Şimdi Ara

2019 SONY TV (ANA KONU) (45. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.705
Cevap
40
Favori
151.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, xg9505’in eARC\ARC çıkışıyla Yamaha RX-V681 ses sistemini tv out çıkışıyla hdmi kablosuyla bağladım. Hem tv’den hem de avr’den tüm ayarları yaptım. Ancak bazen tv’yi açtığımda ses sisteminden ses geliyor, başka zaman tekrar açtığımda ses sistemi çalışsa da ses çıkışı olmuyor.. Ayarlarla çok uğraştım, ancak düzelmedi. Ses gelmediğinde ses sisteminin ekranında “decoder off” yazıyor. Galiba tv’den her zaman ses sistemine ses çıkışı olmuyor. Tv her açıldığında ses sistemine çıkış olacak şekilde sistemi stabil etmenin bir yolu var mıdır? Optik’le bağlantıda sorun yok, ancak optikde Dolby plus veya Atmos sesi aktarılamıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlarım öncelikle herkese selam
    Babam ısrarla gitti sony tv aldı ben lg nanocell istememe rağmen model xg80 kurulumu kendimiz yapsak garanti geçerli oluyormu yoksa illaki servis mi gelecek
    Ha bu arada galiba iphone’un ekranını aktaramıyoruz ve panel yanlış anlamadıysam 50 hz çokca hayal kırıklığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mert263 M kullanıcısına yanıt
    Servisi bekleyin. Kırık vs çıkarsa servis raporu gerekli.
  • PainOfChaos P kullanıcısına yanıt
    Sonunda xg80 kullanan birini buldum :) hocam bu tv’nin paneli lcd diye geçiyor arka aydınlatması led olarak yani bu tv led mi lcd mi hala çözebilmiş değilim inşallah aldığımıza değer ama yazılımsal problemleri çok gibi duruyor maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    Servisi bekleyin. Kırık vs çıkarsa servis raporu gerekli.
    Çok sağolun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda 65xg9505 aldım 2 gün önce servis kurdu bahsettiğiniz netflixdeki ses sorunu bende yok servis tvye yazılım attı bu yazılım şimdilik servislerde var internette yok dedi bununla bir ilgisi varmı bilmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nerdeburda kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Ayarlar-hakkında-sürüm bakabilir misiniz android 8 mi 9 mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazen çok iyi resim veriyor meret. Internet sitesinden webvideocaster la oynatılan film.
    2019 SONY TV (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stylerbb kullanıcısına yanıt
    Renk ,canlı standart ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _TUTANKHAMUN_ kullanıcısına yanıt
    2019 SONY TV (ANA KONU)
    2019 SONY TV (ANA KONU)
    2019 SONY TV (ANA KONU)
    2019 SONY TV (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yerel karartma ve x tended ortaladınmı birde rengi 45 badına çekip uzman 1- L.dimming ortaya aldınmı hem gözün yorulmaz hemde çok etkiliyetici bir görümtü alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _TUTANKHAMUN_ -- 8 Aralık 2019; 22:52:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _TUTANKHAMUN_ kullanıcısına yanıt
    Yaptım güzel oldu sağolasın yalniz bu tv nin ayarlarında enteresan birşey var. Samsungda dinamikte izlemek mümkün değil ama bunda onun karşılığı canlı modda gayet güzel izlenir gündüz. Sınırlar içinde tutmuş sacmalamamış. O yüzden öyle de yapsan böyle de gözü çok yormuyor,sadece tercihe kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stylerbb kullanıcısına yanıt
    8 yazıyor çekirdek sürümü 4.9.51

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nerdeburda kullanıcısına yanıt
    Bemimki de aynı sürüm hocam. Ama bu sürümle geldi sonradan kurulmadı. Bende de netflix de sorun yok. Sorun olanlar kıyaslarsa bundan mı belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servis bir yazılım kurdu android 9 umu kuruyorsun dedim hayır tvnin yazılımı servislere verdiler internette şimdilik yok dedi neyi kurdu nerden bakılır bilmiyorum
  • XE 9005 kullanıcısıyım, Netflix deki problem bende de var. Modelden ziyade Android TV de sorun var anlaşılan. Güncelleme beklemekten başka çözüm görünmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fitblue F kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki sorunu yaşayanlar varsa, aşağıdaki ayarları yapınca ben de sorun çözüldü:

    Sorunun nedeni AVR'ye bağladığım diğer kutular. (turkcell tv kutusu ve PS4)..Hem bunlar hem de TV'nin ARC bağlantısı AVR'ye bağlıyken, TV - AVR arasında ses geçişlerinde sıkıntılar çıkıyor. (bendeki AVR'nin markası Yamaha RX-V681.

    1-İlk önce AVR'ye bağlı olan diğer tüm kutuları sökün. Sadece TV'nin ARC hdmi portuyla AVR'nin ARC portu bağlantısı kalsın.
    2-TV'yi ve AVR'yi kapatın. Her ikisinin de elektrik fişlerini elektrik prizinden çıkartın.
    3-Hem TV'nin hem de AVR'nin 1 numarada yazdığım hdmi bağlantısını çıkarın. 4-5 dakika TV ve AVR arasındaki hdmi kablolarının her iki ucunda da bağlantı olmadan hdmi kablo boş olarak kalsın.
    4-HDMI kabloyu TV ve AVR'nin ARC girişlerine tekrar takalım. Başka hiçbir bağlantı olmasın, (ne TV'de ne de AVR'de)
    5-Hem TV'nin hem de AVR'nin elektrik fişlerini tekrar elektrik prizine takalım. Ve TV'yi açalım.
    6-Hem TV'nin hem de AVR'nin hdmi ayarları açık olması lazım.."hdmi control: on", değilse bu ayarları "on" yapıp, yukarıdaki işlemleri tekrarlayalım.

    Yukarıdaki yolu izleyince ben de Tv'yi açtığım anda AVR'de açıldı ve sorunsuz olarak çalışmaya devam ediyor....Daha önceleri AVR'ye bağladığım turkcell tv ve PS4'ü bu sefer direkt TV'nin hdmi çıkışlarına bağladım.. AVR'de sadece TV bağlantısı kaldı...Bu şekilde tüm kutular çalışıyor....

    HDMİ kablosununun üzerinde de "high speed hdmi" yazan kaliteli kablo kullanmaya dikkat edelim. Kablo alırken kutusunda ARC (veya CEC) bağlantıyı desteklediğini yazmasına dikkat edelim, emin olmak için.

    Bu işlemlerle ilgili aşağıdaki link çok yararlı oldu:
    www.sony.co.uk
    No sound when connecting my TV via ARC (Audio Return Channel) | Sony UK
    https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00020051




  • nerdeburda kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen 6.6545 sürümünü kurdular. detayli bilgi var bak asagidaki linkte, oradan bakarak kontrol edebilirsin:
    www.sony.com.tr
    v6.6545 sürümüne donanım yazılımı güncellemesi | Sony TR
    https://www.sony.com.tr/electronics/support/downloads/00016450
  • Fitblue F kullanıcısına yanıt
    Acikcasi bende netflix olayini sb ye bagladim, sorun ondan kaynaklaniyor muhtemel. Benim lg sk10y var tv ile birlikte aciliyor zaten ama ses yukek oluyor diye kapatiyorum. Sanirim netflix uygulamasi o ayrimi tam yapamiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.