Şimdi Ara

207 rc almayı düşünüyorum?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
15.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERHABALAR HEPİNİZE BAŞLIKTADA YAZDIĞIM GİBİ 207 RC ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM İLKARABAM OLUCAK İZLENİMLERİNİZİ YADA SAHİBİ OLAN ARKADAŞLAR VARSA BANA BU MUHTEŞEM ARAÇ HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİRLERMİ TEŞEKKÜRLER...



  • Bende 207GT vardı.1 sene binebildim.20,000 km yol yaptım.Hayatımda bu kadar basit ve kalitesiz bir araç görmedim.Her yerinden ses gelir sanki tenekeye 4 teker koymuşlar.Sürekli elektrik veya elekronik arızaları verir insanı çileden çıkartır.Bu elektronik problemleri park sensörü bozulması, hız sabitleyici bozulması gibi küçük şeyler olabilirken, esp beyni arızası gibi büyük arızlar da olabilmekte.Yakıtı hiç de anlatıldığı gibi az değildir.Sakin kullanım ile kilometrede ortalama 350 kuruş yakarsın.Bunlarda triger zinciri vardır.Sürekli sente atlar,kronik problemidir.Pistonlar kaputtan ne zaman çıkacak diye çok bekledim ama kısmet olmadı.Yazsam sabaha kadar sürer, kötü anılarım canlandı.

    Tek güzel yanı hem iç hem de dış dizaynıdır 207 thp serisinin.Ben zar zor sattım kurtuldum.Hiç tavsiye etmem.

    Not: Aracım 36,000km de pırıl pırıl kazası değişeni boyası olmayan tertemiz bir araçtı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Bende 207GT vardı.1 sene binebildim.20,000 km yol yaptım.Hayatımda bu kadar basit ve kalitesiz bir araç görmedim.Her yerinden ses gelir sanki tenekeye 4 teker koymuşlar.Sürekli elektrik veya elekronik arızaları verir insanı çileden çıkartır.Bu elektronik problemleri park sensörü bozulması, hız sabitleyici bozulması gibi küçük şeyler olabilirken, esp beyni arızası gibi büyük arızlar da olabilmekte.Yakıtı hiç de anlatıldığı gibi az değildir.Sakin kullanım ile kilometrede ortalama 350 kuruş yakarsın.Bunlarda triger zinciri vardır.Sürekli sente atlar,kronik problemidir.Pistonlar kaputtan ne zaman çıkacak diye çok bekledim ama kısmet olmadı.Yazsam sabaha kadar sürer, kötü anılarım canlandı.

    Tek güzel yanı hem iç hem de dış dizaynıdır 207 thp serisinin.Ben zar zor sattım kurtuldum.Hiç tavsiye etmem.

    Not: Aracım 36,000km de pırıl pırıl kazası değişeni boyası olmayan tertemiz bir araçtı.
    2001-2002 3.18i
    Civic Type-r


    Bu seçenekleri bir düşün derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Bende 207GT vardı.1 sene binebildim.20,000 km yol yaptım.Hayatımda bu kadar basit ve kalitesiz bir araç görmedim.Her yerinden ses gelir sanki tenekeye 4 teker koymuşlar.Sürekli elektrik veya elekronik arızaları verir insanı çileden çıkartır.Bu elektronik problemleri park sensörü bozulması, hız sabitleyici bozulması gibi küçük şeyler olabilirken, esp beyni arızası gibi büyük arızlar da olabilmekte.Yakıtı hiç de anlatıldığı gibi az değildir.Sakin kullanım ile kilometrede ortalama 350 kuruş yakarsın.Bunlarda triger zinciri vardır.Sürekli sente atlar,kronik problemidir.Pistonlar kaputtan ne zaman çıkacak diye çok bekledim ama kısmet olmadı.Yazsam sabaha kadar sürer, kötü anılarım canlandı.

    Tek güzel yanı hem iç hem de dış dizaynıdır 207 thp serisinin.Ben zar zor sattım kurtuldum.Hiç tavsiye etmem.

    Not: Aracım 36,000km de pırıl pırıl kazası değişeni boyası olmayan tertemiz bir araçtı.



    Sadece gülüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Bende 207GT vardı.1 sene binebildim.20,000 km yol yaptım.Hayatımda bu kadar basit ve kalitesiz bir araç görmedim.Her yerinden ses gelir sanki tenekeye 4 teker koymuşlar.Sürekli elektrik veya elekronik arızaları verir insanı çileden çıkartır.Bu elektronik problemleri park sensörü bozulması, hız sabitleyici bozulması gibi küçük şeyler olabilirken, esp beyni arızası gibi büyük arızlar da olabilmekte.Yakıtı hiç de anlatıldığı gibi az değildir.Sakin kullanım ile kilometrede ortalama 350 kuruş yakarsın.Bunlarda triger zinciri vardır.Sürekli sente atlar,kronik problemidir.Pistonlar kaputtan ne zaman çıkacak diye çok bekledim ama kısmet olmadı.Yazsam sabaha kadar sürer, kötü anılarım canlandı.

    Tek güzel yanı hem iç hem de dış dizaynıdır 207 thp serisinin.Ben zar zor sattım kurtuldum.Hiç tavsiye etmem.

    Not: Aracım 36,000km de pırıl pırıl kazası değişeni boyası olmayan tertemiz bir araçtı.



    Sadece gülüyorum

    Alıntıları Göster
    Bu arada parçaları da çok pahalıdır. ESP beyni bozulduğunda çıkarttıkları fatura 2000TL+işçilikti.

    Arkadaşımın aracının ön yolcu koltuğu katlanma mekanizması arızalandı.Arkaya geçmek için ön kolyuğu yatırdığında koltuk önde kalıyordu, tekrar geri gitmiyordu.Kızağın değişmesi lazımmış.Fiyatı 1200TL Hahahahha şaka gibi bi arabadır yani bu fransanın gülü pejolar:) Aman diyim aman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Bu arada parçaları da çok pahalıdır. ESP beyni bozulduğunda çıkarttıkları fatura 2000TL+işçilikti.

    Arkadaşımın aracının ön yolcu koltuğu katlanma mekanizması arızalandı.Arkaya geçmek için ön kolyuğu yatırdığında koltuk önde kalıyordu, tekrar geri gitmiyordu.Kızağın değişmesi lazımmış.Fiyatı 1200TL Hahahahha şaka gibi bi arabadır yani bu fransanın gülü pejolar:) Aman diyim aman...

    Alıntıları Göster
    bşzşm sonu buluşmamaızda bi arkadaş 207 ile gelmişti. incelem fırsatına nail oldum ve çok kötü bir araç değildi. arkadaş 206'da yaşadıkları sorunlardan sonra peugeot almayacağım demiş fakat aldığı zaman fiyatı çok çok uyguna geldiğinden almış. şimdiye kadar sorun yaşamadığını bakımdan bakıma servise gittiğini söylemişti.

    @gs_kurtulus

    tavsiyelerin güzel ama güncel civic type-r yol tutuşu bakımından eski kasaya çok çok iyi değil. eğer temiz bulunabilirse tavsiyem eski type-r




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    bşzşm sonu buluşmamaızda bi arkadaş 207 ile gelmişti. incelem fırsatına nail oldum ve çok kötü bir araç değildi. arkadaş 206'da yaşadıkları sorunlardan sonra peugeot almayacağım demiş fakat aldığı zaman fiyatı çok çok uyguna geldiğinden almış. şimdiye kadar sorun yaşamadığını bakımdan bakıma servise gittiğini söylemişti.

    @gs_kurtulus

    tavsiyelerin güzel ama güncel civic type-r yol tutuşu bakımından eski kasaya çok çok iyi değil. eğer temiz bulunabilirse tavsiyem eski type-r

    Alıntıları Göster
    ilk araban olucak ve 170 bg lik araç alıcaksın ?? tuhaf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Bende 207GT vardı.1 sene binebildim.20,000 km yol yaptım.Hayatımda bu kadar basit ve kalitesiz bir araç görmedim.Her yerinden ses gelir sanki tenekeye 4 teker koymuşlar.Sürekli elektrik veya elekronik arızaları verir insanı çileden çıkartır.Bu elektronik problemleri park sensörü bozulması, hız sabitleyici bozulması gibi küçük şeyler olabilirken, esp beyni arızası gibi büyük arızlar da olabilmekte.Yakıtı hiç de anlatıldığı gibi az değildir.Sakin kullanım ile kilometrede ortalama 350 kuruş yakarsın.Bunlarda triger zinciri vardır.Sürekli sente atlar,kronik problemidir.Pistonlar kaputtan ne zaman çıkacak diye çok bekledim ama kısmet olmadı.Yazsam sabaha kadar sürer, kötü anılarım canlandı.

    Tek güzel yanı hem iç hem de dış dizaynıdır 207 thp serisinin.Ben zar zor sattım kurtuldum.Hiç tavsiye etmem.

    Not: Aracım 36,000km de pırıl pırıl kazası değişeni boyası olmayan tertemiz bir araçtı.



    Emre bence senin aracındaki problemler o o araca özel problemlerdi.Tech de 7.8 LT ortalamalı yol bilgisiyarı resimlerini koyarken öyle demiyordun ama.
    .Ben şu an basmazsam 8,5- 8,8 LT civarlarında dolaşıyorum basarsam da yakıyor (5000 km ort 9,8 ) ama gidiyor da.

    Sürekli sente atlar nasıl bir kelime ya..Sanki günlük başınıza gelen bir olaymış gibi bahsediyorsunuz. Ha atlarsa da çözümünü bulmuş Peugeot ( işçilik dahil 400 TL şu an )

    Sağdan soldan duyduklarınızla markayı ve modeli kötülemeyin lütfen.

    GT lerin 2007 modellerine bu problem olabiliyor.2008 ve üstlerinde hallettiklerini biliyorum.Buna dikkat etmek yeterli

    .Pistonların kaputtan çıkması için aracına ciddi yüklenmen lazım ki senin gibi stock king gezen arkaşlarımızda pek olmaz bu

    Boş zamanında sabaha kadar yaz ben de merak ettim bu kadar tüh kaka olan araçları.Ayrıca arkadaşımız RC sormuş GT sormamış..GT ile RC arasında gerek motor gerek yol tutuş gereksedonanım olarak dağlar kadar fark var..

    Aracında problem olan RC ci arkadaşlar varsa foruma üye yazarlar biz de bilgileniriz..

    Bir aracın zor satılması (istenilen fiyata ) o aracın kötü bir araç olduğunu göstermez.. 2. Eli tutulmayan bir araç yapar sadece.Leon için şimdi ohh be dünya varmış diyorsun çok az yakıyor çok memnunum diyorsun 2 gün sonra Allah göstermesin diğeri gibi bir kaç problem yaşarsan ona da Seat forumunda böyle cevaplar vereceksin sanırım..

    Neyse 207 RC sınıfında gerek donanım gerek yol tutuş gerek de performans olarak başa oynayabilecek kapasitede bir araçtır.Sadece 2 eli biraz yavaş gidiyor hepsi bu.

    Emre yazdıklarımı üstüne alınma kim böyle yazsa aynı cevabı verirdim.Bir problem yaşarsam da RC ile yine aynı şekilde yazardım -yazarım çekinmeden.

    Ama yorum yaparken markayı ve modeli öldürmek hoş değil sadece..

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuning07 -- 28 Kasım 2009; 0:23:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuning07

    quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Bende 207GT vardı.1 sene binebildim.20,000 km yol yaptım.Hayatımda bu kadar basit ve kalitesiz bir araç görmedim.Her yerinden ses gelir sanki tenekeye 4 teker koymuşlar.Sürekli elektrik veya elekronik arızaları verir insanı çileden çıkartır.Bu elektronik problemleri park sensörü bozulması, hız sabitleyici bozulması gibi küçük şeyler olabilirken, esp beyni arızası gibi büyük arızlar da olabilmekte.Yakıtı hiç de anlatıldığı gibi az değildir.Sakin kullanım ile kilometrede ortalama 350 kuruş yakarsın.Bunlarda triger zinciri vardır.Sürekli sente atlar,kronik problemidir.Pistonlar kaputtan ne zaman çıkacak diye çok bekledim ama kısmet olmadı.Yazsam sabaha kadar sürer, kötü anılarım canlandı.

    Tek güzel yanı hem iç hem de dış dizaynıdır 207 thp serisinin.Ben zar zor sattım kurtuldum.Hiç tavsiye etmem.

    Not: Aracım 36,000km de pırıl pırıl kazası değişeni boyası olmayan tertemiz bir araçtı.



    Emre bence senin aracındaki problemler o o araca özel problemlerdi.Tech de 7.8 LT ortalamalı yol bilgisiyarı resimlerini koyarken öyle demiyordun ama.
    .Ben şu an basmazsam 8,5- 8,8 LT civarlarında dolaşıyorum basarsam da yakıyor (5000 km ort 9,8 ) ama gidiyor da.

    Sürekli sente atlar nasıl bir kelime ya..Sanki günlük başınıza gelen bir olaymış gibi bahsediyorsunuz. Ha atlarsa da çözümünü bulmuş Peugeot ( işçilik dahil 400 TL şu an )

    Sağdan soldan duyduklarınızla markayı ve modeli kötülemeyin lütfen.

    GT lerin 2007 modellerine bu problem olabiliyor.2008 ve üstlerinde hallettiklerini biliyorum.Buna dikkat etmek yeterli

    .Pistonların kaputtan çıkması için aracına ciddi yüklenmen lazım ki senin gibi stock king gezen arkaşlarımızda pek olmaz bu

    Boş zamanında sabaha kadar yaz ben de merak ettim bu kadar tüh kaka olan araçları.Ayrıca arkadaşımız RC sormuş GT sormamış..GT ile RC arasında gerek motor gerek yol tutuş gereksedonanım olarak dağlar kadar fark var..

    Aracında problem olan RC ci arkadaşlar varsa foruma üye yazarlar biz de bilgileniriz..

    Bir aracın zor satılması (istenilen fiyata ) o aracın kötü bir araç olduğunu göstermez.. 2. Eli tutulmayan bir araç yapar sadece.Leon için şimdi ohh be dünya varmış diyorsun çok az yakıyor çok memnunum diyorsun 2 gün sonra Allah göstermesin diğeri gibi bir kaç problem yaşarsan ona da Seat forumunda böyle cevaplar vereceksin sanırım..

    Neyse 207 RC sınıfında gerek donanım gerek yol tutuş gerek de performans olarak başa oynayabilecek kapasitede bir araçtır.Sadece 2 eli biraz yavaş gidiyor hepsi bu.

    Emre yazdıklarımı üstüne alınma kim böyle yazsa aynı cevabı verirdim.Bir problem yaşarsam da RC ile yine aynı şekilde yazardım -yazarım çekinmeden.

    Ama yorum yaparken markayı ve modeli öldürmek hoş değil sadece..

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım her kimsen çok gizemli yazmışsın.Ne çok şey biliyorusun hakkımda.

    Sürekli sente atlar demek her gün sente atlar demek değil. 2 ayda bir sente ayarının bozulmasından dolayı "depollution system faulty" mesajını alırsın araç korumaya geçer.Yetkili servisler ve özel servisler bile bu sente atlama olayına çözüm bulamamışken senin 400TL ye bulman harika. Ya da yetkili servislerin para kazanmak için, getirin gergi ıvır zıvır komple set değiştirelim demelerini bir çözüm zannediyorsun.

    Sağdan soldan duyduklarınızla yorum yapmayın demişsin de araç sahibi olan benim o lafın kime?

    Merak etme Leon'u sattıktan sonra laf etmem şimdide etmiyorum.Çünkü ben 207gt yi kullanırken asıl küfür ediyordum ve kötülüyordum, aldığım güne lanet olsun diyordum.Sattıktan sonra nefretim dindi.Şimdi bedava verseler ikinci günü yarı fiyatına satar parasını cebime koyar da gezerim.

    Pistonların kaputtan çıkması senin sandığın gibi yüklenmeyle veya sakin kullanmayla olacak bir durum değil. O zincir 2 diş atlarsa o zaman görürsün 90km ile giderken piston nasıl kaputtan çıkıyor.Triger zincirinin ne işe yaradığını bir araştır istersen.

    Haklısın arkadaş Rc sormuş Gt sormamış. Yakın bi arkadaşımın da Rc si var o da Antalya'da.Beni bu kadar iyi tanıdığına göre onu da tanırsın isim vermiyim.Araç daha 5000km deyken birinci vitesten ikinci vitese çektiğinde şanzıman yerinden çıktı.Baya sağlam arabadır Rc ler Gt lere göre.

    Pejoyu bana anlatmayın.Hanginizin aracı 40.0000km lere yaklaştıda sorun yaşayacaksınız? Sıfır araç alıp 5000 km yol yapıp pejo sorunsuz demeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak


    Pejoyu bana anlatmayın.Hanginizin aracı 40.0000km lere yaklaştıda sorun yaşayacaksınız? Sıfır araç alıp 5000 km yol yapıp pejo sorunsuz demeyin.



    Genellemeler yanlıştır diyorsun eyvallah ama sen kaç km kullandın, kaç tane peugeot kullandın da sorunlu diyorsun madem?

    230 binde 405 sattık tam 12 senelik araçtı şu an 240 binde hala sorunsuz çalışıyor, 10 senelik biri 170 bine öbürü 100 bine dayanmış iki 406 mız var bugüne dek tek bir masrafımız olmadı. 3 sene de 206 kullandım onu da 80 binde sorunsuz şekilde bıraktım... Şimdi bütün bunlardan sonra aracınız ile 20 bin km yapmış olan sizin sözünüz, 5000 km yol yapıp peugeot sorunsuzdur diyen adamın sözünden bile daha işlevsiz kalmış durumdadır sizin bakış açınıza göre.

    Ha bu süre zarfında da yatak sarmış, bloğu patlamış dayanıklılık abidesi(!) olarak atfedilen nice Alman otomobili de gördüm. Otomobiller kompleks mekanik yapılardır arkadaş, önce imalat sonrasında kullanıcı faktörü en önemli etmenlerdir. Tabiki nasıl kullandığınızı bilmeden size böyle bir ithafta bulunmam doğru olmaz fakat "pistonlar kaputtan fırlar" lafınıza istinaden en azından arabadan çok da anlamayan biri olduğunuzu az çok çıkarabiliyoruz

    Bu sebep ile Leon da huzuru bulmuş olmanızı da doğal karşılıyorum, motorla çok alakalı olmayan- otomobili asansör gibi bir vasıta olarak gören insanların spor ve özel bakım & ilgi isteyen araçlara değil de standart otolara yönelmesi doğru bir karar. Muhtemelen 8 valf olanından almışsınızdır bu seçim için de tebrik ederim ayriyetten sizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak


    Pejoyu bana anlatmayın.Hanginizin aracı 40.0000km lere yaklaştıda sorun yaşayacaksınız? Sıfır araç alıp 5000 km yol yapıp pejo sorunsuz demeyin.



    Genellemeler yanlıştır diyorsun eyvallah ama sen kaç km kullandın, kaç tane peugeot kullandın da sorunlu diyorsun madem?

    230 binde 405 sattık tam 12 senelik araçtı şu an 240 binde hala sorunsuz çalışıyor, 10 senelik biri 170 bine öbürü 100 bine dayanmış iki 406 mız var bugüne dek tek bir masrafımız olmadı. 3 sene de 206 kullandım onu da 80 binde sorunsuz şekilde bıraktım... Şimdi bütün bunlardan sonra aracınız ile 20 bin km yapmış olan sizin sözünüz, 5000 km yol yapıp peugeot sorunsuzdur diyen adamın sözünden bile daha işlevsiz kalmış durumdadır sizin bakış açınıza göre.

    Ha bu süre zarfında da yatak sarmış, bloğu patlamış dayanıklılık abidesi(!) olarak atfedilen nice Alman otomobili de gördüm. Otomobiller kompleks mekanik yapılardır arkadaş, önce imalat sonrasında kullanıcı faktörü en önemli etmenlerdir. Tabiki nasıl kullandığınızı bilmeden size böyle bir ithafta bulunmam doğru olmaz fakat "pistonlar kaputtan fırlar" lafınıza istinaden en azından arabadan çok da anlamayan biri olduğunuzu az çok çıkarabiliyoruz

    Bu sebep ile Leon da huzuru bulmuş olmanızı da doğal karşılıyorum, motorla çok alakalı olmayan- otomobili asansör gibi bir vasıta olarak gören insanların spor ve özel bakım & ilgi isteyen araçlara değil de standart otolara yönelmesi doğru bir karar. Muhtemelen 8 valf olanından almışsınızdır bu seçim için de tebrik ederim ayriyetten sizi

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar bende 2000 model 206 gtı aldım yeni sizce iyimi yaptım herkes iyi bi seçim yapmadıgımı söylüyor ve şimdiden 500-600 tl civarında masraf açtı başıma yakıtıda bi hayli fazla yorumlarınızı bekliyorum simdiden tşkrler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak


    Pejoyu bana anlatmayın.Hanginizin aracı 40.0000km lere yaklaştıda sorun yaşayacaksınız? Sıfır araç alıp 5000 km yol yapıp pejo sorunsuz demeyin.



    Genellemeler yanlıştır diyorsun eyvallah ama sen kaç km kullandın, kaç tane peugeot kullandın da sorunlu diyorsun madem?

    230 binde 405 sattık tam 12 senelik araçtı şu an 240 binde hala sorunsuz çalışıyor, 10 senelik biri 170 bine öbürü 100 bine dayanmış iki 406 mız var bugüne dek tek bir masrafımız olmadı. 3 sene de 206 kullandım onu da 80 binde sorunsuz şekilde bıraktım... Şimdi bütün bunlardan sonra aracınız ile 20 bin km yapmış olan sizin sözünüz, 5000 km yol yapıp peugeot sorunsuzdur diyen adamın sözünden bile daha işlevsiz kalmış durumdadır sizin bakış açınıza göre.

    Ha bu süre zarfında da yatak sarmış, bloğu patlamış dayanıklılık abidesi(!) olarak atfedilen nice Alman otomobili de gördüm. Otomobiller kompleks mekanik yapılardır arkadaş, önce imalat sonrasında kullanıcı faktörü en önemli etmenlerdir. Tabiki nasıl kullandığınızı bilmeden size böyle bir ithafta bulunmam doğru olmaz fakat "pistonlar kaputtan fırlar" lafınıza istinaden en azından arabadan çok da anlamayan biri olduğunuzu az çok çıkarabiliyoruz

    Bu sebep ile Leon da huzuru bulmuş olmanızı da doğal karşılıyorum, motorla çok alakalı olmayan- otomobili asansör gibi bir vasıta olarak gören insanların spor ve özel bakım & ilgi isteyen araçlara değil de standart otolara yönelmesi doğru bir karar. Muhtemelen 8 valf olanından almışsınızdır bu seçim için de tebrik ederim ayriyetten sizi


    Soylukan sana bir dünya yazı yazdım, ne hikmetse birilerinin aklına esmiş silmiş. Bir daha yazmak için uğraşamıcam.

    Koltuğuna bile oturmadığın 207'yi sen değil bırak 20,000 km yapmış olan ben eleştireyim.

    Mecazi anlamda kullandığım "pistonlar kaputtan fırlar" cümlemi algılamakta sorun yaşayıp, benim arabalar hakkında bilgi seviyemi değerlendirme çaban çok bilimsel.Tebrikler.Sakla samanı gelir zamanı lafını da bu şekilde algılayıp yıllardır evinde balya balya saman biriktirmiyorsundur umarım.

    Bahsettiğin 1600cc 8v olan benzinli Leon'u almadım soylukan. 1900cc TDI 130hp modelini aldım seni ne ilgilendiriyorsa?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Soylukan sana bir dünya yazı yazdım, ne hikmetse birilerinin aklına esmiş silmiş. Bir daha yazmak için uğraşamıcam.

    Koltuğuna bile oturmadığın 207'yi sen değil bırak 20,000 km yapmış olan ben eleştireyim.

    Mecazi anlamda kullandığım "pistonlar kaputtan fırlar" cümlemi algılamakta sorun yaşayıp, benim arabalar hakkında bilgi seviyemi değerlendirme çaban çok bilimsel.Tebrikler.Sakla samanı gelir zamanı lafını da bu şekilde algılayıp yıllardır evinde balya balya saman biriktirmiyorsundur umarım.

    Bahsettiğin 1600cc 8v olan benzinli Leon'u almadım soylukan. 1900cc TDI 130hp modelini aldım seni ne ilgilendiriyorsa?



    benim hatam çok üzgünüm, sifonu çekince b-k kadar değeri olmayan herşey kanalizasyonu boylamış e tabi senin yazdıkların da Allahtan fındık kabuğunu bile doldurmayacak şeylerdi ki borular tıkanır mı diye endişe duymuyorum


    quote:

    Pistonların kaputtan çıkması senin sandığın gibi yüklenmeyle veya sakin kullanmayla olacak bir durum değil. O zincir 2 diş atlarsa o zaman görürsün 90km ile giderken piston nasıl kaputtan çıkıyor.


    1- Açıklayıcı betimleyici bir cümleden mecazi bir anlatıma müthiş bir degaj, Türk dili böylesini görmedi
    2- İlkokulda öğrenmiş olmalısın, benden de gençsin hafızan daha iyi olmalı, bir kelimenin mecaz anlam kazanabilmesi için gerçekle ilişiğinin kalmaması gerekir, fiziksel olarak böyle bir durum söz konusu olabilir mi evet, o zaman kullandığın kelime mecaz değildir, süslü sanatlı metaforların adamı seni


    quote:

    birinci vitesten ikinci vitese çektiğinde şanzıman yerinden çıktı..


    Şanzıman: Motorun dairesel momentini şaft veya diferansiyele ileten aktarma organı, sistem..
    Vites Topuzu: Şanzımanın değişik oranlarla konumlandırılmış dişlileri arasında geçiş yapmayı sağlayan vasıta

    Aradaki bağlantıyı kuracağından eminim, gördüm sende o ışığı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Soylukan sana bir dünya yazı yazdım, ne hikmetse birilerinin aklına esmiş silmiş. Bir daha yazmak için uğraşamıcam.

    Koltuğuna bile oturmadığın 207'yi sen değil bırak 20,000 km yapmış olan ben eleştireyim.

    Mecazi anlamda kullandığım "pistonlar kaputtan fırlar" cümlemi algılamakta sorun yaşayıp, benim arabalar hakkında bilgi seviyemi değerlendirme çaban çok bilimsel.Tebrikler.Sakla samanı gelir zamanı lafını da bu şekilde algılayıp yıllardır evinde balya balya saman biriktirmiyorsundur umarım.

    Bahsettiğin 1600cc 8v olan benzinli Leon'u almadım soylukan. 1900cc TDI 130hp modelini aldım seni ne ilgilendiriyorsa?



    benim hatam çok üzgünüm, sifonu çekince b-k kadar değeri olmayan herşey kanalizasyonu boylamış e tabi senin yazdıkların da Allahtan fındık kabuğunu bile doldurmayacak şeylerdi ki borular tıkanır mı diye endişe duymuyorum


    quote:

    Pistonların kaputtan çıkması senin sandığın gibi yüklenmeyle veya sakin kullanmayla olacak bir durum değil. O zincir 2 diş atlarsa o zaman görürsün 90km ile giderken piston nasıl kaputtan çıkıyor.


    1- Açıklayıcı betimleyici bir cümleden mecazi bir anlatıma müthiş bir degaj, Türk dili böylesini görmedi
    2- İlkokulda öğrenmiş olmalısın, benden de gençsin hafızan daha iyi olmalı, bir kelimenin mecaz anlam kazanabilmesi için gerçekle ilişiğinin kalmaması gerekir, fiziksel olarak böyle bir durum söz konusu olabilir mi evet, o zaman kullandığın kelime mecaz değildir, süslü sanatlı metaforların adamı seni


    quote:

    birinci vitesten ikinci vitese çektiğinde şanzıman yerinden çıktı..


    Şanzıman: Motorun dairesel momentini şaft veya diferansiyele ileten aktarma organı, sistem..
    Vites Topuzu: Şanzımanın değişik oranlarla konumlandırılmış dişlileri arasında geçiş yapmayı sağlayan vasıta

    Aradaki bağlantıyı kuracağından eminim, gördüm sende o ışığı

    Alıntıları Göster
    Hahahah ya neyin tantanasındasın sen Araba belli servis kayıtları belli. 207ler diğer pejolarda olduğu gibi özellikle elektrik ve elektronik aksamları bakımından çok problemli araçlardır. Arkadaşlarım da hala benzer problemler yaşıyorlar ve araçlarını satmak için uğraşıyorlar.

    Uzun uzun yazmıyorum nasıl olsa senin işin b.kla sifonla uğraşmak.Yine çekersin sifonu uğraşmaya değmez Dikkatli çek sen de gitme kanalizasyona




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretorlak

    Hahahah ya neyin tantanasındasın sen Araba belli servis kayıtları belli. 207ler diğer pejolarda olduğu gibi özellikle elektrik ve elektronik aksamları bakımından çok problemli araçlardır. Arkadaşlarım da hala benzer problemler yaşıyorlar ve araçlarını satmak için uğraşıyorlar.

    Uzun uzun yazmıyorum nasıl olsa senin işin b.kla sifonla uğraşmak.Yine çekersin sifonu uğraşmaya değmez Dikkatli çek sen de gitme kanalizasyona

    Alıntıları Göster
    Valla arkadaşımda 206 gti var herşeyi problemli herşeyi.Termostatı arızalanıyor dünyanın parasını veriyor yaptırıyor ertesi gün abs çalışmıyor yaptırıyor ertesi gün hava yastığı ışıkları yanıyor onu yaptırıyor ertesi gün motor düşük devirlerde dalgalanma yapıyor diye gidiyor servise herşeyi hallediyor arkadan ses geliyor onu yaptırıyor.Dandik ötesi bir araç emretorlak bu aracı kullanan adam youtube da videolarını izledim.bmw 3.20 d den daha hızlı.demekki bu araç sadece performans konusunda iddialı.onun dışında kesinlikle uzak durulması gerek.sıfırı 39.000 tl araç 2008 elden düşme 28.000 tl ye alınıyır 10.000 km de daha.207 gt ve gti ilanlarına bakacak olursanız hiç 50.000 km den fazla yol yapan araç göremessiniz.3 sene olucak nerdeyse 1 tane bile olmaz mı ya?emre kardeş benim sana tavsiyem lpg li bir civic 1.8 .istedigin gibi motoruyla oyna dilediğini yap 7500 devir çevir zevkten 4 köşe ol.çok çok geçmiş olsun.leon unla bu problemlerini yaşayacağını hiç sanmıyorum.şuan sahip oldugun araçtaki 130 hp lik 1.9 tdi motoru kullandım biliyorum çok verimli bir motoru var.hatta yeni 2.0 tdi lardan daha iyi diyebilirim.düşük devirlerde arac yürüyebiliyor en azından.140 lık passat 1500 devirin altında stop edicek utanmasa 2.viteste




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    207 gt ve gti ilanlarına bakacak olursanız hiç 50.000 km den fazla yol yapan araç göremessiniz.3 sene olucak nerdeyse 1 tane bile olmaz mı ya?


    olmaz tabi, bakmasını bilmezsen daha sittin sene de olmaz...

    http://www.sahibinden.com/2008_model_hatasiz_emsalsiz_tertemiz_gt_-45WQQaXQQ16656283WQQpXQQdisplayitem 65 bin km

    http://www.sahibinden.com/cok_temiz_207_gt-37WQQaXQQ18060505WQQpXQQdisplayitem 63 bin km

    http://www.sahibinden.com/siyah_207_gt_ankara-84WQQaXQQ14824631WQQpXQQdisplayitem 56 bin km

    vs..vs...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    207 gt ve gti ilanlarına bakacak olursanız hiç 50.000 km den fazla yol yapan araç göremessiniz.3 sene olucak nerdeyse 1 tane bile olmaz mı ya?


    olmaz tabi, bakmasını bilmezsen daha sittin sene de olmaz...

    http://www.sahibinden.com/2008_model_hatasiz_emsalsiz_tertemiz_gt_-45WQQaXQQ16656283WQQpXQQdisplayitem 65 bin km

    http://www.sahibinden.com/cok_temiz_207_gt-37WQQaXQQ18060505WQQpXQQdisplayitem 63 bin km

    http://www.sahibinden.com/siyah_207_gt_ankara-84WQQaXQQ14824631WQQpXQQdisplayitem 56 bin km

    vs..vs...

    Alıntıları Göster
    üşenmeyip gitmiş ilan bulmuş adam ya ama kusura bakma maalesef bu peugeotun özellikle 207 gt nin dandik sürekli arıza çıkaran baş ağrıtan bir model olduğu gerçeğini değiştirmez.daha bu yaz kuzenimin 2006 307 sw hdi sinin aküsü patladı ya bomba patlamasından bi farkı yoktu.ne rezillik çektirdi bize.ve bu akü patlatan araç daha 1000 km yol yapmadan şanzuman arızası verdi ve garantiden değişildi problem giderildi.kimse bana peugeot u övmesin burda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    üşenmeyip gitmiş ilan bulmuş adam ya ama kusura bakma maalesef bu peugeotun özellikle 207 gt nin dandik sürekli arıza çıkaran baş ağrıtan bir model olduğu gerçeğini değiştirmez.daha bu yaz kuzenimin 2006 307 sw hdi sinin aküsü patladı ya bomba patlamasından bi farkı yoktu.ne rezillik çektirdi bize.ve bu akü patlatan araç daha 1000 km yol yapmadan şanzuman arızası verdi ve garantiden değişildi problem giderildi.kimse bana peugeot u övmesin burda



    akü patlamasının arabayla ne ilişiği var? lastiğin patlasa gene arabayı mı kötüleyeceksin..

    komik duruma düşüyorsun, yalancı duruma düşüyorsun hala birşeyler ispat içindesin Allah akıl fikir versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    üşenmeyip gitmiş ilan bulmuş adam ya ama kusura bakma maalesef bu peugeotun özellikle 207 gt nin dandik sürekli arıza çıkaran baş ağrıtan bir model olduğu gerçeğini değiştirmez.daha bu yaz kuzenimin 2006 307 sw hdi sinin aküsü patladı ya bomba patlamasından bi farkı yoktu.ne rezillik çektirdi bize.ve bu akü patlatan araç daha 1000 km yol yapmadan şanzuman arızası verdi ve garantiden değişildi problem giderildi.kimse bana peugeot u övmesin burda



    akü patlamasının arabayla ne ilişiği var? lastiğin patlasa gene arabayı mı kötüleyeceksin..

    komik duruma düşüyorsun, yalancı duruma düşüyorsun hala birşeyler ispat içindesin Allah akıl fikir versin

    Alıntıları Göster
    Akü fabrika çıkışı da o yüzden peugeot un ürettiği akü daha ucuzunu bulamamışlar çünkü komik duruma düşen ben değil peugeot marka araçlardır.fanatikliği bırak bence emretorlakın 1 sene önceki yazılarına bak nasıl övüyor pug ları bir de kullandıktan sonraki yazılarına bak aldığı güne lanet ediyor adam.seninle de görüşürüz 1 sene sonra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Akü fabrika çıkışı da o yüzden peugeot un ürettiği akü daha ucuzunu bulamamışlar çünkü komik duruma düşen ben değil peugeot marka araçlardır.fanatikliği bırak bence emretorlakın 1 sene önceki yazılarına bak nasıl övüyor pug ları bir de kullandıktan sonraki yazılarına bak aldığı güne lanet ediyor adam.seninle de görüşürüz 1 sene sonra


    Ya arkadaşım sen ne diyorsun? Övmek ne kelime ben aşıktım pejoya. Çocukluğumdan beri hayalim günün birinde gti uzantılı bir pejo almaktı. Aile baskısı, maddi olanaksızlık falan derken yaş geldi 28'e en sonunda kavuştuk. Yıllardır arzulanana ulaşmanın verdiği haz ve agresif bir arabaya binmenin verdiği mutluluk 1 sene sürdü:( Aracı aldığımın 2. ayında dertler başladı. En başta olabilir şanssızlıktır, elektroniktir, mekaniktir diye geçiştirdim durdum. Ama işler dayanılmaz bir hal aldı.Sürekli bişey çıkar mı bir arabadan? Sabır mabır kalmadı bende.Gözünün yaşına bile bakmadım sattım:)

    Kaldıki üniversite hayatımız pejo 106 gti sırtında geçti. Çok yakın bir arkadaşım 2000 senesinde 98' model 106 gti aldı. Ne arabaydı! Yıllarca kahrımızı çekti, şimdi biz yaşlı hırçının kahrını çekiyoruz . Eh haliyle paralel problemler onda da yaşandı. İç aksamdaki kalitesiz malzeme, irili ufaklı elektronik problemler, klasik abs, airbag..vb. ışıkları. Şu an 235,000 km de.Hakkını yemeyelim bir kere bile motor arızası çıkartmadı bize.Kaldıki günü geldi ciğerini söktük arabanın. Yine de çıkarttığı ufak tefek problemler, bize sunduklarının yanında önemsiz kalıyordu.Ama hiçbir zaman sağlam ve dayanıklı bir arabaydı diyemem.

    Gelelim günümüze. Pejo denen marka, hatalarından ders çıkartmak yerine hatalarına hata eklemiş. Bence bu hatanın nedeni daha komplike bir motor olan turbo beslemeli bir motora geçiş ve elektronik aksamın arttırılması olmuş. 30,000km ye gelmeden turbo tamiri veya yenilemesi yapılan o kadar çok 207rc/gt varki. Bunun bir tesadüf olmadığı ortada. Elektronik aksama girmiyorum bile.Sanki geçmiş karneleri elektronik anlamda sorunsuzlukla doluymuş gibi iyice yüklemişler arabayı.Cama tükürsen silecekler çalışacak

    Haa diyeceksinizki madem bu markanın mazisini de biliyordun, neden böyle bir hata yaptın? Aşkın gözü gerçekten körmüş. Ben hatamın bedelini maddi & manevi ödedim.Burada bu yazıları yazıyorsam amacım markayı kötülemek değil; yaşadığım sıkıntıları karar verme aşamasında olanlara yaşatmamak.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.