Şimdi Ara

207 rc almayı düşünüyorum? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
15.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yeri gelmişken bu Rc ile Gt arasındaki fark anlatıldığı gibi masallara konu olacak nitelikte değildir. Rc sahiplerinin, 3500TL daha fazla verdim illaki büyük farklar olmalı ruh hali ile uydurdukları tonlarca şey vardır +25 hp farkın asıl nedeni rc'de gt'ye nazaran daha kısa oranlı şanzıman kullanılmış olmasıdır. Yazılım farkı vardır. Turbo hava girişi rc de daha büyüktür. Yanlış hatırlamıyorsam gt de 51'lik eksoz kullanılıyor, rc deki çap daha geniş.Bildiğiniz gibi turbo araçlarda tahliye ne kadar rahatlarsa o kadar iyidir. Kalan tüm motor üniteleri ve donanımsal özellikleri birebir aynıdır. Zaten turbo beslemeli bir aracın deposuna işesen +5 beygir verir Bu gibi farkların +25hp fark yaratması gayet kolay ve mantıklıdır.

    Not: Bakalım ne zaman birisi çıkıp rc ile gt nasıl aynı?! gt'de cam tavan standart rc'de değil, gt'de 50km'den sonra esp devre dışı bırakılamıyor ama rc'de bırakılıyor gibi örnekler verip beni burda gülmekten ortadan ikiye yaracak




  • Adamlar hala deli gibi peugeot satıyorlar çünkü piyasada fiyatına en iyi arabalar peugeotta en güzel motor seçenekleri donanımlar peugeotta.haliyle ucuza bu kadar dolu araba üretebilmek için belli yerlerinde dandik malzeme kullanmak zorunda kalıyorlar.peugeot alıcak insan belki o sınıfın en yakışıklı o fiyata en donanımlı arabasını alırken haliyle derdine de yani çıkaracağı problemlere de razı olmalı.tamamen tercih meselesi.Bu arada turbo beslemeli aracın deposuna işesen +5 hp vericek tabirine bayıldım :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    yazılarına bak aldığı güne lanet ediyor adam.seninle de görüşürüz 1 sene sonra



    1 mi

    eğer 1 ise şu güne kadar 10 kez görüşmüş olmalıydık

    araç 10 yıllık birader yetmez mi, olur güzel hatırına 1 sene daha bekleyelim ama sende 11 senelik bir araç çıkar karşısına çıkarabilirsen, mitsubishinin parçalarını yoldan toplarsın o yaşta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 25 Aralık 2009; 8:26:32 >




  • Peugeot markasını ve 207'nin kalitesinin bu kadar konu olmasını ben şahsen anlayamıyorum..

    2007 model 207 Trendy benzinli 90 bg aracımı 30.000 km dir kullanıyorum ve hiçbir sorun yaşamadım..Bundan önceki aracım da 2004 model 206 XT 1.4 110.000 km kullandım ve sattım..İki aracımı da kullanırken hiçbir sorun yaşamadım..Bahsi geçen ve benzeri bir problemle de karşılaşmadım..Ayrıca bir arkadaşım da 207 1.4 HDI araç kullanıyor onun da 60.000 kmdir bir şikayeti olmadı ve çok memnun.Bir depoyla 950 KM şehiriçi yol gidiyor o da ayrı güzel tabi

    Bugüne kadar başka araçlar da kullanmış biri olarak bu araçları bu kadar kötülemek bana pek makul gelmiyor..Sorunu her arabayla yaşayabilirsiniz..Alman arabası da arıza apar fransızı da yapar..

    Önceki aracım 206 da plastik kalitesi ve kasanın dayanıklılığının iyi olmadığı hatta çok vasat olduğunu söyleyebilirim. Ama 207 de hem işçilik ve malzeme kalitesi neredeyse bir üst sınıfa çıkmış.. Bence şu anda sınıfının iç hacim ve donanım başta olmak üzere en iyi arabası 207 dir..Bu araç 206 dan yaklaşık 300 kg daha ağır..Adamlar güvenlik başta üzere olmak üzere büyük yatırım yapmış ve aracı geliştirmişler..

    Ayrıca yine sınıfında dizayn olarak 207 RC kadar şık bir araç piyasada bence yok..Zaten bir çok insanı Peugeot'ta ilk çeken dizayn oluyor..

    Kimse kusursuz araba yapamaz sonuçta..Ben Peugeot dan şu ana kadar çok memnunum özellikle 207 den daha memnun kaldım bunu belirtmek istedim.

    Herkese iyi günler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Yeri gelmişken bu Rc ile Gt arasındaki fark anlatıldığı gibi masallara konu olacak nitelikte değildir. Rc sahiplerinin, 3500TL daha fazla verdim illaki büyük farklar olmalı ruh hali ile uydurdukları tonlarca şey vardır +25 hp farkın asıl nedeni rc'de gt'ye nazaran daha kısa oranlı şanzıman kullanılmış olmasıdır. Yazılım farkı vardır. Turbo hava girişi rc de daha büyüktür. Yanlış hatırlamıyorsam gt de 51'lik eksoz kullanılıyor, rc deki çap daha geniş.Bildiğiniz gibi turbo araçlarda tahliye ne kadar rahatlarsa o kadar iyidir. Kalan tüm motor üniteleri ve donanımsal özellikleri birebir aynıdır. Zaten turbo beslemeli bir aracın deposuna işesen +5 beygir verir Bu gibi farkların +25hp fark yaratması gayet kolay ve mantıklıdır.

    Not: Bakalım ne zaman birisi çıkıp rc ile gt nasıl aynı?! gt'de cam tavan standart rc'de değil, gt'de 50km'den sonra esp devre dışı bırakılamıyor ama rc'de bırakılıyor gibi örnekler verip beni burda gülmekten ortadan ikiye yaracak



    Koltukların hangisini tercih ederdiniz?

     207 rc almayı düşünüyorum?
     207 rc almayı düşünüyorum?


     207 rc almayı düşünüyorum?


     207 rc almayı düşünüyorum?


     207 rc almayı düşünüyorum?


     207 rc almayı düşünüyorum?


     207 rc almayı düşünüyorum?


    Daha söze gerek yok heralde Emre efendi?

    Bu arada sadece koltukların servis fiyatı 4.000 TL civarında komple havayastıkları , sensörler dahil,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuning07 -- 19 Ocak 2010; 15:19:56 >




  • Yazılanlara anlam veremıyorum.Yanı soyle, bırkac aracta yasanan sıkıntıları neden marka/modelın genelıne yayıyorsunuz.Bende yaklasık olarak 3 sene 106 kullandım.106 ya o kadar sorunlu arac derler 20bınde aldıgım aracı 80bınde uzulerek sattım ve bana en ufak sorun cıakrtmadı.Kaldı kı cogu zaman sınırlarında kullandım. Aracı kullanırken dıkkatlı olmaz,bakımlarını duzenlı yapmazsanız tabıkı sorun cıkartacaktır.Tamam bazı sorunlu araclar oluyor ama bu her markada olan seyler.Lutfen markanın/modelın genelıne laf etmeyelım.Konu sahıbı arkadasada eger RC almak ıstıyorsa 2009-10 model almasının ıyı olacagını soylemek ısterım. Sonucta modelın ılk uretımlerınde aksaklıklar olabılır.Yenı modelelrde bunları gorup,duzeltıyorlar

    Tesekkurler
  • Zamanında 207 RC almak için çok uğraşmıştım. Sonra bazı aksilikler oldu ve 99 model 206 GTi aldım. Aracım 100 bin km deydi. 6-7 ay kadar kullandım ve yakıt masraflarının çok olmasından dolayı ve araçtan sıkıldığımdan dolayı aracımı sattım. TR de 206 GTi , RC - 207 GT , RC araçlarının sürekli problem yaşamalarının en büyük nedeni SAHİPLERİdir. Peugeot markasını özellikle de 206,207 gibi hb araçları tercih eden yaş aralığı genellikle 18-25 tir. Hele ki GTi , GT , RC gibi kendi sınıfının en güçlüsü olan tek kapı araçları bu yaş aralığının kanı daha deli akan bölümü tercih eder. Ve bizim cahil insanlarımız aldıkları araçları yarış arabaları zannedip , araçların canını çıkarana kadar zorlarlar. 6-7 bin devirlerde caaart cuuurt diye peugeot un meşhur ve iğrenç vites körüğünü zorlaya zorlaya çift kavramalı yarı otomatik şanzımanlarla yarışacak nitelikte milisaniyeler içerisinde değiştirmeye çalışırlar. Sonra da ellerinde kalınca "BU NE KÖTÜ ARABA YAA ARKADAŞ" olur bu işin adı. Aslında bu işin adı sen araba kullanmaktan gram anlamıyorsundur arkadaş. RC ve GT de vites senkromeçleri bir dönem kronik problem olarak görüldü ve neredeyse araçların %80 inin 1. ve 2. vites senkromeçleri değişti. Kesinlikle ve kesinlikle kullanıcı hatasıdır. Dandik malzeme kullanılmış belli. Daha neden ta 7 bin devirde cartlata cartlata vites değiştirmeye çalışıyorsun ? 2. vitese 5 bin devirde geçiver sonra bırakırsın arkanda yine diğer arabaları. Peugeot marka araç alırken zaten kimsenin ben çok üstün kalite falan beklediğini zannetmiyorum. Ama nedense RC tarzı araçları alanlar olayı video oyunu falan sanıyorlar.
    Neyse uzatmayayım , KULLANICI FAKTÖRÜ aracın kalitesini belirler. Sen arabaya güzel bakarsan araba da senin isteklerine kalitesinin yettiği ölçüde cevap verir. GTi ımı aldığımda ön takımda sorunları vardı , aracıma temiz binmek adına yetkili serviste 1500 lira kadar bir ücretle aracımı baştan aşağı bakımdan geçirdim. Ön takımlarda değişen bir sürü parça oldu. Motor kulakları , akisler vs' de değişti. 6-7 ay boyunca zaman zaman aracımın limitlerini zorlayarak aracıma bindim. Yakıttan başka bana hiç bir masraf çıkarmadı. Tekrar etmekte fayda görüyorum "100 bin km deydi aracım". Aracı aldığımız tanıdığımız ise 33-35 yaşlarındaydı. Tertemiz binmiş , ben de öyle binip aracımı sattım.
    207 RC ye de çok bindim standart süspansiyonları bir garip , spor süspansiyonlu araca çok bindim , hatta şimdiki aracımız da standart olarak spor süspansiyonlara sahip. Ancak ben ilk defa yolda bu kadar zıplayan bir araca bindim. İnsanı bazı hızlarda tedirgin edebiliyor. Konfor olarak pek bir şey beklenmemeli araçtan. Ne de olsa bir spor araba. Performans olarak da sınıfında 8/10 . 5 ileri şanzıman performansı törpüleyen tek etken bence. 35-45 bin lira aralığında az kullanılmış veya sıfır bir spor araba düşünenler için en iyi tercihlerden biri. Aldığında aracın binek araç olduğunu unutmazsan hiçbir zaman seni üzmez...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.