, olan da kapandı.
  • maksimum güçleri aynı olsa da büyük motor düşük devirde daha çok güç verir daha kullanışlı olur. yakıtı düşükse 1.8 olmasının ne zararı var?
  • Fade to Black kullanıcısına yanıt
    ÖTV dezavantajı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fade to Black

    maksimum güçleri aynı olsa da büyük motor düşük devirde daha çok güç verir daha kullanışlı olur. yakıtı düşükse 1.8 olmasının ne zararı var?
    0.2 lt için 2 katı vergi demek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault ve honda 1.6 diesel üniteden 160 hp ve 380/350 Nm tork çıkarıyorlar. Varın gerisini siz düşünün. Zannımca diesel ünitenin heryeri ofsaytt...

  • İlk kez bu kadar çirkin bir mazda görüyorum.
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt
    bizim ülke avrupada olmadığı, başka bir evrende olduğu için konu alakasız. ya bize özel düşük bir versiyon getirirler ya da hiç getirmezler.

    1.6 motorlarda 90lı yıllarda renault ford opel falan benzer fiyat ve tüketim için 90-100 beygir satarken toyota honda 115-120 beygir satıyordu. o zaman anlamlıydı bu aynı hacimde daha güçlü motor. şimdi devir değişti, işler değişti ama bizimkiler hala mazide.
    160lık renault 110luğu kadar az yakabilecek mi? honda gibi eline yüzüne bulaştıracaklarsa hiç yapmasınlar zaten dizel motor.
  • C sütunu fazla iddialı, arkadan görünüş falan bizde yumurta kasa denmeye aday. Eskisi daha karakterli gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor gücü, 1999 megane 1.9 dti ile kapışıyor

  • Skyactive-X verilerini sabırsızlıkla bekliyorum.

    Katalog verileri elinde olan var mı ? Ya da link verebilecek olan ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buy>akip_giden_yillarim -- 20 Şubat 2019; 22:50:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.