Şimdi Ara

2023 Toyota Corolla tanıtıldı: Daha güçlü hibrit sistem, yeni teknolojiler (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
1
Favori
6.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mosasaurus kullanıcısına yanıt

    Harika bir test olmuş, tam aradığım video. Hybrid aracın tüketimi gerçekten çok çok mantıklı bir araç olduğunu gösteriyor. Ş.içi ağırlıklı kullanan senede 10 bin km yapan birisi için ort. 500 lt tasarruf demek ki bu da güncel fiyatla 10 bin tl yapar, araç benzinlisi ile arasındaki farkı 5 senede amorti ediyor neredeyse.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    aynen öyle hocam sakin kullanarak ve belli başlı hybrid kullanmanın püf noktalarını öğrenerek bu araca bu kadar az yaktırmak mümkün. benzinli versiyon dream ile hybrid dream arasındaki farklar da öyle azımsanacak değil şerit takip çarpışma önleyici bunlar çok güzel özellikler. Tansu hocamın da dediği gibi bir süre sonra oyun gibi geliyor araca az yaktırmak için elinizden ne geliyorsa yapıyorsunuz zaten araç sürücüyü sakin kullanmaya itiyor ve alıştırıyor. benzinli motor çalıştığında bazen siniriniz bozulabiliyor devamlı elektirik ile gitmeyi istiyorsunuz ve zamanla da en iyi depolama şeklini öğrenip minimum düzeyde motoru çalıştırıyorsunuz bu sayede tüketim bir hayli düşüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yeni teknolojiler klişeleşmiş bir pazarlama repliğidir, aldatmacadır. Kimse bu aldatmaca üzerinde durmaz.

    2023 Toyota Corolla tanıtıldı: Daha güçlü hibrit sistem, yeni teknolojiler

    1900'lerde elektrikli araçlar, 10binlercesi vardı, $1500-$2500 arasında satılıyordu tek şarjla 190km gidiyordu. 2020'de $5-10.000lik elektrikli tek şarjla 90km gidiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene, 60000km dir kullanıyorum hybrid dream. Sabah akşam köprü trafiğinde ortalamam 4,6lt (sıcak havalarda daha da azalıyor. Kışın biraz artıyor). Aynı güzergahta turbo benzinli bir aracın 8lt altına düşmesi bence mümkün değil. Bu yüzden MTV farkı benim için önemsiz kalıyor. Otobanda 130-140 bandında tempolu gidince ortalama 6-6,2lt oluyor. Yalıtımı dışında çok konforlu. Bağımsız süspansiyon olması güzel. Umarım makyajlı kasada yalıtım konusunda iyileştirme vardır.

  • mosasaurus kullanıcısına yanıt

    Hocam bu hybrid'in elektrikli aksamı tamamen devre dışı bırakılıp benzinle kullanılabiliyor mu? Benzinli aksamı normal versiyonlarla aynı mı?

  • Affection and Hatred kullanıcısına yanıt
    o konuda pek bir fikrim yok fakat arka koltukta akü iptali için sigorta var onu biliyorum çalışır mı orasını bilemem. mantıken baktığımızda bu araçtaki şanzıman çok farklı cvt adı altında ama cvt sayılmaz. bu araçta debriyaj balatası yok aslında debriyaj da yok, marş motoru da yok. clutch damper denilen debriyaja benzeyen bir parça var benzinli motor ve elektirik geçiş sırasında çalışıyor bu motor direkt olarak elektirik motoruna bağlı olduğu için ve sürekli s1-s2-s3-s4 arası modlarda değişiklik yaptığı için sadece benzinli motorla yürüyebileceğini düşünmüyorum. sistem biraz karmaşık bende bildiklerimi yazıyorum.


    - benzinli motora gelirsek 2zrfxe motor koduna sahip bu motor 5200 devirde 99hp güç 3600 devirde 145nm tork üretir. normal motorlar gibi otto değil, Atkinson çevrimine sahiptir bu nedenle gücü düşüktür fakat verimliliği yüksektir. detaylı bilgiyi bu linkten alabilirsiniz.https://www.arabam.com/blog/genel/atkinson-cevrimi-nedir-ne-amacla-kullanilmaktadir/


    - 2zr fxe hybrid motor 2zr fe motorun alt yapısını kullanıyor bu motor tek başına 6000 devirde 140hp güç, 4400 devirde 175nm torka sahiptir. 2zr fxe hybrid motoru ekonomi amaçlı kısılmış ama daha verimli bir hale gelmiş 2zr fe olarak düşünebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosasaurus -- 22 Ekim 2022; 2:3:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.