Şimdi Ara

2022 Fiat Egea Cross 1.6 Multijet 130 beygir modeli ile yakıt ekonomisi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
155
Cevap
0
Favori
12.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turbo dizel her zaman ekonomiktir de hala şu hız sabitleyip dümdüz yolda 4 litre tüketimin övüldüğü bile otomobil konusunda hiç ilerleme olmadığının kanıtı.


    Ara sıra yapıştırsaydın soldan, 5-6 bin devirlere gelseydin yine 5 litreyi geçmezdi ama kafamızda bir şey oluşurdu.


    Konuyu açan üyemiz senelerdir böyle videolar atıyor kendisi bu işten zsvk alıyor onun için hobi bir lafım yok kendisi değerli bir üye ama bu şekilde testler yanıltıcı özellikle ağır araçlar için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 15 Ocak 2023; 23:3:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    80 sabitleyip gittikten sonra torku ne yapacaksın mesela?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu multijetler en başarılı ve sağlam dizel motorlardandır. 2007 yılında düşünün 1.6 120bg dizel araba üretmişler. 1.4 tjet ve turbo motorları ise 120 140 ve 150 bg olarak üretildi. düşünün 1.4 motor ve o yıllarda tüple tam uyumlu bg yüksek verimli motorlar.

    dizellerden söz edecek olursak 300 t0rk 120 bg 1.6 bravom var. motor olarak sorunum yok. çekiş olsun gidiş olsun süper. şehir içi çok yakıyor ama şehirlerarası 58 lt lik depomla doldurup benzinliği unutuyorsunuz.

  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle öyle common rail sisteminin mucidi Fiat zaten.

    Bizde bir ara şirket aracı olarak 2013 model doblo vardı 60 litre mazotla şehirler arası 800km yapıyorduk.

  • Bu araç avis firmasına ait kiralık bir araç ilk videoyu açtığımda ilk gözüme çarpan şey plakalıktaki avis yazııd oldu zaten video sahibi videonun sonunda bunu teyit ediyor.
    Araca gelecek olursak bu araç aslında böyle bir yolda daha az yakar kullanan aracı tanımıyor aracın acemisi çok belli multijet motorda 85 e sabitlerseniz araç en son viteste gittiği için özellikle yokuşlarda düşük devirde gidildiğinden videoda da görülüyor zaten araç vites seçiminde kararsızlık yaşıyor daha üst hızlarda hızı sabitlemek lazımki bu kararsızlığı yaşamasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devilmaybad kullanıcısına yanıt

    İşyerinde bir arkadaşımda 1.6 mj urban sedan var, geçenlerde akşam eskişehir yolunda trafiğe girdik, yol bilgisini 0 ladım, dur kalk trafikten 10 lt gibi bir değerle çıktık ama çok sıkışık trafik vardı, yol rahatlayınca tüketim hızla düşmeye başladı ve 7 lt gibi bir değere düştü. Arkadaşın aracıyla sürekli mukayese ediyorum kendi aracımı (ki bende de 1.6 e-torq hb var) benzer ortalama hızlarda 1.6 e-torq 1,5 lt kadar fazla yakıyor. Bahsettiğim tüketim farkı 40 km/s ortalama hız söz konusu olduğunda geçerli. Daha düşük ort. Hızlarda ne olur bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 16 Ocak 2023; 7:42:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt

    58 lt mazotla kasarsam ankara-muğla akyaka arası yapacağım neredeyse. 800 km çok az. eger yük varsa bilemem. 105 kmh ortalamayla (140 lara kadar çıkıp ilçelerde 82 düşerek) 1200 km yapıyorum ben. şehir içindeyse tüketim neredeyse 2 katına çıkıyor. 7 ltlere zıplıyor. uzun yolda 4.5 5 arası.

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Aynen katılıyorum. 1.2 130 hp megane ile 80km sabit hızda. 4.8 -5.2ltarası yakıyor uzun yolda. Benzin daha ucuz.
    Yüksek hızda dizel avantajı hissedilir diyelim. yüksek hız yapacaksak ekonomiklik ile çelişiyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 16 Ocak 2023; 13:9:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.