Şimdi Ara

Talisman 160 Lık 4 Kontrol Kullanan Var Mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
23.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Düşük hızlarda, arka tekerlerin, ön tekerlerin döndüğü tarafın aksine, yüksek hızlarda ise aynı yöne belirli açıda dönmesini sağlayan bir yönlendirme sistemi. Daha kısa manevra kabiliyeti veriyor. Bunun en başarılı örneği şu an Ford Bronco'da var. Düşük hızlarda da tekerleri aynı açıya döndürebildiği için neredeyse yan yan gidebilme özelliğine sahip.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C2560DDFD

    Mercedes cla dan neden vazgeçiyorsunuz?

    5 ay oldu hocam sıkıldım araçtan ve ben 185 cm civarı boy İle cla bana fazlaca klostrofobik geliyor. Birde uzun yol fazlaca yaptığım için dedim talisman deneyeyim en azından her köşeden çıkmıyor bi özel hissettirir ve çok dolu araç.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Golf de artık sadece benzinli motorla geliyor o zaman tdi motor da mı sıkıntı ?



    Alıntıları Göster

    Çok boş bir cevap olmuş. Sorunsuz olsa 160 beygirlik bir canavarı getirmeye devam ederlerdi. Megane'da klasik dci var hala zaten. Aşağıda da başka bir arkadaş yazmış. Motor sorununu iyi araştırın.

  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi benim bacanak çok beğenmiş talismanı. Geniş ferah ve uçak kokpiti gibi ifadeler kullandı araba ile ilgili. Gazı dinleyince koltuğa yapışmış felan 😁
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexterr

    Çok boş bir cevap olmuş. Sorunsuz olsa 160 beygirlik bir canavarı getirmeye devam ederlerdi. Megane'da klasik dci var hala zaten. Aşağıda da başka bir arkadaş yazmış. Motor sorununu iyi araştırın.



    Alıntıları Göster

    Emisyon sebebiyle üretilmiyor araştırabilirsin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Emisyon sebebiyle üretilmiyor araştırabilirsin.



    Alıntıları Göster

    Arkadaş doğru diyor hocam, çift turbo 1.6 dci lerde sorun yaşayanlar oldu ama bence alınır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Arkadaş doğru diyor hocam, çift turbo 1.6 dci lerde sorun yaşayanlar oldu ama bence alınır.



    Alıntıları Göster

    Hocam sorun dedimi piston kıran 160 lık TSİ ler demek lazım. Tamam bi motor sorunlu olabilir ama ufak bir sorundur halledilir bunlar benim gözümde normal şeyler. Fabrika bir motor sorunlu diye onu üretimden neden kaldırdisın sorun çözülür biter gider. Şuan 208 gti ler 208 HP idi ama onlar artık kaldırıldı mesela ama motor sorunlu diye değil emisyon sebebiyle kaldırıldı yada üretim maliyeti. Ama 508 de 225 HP thp motor var yani fabrika bir motoru kaldırıyor diye o motor sorunlu olmaz sadece maliyet konusu veya emisyon konusudur bence





  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Hocam sorun dedimi piston kıran 160 lık TSİ ler demek lazım. Tamam bi motor sorunlu olabilir ama ufak bir sorundur halledilir bunlar benim gözümde normal şeyler. Fabrika bir motor sorunlu diye onu üretimden neden kaldırdisın sorun çözülür biter gider. Şuan 208 gti ler 208 HP idi ama onlar artık kaldırıldı mesela ama motor sorunlu diye değil emisyon sebebiyle kaldırıldı yada üretim maliyeti. Ama 508 de 225 HP thp motor var yani fabrika bir motoru kaldırıyor diye o motor sorunlu olmaz sadece maliyet konusu veya emisyon konusudur bence



    Alıntıları Göster

    Sorunu çözmeye uğraşmaktansa tek turboluyu takıp geçtiler hocam. Muhtemelen emisyon-maaliyet hesabında da uyuşmadı. Tabiki piston kırma vs gibi büyük sorunlar yok ve kronik olarak arızalı bir motor değil illaki bozulacak gibi bir durum da yok ama almak isteyen birisi potansiyel sorunlarını bilmeli 👍🏻 Çift turbo motoru bende çok beğeniyorum ama her zaman sürprizlere açık olmak lazım 😀





  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexterr

    Çok boş bir cevap olmuş. Sorunsuz olsa 160 beygirlik bir canavarı getirmeye devam ederlerdi. Megane'da klasik dci var hala zaten. Aşağıda da başka bir arkadaş yazmış. Motor sorununu iyi araştırın.



    Alıntıları Göster

    1.6 dci emisyon sebebiyle ürün gamından kaldırıldı, ayriyeten sorun yaşayan bütün talismanların motoru garantiden sıfır sandık şeklinde değiştirildi. (garanti bitenler de dahil)

  • 130 luk 4 control olanini kullandim. Konfor, ic kalite, yol tutus guzel. Araba hissis ama.
    Far aydinlatmasi guzel (ben ayarini biraz yukari kaldirdim). Genisligi ve trim kalitesi guzel.
    Dusuk hizlarda keskin donuslerde arka tekerleklerin hareketli olmasi nedeniyle mukemmel bir his veriyor, insan surekli 90 derece sokaklarda dolasasi geliyor
    Performansi iyi ama 1.6 dci malesef iyi bir unite degil ( ne anlarsin diyen olursa kalbini kirarim). 150 200 k kmden sonra iyi masraf ettirir.
  • Renault'un D segment araçları genelde fiyatına göre çok konforlu ve lüks araçlar, tip olarak Megane'a benziyor ama konfor olarak Talisman çok ötesinde Megane'ın.
  • 2013-2017 yıllarında CLA200 kullandık. Sonra Talisman 1.6 icon 4control'e geçtik. Bu aracı ailemizde çoğunlukla babam 2017-2021 yılları arasında 95.000 km kullandık.


    Konfor ve motor gücü açısından CLA200' göre çok memnunduk. Donanımı da en dolusu olması nedeniyle çok memnun kaldık. Bir kere hata vermedi, bir kere üzmedi. Ta ki 92.000 km'ye gelene kadar. Şanzıman'ın altında çatlak olduğu anlaşıldı ve garantisi bitmesine rağmen 16.000 TL'lik masrafı 5.000 TL'ye hallettik.


    Tavsiye eder miyim ? Mutlaka tavsiye ederim. Fakat şanzıman veya diğer modele özgü sorunları kontrol ettirmelisiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Sahibi olmadım ancak kaba taslak fikir vereceğini düşündüğüm kadar sürme fırsatım oldu ancak elbette uzun bir süre olmadığı için uzun vadeli olarak kullananların yorumlarına daha fazla itibar edin derim.

    Benim sürdüğüm araç 1.6 DCİ 160 İcon + tüm opsiyonlara sahip bir araçtı, yalnızca 4 Control yoktu. Öncelikle tasarım olarak iç - dış 10/10. Arka yaşam alanı dev gibi. Malzeme kalitesi bence oldukça iyi, yani hele o ahşap görünümlü plastik trim öyle kaliteli ki gerçek ahşaptan daha fazla ahşap hissiyatı veriyor. Göğüs kaplaması da bence D segmentinin en iyilerinden hatta en iyisi bile ulabilir, E segmentine koysalar bence hiç sırıtmaz. Koltuklar sentetik deri veya doğal deri oranı çok düşük bir deriden imal edilme, ancak görünüm ve ergonomisi çok iyi. Hayalet gösterge de çok güzel, net ve şık. Ortadaki ekran da hakeza öyle. Ancak UI tasarımı bence pek de güzel değil. İşçilik de bence gayet iyiydi, trim sesi yoktu.

    Sürüşe gelirsek hem iyi hem kötü. Öncelikle yol tutuş çok çok iyi. Hiç yatmıyor, çok rijit bir şasisi var. Motor performansı oldukça iyi 160 beygir gibi yürüyor. Sürüşle alakalı tüm iyi yönler bu kadar maalesef, gerisi tamamen olumsuz. Direksiyon çok ölü, hissiyatsız bir direksiyon, Megane'dan daha iyi yine de. Yalnız simidin kalınlığı bence çok fazla, beni rahatsız etti açıkçası. Ancak Megane sizi tatmin ediyorsa Talisman da üzmeyecektir bence. Araç sert ama bu sertlik sözgelimi bir Ford sertliği gibi değil, yani bu sertlik takır tukur hissettiren bir sertlik, bir kasisten ya da çukurdan geçiyorsunuz pat küt, yani o kaliteli sertlik hissiyatı yok. Çukursuz ve engebesiz bir yolda gidiyorsanız pek problem yok, yalıtım iyiydi gibi hatırlıyorum, yalnız motor gürültüsü kabine fazlaca geliyor.

    Sürüş böyleydi. Geriye kalan konfor öğelerine bakarsak, ses sistemi rezalet, hesapta Arkamys marka ses sistemi var ama boş Megane'dan bile kötü. Farlar Led ve adaptif ancak aydınlatmasını beğenmedim, yani menzil kısa ancak ışık şiddeti ve tonu oldukça iyi, adaptif güzel çalışıyor. Koltuklarda masaj fonksiyonu var ama koymasalar da olurmuş çünkü çok detaysız bir masaj, sadece ileri geri yapıyor, sanki sırtınıza yumruk atan boksör gibi.

    Peki bu kusurlarına rağmen alınır mı? Bence alınır şayet sizi çok rahatsız etmeyecekse, çok şık ve performanslı bir otomobil ama en nihayetinde ben Renault'um demekten kurtulamış bir araç.

    Hocam sen tam bir D segment gurmesi çıktın:)





  • bianconera kullanıcısına yanıt


    Estağfurullah hocam, Mondeo hevesiyle çıktığım yolun meyveleri bunlar, talih de yanımda oldu eşten dosttan bulup deneme fırsatım oldu bir kaç tane D segmenti arabayı. Yine de en beğendiğim Mondeo. Şimdi nasipse yakın bir arkadaşım İnsignia alabilir, alırsa onu da bir test etmiş olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1



    Estağfurullah hocam, Mondeo hevesiyle çıktığım yolun meyveleri bunlar, talih de yanımda oldu eşten dosttan bulup deneme fırsatım oldu bir kaç tane D segmenti arabayı. Yine de en beğendiğim Mondeo. Şimdi nasipse yakın bir arkadaşım İnsignia alabilir, alırsa onu da bir test etmiş olacağım.

    ben de mondeo hastasıyım..Daha doğrusu son kasasını cok beğendim, önceki kasalarını pek sevmezdim..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mindolluin

    2013-2017 yıllarında CLA200 kullandık. Sonra Talisman 1.6 icon 4control'e geçtik. Bu aracı ailemizde çoğunlukla babam 2017-2021 yılları arasında 95.000 km kullandık.


    Konfor ve motor gücü açısından CLA200' göre çok memnunduk. Donanımı da en dolusu olması nedeniyle çok memnun kaldık. Bir kere hata vermedi, bir kere üzmedi. Ta ki 92.000 km'ye gelene kadar. Şanzıman'ın altında çatlak olduğu anlaşıldı ve garantisi bitmesine rağmen 16.000 TL'lik masrafı 5.000 TL'ye hallettik.


    Tavsiye eder miyim ? Mutlaka tavsiye ederim. Fakat şanzıman veya diğer modele özgü sorunları kontrol ettirmelisiniz.

    Bazı arkadaşlar konforsuz yazmış tabiki alacağım araç 19 jant 40 yanak lastik var ne kadar konfor olur orası jant dan bile belli. Ama uzun yolda gergin mi hissettiriyor genelde söylenen Renault alt takımı kötü hissettirir sözü talismanda da varmı ? Direksiyon olarak uzun yolda güven veriyor mu misal cla da uzun yolda direksiyon Kaya gibi sert oluyor yoldaki hiçbir pürüzü bozukluğu hissettirmiyor ve hoşuma gidiyor talisman bu konuda nasıl ?





  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Ben de çok beğendim, hatta 1.5 sene evvel 2.0 TDCI allah ne verdiyse masajlı, soğutmalı deri koltuğuna kadar dolu bir tanesini bulmuştum alamayı istiyordum ancak eldeki araca çekilen fiyat mantıksız geldi, geliş o geliş Mondeo defteri en azından şimdilik kapandı.
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Aracın sert olması mühim değil hocam, ancak kalitesiz hissettirmesi sorun. Talisman kadar sert, hatta daha da sert arabaları tecrübe ettim. Buradaki sorun bu kalitesiz hissiyat. Ancak bozuk olmayan yollarda çok sıkıntı değil, yani endişeniz buysa çok endişe etmeyin bence, zaten genellikle uzun yol kattetiğinizi ifade etmişsiniz, otobanda rahatsız edeceğini sanmıyorum. Direksiyon elektrikli olduğu için yüksek süratte sertleşecektir ancak hissiyatsız, yani zemindekş değişimleri neredeyse hiç hissettirmeyen bir direksiyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 14 Eylül 2021; 17:25:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerem1000

    1.6 dci emisyon sebebiyle ürün gamından kaldırıldı, ayriyeten sorun yaşayan bütün talismanların motoru garantiden sıfır sandık şeklinde değiştirildi. (garanti bitenler de dahil)



    Alıntıları Göster

    Bilgilendirme için teşekkürler ancak bu yine de risk tamamen sıfır anlamına gelmiyor. Ayrıca motor değişimi ikinci elde de müşteri kaçırtır. Malum şartlarda ikinci eli düşünmek zorundayız. Yoksa bu güç ve konforla keyifli olurdu bu aracı kullanmak.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    130 luk 4 control olanini kullandim. Konfor, ic kalite, yol tutus guzel. Araba hissis ama.
    Far aydinlatmasi guzel (ben ayarini biraz yukari kaldirdim). Genisligi ve trim kalitesi guzel.
    Dusuk hizlarda keskin donuslerde arka tekerleklerin hareketli olmasi nedeniyle mukemmel bir his veriyor, insan surekli 90 derece sokaklarda dolasasi geliyor
    Performansi iyi ama 1.6 dci malesef iyi bir unite degil ( ne anlarsin diyen olursa kalbini kirarim). 150 200 k kmden sonra iyi masraf ettirir.

    4 kontrol ü bende merak ediyorum gerçekten 😅 süspansiyonu birde sana sorayım hocam çok mu dan dun

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.