Şimdi Ara

Auto Hold Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
4.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araç kullanırken sürekli açık tutan ve herhangi bir zararını gören var mı?

    Birde bu özellik açıkken yakıt sarfiyatı fazlamış ve özellikle DSG şanzımanda dişli ısınması yapıyormuş ne kadar doğrudur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Auto Hold: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Auto Hold Nedir?

    Auto Hold, bir otomobil özelliğidir ve aracın yokuşta veya trafikte beklerken fren pedalına sürekli basmanıza gerek kalmadan konumunu korumasını sağlar. Sistem, fren pedalını bıraktığında devreye girerek aracın hareketsiz kalmasını sağlar.

    Auto Hold Ne Demek?

    Auto Hold, "otomatik tutma" anlamına gelir ve aracın yokuşlarda veya trafikte hareketsiz kalmasını sağlayan bir sistemdir.

    Auto Hold Ne İşe Yarar?

    • Yokuşlarda Çaba Sarf Etmeyi En Aza İndirir: Aracını yokuşta durdurduğunda, fren pedalına sürekli basma ihtiyacını ortadan kaldırır.
    • Trafikte Rahatlık Sağlar: Trafikte sık sık durup kalkman gerektiğinde, fren pedalına sürekli basmaktan kaynaklanan yorgunluğu azaltır.
    • Güvenliği Arttırır: Fren pedalına basmayı unuttuğunda veya basamadığında aracın yuvarlanmasını önleyerek güvenliği artırır.

    Auto Hold Sürekli Açık Olmalı mı?

    Auto Hold'un sürekli açık bırakılıp bırakılmayacağı kişisel tercihlere bağlıdır. Bazı sürücüler, sistemi yokuşlarda ve trafikte rahat bulurken, diğerleri yalnızca ihtiyaç duyduklarında etkinleştirmeyi tercih edebilir.

    Auto Hold Hangi Araçlarda Var?

    Auto Hold, çeşitli araç modellerinde mevcuttur. Yaygın olarak şu markalarda ve modellerde bulunur:

    • BMW
    • Mercedes-Benz
    • Audi
    • Volkswagen
    • Ford
    • Toyota
    • Honda

    Auto Hold DSG'yi Korur mu?

    Evet, Auto Hold, DSG (çift kavramalı şanzıman) şanzımanları koruyabilir. Sistem, yokuşlarda ve trafikte fren pedalına basmadığında DSG şanzımanına aşırı yük binmesini önleyerek şanzımanın ömrünü uzatır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aracı kırmızı ışıklarda falan yavaş yavaş salamıyorsun aşşağı ona gıcık kapmıştım ben babamın Qashqaisinde. Ama genel olarak hep açıktır yani. Ama araç manuel DSG yi bilemedim. Auto hold ne yapıpta yakıt sarfiyatı yapacakki.
  • Auto holdu sürekli açık kullanmanızı tavsiye ederim. Hele DSg kullanıcısı iseniz auto hold vazgeçilmezdir. Auto hold dediğinizin aksine DSG nin dostudur.Dur kalklarda aracın tam olarak kavramasını bırakmasını sağlar dolayısıyla şanzuman ömrünü arttırır.
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    İşte onu bende bilemiyorum Ekşi'de baktığımda 100 km.'de 0,6L gibi bir artma söz konusuymuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • atilim85 kullanıcısına yanıt
    Çok keyifli birşey ya daha önce görmemiştim böyle birşey. Genellikle Renault kullandığımdan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Auto hold fennin en büyük icadıdır.
    Vazgeçilmezimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EFF95B10

    İşte onu bende bilemiyorum Ekşi'de baktığımda 100 km.'de 0,6L gibi bir artma söz konusuymuş.
    yok artık daha neler. aslı astarı olmayan, saçma sapan şeyler bunlar. aracın bagajındaki 1 kg. fazla yük kadar etkisi olduğunu sanmıyorum.

    autohold sistemleri aslında otomatik şanzumanlar için faydalıdır. siz frene tam bastığınızı düşünürken, aslında tam basamayıp, aracın yarı kavrama halinde kalmasına sebep olabilirsiniz günlük kullanımda. bu da şanzumanın sürekli ısınması ve sarf malzeme kaleminden bazı parçaların erken yıpranmasına sebep verebilir. auto hold sayesinde bu risk ortadan kalkar. her zaman açık kullanmanızı öneririm. aynı zamanda dururken her zaman frene basmak zorunda olmamak gibi bir konfor sağlıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hand off kullanımı ?
    10 yıl önce açıldı
    Passenger air bag off tuşu? :S
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • benim araçta kalkış desteği var auto hold gibi tuşu da yok, maksimum 3 saniye kadar arabayı tutuyor... auto hold'da en azından tuş var isterseniz kapatıyorsunuz ne güzel
  • Aşırı gereksiz bir özellik. Zaten yokuş kalkış desteği var. Yokuş aşağıda frene basıyoruz. İhtiyaç olursa zaten bir düğme kadar kolay el freni var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam oto. şanzumanlar için gereksiz yarı otomatikler için hayatidir.
    Özellikle Vw grubu araçlar için (dsg şanzumanlı) vazgeçilmezdir.
  • İLk başlarda kapalı olarak kullandım bi süre ama şimdilerde sürekli Auto Hold ile sürüyorum. Otomatik aracı bu şekilde kullanmak çok daha rahat bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snoppy

    İLk başlarda kapalı olarak kullandım bi süre ama şimdilerde sürekli Auto Hold ile sürüyorum. Otomatik aracı bu şekilde kullanmak çok daha rahat bence.
    kesinlikle.


  • Adam direkt yazmış 100 km'de 0.6 lt artıran özellik demiş.

    Herifin hiç bir kaynağı yok. sallamış kabasından.
    Dİğer yorumları da okudum, adamların çoğu yazmış olmak için yazmış. gram bilgileri yok, fikirleri var (birkaçını tenzih ederim.)


    YAkıt artırdığı falan yok. Arkadaşların dediği gibi dsg için hayati mesele.
    dsgli aracım yok ama manuel'de de işimi fazlasıyla görüyor. Hunharca frende kalmıyor ayağım.

    Tartışacaksak şunu tartışalım. Auto hold arabayı holduyorken :) fren lambası yanmalı mı, yanmamalı mı?
    passatımız var fren lambası devreden çıkana kadar yanıyor.
    A6 mız var onda devreye giriyor. Ama freni bırakınca, arka stop lambası da sönüyor. Ama arabayı tutuyor tabi.
    Bizim için değişen birşey yok ta. Arkada bekleyenler için yanması daha iyi galiba. (akşam vakti milletin gözünü kırmızı stop lambamla mikmek de istemezdim.)

    edit:
    Aşırı gereksiz diyen adamları anlamıyorum la. Kardeş siz hiç ışıkta falan beklerken araba öne kaçıyor mu veya arkaya kaçıp çarpacak mı diye hiç mi korkmadınız. Veya kaçmasın diye frene abanmaktan ayağınız mı yorulmadı.
    Biri de demiş tek tuşla el freni var diyor. Ani bir kakış ypaman gerektiğinde "önce frene bas ta sonra indiriyim el frenini" diye uyarı verince görürsün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VideSupra -- 29 Mayıs 2019; 12:44:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra



    Adam direkt yazmış 100 km'de 0.6 lt artıran özellik demiş.

    Herifin hiç bir kaynağı yok. sallamış kabasından.
    Dİğer yorumları da okudum, adamların çoğu yazmış olmak için yazmış. gram bilgileri yok, fikirleri var (birkaçını tenzih ederim.)


    YAkıt artırdığı falan yok. Arkadaşların dediği gibi dsg için hayati mesele.
    dsgli aracım yok ama manuel'de de işimi fazlasıyla görüyor. Hunharca frende kalmıyor ayağım.

    Tartışacaksak şunu tartışalım. Auto hold arabayı holduyorken :) fren lambası yanmalı mı, yanmamalı mı?
    passatımız var fren lambası devreden çıkana kadar yanıyor.
    A6 mız var onda devreye giriyor. Ama freni bırakınca, arka stop lambası da sönüyor. Ama arabayı tutuyor tabi.
    Bizim için değişen birşey yok ta. Arkada bekleyenler için yanması daha iyi galiba. (akşam vakti milletin gözünü kırmızı stop lambamla mikmek de istemezdim.)

    edit:
    Aşırı gereksiz diyen adamları anlamıyorum la. Kardeş siz hiç ışıkta falan beklerken araba öne kaçıyor mu veya arkaya kaçıp çarpacak mı diye hiç mi korkmadınız. Veya kaçmasın diye frene abanmaktan ayağınız mı yorulmadı.
    Biri de demiş tek tuşla el freni var diyor. Ani bir kakış ypaman gerektiğinde "önce frene bas ta sonra indiriyim el frenini" diye uyarı verince görürsün.
    aynen katılıyorum, oldukça basit ve problemsiz çalışan pratik bir sistem bu. şehiriçi kullanım gibi dur kalk bol zamanlarda büyük de konfor sağlıyor + vites kutusu/şanzumanı gereksiz yüklerden koruyor. neden itiraz edilir bilinmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra



    Adam direkt yazmış 100 km'de 0.6 lt artıran özellik demiş.

    Herifin hiç bir kaynağı yok. sallamış kabasından.
    Dİğer yorumları da okudum, adamların çoğu yazmış olmak için yazmış. gram bilgileri yok, fikirleri var (birkaçını tenzih ederim.)


    YAkıt artırdığı falan yok. Arkadaşların dediği gibi dsg için hayati mesele.
    dsgli aracım yok ama manuel'de de işimi fazlasıyla görüyor. Hunharca frende kalmıyor ayağım.

    Tartışacaksak şunu tartışalım. Auto hold arabayı holduyorken :) fren lambası yanmalı mı, yanmamalı mı?
    passatımız var fren lambası devreden çıkana kadar yanıyor.
    A6 mız var onda devreye giriyor. Ama freni bırakınca, arka stop lambası da sönüyor. Ama arabayı tutuyor tabi.
    Bizim için değişen birşey yok ta. Arkada bekleyenler için yanması daha iyi galiba. (akşam vakti milletin gözünü kırmızı stop lambamla mikmek de istemezdim.)

    edit:
    Aşırı gereksiz diyen adamları anlamıyorum la. Kardeş siz hiç ışıkta falan beklerken araba öne kaçıyor mu veya arkaya kaçıp çarpacak mı diye hiç mi korkmadınız. Veya kaçmasın diye frene abanmaktan ayağınız mı yorulmadı.
    Biri de demiş tek tuşla el freni var diyor. Ani bir kakış ypaman gerektiğinde "önce frene bas ta sonra indiriyim el frenini" diye uyarı verince görürsün.
    0.6LT arttırdığını neye göre hesaplamış ? Büyük ihtimalle aracın karma yakıt tüketimini baz aldı. Atmosfer basıncı, hava sıcaklığı gibi hassas etkiler bile yakıt tüketiminde ciddi farklar yaratırken bunu nasıl ölçmüş merak ettim açıkçası.


    Kısaca kaynağı mabadı galiba

    DSG'de, ZF'de ve G-Tronic bu 3 şanzıman tipinde de bu özelliği kullanmış biri olarak yakıt tüketimine en ufak etkisi olacağını ben düşünmüyorum.

    Zarar verir vermez orası mühendislerin işi :)

    Golfte bu özelliği kullandığımda stop lambasını yakmamıştı.

    F10 ve G30'da stop lambasını yakıyor.

    W213 E180 ' de stop lambasını yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    Aracı kırmızı ışıklarda falan yavaş yavaş salamıyorsun aşşağı ona gıcık kapmıştım ben babamın Qashqaisinde. Ama genel olarak hep açıktır yani. Ama araç manuel DSG yi bilemedim. Auto hold ne yapıpta yakıt sarfiyatı yapacakki.
    Bu özellik zaten bunu yapma diye var hocam çift kavramaya en çok zarar veren olay rampa yukarı ve aşağı gazla yavaşça durmak bu kavramayı mahvediyor çift kavramada her zaman frenle durup durma süresince ayağımız frende olmalı ama otohold bunu bizim yerimize yapıyor zaten evet bendw parkederken nefret ediyorm ama yapcak bişey yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Auto hold sürekli açık bendede ışıklarda sürekli ayağımı frende tutmaktan kurtarıyor tüketimde oek bi fark görmedim açık olduğu zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Araç manuel ama işte. Ben manuelin bu avantajını kullanmak istiyorup hep . Otomatikte kesinlikle haklısınız . Zaten ben bu start stop sistemini otomatik arabadada hiç sevemedim. Arabayı ben mi stop ettirdim kendimi etti. İlk zamanlar çok gıcık kapmıştı. Yeni teknolojileri pek benimseyemiyorum sanırım . :)
  • Benim sürekli açık herhangi bir zararını görmedim şimdiye kadar, yakit sarfiyatı olayida safsatadan baska birsey değil. Fren lambalari yanıyor bu arada arac auto hold dayken.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VideSupra kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle gereksiz değil. Hatta birçok özellikten daha iyi bir özellik. Kullanınca anladım. Fakat daha önce dsg octavia kullanmıştım onda yoktu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.