Bugün yeni 308 ile yeni Astarayı incelemek için bayiye gittim de. Açıkçası 308 i çok daha iyi beklerken gerek iç gerekse dışarda Astra daha iyi geldi bana.
Fazla resim çekmedim öyle sıradan bir kullanıcıyım. Ama özellikle astra da aşırı alçak bir sürüş pozisyonu var 308 e göre ve aracın içine oturuşunuz çok rahat ayrıca koltuk minderi tam baldırlarınızı destekliyor ve uzatma eki var minderin. Resmini çektiğim en dolu 308 de ise görüntüsü harika olan bir koltuk olmasına rağmen aşırı kısa oturma alanı var ve bacaklarınız hiç rahat edemiyor. Koltuğu bi araçta aşırı önemseyen biri olarak hiçbir şekilde rahat edemedim. Diğer bi aşırı farklılık kapı örtülme hissiyatı astrada mükemmele yakınken 308 gene hayal kırıklığı yarattı. Dışardan her nekadar göreceli olsa da Astra bence çok daha kaslı duruyor arka tasarım ise bu sınıfta açık ara lider. Tabi yalıtım konfor yol tutuşu kullanmadığım için yorum yapamayacam şimdilik.
Selamlar. 15 Eylül sonrası sahibinden yetkili bayi hariç sıfır araç satışını yasakladı bildiğiniz gibi. Bu gece ise bildiğiniz kıyım olmuş. Özellikle takip ettiğim İ20N 17 ilandan 10 ilan kalmış ve fiyatlar 1 günde erimiş resmen. Passat Larada bakabilirsiniz. Durum ciddi. Eğer 6 bin km üstü ilan giriliyorsa da ruhsat resmi ile birlikte km yan yana fotoğraf istenecek önlem olarak. Umarım sistem oturur ve bayilerde araç bulabiliriz artık.
Selamlar. Geçen hafta test sürüşü yaptım uzun bi süre araç 2020 model Peugeot 508 1.6 thp 180 likti. Bu aracın konforuna ve yok tutuşuna hayran kaldım araç baya konforlu ama direksiyon hissi ve netliği ise şuanki aracım 2012 F10 5.20d den dahi iyi. Yalıtım süspansiyon konforu ve fren dengesi benim aracım F10 dan daha iyi ve şanzıman Kesinlikle daha konforlu ve ilk 3 vites zdf den daha az hissettiriyor. Böyle bir araç nasıl az satar ilginç doğrusu ve eğer bayide 225 lik olsa direk takasa girip alacaktık ama 1 ay sonra gelecekmiş. Sizlerden de yorum istiyorum
Selamlar. 2016 model 160 lık dci çift turbolu icon paket 4 kontrol olan talisman almayı düşünüyorum ortalama fiyat 320 civarında. Aramızda kullanan varmı nasıldır bu araç yol tutuşu konforu yalıtımı nasıl. Şuan kendi aracım 2015 Mercedes cla200. Sadece kullananlar yorum yazarsa sevinirim kulaktan dolma Renault şöyle böyle diyen lütfen yazmasın.
Selamlar. Sizlere yaşadığım deneyimden bahsetmek istedim. 2015 cla200 aracım var 225/40/18 üstünde runflat csc5 lastik vardı ve konfor ciddi derecede yoktu araç herşeyi hissettiriyordu ve yol sesi baya fazlaydı. Bende normal lastiğe geçiş yaptım nexen nfera su1 modeline. Lastiği çok araştırdım cidden çok kaliteli bir lastik. Bu lastik değişimi sonrası araç ciddi derecede konforlu hale geldi ve yol sesi neredeyse hiç almıyor. Aracın bütün karakteri değişti diyebilirim. Bagaja da ince bir stepne koydum şimdi araca çok daha severek biniyorum. Aracın yol tutuşu bile daha iyi oldu runflat en ufak çukurda aracın dengesini bozuyordu şuan yere yapışıyor maşallah. Düşünenlere mutlaka tavsiye ederim araç bambaşka oluyor. Bazı arkadaşlar Mercedes e böyle lastik takılır mo michelin continental neden takmadın diyecektir ama inanın bu nexenler çok farklı bir lastik marka takıntısı hiç yapmam var daha önce kullandığım yeni üretim tarihli continental csc5 lerden ıslak kuru çok daha iyi fren mesafesine sahip
Selamlar. Şuan 2016 model Scirocco 1.4 TSİ 150 lik allstar paket Scirocco sahibiyim 76 bin km’de. Ancak değişiklik olsun diye 2020 model sıfıra yakın Civic hatchback 1.5 182 lik sport Plus dolu bir araca geçme niyetim var ama pişman eder mi kararsızım. Şanzıman konusu tabiki dsg çok daha keyifli ama Civic hatchback ler sürüş keyfi konusunda nasıl hiç bilmiyorum bu konuda fikri olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim.
Selamlar. Bu kış şartlarında genelde rüzgar uzun yolda araçları bir hayli sallıyor ki bazı araçlar ekstradan sallanıyor, bazı arkadaşlar hafif araç çok sallar dese de bazen tam tersi de olup ağır D segmenti araçta fazla sallıyor özellikle de uzun yolda tırların yanından geçerken o sallanma bazı araçlarda oldukça fazla oluyor.
Ben 208 gti 2014 , Scirocco 2016, rcz 2012, BMW f30 3.20ied , BMW f10 5.20d , 2009 insignia, 2013 Citroen c5 gibi araçları uzun süre kullandım şuan da mevcutta aracım 2016 Scirocco ve ilginçtir ki Scirocco bu saydığım araçlar arasında en az rüzgardan etkilenen araba oldu diyebilirim. İşin ilginci ise uzun yolda 120 ile tır solladığımda Scirocco hiç öyle sallanmıyor veya tırın rüzgar direncine girmiyor. BMW f10 bile tırların yanından geçerken normal bir araç gibi sallanıyor arabanın arkasından sanki tekme yemiş gibi bir hissiyat oluşuyor diğer araçlar gibi. Burda f10 Scirocco dan sonra ikinci sırada yani kötü değil ama böyle büyük bir araç mantıken Scirocco dan daha az sallanmalı ama öyle olmuyor kullanımda.
Rcz ise beni görüntüsüyle rüzgardan hiç etkilenmeyecek gibi düşündürse de özellikle arka tarafı dışa doğru geniş olduğundan araç sollamalarında bile rüzgardan etkileniyor maalesef.
Sizlerde yorum yazarak düşüncelerinizi belirtebilir konuya destek olabilirsiniz.
Selamlar. Kendi aracım olarak İbiza cupra 2015 model 10 bin km kullandım şuan ise 5 bin km dir 2016 Scirocco dsg şanzımanlı araç kullanıyorum. Babamda 2012 F10 5.20d var abimde f30 3.20ied var 2014. 2 aracı da en az kendi aracım kadar kullanıyorum ancak zf8 bana dsg den oldukça yavaş geliyor ve ilk 3 viteste zf8 ler vites atışını baya hissettiriyor ve devir saatine vites atarken baktığınızda o dsg deki devir saatinin çok hızlı hareket etmesi zf8 de olmuyor. Babam ve abimde dsg çok daha iyi diyor hız ve konfor olarak. Zf nin tek güzelliği dsg ye göre ilk kalkış tepkisi daha pürüzsüz. Kısacası övülen ZF şanzıman benim hoşuma gitmedi dsg çok daha akıcı geliyor bu konuda sizler ne düşünüyorsunuz merak ettim.
Selamlar. Kendi aracım 2016 Scirocco 225/40/18 kışlık aldım 2020 üretimi Goodyear ultra grip 8 performance modeli. Evin 2. Aracı da 2013 Citroen c5. C5 e de 2020 kormoran kışlık lastik aldık.
2 sinide bin km dir kullanıyoruz ama kormoran kesinlikle daha sessiz ve uğultu yapmıyor hiç. Misal 50 km hız ile giderken Goodyear lar uğultu yapıyor ama kormoranda hiç uğultu falan yok hatta yazlıklardan bile sessiz geldi bana. Scirocco aracımda yazlıklarda hiç uğultu falan yoktu ama kışlıklarda frenlerken veya yokuş inerken lastik gürültüsü uğultu şeklinde bir hayli fazla. Hatta kormoran larda sert frenlemede abs çok daha geç devreye giriyor ve frenler kesinlikle daha iyi tutuyor.
Şimdi sınıf farkı var illaki ses farkı olacak ama scirocco aracımda yazlık Pirelli pzero vardı onda hiç uğultu falan yoktu ve frenlemede de abs bu kadar devreye girmiyordu. Yani kısacası benim yorumum ug8 e verdiğim para boşa gitti. Kormoranın sıkıntısı ise şu. 125 den sonra balans yapıyor her nekadar balans düzgün olsada lastik yumışaklığından balans yapıyor.
Selamlar. 225/45/17 kışlık lastik alacağım. Bu milestone kormoran vs düşük kalite lastiklerin sıfırı 400 lira ancak 2016 üretimi Pirelli bridgestone gibi bilinmiş marka lastiklerin eski tarihlileri de 400 civarlarında. Sizce 2016 üretimi Pirelli sottozero 3 mü kormoran 2020 tarihli mi alayım ?
Son Giriş: 13 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 5 gün
Mesaj Sayısı: 2.241
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.651
İkinci El Bölümü Mesajları: 67
Konularının görüntülenme sayısı: 120.053 (Bu ay: 2.549)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.347 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası