Şimdi Ara

Talisman 160 Lık 4 Kontrol Kullanan Var Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
0
Favori
23.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. 2016 model 160 lık dci çift turbolu icon paket 4 kontrol olan talisman almayı düşünüyorum ortalama fiyat 320 civarında. Aramızda kullanan varmı nasıldır bu araç yol tutuşu konforu yalıtımı nasıl. Şuan kendi aracım 2015 Mercedes cla200. Sadece kullananlar yorum yazarsa sevinirim kulaktan dolma Renault şöyle böyle diyen lütfen yazmasın.




  • Düşük hızlarda, arka tekerlerin, ön tekerlerin döndüğü tarafın aksine, yüksek hızlarda ise aynı yöne belirli açıda dönmesini sağlayan bir yönlendirme sistemi. Daha kısa manevra kabiliyeti veriyor. Bunun en başarılı örneği şu an Ford Bronco'da var. Düşük hızlarda da tekerleri aynı açıya döndürebildiği için neredeyse yan yan gidebilme özelliğine sahip.

    Sahibi olmadım ancak kaba taslak fikir vereceğini düşündüğüm kadar sürme fırsatım oldu ancak elbette uzun bir süre olmadığı için uzun vadeli olarak kullananların yorumlarına daha fazla itibar edin derim.

    Benim sürdüğüm araç 1.6 DCİ 160 İcon + tüm opsiyonlara sahip bir araçtı, yalnızca 4 Control yoktu. Öncelikle tasarım olarak iç - dış 10/10. Arka yaşam alanı dev gibi. Malzeme kalitesi bence oldukça iyi, yani hele o ahşap görünümlü plastik trim öyle kaliteli ki gerçek ahşaptan daha fazla ahşap hissiyatı veriyor. Göğüs kaplaması da bence D segmentinin en iyilerinden hatta en iyisi bile ulabilir, E segmentine koysalar bence hiç sırıtmaz. Koltuklar sentetik deri veya doğal deri oranı çok düşük bir deriden imal edilme, ancak görünüm ve ergonomisi çok iyi. Hayalet gösterge de çok güzel, net ve şık. Ortadaki ekran da hakeza öyle. Ancak UI tasarımı bence pek de güzel değil. İşçilik de bence gayet iyiydi, trim sesi yoktu.

    Sürüşe gelirsek hem iyi hem kötü. Öncelikle yol tutuş çok çok iyi. Hiç yatmıyor, çok rijit bir şasisi var. Motor performansı oldukça iyi 160 beygir gibi yürüyor. Sürüşle alakalı tüm iyi yönler bu kadar maalesef, gerisi tamamen olumsuz. Direksiyon çok ölü, hissiyatsız bir direksiyon, Megane'dan daha iyi yine de. Yalnız simidin kalınlığı bence çok fazla, beni rahatsız etti açıkçası. Ancak Megane sizi tatmin ediyorsa Talisman da üzmeyecektir bence. Araç sert ama bu sertlik sözgelimi bir Ford sertliği gibi değil, yani bu sertlik takır tukur hissettiren bir sertlik, bir kasisten ya da çukurdan geçiyorsunuz pat küt, yani o kaliteli sertlik hissiyatı yok. Çukursuz ve engebesiz bir yolda gidiyorsanız pek problem yok, yalıtım iyiydi gibi hatırlıyorum, yalnız motor gürültüsü kabine fazlaca geliyor.

    Sürüş böyleydi. Geriye kalan konfor öğelerine bakarsak, ses sistemi rezalet, hesapta Arkamys marka ses sistemi var ama boş Megane'dan bile kötü. Farlar Led ve adaptif ancak aydınlatmasını beğenmedim, yani menzil kısa ancak ışık şiddeti ve tonu oldukça iyi, adaptif güzel çalışıyor. Koltuklarda masaj fonksiyonu var ama koymasalar da olurmuş çünkü çok detaysız bir masaj, sadece ileri geri yapıyor, sanki sırtınıza yumruk atan boksör gibi.

    Peki bu kusurlarına rağmen alınır mı? Bence alınır şayet sizi çok rahatsız etmeyecekse, çok şık ve performanslı bir otomobil ama en nihayetinde ben Renault'um demekten kurtulamış bir araç.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Talisman 160 HP 4Control Kullanıcı Yorumları

    Talisman 160 HP 4Control, Renault'nun amiral gemisi sedan modeli olup yüksek performans ve sürüş dinamikleriyle dikkat çekiyor. Kullanıcı yorumları, bu aracın keyifli bir sürüş deneyimi sunduğunu ve çeşitli beklentileri karşıladığını gösteriyor.

    Yüksek Performans ve Verimlilik

    Talisman 1.6 dCi 160 HP motor, güçlü bir çekiş gücü sağlıyor ve yakıt verimliliğiyle de öne çıkıyor. Kullanıcılar, günlük kullanımda ve uzun yolculuklarda aracın performansından memnun kalıyor.

    4Control Sistemi

    4Control dört tekerlekten yönlendirme sistemi, Talisman'a olağanüstü bir sürüş dinamiği kazandırıyor. Düşük hızlarda manevra kabiliyetini artırırken, yüksek hızlarda yol tutuşunu optimize ediyor. Kullanıcı yorumları, bu sistemin özellikle virajlı yollarda fark edilir bir avantaj sağladığını belirtiyor.

    Geniş İç Mekan ve Konfor

    Talisman, geniş ve konforlu bir iç mekana sahip. Ön ve arka koltuklar yeterli baş ve bacak boşluğu sunuyor. Kullanıcılar, aracın sunduğu yüksek sürüş pozisyonunu ve yol görüşünü de takdir ediyor.

    Teknoloji ve Güvenlik

    Talisman, çok sayıda teknoloji ve güvenlik özelliğiyle donatılmış. Geniş bilgi-eğlence sistemi, navigasyon, park sensörleri ve şerit takip asistanı gibi özellikleri içeriyor. Kullanıcılar, bu özelliklerin sürüş deneyimlerini geliştirdiğini ve güvenliklerini artırdığını belirtiyor.

    Sonuç

    Talisman 160 HP 4Control, performans, sürüş dinamiği, konfor ve teknoloji arayanlar için ideal bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, aracın beklentileri karşıladığını ve yüksek memnuniyet oranları sunduğunu gösteriyor. Eğer bir Renault Talisman almayı düşünüyorsanız, 160 HP 4Control versiyonunu kesinlikle değerlendirmelisiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kullanan yok ki nerdeyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Kullanan yok ki nerdeyse

    Vardır hocam be 😅 merak ediyorum kullanıcı yorumlarını ben baya iyi olacağını düşünüyorum çünkü 2018 megan dizel ile uzun yol yaptım bikere ve gayet sesssiz ve keyifliydi talisman çok daha farklıdır diye düşünüyorum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Vardır hocam be 😅 merak ediyorum kullanıcı yorumlarını ben baya iyi olacağını düşünüyorum çünkü 2018 megan dizel ile uzun yol yaptım bikere ve gayet sesssiz ve keyifliydi talisman çok daha farklıdır diye düşünüyorum



    Alıntıları Göster

    Anladım hocam gönlünüzce olsun .

  • Megane'dan çok farklı hissettiriyor. Oturaklılığı ve yol tutuşu kat be kat daha iyi. Cla'ya yakın bir performansı var. İç mekan genişliği olarak ve donanım olarak daha iyi. Belki biraz kapı hissiyatını falan sevmezsiniz o kadar.

  • Bu aracı ben de çok merak ediyorum. Fiyatına göre hem performans hem de donanım olarak çok tatmin edici duruyor. Hatta temmuz başında sıfır araç almadan önce yaşadığım yerde veya yakınlarda denk gelseydi bu araçtan almayı bile düşünüyordum. Ben de kullanan arkadaşların izlenimlerini merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle

    Megane'dan çok farklı hissettiriyor. Oturaklılığı ve yol tutuşu kat be kat daha iyi. Cla'ya yakın bir performansı var. İç mekan genişliği olarak ve donanım olarak daha iyi. Belki biraz kapı hissiyatını falan sevmezsiniz o kadar.

    Kapı hissiyatında hiçbir araç cla kadar kötü olamaz hocam hiç sevmedim ben lok diye kapanan kapı severim cla da sanki ford tourneo kapısını kapatıyorum gibi bir türlü sevmedim bu hissiyatı

  • talismandaki bu "4 kontrol" ne anlama geliyor? 4 çeker değil orası kesin.

  • Kullanmadım ama duyduğum kadarıyla 4 kontrol talismanlarda direksiyonu çevirince ön tekerlerle beraber arka tekerlerde sağa veya sola dönüyor.

    Yani virajlarda yol tutuş daha iyi.

  • SARIMSAKLI MAYONEZ kullanıcısına yanıt
    Aynı segmentteki diğer markalarla arasında ikinci elde 100 bin oynuyor.

    100 bin az para değil. Bazı insanlar gösteriş değil işlevselliği bakıyor.
  • Bir ara ben de bakmıştım. Megane'dan geçmek için. Araba iyi hoş da motorda sıkıntı var sanırım. O yüzden benzinli motorla geliyor artık.

  • 4 kontrol sistemi otomobilin yüksek hızlarda arkasını savurmadan daha iyi bir yol tutuş ile virajları almasını sağlıyor. Direksiyonun kırıldığı yönün tersine açılan arka tekerlekler ile yolu daha iyi tutuyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexterr

    Bir ara ben de bakmıştım. Megane'dan geçmek için. Araba iyi hoş da motorda sıkıntı var sanırım. O yüzden benzinli motorla geliyor artık.

    Golf de artık sadece benzinli motorla geliyor o zaman tdi motor da mı sıkıntı ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: SARIMSAKLI MAYONEZ

    Bu mesaj silindi.

    Niye almasınki onu bi açıkla da belki almayız bizde

  • Ben bir kez 130hp olanını kullandım. Araba 10 numara.


    D-segmentinde kıymeti bilinmeyen modellerden birisi.

  • Benim bacanak kullanmış Passat yanında halt etmiş dedi adam😁😁
    Ama o dizel için konuştu. Full bir arabaymis.
  • Mercedes cla dan neden vazgeçiyorsunuz?
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    1.6 DCI çift turbo ile ilgili ben de bir kaç sorun duymuştum. Hatta Mercedes bu yüzden artık kendi dizelini kullanmaya başladı araçlarında şeklinde.

    Yine de araştırmanızı tavsiye ederim.
  • Sahibi olmadım ancak kaba taslak fikir vereceğini düşündüğüm kadar sürme fırsatım oldu ancak elbette uzun bir süre olmadığı için uzun vadeli olarak kullananların yorumlarına daha fazla itibar edin derim.

    Benim sürdüğüm araç 1.6 DCİ 160 İcon + tüm opsiyonlara sahip bir araçtı, yalnızca 4 Control yoktu. Öncelikle tasarım olarak iç - dış 10/10. Arka yaşam alanı dev gibi. Malzeme kalitesi bence oldukça iyi, yani hele o ahşap görünümlü plastik trim öyle kaliteli ki gerçek ahşaptan daha fazla ahşap hissiyatı veriyor. Göğüs kaplaması da bence D segmentinin en iyilerinden hatta en iyisi bile ulabilir, E segmentine koysalar bence hiç sırıtmaz. Koltuklar sentetik deri veya doğal deri oranı çok düşük bir deriden imal edilme, ancak görünüm ve ergonomisi çok iyi. Hayalet gösterge de çok güzel, net ve şık. Ortadaki ekran da hakeza öyle. Ancak UI tasarımı bence pek de güzel değil. İşçilik de bence gayet iyiydi, trim sesi yoktu.

    Sürüşe gelirsek hem iyi hem kötü. Öncelikle yol tutuş çok çok iyi. Hiç yatmıyor, çok rijit bir şasisi var. Motor performansı oldukça iyi 160 beygir gibi yürüyor. Sürüşle alakalı tüm iyi yönler bu kadar maalesef, gerisi tamamen olumsuz. Direksiyon çok ölü, hissiyatsız bir direksiyon, Megane'dan daha iyi yine de. Yalnız simidin kalınlığı bence çok fazla, beni rahatsız etti açıkçası. Ancak Megane sizi tatmin ediyorsa Talisman da üzmeyecektir bence. Araç sert ama bu sertlik sözgelimi bir Ford sertliği gibi değil, yani bu sertlik takır tukur hissettiren bir sertlik, bir kasisten ya da çukurdan geçiyorsunuz pat küt, yani o kaliteli sertlik hissiyatı yok. Çukursuz ve engebesiz bir yolda gidiyorsanız pek problem yok, yalıtım iyiydi gibi hatırlıyorum, yalnız motor gürültüsü kabine fazlaca geliyor.

    Sürüş böyleydi. Geriye kalan konfor öğelerine bakarsak, ses sistemi rezalet, hesapta Arkamys marka ses sistemi var ama boş Megane'dan bile kötü. Farlar Led ve adaptif ancak aydınlatmasını beğenmedim, yani menzil kısa ancak ışık şiddeti ve tonu oldukça iyi, adaptif güzel çalışıyor. Koltuklarda masaj fonksiyonu var ama koymasalar da olurmuş çünkü çok detaysız bir masaj, sadece ileri geri yapıyor, sanki sırtınıza yumruk atan boksör gibi.

    Peki bu kusurlarına rağmen alınır mı? Bence alınır şayet sizi çok rahatsız etmeyecekse, çok şık ve performanslı bir otomobil ama en nihayetinde ben Renault'um demekten kurtulamış bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 14 Eylül 2021; 11:34:39 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.