Şimdi Ara

2024 Suzuki Swift tanıtıldı: Yeni teknolojiler, 12V hibrit motor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben 6 sene suzuki swift kullandım 2011 model benzin ,genelde memmundum km 108000 de sattım son olarak direksiyon ses gelmeye başladı,airbag sensoru değişti, şimdi hyundai i20 benzin aldım swiften hızlı ,konforlu ve taş gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Suziki, tasarımcılara para vermeyerek tasarruf ettiğiniz sanıyor sanırım. Bu mu yeni kasa?

  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Hyundai Getz de öyle hocam..araba arkada köşeli bir tasarıma sahip olduğu için arkası sınıfının üstünde ferah.

  • İçi de dışıda hoşuma gitti yeni Swift in.

  • Gayet sade, içi kullanışlı gerekli şeyler düğmeli, göstergeler klasik, hafif, pratik muhtemelen ucuz "normal" araba. bırakalım da birkaç araba normal kalsın ya..


    30 tane modlu 3 boyutlu alev fışkıran gösterge yok, iç mekan 06 pavyon ışıkları yok, iğrenç dokunmatik direksiyon yok, komple piyano siyah kaplı ekranlar yok, düz araç. pratikte en ufak eksiği yok aslında. hatta dayanıklılık-yakıt tüketimi olarak cebinden çıkarır hepsini büyük ihtimal, eskisi öyleydi..


    bu arabacık da böyle olsun, akıllı cihaz değil araba olarak kalsın olmaz mı. olmaz. illa aynadan aynaya ekran olacak :)

  • Turbosuz teknolojik motor.  


    Mazda'nın sıkayaktiv teknolojisi gibi mi?  

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    turbo olup olmaması ile teknolojinin bir ilişiği yok hocam.. farklı konular.


    aslında işin gerçeği genelde dünyanın en ileri teknoloji motorları yarış kökenli yüksek rpm atmosferiklerdir. titanyum ve dövme parçalar, en hassas ecular (örneğin Bmw'nin siemens Ecu'lu S serisi atmosferikleri, Corvette'ın yeni V8i, veya Gma'nın her tarafı uçuk teknoloji 12100rpm dönen motoru). sınırlar çok zorlanınca ileri teknoloji şart oluyor, yine de genelleme yapılamaz çok ileri teknoloji turbo motorlar da var.


    hatta mazda demişsiniz ama onların X denilen dizel tipi ateşleme motoru var, acayip bir mühendislik ürünü ve şuan en ileri teknoloji motor o olabilir.. bilinçli olarak yanlış yazmış gibisiniz mesajda :)

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Doğru, turbolu olunca teknolojik oluyor… benim bildiğim turbonun icadı 100 seneyi geçti, seri üretim araçlarda da en az 50 senedir var…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günümüzde ki 2-3 litre ve altı tüm motorlar çöptür, leştir. Savunmak için Corvette örnekleri ve turbo 100 yıldır var örneklerini bir geçin.


    Altı üstü segmentinin en dandik araçlarından biri Swift'i savunuyorsunuz.


    Turbosuz araba çöptür 2023'ün son ayında geçiniz.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    abi bu nefret nedir noluyor yahu :)


    2-3 litre ve altı, 2-3 litre de dahil yani?


    Hürmetler hocam biz 6.0 twin turbo merso kullanamıyoruz sizin gibi.. uçup kaçıyorsunuz ciddiye alıp yazdığımıza pişman oluyoruz. neyse hayırlısı.

  • Özelliklerini bilmem de tasarım olarak geriye gitmiş sanki..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Hocam bu arkadaş yıllardır istikrarlı bir şekilde motor ve araç konularında cehaletini ortaya serer. Sizden önce en az 500 konuda turbo, atmosferik motor, yakıt tüketimi, termal verim, otto çevrimi, atkinson çevrimi, miller çevrimi gibi konular kendisine güzellikle anlatılmıştır ama kesinlikle kabul etmez tek bir cümleyi dahi kafasına almaz.


    Dikkat edin 3 gün sonra başka bir konuda yine aynı şeyleri söyleyecek. Hatta 3 yıl sonra bakın hâlâ aynı şeyleri söylüyor olacak.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Onun ilacı 70hp dizel fiesta, hem de turboluuu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 model Swift 1,2gl aracı sıtır almıştım ,

    oğlum hala kullanıyor,130 binde

    bakım harıç masraf çıkarmadı ,asvalt arabası ,

    kasislerde kütük gibi ,

    birde parçası çok pahalı 2017 de dolu vurdu ,

    daha ozamanlar 1 farı 2000 tl ,fiyatı vardı ,

    kasko yaptı

  • Gayet güzel duruyor, ben içini de dışını da beğendim. Tabi yakından görmek incelemek, binmek lazım. Gelirse bakarız. Zaten Swift kullanıyorum, beğendiğim ve güvendiğim için aldım. Swift'in arka koltuk diz mesafesi de iyidir tavan yüksekliği de. Yorumlarda söylendiği gibi sorunsuz bir araba. Rakibi diye belirtilen arabalardan Skoda Fabia güzel, ancak Swift'ten geçmeyi isteyeceğim benzer / aynı gruptaki tek araba Honda Jazz olur açıkcası.

  • Merhaba bende 4 sene swift kullandım. Çok memnun kaldım.İçi ,segmentine göre geniş ve yüksek , kullanışı rahat , yakıt tüketimi karışık 5,6 lt. . Bakımını yapınca hiç sorun çıkarmadı. İç dizaynı eski diyebilirsiniz ama bence gayet yerinde.Şehir için çok ideal. Yalnız bagajı çok küçük.Uzun yolda ise memnun kalabilirsiniz yada kalmazsınız kişiye bağlı.Fakat 110 km hızı geçmeyi emniyetli bulmadım.Bu yüzden satıp üst modeline geçiş yaptım. Saygılarımla.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.