Şimdi Ara

2020'de Mazda Türkiye'nin Sonu Mu Geliyor? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
1
Favori
11.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAGLAMMORUQ

    Levorg hala bayilerde var mı?
    Şu anda var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Bende onu anlatmaya çalışıyorum ya sen istedin diye Mazda ülkeyi terk etmez...

    Alıntıları Göster
    -de ayrı yazılır. ayrıca ben istedim diye elbette gitmez. ama Mazdanın TR'deki durumu kötü gidici görünüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 8 Aralık 2019; 21:28:56 >
  • Neden tutmuyor anlamak güç.Kktc de her yer zibilyon gibi Mazda dolu.Nerdeyse bir çok aracına bindim.Hem sorunsuz hemde güzel hisleri var,özellikle son kasa 3 ve 6 gerçekten çok iyi arabalar.Mx-5 e zaten söylenecek söz yok.Türk milletinin yarı premium olarak gördüğü vw'nin koltuğunun asıl sahibi Mazda olmalı aslında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 8 Aralık 2019; 23:49:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Şu anda güncel rakibi olmasa da, Toyota'nın MR2 gibi "Torksuz" arabaları vardı. Mesela Mistubishi 3000 GT'nin 3 litre hacimli 250-277 nm torklu, bir Multijet kadar tork üretemeyen tork fakiri motorları vardı. Gerçi alet 220 beygir güç üretiyor ama tork yok abi tork.
    Daha önce 2 adet biri 2000 diğeri de 2001 yine biri manuel diğeri de F1 triptonik Mr2 Spyder sahibi biri olarak söyleyebilirim ki.Torksuz dediğiniz araba yerinde durmuyor.Son viteste dair istediğiniz yokuşta rahat rahat hizlanabilecek bir motora sahip.1zz dir motoru.Yine 1zz motora VTEC eklenerek çıkartılmış olan 2zz vvtli motora sahip Celica sahibide oldum 8-9 ay civarı ona söyleyecek laf zaten yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Daha önce 2 adet biri 2000 diğeri de 2001 yine biri manuel diğeri de F1 triptonik Mr2 Spyder sahibi biri olarak söyleyebilirim ki.Torksuz dediğiniz araba yerinde durmuyor.Son viteste dair istediğiniz yokuşta rahat rahat hizlanabilecek bir motora sahip.1zz dir motoru.Yine 1zz motora VTEC eklenerek çıkartılmış olan 2zz vvtli motora sahip Celica sahibide oldum 8-9 ay civarı ona söyleyecek laf zaten yok.

    Alıntıları Göster
    Zateb torkun tek başına bir anlam ifade etmeyeceğini savunan birisiyim. O yerlere göklere sığdıramadıkları tork canavarı 1.6 dizellerin ürettikleri maksimum tork 30-32 kilogram/metre. 1 metrelik kocaman bir kuvvet koluna ben kolaylıkla 30-35 kilogramdan fazla kuvvet uygulayabilirim. Ha bunu arabanın motoru dakikada 2000 kere yapabilir ben en fazla 10 kere yapabilirim taş çatlasın ama torkçu arkadaşlara göre onun bir önemi yok. Malum onlar için tek gerçek tork.

    Yoksa torksuz diye arabayı gömmedim, tam aksine yüksek tork olmadan da canavar gibi gidilebileceğini söyledim.




  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Keşke daha iyi yerlerde olsalar, CX serisiyle toparladılar.
  • mazda konusu epeydir yoktu, özlemişiz.
  • kasko firmalarının ortaklaşa yaptığı araştırmaya göre yedek parçası kolay bulunan 3.markaymış ülkemizde.
  • Bence Mazda sadece Türkiye'de değil, birkaç yıl içinde tüm Avrupa'da kaybolacak, marjinal bir marka olacaktır. Zaten çok satacak modeli yok.

    Size daha fenasını söyleyeyim, Türkiye ve İngiltere fabrikaları kapandığında Honda da Avrupa'da aynı sürece girecek bence. Yasal emisyon düzenlemeleri ve hibrit ürünleri ile büyük bir sürpriz yapmazsa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda'yı aşırı beslemeli kurum yapan motorlardan müstesna olmasının cazip yapması gerek ama...
  • Nedenini söyledim avrupalı ülkelerin 80'lerdeki gümrük politikası japon otomotiv sanayiinin hızını kesti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Nedenini söyledim avrupalı ülkelerin 80'lerdeki gümrük politikası japon otomotiv sanayiinin hızını kesti.
    40 yıl önceki gümrük politikası yüzünden geri kalıp hala Avrupa'da satacak ürünleri yoksa problem Japonlardadır bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok iyi kafa, japon üretsin, avrupa kazansın sıfır yatırımla. Tipik akpli kafası.
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Ne diyon hocam sen şaka mısın? dış güçlere falan getirecen herhalde konuyu..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haramzade konuştu. Japonların üretim politikasını bilsen niye bundan etkileneceklerini anlardın. Adamlar ekonomik anlamda yetişemedikleri durumda birbirlerini iflasa sürüklüyor. Rekabet bu seviyede. Sen bunu yüzde bilmem kaç vergi ile bir de cezalandırıyorsun. Adamların ecelini çabuklaştırıyorsun. Senin gibi üstüne kar marjı koyup satan 'ahlakta' insanlar değiller. Amerika bunları batırmak için piyasasına karşılıksız para sürüyor, avrupalı vergi koyuyor. Birisi parasını ucuzlaştırıyor, üretimi değersizleştiriyor, diğeriyse cezalandırıyor.
  • Mazdayı oldum olası beğenirim.

    Bence asıl mesele;
    Ne zaman Mazda-mermerler savaşı çıktı(2007-2008) o günden sonra mazda Türkiye'de bitti.

    Yan meseleler;
    1-Bizim millet aracı kullanma keyfi donanımına göre almıyor, yarın satarken ne yaşarım kafasıyla alıyor.
    Kısacası daha aracı almadan nasıl satarım fikrine bürünüyor.
    Oysaki Mazdadaki donanım aynı segmentte hiç bir araçta yok.

    2-Parça sorunu yaşarım korkusu
    japon aracın parçası bulunmaz korkusu

    3-Bakım aralığı
    10,000km de bir bakım insanları korkutuyor olabilir.

    4-Distirübütöre olan güvensizlik.
    Zamanında proton, daihatsu, daewoo, rover, chery, gelly vs araçların akıbeti malum.

    5-Servis-Satış ağı
    mazdanın en çok satış yaptığı istanbul ve antalyanın haricinde diğer illerdeki kullanıcılara da ulaşabilmesi çok zor.

    Bence bu sorunlar sadece mazda ile sınırlı değil. Subaru da bu baskıda.
    Suzuki ise bayi ağını genişleterek bu durumdan sıyrılmaya çalışıyor bence.

    Mazdanın tek uyuz olduğum yanı sunroof olmaması ne 3 de ne cx3 de yok kardeşim




  • Her 10 bin km'de bir bakim olayi kadar sacma birsey duymadim nasil oluyor da avrupadan farkli bir yol izleniyor ? Oyle atla deve cok farkli cografyalar degil sonucta.

    Mazdanin da stratejik hatalari var soyle 1,5 litrelik motoru turbolayip satsa Turkiye ve avrupada cok iyi satardi mesala,skyactive amenna cok kaliteli bir unite fakat insanlarin beklentisi degisiyor artik haliyle trendlere ayak uydurmak lazim nitekim Amerikada daha cok direnemedi ve 2,5 motoru turboladilar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gercekbeko

    Mazdayı oldum olası beğenirim.

    Bence asıl mesele;
    Ne zaman Mazda-mermerler savaşı çıktı(2007-2008) o günden sonra mazda Türkiye'de bitti.

    Yan meseleler;
    1-Bizim millet aracı kullanma keyfi donanımına göre almıyor, yarın satarken ne yaşarım kafasıyla alıyor.
    Kısacası daha aracı almadan nasıl satarım fikrine bürünüyor.
    Oysaki Mazdadaki donanım aynı segmentte hiç bir araçta yok.

    2-Parça sorunu yaşarım korkusu
    japon aracın parçası bulunmaz korkusu

    3-Bakım aralığı
    10,000km de bir bakım insanları korkutuyor olabilir.

    4-Distirübütöre olan güvensizlik.
    Zamanında proton, daihatsu, daewoo, rover, chery, gelly vs araçların akıbeti malum.

    5-Servis-Satış ağı
    mazdanın en çok satış yaptığı istanbul ve antalyanın haricinde diğer illerdeki kullanıcılara da ulaşabilmesi çok zor.

    Bence bu sorunlar sadece mazda ile sınırlı değil. Subaru da bu baskıda.
    Suzuki ise bayi ağını genişleterek bu durumdan sıyrılmaya çalışıyor bence.

    Mazdanın tek uyuz olduğum yanı sunroof olmaması ne 3 de ne cx3 de yok kardeşim
    İyide bakım için neden servise götürüyorsunuzki

    Benim 500l nin garantisi bitti herşeyi sanayide yaptırıyorum tanıdıkta var.

    Şayet bugün sıfır araba alsam ilk bakım servise giderim baktım araba ayıplı değil bundan sonrasını hep sanayiye götürürüm.

    Serviste tek bakım fiyatına 2 belkide 3. Bakımı yaptırırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mazda çok kaliteli araçlar yapıyor en sevdiğim markalardan birisi.. Malesef distribütör kurbanı oldu. 2009-2012 arası olan kasa da baya satmıştı. Sıfır araç piyasasının düşmesiyle beraber bazı bayiler kapanmış ve tüm yıl boyunca çok az araç satmış. Şu an mazdası olup satışa çıkaranlar piyasa uçtu ayağına çok fahiş fiyat istiyorlar. Bu servis ağı ve ikinci elde rağbet görmemesi ile gerçekten sonu yaklaştı bence de.

    şuna bak 2018 model mazda 3 fiyatı 186.500 TL
    sahibinden.com
    Mazda / 3 / 1.5 SkyActive-D / Power Sense / 2018 MAZDA 3 1.5 DİZEL POWER SENSE BEYAZ DERİ SIFIR 5.000 KM'DE sahibinden.comda - 750851266
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2018-mazda-3-1.5-dizel-power-sense-beyaz-deri-sifir-5.000-km-de-750851266/detay


    Yeni Honda Civic Sedan 1.6 i-Dtec Elegance - 195.500 TL

    Skoda Octavia 1.6 TDI DSG Optimal - 177.600 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Raider

    Mazda çok kaliteli araçlar yapıyor en sevdiğim markalardan birisi.. Malesef distribütör kurbanı oldu. 2009-2012 arası olan kasa da baya satmıştı. Sıfır araç piyasasının düşmesiyle beraber bazı bayiler kapanmış ve tüm yıl boyunca çok az araç satmış. Şu an mazdası olup satışa çıkaranlar piyasa uçtu ayağına çok fahiş fiyat istiyorlar. Bu servis ağı ve ikinci elde rağbet görmemesi ile gerçekten sonu yaklaştı bence de.

    şuna bak 2018 model mazda 3 fiyatı 186.500 TLhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2018-mazda-3-1.5-dizel-power-sense-beyaz-deri-sifir-5.000-km-de-750851266/detay

    Yeni Honda Civic Sedan 1.6 i-Dtec Elegance - 195.500 TL

    Skoda Octavia 1.6 TDI DSG Optimal - 177.600 TL
    köy yanıyo yosma taranıyo modundalar. akıl tutulması gerçekten. 186 bin isteyeceksin, sanki servisi bayisi ikinci eli çok yaygınmış gibi.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.