Şimdi Ara

3.16//3.18//3.20

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
40.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu 3 model arasında çok fark varmı?
    Etrafta sürekli 3.20 görüyorum 3.18 falan pek yok 3.16 yada aslında yenilerinin 3.20 den pek farkı yok kasa olarak neden herkes 20 yi tercih ediyor.ben yeni kasa 3.18 alsam pişman olurmuyum?3.20 ile farkını çok hissedermiyim?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 3.16, 3.18 ve 3.20 Arasındaki Farklar

    BMW'nin 3 Serisi, sedan, station wagon ve Gran Turismo gövde stilleriyle gelen popüler bir lüks araç serisidir. Seri içerisinde 3.16, 3.18 ve 3.20 gibi çeşitli motor seçenekleri mevcuttur.

    BMW 3.16 ve 3.18 Arasındaki Fark

    • Motor: 3.16, 1,6 litrelik 4 silindirli bir motora sahipken 3.18, 1,8 litrelik 4 silindirli bir motora sahiptir.
    • Güç: 3.16'nın maksimum güç çıkışı 136 beygir gücü (hp) ve 220 Newton metre (Nm) tork iken, 3.18'in maksimum güç çıkışı 150 hp ve 250 Nm torktur.
    • Performans: 3.18, 0-100 km/s hızlanmasını 8,9 saniyede tamamlarken, 3.16 bunu 9,4 saniyede tamamlar.

    BMW 3.16 ve 3.20 Arasındaki Fark

    • Motor: 3.20, 2,0 litrelik 4 silindirli bir motora sahiptir.
    • Güç: 3.20'nin maksimum güç çıkışı 184 hp ve 270 Nm torktur.
    • Performans: 3.20, 0-100 km/s hızlanmasını 7,6 saniyede tamamlar.

    BMW 3.18 ve 3.20 Arasındaki Fark

    • Güç: 3.18'in maksimum güç çıkışı 150 hp iken, 3.20'nin maksimum güç çıkışı 184 hp'tir.
    • Performans: 3.20, 0-100 km/s hızlanmasını 3.18'den 1,3 saniye daha hızlı tamamlar.

    3.16 ve 3.20 Arasındaki Fark

    • Güç: 3.16'nın maksimum güç çıkışı 136 hp iken, 3.20'nin maksimum güç çıkışı 184 hp'tir.
    • Tork: 3.16'nın maksimum torku 220 Nm iken, 3.20'nin maksimum torku 270 Nm'dir.
    • Performans: 3.20, 0-100 km/s hızlanmasını 3.16'dan 1,8 saniye daha hızlı tamamlar.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • baştaki 3 kasa tipini son 2 rakamda motoru temsil eder. kasada bir fark göremezsin bu üç modelde (donanım farklılıkları hariç). motor olarak 2.0 seçilmeside performansla alakalı. BMW sonuçta araçtan konfor ama konfordan daha ziyade performans bekleyenlerin tercihi. 6 silindirli motorlarda da performans oldukça farkediyor.
    senin içinde performans, benzin vesair şeylerin önündeyse tercih etmen gereken min 2000 motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmez

    baştaki 3 kasa tipini son 2 rakamda motoru temsil eder. kasada bir fark göremezsin bu üç modelde (donanım farklılıkları hariç). motor olarak 2.0 seçilmeside performansla alakalı. BMW sonuçta araçtan konfor ama konfordan daha ziyade performans bekleyenlerin tercihi. 6 silindirli motorlarda da performans oldukça farkediyor.
    senin içinde performans, benzin vesair şeylerin önündeyse tercih etmen gereken min 2000 motor.
    Ben de benzer konu açıcaktım ancak eski kasalar için.2000-2003 arası 3 serisi bmw düşünüyoruz.Sanırım 3.16 o motorla biraz üzer adamı.

    3.18 ya da 3.20 düşünüyoruz.Yakıt olarak çok farkeder mi acaba?Hangisini tavsiye edersiniz?Aradaki hp farkına değer mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    Ben de benzer konu açıcaktım ancak eski kasalar için.2000-2003 arası 3 serisi bmw düşünüyoruz.Sanırım 3.16 o motorla biraz üzer adamı.

    3.18 ya da 3.20 düşünüyoruz.Yakıt olarak çok farkeder mi acaba?Hangisini tavsiye edersiniz?Aradaki hp farkına değer mi?

    Alıntıları Göster
    Şöyle diyeyim sadece para sorunsa alt motorları düşünün. Yakıt olarak kesinlikle farkı yok. Çünkü ağır kasa ve 1.6 ile 1.8 motorlar daha fazla zorlanıyor bu kasayı kaldırırken ancak 3.20 daha kolay kaldırdığı için hemen hemen aynı yakar. Performans olarak 3.20 daha zevkli, aracı daha rahat kaldırıyor ve ikinci eli daha kolay. Tek derdiniz vergi ve aradaki fark olur. Bunlar sorun değilse 3.18 ya da 3.16 almak hata olur. (Kendim de 3.18 ve 5.20 vardı. İkisinde de benzer problemleri yaşadım. 3.18 3.20 ile aynı yakıyordu ancak performansı daha düşüktü. Keza 5.20 de motor kasayı kaldırmakta zorlanıyordu ve üst motorlardan daha çok yakıyordum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Şöyle diyeyim sadece para sorunsa alt motorları düşünün. Yakıt olarak kesinlikle farkı yok. Çünkü ağır kasa ve 1.6 ile 1.8 motorlar daha fazla zorlanıyor bu kasayı kaldırırken ancak 3.20 daha kolay kaldırdığı için hemen hemen aynı yakar. Performans olarak 3.20 daha zevkli, aracı daha rahat kaldırıyor ve ikinci eli daha kolay. Tek derdiniz vergi ve aradaki fark olur. Bunlar sorun değilse 3.18 ya da 3.16 almak hata olur. (Kendim de 3.18 ve 5.20 vardı. İkisinde de benzer problemleri yaşadım. 3.18 3.20 ile aynı yakıyordu ancak performansı daha düşüktü. Keza 5.20 de motor kasayı kaldırmakta zorlanıyordu ve üst motorlardan daha çok yakıyordum)

    Alıntıları Göster
    Konfor, ses yalıtımı ve malzama kalitesi olarak bu üç modelde aynı mıdır? Uzun yoldaki konforu ve rahatlığı nasıldır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TcpIp

    Konfor, ses yalıtımı ve malzama kalitesi olarak bu üç modelde aynı mıdır? Uzun yoldaki konforu ve rahatlığı nasıldır?

    Alıntıları Göster
    Kasaları aynımı ya ölçü olarak şasi uzunlugu falan aynımı 3.16 ile 3.20 nin?
  • Aynı model yılı (veya daha genelde aynı kasa) için 316 ve 320 arasında boyutlar açısından hiç bir fark yok. Tek fark motor farkı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alp-

    Kasaları aynımı ya ölçü olarak şasi uzunlugu falan aynımı 3.16 ile 3.20 nin?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    4-3-3 ve 4-2-3-1 farkı ne ?
    3 yıl önce açıldı
    1
    9 yıl önce açıldı
    40 + 40 x 0 + 1 = ?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Aynı model yılı (veya daha genelde aynı kasa) için 316 ve 320 arasında boyutlar açısından hiç bir fark yok. Tek fark motor farkı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alp-

    Kasaları aynımı ya ölçü olarak şasi uzunlugu falan aynımı 3.16 ile 3.20 nin?


    Alıntıları Göster
    beyler eğer benzine dikkat ediyorsanız BMW almayın. paranıza yazık. çünkü ya baştan yüksek motor alıp sonra lpg araştırmasına gireceksiniz aracı mahvedeceksiniz, doğru düzgün bir yerde yaptırmazsanız araçtanda soğuyacaksınız, veya 3.16/3.18 alacaksınız ama az biraz yüksek motorlu bir araca yetişemediğinizde araçtan soğuyacaksınız.o yüzden aynı parayla sıfır az yakan ve kafi derecede konfora sahip araçlar var. onları araştırın bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmez

    beyler eğer benzine dikkat ediyorsanız BMW almayın. paranıza yazık. çünkü ya baştan yüksek motor alıp sonra lpg araştırmasına gireceksiniz aracı mahvedeceksiniz, doğru düzgün bir yerde yaptırmazsanız araçtanda soğuyacaksınız, veya 3.16/3.18 alacaksınız ama az biraz yüksek motorlu bir araca yetişemediğinizde araçtan soğuyacaksınız.o yüzden aynı parayla sıfır az yakan ve kafi derecede konfora sahip araçlar var. onları araştırın bence.

    Alıntıları Göster
    Ortalama yakıt tüketimi gayet normal bence 3.20d'lerin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alp-

    Ortalama yakıt tüketimi gayet normal bence 3.20d'lerin

    Alıntıları Göster
    bence benzinli 3,20 nin yakıtıda gayet normal :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farketmez

    bence benzinli 3,20 nin yakıtıda gayet normal :)

    Alıntıları Göster
    bmw kullanan arkadaşlardan benzinli fazla insanı üzmeyen 3.20i ,3.30i veya 5.20i hangisini tavsiye edersiniz, 2001-2002-2003-2004 model benzinli alıp lpg takarsak nasıl olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aslan...Harun

    bmw kullanan arkadaşlardan benzinli fazla insanı üzmeyen 3.20i ,3.30i veya 5.20i hangisini tavsiye edersiniz, 2001-2002-2003-2004 model benzinli alıp lpg takarsak nasıl olur...

    Alıntıları Göster
    abi saçmalamayın ya bmw 3 kasa 5 kasa alıp lpg taktırmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alp-

    abi saçmalamayın ya bmw 3 kasa 5 kasa alıp lpg taktırmayın

    Alıntıları Göster
    BMW Perfomans içindir bir BMW gördüğümde korkarım açıkçası heleki arkadaki 5,20 5,20 gibi yazıları sildirmişse.Bu arabaya tüp takarsanız hiç bir performans alamazsınız.Şahsen ben 1,6twinport astrayı satıp 3,20 düşünüyorum 5,20 hantal kalıyor bence kasa ağır geliyor diye düşünüyorum.Sonuçta bmw alıcaksanız tüp vs tüm performansı etkiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkysrl

    BMW Perfomans içindir bir BMW gördüğümde korkarım açıkçası heleki arkadaki 5,20 5,20 gibi yazıları sildirmişse.Bu arabaya tüp takarsanız hiç bir performans alamazsınız.Şahsen ben 1,6twinport astrayı satıp 3,20 düşünüyorum 5,20 hantal kalıyor bence kasa ağır geliyor diye düşünüyorum.Sonuçta bmw alıcaksanız tüp vs tüm performansı etkiler.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar araçların model yılına göre konuşalım
    cari kasada yani 2006 ve sonrası 3 serisinde 316 1600cc 318 ve 320 ise 2000 cc dir. 318 ve 320 nin beygir güçleri farklıdır. yani aynı vergiyi ödeyip daha az performans alırsınız o yüzden 318i geçiniz. 316 (115bg) performans beklemeyen ve vergisel açıdan ekonomik tercihi olanlar için düşünülür. 320 vergi çok önemkli değil performans isterim diyenler için düşünülür (155bg)

    2002 -2005 arası 316lar 1600cc 110bg 318 ler 2000cc 145bg, 320ler 2200cc 170bg dir (vergide bir dilim daha atlar ve üzer)

    1998 - 2002 316 ve 318 ler 1890 cc gibi anlamsız bir motora sahip olup 2000cc 6 silindir 150 beygir 320 nin yanında pek düşünülmemelidir.

    ben 2002 318 (2000 cc 145bg) kullanıyorum ev iş arası çok yakın daha ısınamadan bir rampa çıkmak zorunda kalıyorum 12,5 l/100km yakışı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alp-

    Bu 3 model arasında çok fark varmı?
    Etrafta sürekli 3.20 görüyorum 3.18 falan pek yok 3.16 yada aslında yenilerinin 3.20 den pek farkı yok kasa olarak neden herkes 20 yi tercih ediyor.ben yeni kasa 3.18 alsam pişman olurmuyum?3.20 ile farkını çok hissedermiyim?


    ben 2009 E90 3.18d sahibi olarak cevap vereyim isterseniz.. 3.18d'de 3.20d'de 2000cc.. aralarındaki fark beygir farkı.. ben 3.18d'ler satıldığı dönemde 3.20d ile arasındaki fiyat farkını iDrive (ekran, nav, TV) ve BMW Professional 7Logic ses sistemi taktırmak için kullanmak istedim.. ondan dolayı 3.18d aldım.. 3.20d'ler ile yanyana gidemesekte arkalarından ayrılmıyoruz.. gerçi artık 3.18d'nin satışı bitti.. yani en azından bmw.com.tr 'de görünmüyor ve sanırım Borusan artık bu motoru getirtmiyor.. hepsi 3.20d ve hepsi 177bg.. baz modelden, Luxury paketine kadar değişik seçenekler sunuluyor.. 3 serileri 2009'da makyajlandıktan sonra yapılan değişiklikleride belirteyim:

    - arka stoplarda makyaj uygulandı.

    - arka aks 24mm daha uzatıldı.

    - aracın iç malzeme kalitesi (deri döşeme, direksiyon, ön göğüs ve trimler) arttırıldı.

    - yeni iDrive sistemi eklendi.

    yeni 3 serisi aile otomobili için fazla sportiftir. ayağınızın ayarı olması gerek.. heleki 3.20d kullanacaksanız (3.30d'den bahsetmiyorum bile ) DTC'yi tam kapatmamanızı öneririm.. yoksa hoş olmayan durumlarla karşılaşabilirsiniz (arkadan savrulma gibi).. iç malzeme kalitesi markanın premium sınıfı araçlarının malzeme kalitesi ile aynı seviyeye getirilmiş durumda.. aracın yol tutuşu ve direksiyon hassasiyeti mükemmel.. performansı çok çok yeterli bir araç..

    ama diğer başlıkta size bir X1 önerim oldu.. onu da düşünün derim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alp-

    Bu 3 model arasında çok fark varmı?
    Etrafta sürekli 3.20 görüyorum 3.18 falan pek yok 3.16 yada aslında yenilerinin 3.20 den pek farkı yok kasa olarak neden herkes 20 yi tercih ediyor.ben yeni kasa 3.18 alsam pişman olurmuyum?3.20 ile farkını çok hissedermiyim?


    ben 2009 E90 3.18d sahibi olarak cevap vereyim isterseniz.. 3.18d'de 3.20d'de 2000cc.. aralarındaki fark beygir farkı.. ben 3.18d'ler satıldığı dönemde 3.20d ile arasındaki fiyat farkını iDrive (ekran, nav, TV) ve BMW Professional 7Logic ses sistemi taktırmak için kullanmak istedim.. ondan dolayı 3.18d aldım.. 3.20d'ler ile yanyana gidemesekte arkalarından ayrılmıyoruz.. gerçi artık 3.18d'nin satışı bitti.. yani en azından bmw.com.tr 'de görünmüyor ve sanırım Borusan artık bu motoru getirtmiyor.. hepsi 3.20d ve hepsi 177bg.. baz modelden, Luxury paketine kadar değişik seçenekler sunuluyor.. 3 serileri 2009'da makyajlandıktan sonra yapılan değişiklikleride belirteyim:

    - arka stoplarda makyaj uygulandı.

    - arka aks 24mm daha uzatıldı.

    - aracın iç malzeme kalitesi (deri döşeme, direksiyon, ön göğüs ve trimler) arttırıldı.

    - yeni iDrive sistemi eklendi.

    yeni 3 serisi aile otomobili için fazla sportiftir. ayağınızın ayarı olması gerek.. heleki 3.20d kullanacaksanız (3.30d'den bahsetmiyorum bile ) DTC'yi tam kapatmamanızı öneririm.. yoksa hoş olmayan durumlarla karşılaşabilirsiniz (arkadan savrulma gibi).. iç malzeme kalitesi markanın premium sınıfı araçlarının malzeme kalitesi ile aynı seviyeye getirilmiş durumda.. aracın yol tutuşu ve direksiyon hassasiyeti mükemmel.. performansı çok çok yeterli bir araç..

    ama diğer başlıkta size bir X1 önerim oldu.. onu da düşünün derim..
    arkadaşlar merhaba,
    ben de E36 almayı düşünüyorum. .95 - .98 arası almak istiyorum. bu modelde 3.16 lardan belki yüksek model olanlardan ve benzinli olanlardan alabilirim ama
    bu motorun o kasa için küçük geleceğini tahmin ediyorum ki yukarıda da buna benzer ifadeler var. Bunun için asıl almak istediğim 3.18i veya 3.18is (140hp)
    modelleri ama bu durumda vergi olarak ve yakıt olarak 3.20i den nasıl bir farkı var. Eğer böyle bir fark da yoksa bu şekilde bir ara motoru almaktansa 3.20i nin
    hem perpormansını hem de yakıt avantajını değerlendirmek nasıl bir fikir. ayrıca bu durumu 3.16i ile de değerlendirebilirseniz sevinirim. kullananlar veya daha
    önce kullanmıslar, bmw meraklıları bilir diye tahmin ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    ben 2009 E90 3.18d sahibi olarak cevap vereyim isterseniz.. 3.18d'de 3.20d'de 2000cc.. aralarındaki fark beygir farkı.. ben 3.18d'ler satıldığı dönemde 3.20d ile arasındaki fiyat farkını iDrive (ekran, nav, TV) ve BMW Professional 7Logic ses sistemi taktırmak için kullanmak istedim.. ondan dolayı 3.18d aldım.. 3.20d'ler ile yanyana gidemesekte arkalarından ayrılmıyoruz.. gerçi artık 3.18d'nin satışı bitti.. yani en azından bmw.com.tr 'de görünmüyor ve sanırım Borusan artık bu motoru getirtmiyor.. hepsi 3.20d ve hepsi 177bg.. baz modelden, Luxury paketine kadar değişik seçenekler sunuluyor.. 3 serileri 2009'da makyajlandıktan sonra yapılan değişiklikleride belirteyim:

    - arka stoplarda makyaj uygulandı.

    - arka aks 24mm daha uzatıldı.

    - aracın iç malzeme kalitesi (deri döşeme, direksiyon, ön göğüs ve trimler) arttırıldı.

    - yeni iDrive sistemi eklendi.

    yeni 3 serisi aile otomobili için fazla sportiftir. ayağınızın ayarı olması gerek.. heleki 3.20d kullanacaksanız (3.30d'den bahsetmiyorum bile ) DTC'yi tam kapatmamanızı öneririm.. yoksa hoş olmayan durumlarla karşılaşabilirsiniz (arkadan savrulma gibi).. iç malzeme kalitesi markanın premium sınıfı araçlarının malzeme kalitesi ile aynı seviyeye getirilmiş durumda.. aracın yol tutuşu ve direksiyon hassasiyeti mükemmel.. performansı çok çok yeterli bir araç..

    ama diğer başlıkta size bir X1 önerim oldu.. onu da düşünün derim..


    @Techzone 318d makyajlı kasalarda var mıydı? motor farkı neydi acaba?dediğiiz gibi 320d de o kadar indirim yaptılar ki bir dönem 320i bile gelmez oldu. güle güle kullanın benim de niyetim bir iki sene içinde makyajlı bir 320d'ye geçkmek inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GALATARSENAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    ben 2009 E90 3.18d sahibi olarak cevap vereyim isterseniz.. 3.18d'de 3.20d'de 2000cc.. aralarındaki fark beygir farkı.. ben 3.18d'ler satıldığı dönemde 3.20d ile arasındaki fiyat farkını iDrive (ekran, nav, TV) ve BMW Professional 7Logic ses sistemi taktırmak için kullanmak istedim.. ondan dolayı 3.18d aldım.. 3.20d'ler ile yanyana gidemesekte arkalarından ayrılmıyoruz.. gerçi artık 3.18d'nin satışı bitti.. yani en azından bmw.com.tr 'de görünmüyor ve sanırım Borusan artık bu motoru getirtmiyor.. hepsi 3.20d ve hepsi 177bg.. baz modelden, Luxury paketine kadar değişik seçenekler sunuluyor.. 3 serileri 2009'da makyajlandıktan sonra yapılan değişiklikleride belirteyim:

    - arka stoplarda makyaj uygulandı.

    - arka aks 24mm daha uzatıldı.

    - aracın iç malzeme kalitesi (deri döşeme, direksiyon, ön göğüs ve trimler) arttırıldı.

    - yeni iDrive sistemi eklendi.

    yeni 3 serisi aile otomobili için fazla sportiftir. ayağınızın ayarı olması gerek.. heleki 3.20d kullanacaksanız (3.30d'den bahsetmiyorum bile ) DTC'yi tam kapatmamanızı öneririm.. yoksa hoş olmayan durumlarla karşılaşabilirsiniz (arkadan savrulma gibi).. iç malzeme kalitesi markanın premium sınıfı araçlarının malzeme kalitesi ile aynı seviyeye getirilmiş durumda.. aracın yol tutuşu ve direksiyon hassasiyeti mükemmel.. performansı çok çok yeterli bir araç..

    ama diğer başlıkta size bir X1 önerim oldu.. onu da düşünün derim..


    @Techzone 318d makyajlı kasalarda var mıydı? motor farkı neydi acaba?dediğiiz gibi 320d de o kadar indirim yaptılar ki bir dönem 320i bile gelmez oldu. güle güle kullanın benim de niyetim bir iki sene içinde makyajlı bir 320d'ye geçkmek inşallah.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar..geçenler de bir arkadaş bmw araçlarında motor hacminin yüksek olmasın o aracın verimliliğini ve değerini arttırdığını söyledi,yani 3,16 serisinin doğru dürüst bir piyasasının olmadığını söyledi doğrumudur acaba...ne dersiniz..




  • @galatarsenal: ewt makyajlilarda 3.18d vardi.. Bnmki makyajli olan.. Motorda da tek fark beygir gucu.. Iyi dilekleriniz icin tesekkurler..

    @aslan....harun: Bir bmwnin motor hacmi ne kdr yuksek olursa arac o kadar az yakar.. Yani burada demek istedigim sey aracin motoru ne kdr yuksekse o kdr az yakar degil.. Hemen aciklayayim..

    Ornegin e39 kasa 5 serilerini ornek alalim.. Bir tane 5.20i var, bir tanede 5.40i var diyelim.. 5.20i nin gitmesini istiyorsaniz gazi biraz daha fazla kullanmaniz gerek.. Ancak 5.40i de olay boyle degil.. 5.40i zaten yuksek bir motor hacmine sahip oldugu icin gitmesi icin fazla gazi kullanmaniza gerek yok.. Buraya dikkat! Elbette 5.40i, 5.20i den fazla yakacaktir ancak atiyorum 5.20i 1 km'de 35kurus yakiosa bu 5.40i de 70krs degil, 45 - 50 kurus arasinda olacaktir demek istiyorum..

    Simdi gelelim soruya.. Dogrudur.. Bmwnin yuksek motor gucune sahip araclari daha cabuk alici bulur.. 3.16i bassanizda adam akilli gitmedigi gibi cok da yakar.. Bu sebeple hem sifir hem ikinci el satislari zayiftir.. Ama yok ben illa bir bmw 3 serisine binicem, basmam da (ki burada da basmaktan kasitim son hiz degil, ataklik ve performansdir) derseniz alabilirsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 17 Mart 2010; 0:52:30 >




  • teşekkürler verdiğiniz aydınlatıcı bilgi için... bu arada motor hacmi arttıkça modele göre vergiside cabası..gülü seven dikenine katlanır misali...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.