Bildirim
2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (5. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
-
Kesinlikle 👍
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam benim araçta Bridgstone Turanza lastikler var. Sizde de öyle mi?quote:
Orijinalden alıntı: halilozturk38
Kesinlikle 👍 -
Evet bende de aynı lastikler var. Lassa ve bridgstone asfalt sesini genelde çok alır. Kış lastikleri zamanı 16" janta geçmeyi düşünüyorum. 17 ye göre neredeyse yarı fiyatı. 4 takım jant ile lastikler. Kışın 16 yazın 17 kullanmayı düşünüyorum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
O zaman da jantlara ekstra para vermeniz gerekmiyor mu hocam?quote:
Orijinalden alıntı: halilozturk38
Evet bende de aynı lastikler var. Lassa ve bridgstone asfalt sesini genelde çok alır. Kış lastikleri zamanı 16" janta geçmeyi düşünüyorum. 17 ye göre neredeyse yarı fiyatı. 4 takım jant ile lastikler. Kışın 16 yazın 17 kullanmayı düşünüyorum. -
Temiz ikinci el 16" jantlar 100-150tl.
Sıfır lastikler 300 civarı. Toplamda 400-450tl maliyeti var. 17" lastikler 450tl den başlıyor. Biraz kaliteli olanlar 700-800tl. Ayrıca, 6 ayda bir sökme takma parası ile sensörlerin kırılma ihtimalleri de cabası. Lastikçiye bile gitmeden kendim değiştiririm. Ayrıca satma zamanı geldiğinde alıcı için ekstra avantaj oluşturmuş oluyor. Bence fayda/maliyet anlamında değer.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam lastik basınç sensörü ABS sisteminden almıyor mu bilgileri? RS Line'a da şimdi 16" Jant lastik takmak biraz benim içime sinmez açıkçası. Sanırım ben lastikleri değiştirir geçerim. Aynı jantlar'ı alsam felan epey maliyeti artar herhalde. Gereksiz olur. -
Basınç sensörü lastiğin sibop bölümünün arkasında olur. Yani lastiğin içinde kalıyor, bu nedenle bilgisiz bir lastikçi levyeyi taktiği anda kırabilir ki, başıma geldiği için biliyorum. 7-8 yıl önce bir sensöre 210tl vermiştim. lastikçide basınç sensörü olduğunu söyleseydin kardeşim ben ne bileyim demişti. Sensörün Abs ile bir ilgisi yok. Tamamen farklı parçalar. Abs nin lastikle bir ilgisi yok, frenle ilgilidir. :)) benimki rs line değil. Bu nedenle takabilirim sanırım :))
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
ABS'nin fren sistemi olduğunu biliyorum hocam da, lastik basınçları da aynı sistemden kontrol ediliyor diye biliyorum. Sizin dediğiniz siboptan sensörler bazı araçlarda var ki lastiğin o an ne kadar basınçta olduğunu dahi gösteriyor. Biz de sadece hangi lastiğin hava basıncı düştü o gösteriliyor. Detaylı değil diye biliyorum. Seat aracımda dediğim şekildeydi mesela. 17" janttan sonra bence 6 ay farklı bir görünüm olur hocam. Herkesin kendi tercihi tabii ki. Sonuçta Icon donanım ve 17" güzel bir jantlı araca sahipsiniz. -
Megane ve 10 yıllık hatta fluence araçlarda da her bir lastiğin basıncını ayrı ayrı gösteriyor. Bizimkinde göstermemesi bence eksiklik. Kaldı ki arabamız full diye geçiyor. Kışa kadar daha 6 ay var belki o zamana kadar değişir fikrim şimdilik böyle düşünüyorum. Marka ismi vermeden bişey anlatayım. 2 gün önce oldukça büyük bir markanın plaza sahibiyle görüşmemiz oldu. Clio aldım diye kızdı bana. Neden onun arabalarından birini almamışım daha iyiymiş, clio ya o kadar paralar verilirmiymiş diye. Ben anlatıyorum bizim arabayı pekte sallamadı. 1 saatlik iş toplantısından sonra merak etti benimle indi aşağıya. Arabayı görünce şaşırdı. İlk kez yakından görmüş, bayaa bi inceledi. Bayıldı resmen. Hele performansı ve özelliklerini görünce hak etmiş bu parayı dedi. :))
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Rakamsal olarak mı gösteriyordu hocam? Öyleyse rakamsal olarak göstermesinin artısı şu; acaba lastik basıncı fabrika ayarlarının altına düşmüş mü diye merak etmez insan. Biz de ise sadece riskli olabilecek basınç düşüklüğünde çalışacak muhtemelen.
Hocam Clio 5'lere bahane bulacaklar, bir zahmet test sürüşüne çıksınlar zaten. Yoksa anlatamazsınız bizim insanlarımıza. Peugeot'da mesela güncel 3008 ile ilk çıktığında o kadar para verilir mi Peugeot'a deniliyordu. Ama Fransız'lar kendilerini geliştirdiler. 3008, segment lideri olan Quashqai'yi bile satışlarda zamanla geride bırakmayı başardı. Yaygınlaştıkça insanlar anlayacaklardır.
Sinyal-silecek kollarından tutunda, cam açma kumandalarına kadar kalite kokuyor ve güzel hissiyat veriyor. Sürücü ve ön yolcunun orta konsolunun dizlerinin değdiyi yerler bile yumuşak plastik. B segmneti bir aracı bırakın, c segmenti araçların bile çoğunda böyle bir şey yok. Tabii üst donanımlar için bu geçerli ancak boş C segmenti araçları da az çok biliyoruz. Bence ileride C-segmenti araçlarda da büyük sıçrayışlar olacaktır.
-
Clio 1.33 bildiğiniz az bir zaman öncesinin GTI larına eş
Güç / Ağırlık oranı çok çok iyi ,üstüne iyi yol tutuş ve EDC eklenince
Bu motor 1.5dci gibi efsane olacak -
Arkadaşler touch paket 1.0 otomatik aracımda start-stop arızası var. Arabayı ilk çalıştırdığımda start-stop kontrol ettirin uyarısı çıkyor 1000 km oldu akü şarj eder geçer dedim geçmedi sizce ne yapmalıyım? -
Önceki sayfalarda cevabı vardı galiba. Ya da şuradaydı; www.renaultfanclub.comYeni clio 5 sahiplerihttp://www.renaultfanclub.com/renault-clio-5/105444-yeni-clio-5-sahipleri.html
Emniyet kemerini takmadan, 10 defa aracı çalıştırınca oluyormuş. Emniyet kemerini takmayanları cezalandırıyor araba herhalde!
-
Mercedes-Nissan ve bir marka daha vardı sanırım, ortak kullanılan bir motor. Farklı güçlerde sunuluyor tabii modeline göre. -
Arkadaşlar, Icon geri görüş standart mı? Değilse yaptırmak mümkün mü? Ne kadara mal olur?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geç dönüş yaptım kusuruma bakmayın lütfen. Evet rakamsal olarak 2.3 2.4 gibi bar cinsinden her bir lastiğin basınç değerlerini ayrı ayrı gösteriyor. 1.9 bar olduğu anda ekranda kırmızı uyarı mesajı geliyor. Patladığını falan hemen anlıyorduk. Keşke bizim arabada da olsaydı dediğim özellik.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Biraz önce farkettim. 1.3 130 bg touch paketi satışa sunulmuş, fiyat 154.700tl.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Estağfirullah. Patladığını yine anlıyoruz hocam zaten. Zaten bir tek o işe yarıyor bizim araçlarda. Sizin dediğiniz gibi olsaydı, fabrika değerlerini tutturmak içinn benzin istasyonlarında, basınç kontrolünü kontrol etmemize gerek kalmayacaktı sadece. Hangi tekerleğin patladığını, erken uyarı sistemi ile önceden haber veriyor bizim araçlar da. Patlağın büyüklüğüne göre 4Km'ye kadar gidebiliriz diye tahmin ediyorum.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X