Coupe araçlar genelde öyledir. Bu nedenle çok tutmaz, sayıları gittikçe azalıyor. Genelde gençlere hitap ediyor. Bu araç da öyle. Coupe high rider dan alıyor ismini. Cla'ya bindiniz mi? C-hr'ye iyiymiş dersiniz. |
2021 Toyota C-HR, yeni GR Sport donanımıyla daha dinamik bir görünüme kavuşuyor (2. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxCoupe araçlar genelde öyledir. Bu nedenle çok tutmaz, sayıları gittikçe azalıyor. Genelde gençlere hitap ediyor. Bu araç da öyle. Coupe high rider dan alıyor ismini.
Cla'ya bindiniz mi? C-hr'ye iyiymiş dersiniz.
Cla ve a serisinide yazacaktım ama üşendim mesajı uzatmaya.Arka koltuğunda oturunca rahatsız olduğum 3 araç bunlar.Tasarımı yüzünden böyle ama en azından bu tür araçlarda cam tavan standart olmalı içerisi biraz ferah olur.Ben 2dk oturunca sıkıntı basıyor
Ama chr nin ön koltukları çok rahat o konuda hakkını yiyemem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
egzoz çıkışı şahane. tam bir safkan sport
-
Clio'ya benzeyince dinamik mi görünmüş oluyıorsun şimdi? İlginç.
-
Cam tavan koymaması tek kelime ile saçma. Güzel bir cam tavan bu aracın en büyük olumsuz yanı olan bu durumu düzeltirdi bir nebze.
Ben bu araçla arkada yolculuk yaptım, çok bir daral gelmedi ama çocuğumu bu duruma maruz bırakmak istemem. Tam tersi daha iyi görsün diye koltuğunu yükselttim.
-
İçi sedan araçlardan dar, ayrıyeten arka pencereler küçük, o kadar klostrofobik bir araç ki içine giren bilir, tabut gibi rezalet
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxBu araca dar demek için land cruiser'a falan biniyor olmak lazım (onda da küçücük denilmez, bana göre dar vs denir) Aksi halde durum ciddi. Göz doktoru mu olur, akıl-ruh sağlığı mı olur bir görünmekte fayda var.
Bu forumda golfe dar diyen hiç duymadım(sınıfına göre fena değil golf) ama golften bariz daha geniş bu araca sürekli dar diyorlar.
Tavan alçaklığı ve yan camların yüksekte konumlandırılması aracı daraltıyor. Özellikle cam etkeni çok büyük. Diğer araçlarlar dar olsa bile camlar geniş olduğu için içerisi daha büyükmüş gibi geliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın baş mesafesi çok iyi. Diz mesafesi de gayet iyi. Ama dediğiniz gibi camlar vs çok klostrofobik hissettiriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın içi C suv sınıfına göre küçük gelebilir.Çok methedilen fiyatı aşırı yükselen B suv 2008 bu araçtan büyük değil.Bagajı küçük evet ancak bağımsız süspansiyon olması bagaj anlamında handikap oluyor..Stepne yerine tamir kiti alınırsa, pandizotu çıkarınca 445 lt hacim oluyor, küçük ama kullanışlılığı fena değil.
Bana göre aracın artıları
Yol tutuşu, sürüş dinamikleri ,konforu, bağımsız arka süspansiyon, iç mekan kalitesi, Yapısal elemanlarda 1500 mpa çelik kullanılması, fiyatı , zengin donanımı
Eksileri
Dış tasarımı( göreceli), ön göğüsteki ekran çok yukarda , yan kapı camları çok yüksekte biraz alçaltılıp ferahlık sağlanabilirdi.Arka yan camlar küçük ancak arkada sürekli birisini taşımayan için çok sorun değil.Hibrit modelde fren hissiyati çok garip ve aracın en beğenmediğim olumsuzluğu bu oldu.Son olarak motor seçenekleri çok az.
-
ben beğenmedim pek olmamış sanki bu
-
Kocaman cüssesi var ama içi çok kullanışsız bir araç bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mendieta58
Arka tarafı bu kadar basık,bu kadar insanı rahatsız eden çok az araç vardırnissan juke da aynı böyle dar. toyotanın en beğenmediğim arabası budur. toyotaya artık ekonomik bir c-suv lazım. corolla cross lafları geçiyor ama hayırlısı
-
vites topuzu kadar çirkin bi şey yok
-
Çok çirkin bir araba.üstüne para verseler almam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arabanın haksız yere yerildiğini düşünüyorum.
Evimizin ikinci arabası. Eşim kullanıyor. 2017 ve 2020 modellerini kullandık bu aracın. ilki kolay satıldı.
Uzun yolda sahip olduğum passatı tercih ederim ancak yoğun trafikte ya da şehir içi sürüşlerinde bu kadar rahat kullandığım başka bir araba olmadı.
Hem iç hem dış tasarımı benim hoşuma gitmekte. (ne kadar ekmek misali)
Artıları: Şehir içi sürüşü keyifli & sağa sola park etmesi kolay, Apple car play multimedyanın kullanışsızlığını gideriyor, donanımları yeterli, sürekli dur kalk yapılması gereken durumlarda sessiz sessiz ilerliyorsunuz ve az yakıyor, aracı eşim sürerken bana kıyas ile çok dikkat etmez (her çukura girer örneğin) ve hiç sorun çıkarmadı. Cidden dayanıklı bir araç (iki hafta boyunca tek tekerin oldukça havada olacak şekilde park edildiğini, seviyesi yüksek su birikintilerine falan bodoslama girildiğini görerek söylüyorum). Viraj kabiliyeti iyi (alçak ağırlık merkezine sahip)
Dezavantajları: MTV'si yüksek, engebeli yerlerde yokuş çıkarken motor sesi geliyor (2020 ve sonraki modellerde kabin içi sessizliğe önem verip gelişme sağladılar ama durum bu), arka penceler yukarıda konumlandırılmış (coupe tasarım) ve arka tarafa daha fazla ışık gitmesi için tavana sunroof hala neden koymazlar anlayamıyorum, hibrit modellerdeki fren tepkisi daha iyi olabilir, arka cam fıskiyeleri ya da silecekleri daha iyi olabilir (çalıştırınca 5-10 sn bir şey göremiyorum)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X