Yaklaşık 2 yıldır sorunsuz bir şekilde Türknet kullanıyordum. Sorun yaşayana kadar gayet memnundum fakat sorun yaşadığınız zaman tam bir kabus.
17 Temmuz tarihinde ailem evdeki internetin kesildiğini söyledi, bunun üzerine 19 Temmuz'da arıza kaydı oluşturdum. Birkaç güne gelir diye beklerken, uzun süre arayan soran olmadı. Kimse aramayınca iptal için arama bildirimi bıraksam da ne arıza için ne iptal için arayan soran olmadı. Ta ki 2 Ağustos tarihine kadar. 2 Ağustos'ta arayan müşteri temsilcisi "Aboneliğinizi yanlışlıkla sistemden silmişiz." diyor.
Bugün 9 Ağustos defalarca Twitter'dan, destek kaydından BTK'dan şikayet ve sorun bildirimi yapsam da henüz bir gelişme yok.
Bu nasıl bir yanlışlık ki gidermek 22 günden fazla sürüyor. Süreci inatla bekliyorum, sırf vermediğimiz internet için fatura kesmeyiz sözlerini tutup tutmayacaklarını merak ettiğim için.
Turknette dogal sorun olunca tek cozum iptal ettirmek
Hocam iptal için de kimse aramıyor ki
Aramalarına gerek yok.
Netspeed veya Millenicom'a varolan hat ile bşavurursanız, bu İSS'ler sizin iptal ediyor.
Türknet'te sorun yaşayınca yapacak tek şey İSS değiştirmek.
quote:
Orijinalden alıntı: sniper23
Aramalarına gerek yok.
Netspeed veya Millenicom'a varolan hat ile bşavurursanız, bu İSS'ler sizin iptal ediyor.
Türknet'te sorun yaşayınca yapacak tek şey İSS değiştirmek.
O dediğin VAE altyapısında olanlar için geçerli. YAPA'daysan hiç bir şekilde hiç bir ISS'ye taşımana izin vermiyor TÜRKNET !!!
quote:
Orijinalden alıntı: qAddAr
O dediğin VAE altyapısında olanlar için geçerli. YAPA'daysan hiç bir şekilde hiç bir ISS'ye taşımana izin vermiyor TÜRKNET !!!
Alıntıları Göster
Konuyu açan YAPA gibi gözükmüyor
Var olan hattımla netspeed'e başvurdum, xdsl numarama ait bir abonelik olmadığını söylediler. Turk.net beni de silmiş sistemden heralde.
turknet te sorun çıkarsa direk iptal yollayıp başka iss ye başvur yoksa çok uğraşırsın
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme