Selamlar. Kendi aracım 2016 Scirocco 225/40/18 kışlık aldım 2020 üretimi Goodyear ultra grip 8 performance modeli. Evin 2. Aracı da 2013 Citroen c5. C5 e de 2020 kormoran kışlık lastik aldık. 2 sinide bin km dir kullanıyoruz ama kormoran kesinlikle daha sessiz ve uğultu yapmıyor hiç. Misal 50 km hız ile giderken Goodyear lar uğultu yapıyor ama kormoranda hiç uğultu falan yok hatta yazlıklardan bile sessiz geldi bana. Scirocco aracımda yazlıklarda hiç uğultu falan yoktu ama kışlıklarda frenlerken veya yokuş inerken lastik gürültüsü uğultu şeklinde bir hayli fazla. Hatta kormoran larda sert frenlemede abs çok daha geç devreye giriyor ve frenler kesinlikle daha iyi tutuyor. Şimdi sınıf farkı var illaki ses farkı olacak ama scirocco aracımda yazlık Pirelli pzero vardı onda hiç uğultu falan yoktu ve frenlemede de abs bu kadar devreye girmiyordu. Yani kısacası benim yorumum ug8 e verdiğim para boşa gitti. Kormoranın sıkıntısı ise şu. 125 den sonra balans yapıyor her nekadar balans düzgün olsada lastik yumışaklığından balans yapıyor. |
Goodyear UG8 kışlık aldım, Kormoran Kışlık Daha Sessizdi.
-
-
ıslakta frenlemeye de dikkat edin ayrıca frene basınca kızaklayıp hızlandıran lastiktir -
Geçen sene UG8 aldım ve bu sene ikinci kışı tabi bu sene daha kışı göremedik fakat şunu söylemek istiyorum. Bitlis'te görev yapıyorum ve buraya çok kar yağar. Aldığıma hiç pişman etmedi arkadaşlarım hafif bir rampada kalırken ben keçi gibi tırmandım ve fren mesafesi de karda çok iyiydi.
Belki biraz uğultulu olabilir düşük hızda fakat çöp demek bana göre yanlış. Kar performansı bence çok iyi.
-
Ug8 sıfır aldim 7 yıldır kullaniyorum ayni lastiği. Üzerinde yorum yapmaya gerek yok çok kaliteli. 7 yıl geçmesine rağmen hamuru ve durumu çok iyi. Sadece kışın kullanıp düzgünce sakladim lastikleri. -
Kislik lastik ne kadar agresifse o kadar cok ses yapacaktir. Yani disleri daha gerin daha fazla olan lastik daha sesli olacaktir. UG8in ses yapmasi bana o yuzden normal geldi cunku kar performansi gercekten iyi bir lastik. ABS devreye girmesi ve kaymasi ise ilginc. Kuru zeminde Pzerodan daha kotu olacagi zaten garanti o kismi normal ama cok ekstrem olmamasi lazim.
BU arada daha kar uzerinde kullanmamissinizdir, adi ustunde kislik lastik, kisin bir kullanin bakalim Kormoran kar performansi nasil onu gorun sonra dersiniz UG8e bosa para vermisim diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 11 Aralık 2020; 23:10:38 > -
Hocam siz bendeki lastiği görseniz ug8 e şükredersiniz. Yanlış hatırlamıyorsam F-G-75db. Gerçi gerçek ses 80db vardır, üst sınır 75 diye onu yazmışlar muhtemelen:)
Bu arada lastik Toyo Gsi 5, ağır kış koşulları lastiği,yani benim gibi İstanbul'da yaşayan için çok gereksiz. Aracın eski sahibi verdi yeni gibi de atmaya kıyamadım. -
quote:
Orijinalden alıntı: integral77
Hocam siz bendeki lastiği görseniz ug8 e şükredersiniz. Yanlış hatırlamıyorsam F-G-75db. Gerçi gerçek ses 80db vardır, üst sınır 75 diye onu yazmışlar muhtemelen:)
Bu arada lastik Toyo Gsi 5, ağır kış koşulları lastiği,yani benim gibi İstanbul'da yaşayan için çok gereksiz. Aracın eski sahibi verdi yeni gibi de atmaya kıyamadım.Bu lastik etiketindeki ses olayı biraz farklı bir durum hocam. Misal ug8 benim aldığımda 69 desibel yazıyordu Pirelli pzero da 72 desibel ama pzero çok daha sessiz geliyor bana. Keza kormoran da 72 desibel ama uğultu olmadığı için daha sessiz geliyor.
-
Kesinlikle, o nedenle kullanıcı yorumlarına çok önem veririm. Eski aracımda hem Continental TS860, hem de Nokian D4 kullanmıştım. Testlerde Continental daha önde olmasına rağmen ben Nokian'ı daha çok beğenmiştim. Üstelik Continental'dan bariz daha sessizdi.
-
Hayatımda ilk defa kışlık lastik olarak UG8 aldım ve bana baya sessiz gibi gelmişti 2017 üretim yazlık lastiklerden sonra. Şaşırdım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: leidenfrostHayatımda ilk defa kışlık lastik olarak UG8 aldım ve bana baya sessiz gibi gelmişti 2017 üretim yazlık lastiklerden sonra. Şaşırdım.
Bende kormoranlar 450 lira iken kalite olsun diye 625 e Goodyear ug8 aldım ama kormoran daha sessiz çıktı 😅 tutuş olarak gene ug8 in ıslakta ve karda daha iyi olacağını düşünüyorum ama sessizlik de benim için oldukça önemli bir konu maalesef.
-
Ankara’nın karlı günlerinde bir güncelleme atalım. UG8 için söylediklerimin bazılarını geri alıyorum :) Şöyleki buzun üstünde bu lastikler müthiş bir tutuşa sahip vede özellikle 20 cm kar üstünde eğime doğru bile araç patinajsız kalkış yapabiliyor kormoran a güzel derdim ama kormoranlar karın 10 cm tabaka halinde olduğu yerlere girince karı pek atamıyor ve araç yüzüyor yani araç lastiği karı dişlerin arasından atmada Goodyear a göre oldukça kötü. Fren mesafesinde kormoran daha iyi diyebilirim ancak sulu karda ve kepek kar da UG8 ler harika iş çıkarıyor. Kuru yolda da kormoran daha başarılı diyebilirim ancak otoban sürüşlerinde 120 üstü hızlarda kormoran da balans kesinlikle var ve düzelmiyor ancak UG8 ler ile 150 de daha sıfır titreşim ile gidebiliyorsunuz.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Kislik lastik ne kadar agresifse o kadar cok ses yapacaktir. Yani disleri daha gerin daha fazla olan lastik daha sesli olacaktir. UG8in ses yapmasi bana o yuzden normal geldi cunku kar performansi gercekten iyi bir lastik. ABS devreye girmesi ve kaymasi ise ilginc. Kuru zeminde Pzerodan daha kotu olacagi zaten garanti o kismi normal ama cok ekstrem olmamasi lazim. BU arada daha kar uzerinde kullanmamissinizdir, adi ustunde kislik lastik, kisin bir kullanin bakalim Kormoran kar performansi nasil onu gorun sonra dersiniz UG8e bosa para vermisim diye. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X