Şimdi Ara

225/45/18 Lastiklerden 245/45/18 Lastiklere (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
10.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben 45 in oran olduğunu bilmiyordum şimdi anladım yani benim araca 245 taban olacaksa 40 yanak olması gerekiyor bu da 225 tabandaki 45 yanağa denk geliyor sanırım.

    Dediğiniz gibi performans kaybı olacaksa değiştirmenin pek bir espirisi kalmıyor yol tutuşu zaten üst düzey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 30 Nisan 2012; 0:25:40 >
  • Bu şekilde değiştirirseniz lastik çapı artacaktır ve aracın yüksekliği de artacak. Bu da yol tutuş, yakıt ve performansı olumsuz etkileyecektir.
    Burada en önemli faktör mümkün olduğunca orijinal lastik çapına en uygun olan lastiği seçmenizdir.

    Orijinal çapınıza en uygun ebat:

    245/40/18 (Fark: -%1) veya 255/40/18 % (Fark: %0.23)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Bu şekilde değiştirirseniz lastik çapı artacaktır ve aracın yüksekliği de artacak. Bu da yol tutuş, yakıt ve performansı olumsuz etkileyecektir.
    Burada en önemli faktör mümkün olduğunca orijinal lastik çapına en uygun olan lastiği seçmenizdir.

    Orijinal çapınıza en uygun ebat:

    245/40/18 (Fark: -%1) veya 255/40/18 % (Fark: %0.23)

    Peki tahminen hızlanmada ne kadar fark olur çok düşer mi performans olarak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Bu şekilde değiştirirseniz lastik çapı artacaktır ve aracın yüksekliği de artacak. Bu da yol tutuş, yakıt ve performansı olumsuz etkileyecektir.
    Burada en önemli faktör mümkün olduğunca orijinal lastik çapına en uygun olan lastiği seçmenizdir.

    Orijinal çapınıza en uygun ebat:

    245/40/18 (Fark: -%1) veya 255/40/18 % (Fark: %0.23)

    Peki tahminen hızlanmada ne kadar fark olur çok düşer mi performans olarak ?

    Bu sitede lastik ölçü ve hız farklarını hesaplayabilirsiniz:

    http://lastik24.com/Calculation.aspx

    Orijinal ebatta kadranda 100km/h okunan değer;

    245/45/18 için 102.7 km/h olacak (%2.7 yavaş gösterecek)

    245/40/18 için 99 km/h olacak (%1 hızlı gösterecek)

    255/40/18 için 100.2 km/h olacak (%0.2 yavaş gösterecek)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 30 Nisan 2012; 0:54:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Bu şekilde değiştirirseniz lastik çapı artacaktır ve aracın yüksekliği de artacak. Bu da yol tutuş, yakıt ve performansı olumsuz etkileyecektir.
    Burada en önemli faktör mümkün olduğunca orijinal lastik çapına en uygun olan lastiği seçmenizdir.

    Orijinal çapınıza en uygun ebat:

    245/40/18 (Fark: -%1) veya 255/40/18 % (Fark: %0.23)

    Peki tahminen hızlanmada ne kadar fark olur çok düşer mi performans olarak ?

    Bu sitede lastik ölçü ve hız farklarını hesaplayabilirsiniz:

    http://lastik24.com/Calculation.aspx

    Orijinal ebatta kadranda 100km/h okunan değer;

    245/45/18 için 102.7 km/h olacak (%2.7 hızlı gösterecek)

    245/40/18 için 99 km/h olacak (%1 hızlı gösterecek)

    255/40/18 için 100.2 km/h olacak (%0.2 yavaş gösterecek)

    Çok teşekkür ederim tam da aradığım site çok faydası olacak sağolun




  • rica ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Bu şekilde değiştirirseniz lastik çapı artacaktır ve aracın yüksekliği de artacak. Bu da yol tutuş, yakıt ve performansı olumsuz etkileyecektir.
    Burada en önemli faktör mümkün olduğunca orijinal lastik çapına en uygun olan lastiği seçmenizdir.

    Orijinal çapınıza en uygun ebat:

    245/40/18 (Fark: -%1) veya 255/40/18 % (Fark: %0.23)

    Peki tahminen hızlanmada ne kadar fark olur çok düşer mi performans olarak ?

    Bu sitede lastik ölçü ve hız farklarını hesaplayabilirsiniz:

    http://lastik24.com/Calculation.aspx

    Orijinal ebatta kadranda 100km/h okunan değer;

    245/45/18 için 102.7 km/h olacak (%2.7 hızlı gösterecek)

    245/40/18 için 99 km/h olacak (%1 hızlı gösterecek)

    255/40/18 için 100.2 km/h olacak (%0.2 yavaş gösterecek)

    Çok teşekkür ederim tam da aradığım site çok faydası olacak sağolun

    Bu hesaplar ibredeki hata payını gösteriyor yanlız. Yani performans düşüşü ile alakası yok.Performans takıntınız varsa ebatı değiştirmeyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Bu hesaplar ibredeki hata payını gösteriyor yanlız. Yani performans düşüşü ile alakası yok.Performans takıntınız varsa ebatı değiştirmeyin derim.

    Evet farkettim. Performans değişimini önceden hesaplamak sanırım çok da mümkün değil
  • Teorik olarak bakarsak; lastik çapı büyürse hızlanma düşer, son hız artar. Çap küçülürse hızlanma artar, son hız düşer.
    Örneğin 245/40/18 için, hızlanma artacak son hız düşecek. Ancak pratikte böyle olmayabilir çünkü taban genişliği arttığı için sürtünme de artacak dolayısıyla hızlanmayı da olumsuz etkileyebilir. Tabii yakıt sarfiyatı da artacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Teorik olarak bakarsak; lastik çapı büyürse hızlanma düşer, son hız artar. Çap küçülürse hızlanma artar, son hız düşer.
    Örneğin 245/40/18 için, hızlanma artacak son hız düşecek. Ancak pratikte böyle olmayabilir çünkü taban genişliği arttığı için sürtünme de artacak dolayısıyla hızlanmayı da olumsuz etkileyebilir. Tabii yakıt sarfiyatı da artacaktır.

    Yakıt tüketimi artacağında hemfikiriz. Sanırım en iyi yakıt tüketimi ve performans için 225/45 lastiklerle fabrikadan çıkmış. Açıkcası performans düşecekse sırf görüntü içinde değiştirilmez diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi görünüş olarak biraz ince kalıyor örneğin yine 225/45 lastik ölçülerinde bir aracımız daha var onda çap 17 inch olduğu için gayet kalın görünüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Teorik olarak bakarsak; lastik çapı büyürse hızlanma düşer, son hız artar. Çap küçülürse hızlanma artar, son hız düşer.
    Örneğin 245/40/18 için, hızlanma artacak son hız düşecek. Ancak pratikte böyle olmayabilir çünkü taban genişliği arttığı için sürtünme de artacak dolayısıyla hızlanmayı da olumsuz etkileyebilir. Tabii yakıt sarfiyatı da artacaktır.

    Yakıt tüketimi artacağında hemfikiriz. Sanırım en iyi yakıt tüketimi ve performans için 225/45 lastiklerle fabrikadan çıkmış. Açıkcası performans düşecekse sırf görüntü içinde değiştirilmez diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi görünüş olarak biraz ince kalıyor örneğin yine 225/45 lastik ölçülerinde bir aracımız daha var onda çap 17 inch olduğu için gayet kalın görünüyor

    Performans olarak çok fark edeceğini zannetmiyorum, motor da 2.0 olduğu için rahatlıkla kaldıracaktır.
    Birçok markada aynı aracın farklı donanımlarında farklı ebatta jant ve lastik opsiyonları var fakat fabrika verilerine bakıldığında performanslarında bir fark söz konusu değil. Belirli limitler dahilinde değiştirilirse fark hissedilmez olacaktır. Bence 245/40/18 ideal olacaktır. Ayrıca yol tutuşu belirgin şekilde daha iyi olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    Teorik olarak bakarsak; lastik çapı büyürse hızlanma düşer, son hız artar. Çap küçülürse hızlanma artar, son hız düşer.
    Örneğin 245/40/18 için, hızlanma artacak son hız düşecek. Ancak pratikte böyle olmayabilir çünkü taban genişliği arttığı için sürtünme de artacak dolayısıyla hızlanmayı da olumsuz etkileyebilir. Tabii yakıt sarfiyatı da artacaktır.

    Yakıt tüketimi artacağında hemfikiriz. Sanırım en iyi yakıt tüketimi ve performans için 225/45 lastiklerle fabrikadan çıkmış. Açıkcası performans düşecekse sırf görüntü içinde değiştirilmez diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi görünüş olarak biraz ince kalıyor örneğin yine 225/45 lastik ölçülerinde bir aracımız daha var onda çap 17 inch olduğu için gayet kalın görünüyor

    Performans olarak çok fark edeceğini zannetmiyorum, motor da 2.0 olduğu için rahatlıkla kaldıracaktır.
    Birçok markada aynı aracın farklı donanımlarında farklı ebatta jant ve lastik opsiyonları var fakat fabrika verilerine bakıldığında performanslarında bir fark söz konusu değil. Belirli limitler dahilinde değiştirilirse fark hissedilmez olacaktır. Bence 245/40/18 ideal olacaktır. Ayrıca yol tutuşu belirgin şekilde daha iyi olacak.

    Anladım teşekkürler tekrar bilgileriniz için. Servisle de konuşup onay aldıktan sonra dediğiniz gibi şuanki ölçülere en yakın olan 245/40/18 olarak değiştireceğim sanırım. Değiştireceğim zaman tekrar sizi rahatsız edebilirim konuya hakimsiniz




  • Ben de ebat ve jant değişikliği yapacağım için biraz araştırma yaptım, yoksa çok bilgili değilim:)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.