Şimdi Ara

2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.414
Cevap
58
Favori
353.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Yeni insignia'nın park asistanı testini yaptım.

  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Muharrem testini izledim kardeşim.(Dün)Hiç ııııı eeeee ve iiiiii kullanmadan çok düzgün anlatmışsın.Yalnız head up a çok takılmışsın.

    Sırf senin yol tutuşa ve süspansiyonlara verdiğin doğal tepkiler yüzünden zaten alma potamda olan ve çok iyi filo indirimi aldığım;; temmuz filo indirimli fiyatın ağustosta 10 lira artacağını öğrendiğim insignia grand sport enjoy u 125 e opel uşak arden den saat 16:45 te yani filo bildirim final saatine onbeş dakika kala sözleşerek almış bulunmaktayım.

    Şu anki aracım insignia elegance edition 1.6 dizel otomatikten oldukça memnundum benim vergi levhası avantajım olduğu için rahat geçiş yaptım.

    Süleyman(Arden in genel müdürü) süper bir insan olduğu için 3. Opelimi de yine ondan almakt hiçbir sakınca görmedim.Hatta bu forumlarda dolaşır yazışır dikkat edin görüşleri ve fiyatlarını takip edin derim.

    @esmerce abim saolsun beni ve çevremi insigniaya alıştırdı bırakmadık devam ediyoruz.

    Yeni ile makyajlı kasa dizel otomatik in (grand ı 5 kere test ettim) ciddi anlamda farklarını anlatıyorum dikkate almanızı tavsiye ederim

    1)Bagaj. Yenisi küçük 10.litra ama eskisine görr daha düzgün yüklendiği için eski kasadan çok daha fazla eşya alıyor.

    2) Yine bagaj.NB TASARIM yüzünden 120 kmh üstü hızlarda bagaj tarafından tünel sesi tabir edilen arka lastik ve alt hava akımının son bulmasından mütevellit yenisinde uğultu eskisinden fazla.Tabi yeni de kabin içi diğer sesler daha az olduğu için dikkat çekiyor olabilir.Ilginç olan bu tünel sesinin bose müzik setli versiyonlarda yedek teker bölümünde bulunan hoparlör sayesinde müzil açıldığında anında yok olması.

    3)Arka koltuk diz mesafesi çok iyi.Kızım bana artık sıkıldıkça bebek koltuğundan tekme atamayacak.

    4)Arka yan camlardaki perdeler tıkırtı sebebiyle grand da tamamen kaldırılmış.Kesinlikle ben ve çocuklarım çok sinir olduk bu duruma.

    5) 1.6 dizel astra sedandan makyajlı insigniaya geçtiğimde vay be!!!! demiştim uzun yolda rahat ettim sonunda diye düşünmüştüm. Makyajlıdan grand a geçince aynı hissi yeniden elde ettim.(5 kere ve uzun uzun test ettim arkadaşları getirsim bahanesiyle)

    6)Sadece süspansiyon yumuşaklığı değil artan ilginç bir şekilde süspansiyon yumuşamış yol tutuş artmış.



    7)Yakıt%10 düşük.Aynı yolu 2 arabayla defalarc gittim

    .

    8)Ben kendi adıma şerit takip için aldım.Çünkü çok yol gidiyorum ve dalıyorım bazen.Müthiş bir özellik.



    9)Ayna kapamanın grand da üst paketle gelmesi çok ama çok ahmakça



    10)Elegance edition makyajlıdaki elektrikli şoför koltuğu yeni grand enjoy da yok çok komik bir pintilik.



    11)Direksiyon inanılmaz yumuşak yeni kasa grandda.Sanki japon sürüyorsun.Gaz pedalı yumuşak ve daha canlı daha hisli.



    12)Klima daha iyi grandda.Bunu bugünkü testte fark ettim.



    Bambaşka bir araç kesinlikle makyajlının devamı değil.Eski insignia bildiğin yürüyen tanktı.Yenisi spor otomobil tadında direksiyon tepkileri ama d sınıfı yumuşak konforlu süspansiyonları ile çok daha değişik olmuş.

    Ama fiyatı 140 olsaydı veegi levhasına eski insigniama mutlu mesut binmeye devam ederdim.Kısaca araba fiyatları uçmuşş durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 26 Temmuz 2017; 23:15:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    Trim sesleri konusunda ne dersiniz hocam?
    Eski makyajlıda böyle bi sorun yoktu ancak yenisinde trim sesinden şikayet edenler var. Siz bu konuda bir şey farkettiniz mi?
  • bLooP B kullanıcısına yanıt
    Hocam klima sezonunda özelikle ön camdan estirince sağ dizim ne zaman hafifçe bile vites topuzunun olduğu kısma değse çıtır çıtır çıtırdıyor.

    Gösterge tablosunda ince bir piyano kaplama çerçeve var o hep çıtır çıtırdıyor.(Makyajlı kasada yenide değil)



    Yenide ön konsolda çıtırdama sesi mutlaka olur diye düşünüyorum.Ama makyajlıda da var.



    Sıcak soğukta parçalar arası sıcaklık farkında daha çok oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 26 Temmuz 2017; 22:40:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Insignia GSi 260 HP
    http://www.astratr.com/karsinizda-insignia-gsi/

    yeni kasaya göre tasarlandığı için Body kit ancak oturmuş kasaya güzel olmuş..

    Buarada Peugeot laf atılmış ama yeni tasarlanan 508 kasa ortalığı dağıtır,motor ve otomatik iyiydi zaten..

    Amerika GM versiyonu,2018 Buick Regal GS





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Commodore_64_ -- 28 Temmuz 2017; 21:3:3 >




  • Arkadaşlar 1.5 benzinli alan varsa şehiriçi yakit nedir merak ediyorum..bu arada keşke 1.2 puretech ödüllü motor konsaydi daha düşük fiyatli ve daha ekonomik bi araç olurdu muhtemelen koyarlar ki yeni 508 de olacaktır ..ayrıca PSA gruba geçmesi her acidan iyi oldu bakmayin siz vosvosculara bende bir hondaciyim ama son 5 yolda PSA grup araçları her segmentte daha kaliteli araç üretmeye başladı ve takdire layik özellikle 1.2 benzinli ve 1.6 dizel ve tabi işçilikleri de daha iyi artik..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 1.6T cosmo kullanıcısı olarak ve makyajlı kasayı da test etmiş biri olarak yeni İnsignia cidden iyi olmuş. Bugün 15 km kadar test ettim Ankara Opal da. Arac cidden müthiş olmuş. Eski insigniadaki o sarsıntı ve kalaslik bu araçta hic yok. Süspansiyonlar cağ atlamış diyebilirim. Özellikle 2016 yi test ettiğimde rögar kapaklarından 80 ile geçerken takur Tukur amortisorlerden ses gelirdi. Bu araçta ise sadece pıt pıt geciyorsunuz. Halaa şaşkınlık içindeyim. Cidden cok rahat bir arac olmuş yeni İnsignia. Kesinlikle sınıfının üstünde konforla sahip. Hem dinamik hemde konforlu olmak E serisinden sonra olur ama Opel yeni İnsignia da bunu başarmış cidden tebrik etmek lazim. Onun dışında yol sesi ciddi derece de azalmış. Makyajlı kasa da motor ce yok sesi beni ciddi rahatsız etmişti. Dizelin boğuk sesi cok fazlaydı ama yeni İnsignia da bu tamamen gitmiş yerine tatlı ve ince bir dizel sesi gelmiş ki bu hoşuma bile gitti. İç mekan oturma pozisyonu alçak ce kokpit ile kaputun yüksekte olması sanki bir kapsül içinde ve hava da gidiyor hissiyatini yaşatıyor buna bir de orta konsolun kol dayamanin yüksekte olması eklenince yol hiç bitmesin istiyor insan. Kullananlar bilir İnsignia bin koltukları pek rahat değildir. Ama opel bunu da cok iyi çözmüş. Müthiş bir oturma pozisyonu var tek kelime ile kusursuz. Begenmedigim tek noktaya geleyim. Direksiyon sistemi flexride olmasına rağmen 120 üstünde direksiyon da istediğim sertliği bulamadım. Biraz daha sertleşmesini bekliyor insan ama bu olmuyor. Arac dururken direksiyon yusakligi ise müthiş olmuş. Pamuk pamuk pamuk yani ciddi yumuşak Passat Mondeo veya diğer rakiplerinden de yumuşak buda park yaparken büyük rahatlık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • murat425 kullanıcısına yanıt
    1500 km oldu benim.Trim sesi hariç çok güzel.Trim sesini de hallederiz diye düşünüyorum.

    Makyajlıdan her anlamda üstün.

    Yol konforu çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    İnsignianin en boş dizel otomatigi alınıp üstüne birde flexride eklendi mi başka hicbir araca bakmaya gerek yok. Tabi baz donanımda flexride ekleniyor mu bir fikrim yok ama İnsignia yi İnsignia yapan da flexride bu opsiyonu mümkün mertebe alin derim almayı düşünenler buna dikkat etsin. Sizin araçta flexride varmı hocam ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam.Enjoy a sadece kış paketi ekleniyor.Ama ben memnunum.Makyajlı elegance da da yoktu benim.

    En çok şerit takip ve uzun far asistanı işimi görüyor.Sırf onlar için geçtim diyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    Araç dizelmi benzinli ve manuelmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=127959836

    Detayını bu linkte vermiştim.Dizel 1.6 otomatik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 8 Ağustos 2017; 1:6:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Dizel otomatik 140 binden baslio acikcasi fiyatlar pahali geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sokcuuuuu S kullanıcısına yanıt
    Hemde çok pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın tanıtıldıktan sonra yurdışı deneme sürüşlerinde araç üstünde öncam rezistansından bahsediliyorki yurt dışı deneme sürüşlerindeki modellerde görünüyor ancak bizim ülkedeki modellerde bunu koymamışlar dikkatimi çekti yani o kadar para vereceksin ki en dolu dizel versiyonu 190-200 civarı bir para bi zahmet öncam rezistansını koysalardı güzel olurdu ayrıca otamatik bagaj kapağıda yok c segmentinde bile bir çok araçta var bu ayrıca köpek balığı sırtı anten yurt dışında gövde renginde olurken bizde siyah bunlar düzeltilmesi gereken sadece dışardan gördüğüm ayrıntılar bence genel olarak güzel araç alıcılarına şimdiden hayırlı uğurlu olsun kazasız belasın binin İnşallah.
  • Head up display tuşlarının olduğu bölüm çok dandik geldi bana.Yerine oturmamış sanki.
  • Opsiyonlar konusunda sıkıntılı bir araç...

    Üst donanım seçeneklerin de standart olması gereken donanımlar yok, eklemek istiyorsan tek olarak değil komple paket olarak alınıyor...

    Elite versiyon alıp üzerine paketleri de ekleyince 195 Bin TL ye yaklaşıyor fiyat...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 8 Ağustos 2017; 13:13:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0 km araçlarda ötv düzenlemesi olmasaydı fiyatlarşu ankinden yaklaşık %10-14 daha düşük olacaktı.(1.6 motorlar için )

    Firmalar ötv yi fırsat bilip bir%5 de kendileri eklediler bu rakamlara.Kimi kampanya yapıyor kimi ekstra veriyor kimisi işine gelirse diyor.Açıkçası şu anki fiyatlar bundan 4-5 sene sonra olması gereken fiyatlar.

    Ben hyundai ioniq plug in için kendimi hazırlamıştım.Halihazıdaki makyajlı kasa insignia mı 2017 sonunda satıp ioniq plug in alacaktım.Maalesef plug in değil sadece düz hibrit getirdiler süzme ahmaklık yaptılar.



    Hal böyle olunca benim en azından 60 km saf elektrikle gidebilen(günlük 30 git 30 gel 2 yur yapıyorum) araç hayalim suya düştü.Eğer plugin ioniq gelseydi 140 bin tl yi acımadan vercektim.Eski bir prius sahibi ve ülkede hibrit araca ilk lpg takan tasarruf delisi olarak;; plug in ioniq in parasını 8-10 yıl zarfında sadece yakıttan çıkaracağını biliyorum ve açıkçası hala bir ümit bekliyorum.



    İnsignia benim d sınıfı özlemimdi ve açıkçası yaptığım yıllık 60-70 bin km yola çok büyük konfor ve bir o kadar da lüks benim için.Hele şimdiki fiyatlar hakikaten insanı üzüyor.

    Kendi adıma filo indirimi ile uygun fiyattan aldığım için satarken bir zararım olacağını düşünmeyerrk avunjuyorum.



    Herkese gönlündeki araba nasip olsun inşallah.Rabbim hepimizi kazadan beladan korusun.Hayırlı akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Head up display tuşlarının olduğu bölüm çok dandik geldi bana.Yerine oturmamış sanki.

    Aynen,



    Ayrıca konsol üzerindeki hoparlör kapağı, ön cam direkleri kaplamaları, vitesin arkasındaki kapaklı göz kullandığım ya da incelediğim hemen her yeni Insignia da çok gevşekti ya da bozuktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Abi grand aldım.Sen sebep oldun bu sevdaya Allahrazı olsun.

    Head up bende yo k ama ordaki tıkırtı varhem de çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.