Şimdi Ara

2020 SONY TV (ANA KONU) (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.561
Cevap
54
Favori
139.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cihazim serviste ve sony Turkiye ye mail atilmis.cevap bekleniyor. Ben ya degisim ya da iade istiyorum. iade icinse yetkili servis tarafindan iade onay formu gerekiyormus. bunu verirlerse satici iade alacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar konusu geçmiştir trt izlerken çıkan kırmızı tuş ve size özel içerikler mesajını görmek istemiyorum nasıl iptal ederim (uydudan izliyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    Arkadaslar konusu geçmiştir trt izlerken çıkan kırmızı tuş ve size özel içerikler mesajını görmek istemiyorum nasıl iptal ederim (uydudan izliyorum)

    Tam emin degilim ama ayarlar-kanal ayarlari-orada bir yerde bilgilendirme mesajlari bolumu olacak-kapatilacak..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekürler mesajınızdan önce baya uğrastım ve etkileşimli uygulama ayarındaymış onu kaptınca oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar XH 9500 TRT 4 k yeni frekans ayarlarını giriyorum sinyal yüzde yüz ama görüntü yok acaba nerde yanlis yapıyorum bilemedim hangi frekansı kullanıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ozcan69 O kullanıcısına yanıt
    11767 V 15000

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar. 5-7 bin lira aralığında bütçemiz var. 50 inç bir TV arıyoruz. Futbol maçı çok izliyoruz, film izliyoruz, YouTube izliyoruz onun dışında ulusal kanallar izleniyor. Hangi ürünü önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dionysos66 kullanıcısına yanıt
    Olmadı malesef frekansi kabul etmedi genede teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcan69 -- 3 Temmuz 2021; 23:9:13 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2020 SONY TV (ANA KONU)

    TRT 4 k frekans olmuyor .bütün frekans lari denedim bazılarında sinyal 100 ses görüntü yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ozcan69 O kullanıcısına yanıt
    Manuel frekans eklemede sorun oluyorsa; kanalları silerek güncel uydu taramadan yeni arama yaparsanız olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,


    sony 55x7055 tv nin web browserında bein connect izleyebiliyordum, fakat bein connect bir güncelleme yaptı,

    şu anda bein connect sayfasına giriş yapmak istedeğimde recaptcha soruyor fakat seçmek için resim gelmiyor, doğrulama yapamıyorum,

    bu konuyla ilgili yardımcı olabilecek var mı, teşekkürler şimdiden, iyi günler

  • dionysos66 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler deniyecem inşallah olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, model numaralarıdnaki KD ve KE neyi ifade ediyor acaba kesin bilgi bulamadım

  • crespo61 kullanıcısına yanıt
    Japonyadada KJ Serisi altında geçer keşke kj bizdede satılsa lakin arap ülkelerine gidiyor o seri üretimler ..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _TUTANKHAMUN_ kullanıcısına yanıt
    Hocam 6-7 ay önce aldığım XH9096 modeli KD diye geçiyor. Şimdi yeni aldığım aynı üründe KE diye geçiyor. Merak ettiğim durum bu açıkçası ne farkları var anlayamadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Xh9505 modelinde netflix uygulamasından izlerken i+ a basıp bitrate ve çözünürlük kontrol ettiğimde 2160 a ulaşamadığımı görüyorum. Genelde 5 küsür mbit gözüküyor.

    İnternetim Vodafone 100 mbit.

    Sizce neden kaynaklanıyordur bu durum ve çözmenin bir yolu var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eimen97 E kullanıcısına yanıt
    Selam bende aynı modeli kullanıyorum anlayamadım kumandadan i +a basacağız demissiniz o nasıl olacak bir aciklayabilirmisiniz bende bir bakayım teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eimen97

    Arkadaşlar merhaba,

    Xh9505 modelinde netflix uygulamasından izlerken i+ a basıp bitrate ve çözünürlük kontrol ettiğimde 2160 a ulaşamadığımı görüyorum. Genelde 5 küsür mbit gözüküyor.

    İnternetim Vodafone 100 mbit.

    Sizce neden kaynaklanıyordur bu durum ve çözmenin bir yolu var mı?

    Ne kadar bekliyorusunuz? Beklemeniz lazim biraz..Yani 15 Mps olacak 4k icin..Bunun Tv ile degil de Netflix ve internet bazli sorun olarak gormeniz lazim..

    Bazen kisitlama yapiyorlar netflix icin İnternet saglayicalari..

    En basiti Youtube den 4k icerik izleyin izlersiniz direk..Oradan izlerseniz Netflix de de izlemeniz lazim dogal olarak..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 11 Temmuz 2021; 22:56:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.