Şimdi Ara

24 Mbit Hiper hızlı internetim var ama 10 MBit ancak kullanabiliyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, TTNet'ten 24 Mbit hiper hızlı internet aldım. Yaklaşık 8-9 ay canavar gibi kullandım fakat son zamanlarda hızım 8 ila 11 MBit arasında değişiyor hatta bazen 3'lere bile düşüyor. Hız testi yaptığımda da rakamlar böyle birşey indirdiğimde de.

    TTNet'i aradığımda ise bir problem olmadığını bağlantı kablolarımı veya modemimi değiştirmeyi önerdi. Gerçekten sorun bunlarda olabilir mi? Kablolarım da modemim de gayet iyi durumda.

    Yardımcı olabilecekler varsa çok memnun olurum...



  • Oger kendini kurtarmaya bakıyor. Şu sıralar Türk Telekom un dediklerine inanmayın. Sorun kapasite yüzünden kaynaklanıyor ve büyük yerden küçük yere hemen hemen çoğu bölgede sorun yaşanabiliyor. Türk Telekom un el değiştirmesini beklemekten başka bir çare olacağını düşünmüyorum. Kaç aydır borcunu ödeyemeyen bir şirket grubunun alt şirketi haline gelmiş TÜRK Telekom a devlet el koymadığı sürece ne sorunlar çözülür ne de modern yatırımlar yapılabilir. Tabi burada devletin yapacağını da kesin bir dille söylemek yanlış olur. Onlar da açığı kapatmak için neredeyse iç çamaşırına bile zam yapacaklar. Kısaca sizin konunuza dönecek olursak eskiden aldığınız hız ani bir şekilde düştüyse burada kapasite yetersizliği söz konusu olması muhtemeldir. "Kablolarımı yeniledim, sorun sizin hat kapasitenizde." derseniz veya gidip bölge müdürlüğü ile kapasite konusunda konuşursanız kendilerinin de yetersiz olduğunu bildiklerini göreceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamam ama iki üç ay öncesine kadar kapasite vardı da şimdi mi kapasiteleri düştü? işin komik tarafı Nisan 2019'a kadar tahütüm var daha. Çok vahim durumdayım...
  • obscure39 O kullanıcısına yanıt
    TürkNet yüzünden yetersiz kalıyor olabilir. Akn sonrası da böyle düşüşler olacağa benziyor eğer altyapı konusunda ve yurtdışı çıkışı konusunda yatırım yapılmazsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem de problem olabilir gerçekten. Yukarıda ki arkadaş bol bol sallamış hazine geçince yönetime kapasite artar eminim Turksat çok iyi sanki hazinede de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Yabancı şirketler özellikle Katar, Suudi Arabistan kökenli olanlar gelip de senin altyapın ile uğraşmazlar. Ki Oger kimdir nedir diye biraz olsun araştırırsanız benim sallamaktan öte analizler yaptığımın farkına varabilirdiniz. 3 kez borç ödemesini erteletmiş ve bu borcu da Türk bankalarından almış bir şirket olduğunu öğrenince kimin parası ile kimi dolandırdığını daha iyi anlardınız. Ayrıca devletin hazinesinde olan firmalar sayesinde şu anda ülkede para akışı sağlanabiliyor. Varlık fonu nedir ne işe yarar diye de araştırmanızı tavsiye ediyorum. Ben mikro ölçek ile durumu ve finansal analiz boyutu ile de şirketi değerlendirip yazdım bir işletme mühendisi ögrencisi olarak. Eminim siz iktisadı benden daha iyi biliyorsunuz ki sallamış kavramını kullanmaktan çekinmediniz. Ayrıca hazinedeki firma ile özel sektördeki firmaları karşılaştırmanın sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum. Bugün itibariyle en değerli şirket konumunda olan Aselsan'ın bile devlet hisseleri yüzde 85 civarında. Yani önce bilin sonra yargılayın insanları. Kaldı ki Turksat Kablo bulunduğum bölge itibariyle en çok tercih edilen ve olumsuzluğun son derece az yaşandığı bir iss.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • modem hat değerlerini at.

    belki hattını adsl portu ile değiştirmişlerdir.

    ona göre tuketici.btk.gov.tr'ye şikayet yaz.

    gerekirse parasını ver ve elit hizmet iste.

    hala hız düşükse tekrar btk ya sorunun çözülmediğini hattının herhangi bir bedel ödemden iptalini iste.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de 24mbit hiper paket kullanıyorum fakat 3 mbit alıyorum. İlk bağlattığım zaman 22mbitlerdeydi son 2 aydır 3 mbit. Müşteri hizmetleri modem üreticisiyle görüşün gibi geçiştirici laflar söylüyor. Parasını verip hizmet alamamaya alıştık maalesef. Bir sonuç alırsanız bilgilendirin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknolabs -- 14 Kasım 2017; 23:41:44 >
  • Bağlı olduğunuz kabinin modeli nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Bağlı olduğum kabin derken? Bina içerisindeki kutudan mı bahsediyorsunuz yoksa sokaktaki kutudan mı? Teknik konularda çok fazla bilgim yok o nedenle soruyorum kusura bakmayın. Bu arada şu btk'ya şikayet işi aklıma yattı. Sorun çözülmezse bu yola başvurabilirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obscure39

    Bağlı olduğum kabin derken? Bina içerisindeki kutudan mı bahsediyorsunuz yoksa sokaktaki kutudan mı? Teknik konularda çok fazla bilgim yok o nedenle soruyorum kusura bakmayın. Bu arada şu btk'ya şikayet işi aklıma yattı. Sorun çözülmezse bu yola başvurabilirim...

    Şimdi nihayetinde bir kabine bağlısınız bu kabin ha binanızda olur ya da sokata olur. Bunun modelini sordum. Kabinin modelini kabinin sağ ya da sol üst köşesinde bulunan metal plkaya bakarak öğrenebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hıı anladım tamam eve geçtiğimde bakarım ama modelle ne alakası var? Sonuçta 2-3 ay öncesine kadar normal hızda kullanıyordum hatta süperdi. Modelle alakalı olsa hiç kullanamam gerekmiyor mu?
  • En iyisi hat değerlerini atman olacaktır şu an
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.