Şimdi Ara

3.20d xdrive mı,a4 Quattro mı (190hp) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
2.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nebel N kullanıcısına yanıt
    Hiç düşünmeden bmw alırsın düşünürsen zaten audi alırsın :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kesinlikle audi 6 yıl 2012 a6 3.0 tdi quattro kullandım 4 ay önce sattım ve çok pişmanım audi quattro kesinlikle yol tutuşu karli yağmurlu havadaki o güveni şiddetle tavsiye ediyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Eski tip şanzıman lar hariç yeni şanzımanların hangibirinde terleme yok kardesim hangi biri kusursuz kusursuz şanzıman yok insan yapımı biz olanları kıyaslıyoruz ayrıca bence senin pek bilgin yok güzel kardesim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Peki sana sorayım ben sen sıkıntısız bir şanzıman söylermisin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zf 8hp şanzımanın en geç 100.000 km de bir şanzıman soğutucusu değişmelidir. bu değişim yapılmazsa şanzıman yağına zamanla su kaçar ve revizyona girmesi gerekir.

    zf8hp dsg gibi sıkıntı çıkarmaz ancak a4 tdi quattro kullanılan dsg daha yüksek tork dayanımlıve ıslak kavramalı bir versiyon bu yüzden dayanıklıdır.

    DL382 Longitudinal 7 500[23] Wet

    7-speed DSG transmission with wet clutch. Used in the Audi A4/A5/A6/Q5 and Volkswagen Phideon. Production started in 2015 with a 400Nm capacity, both front wheel drive variant DL382-7F and all wheel drive variant DL382-7Q are provided. The Quattro Ultra all wheel drive version DL382-7A is introduced with Q5(typ FY).[24] Starting with Audi A6/A7(typ 4K), the high torque variant(up to 500Nm) named as DL382+ is introduced. 0CK and 0DN are codenames for DL382-7F, 0CL is for DL382-7Q, 0CJ and 0DP are for DL382-7A and 0HL is for DL382+-7A.[25][26]

    DL501 Longitudinal 7 600 Wet

    7-speed DSG transmission with wet clutch. (Audi S-tronic)




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle 6 ileri eski zf dedigim

    Katılıyorum genelde f30 ve f10 ları satarken experde çıkıyor terleme ben zaten demiyorumki terleme sorunu yok diye kıyasladıgımız zaman audi ile audinin daha ciddi sorunları var şanxıman da en basta kronik kavrama sorunu var



    Yaşım senden kucuk se napayım abi o zaman biz küçükler susalım bu forumda veya yasınız büyük olunca daha mı fazla şey biliyor anlamına geliyorsunuz



    Saygılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ümraniye trafiğinde ilerlerken önümde giden simsiyah bi 525d Xdrive gidiyordu, bir anda yavaşladı orta şeride geçti, egzozdan simsiyah dumanlar atmaya başladı, trafik durdu resmen. Valla durmadım, yanından geçtim eleman yavaşlarken. Ne olduğunu bilmiyorum.

    Her iki sistemi de deneme şansım oldu, yol tutuş için kesinlikle Quattro. Her ne kadar BMW yi sevsem de, 5 in altını eski araçlarda çok tutmam. Audi daha mantıklı geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    ben olsam hiç düşünmeden bmw 320x drive alırdım. tasarımdan başlayacak olursak, her dönem 3 serisi audi a4'ten daha yakışıklı bir model olmuştur. audi tasarım olarak hep daha sıradan olmuştur. performans ve sorunsuzlık dersen bmw tartşmasız öndedir. 320d'de kullanılan ZF şanzıman dünyanın en başarılı ve sorunsuz şanzımanıdır. audi'deki DSG şanzıman gibi belli kilometrelerde baskı balata değişimi filan istemez, ses yapmaz, vuruntu yapmaz.
    kısaca bmw bu sınıfın her daim kralıdır.
    ZF öyle sanıldığı kadar sorunsuz değil yakın çevremden sıkıntı yaşayanlar oldu DSG nin masrafını mumla aratır adamın ocagına incir ağacı diker arıza çıkınca da...

    Arabalar F30 ile B9 kasa A4 ise tartışmasız A4 alırdım F30'da ne kalite var ne yalıtım herşeyden biraz var sadece bmw tarihinin 3 serilerinde en zayıfı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Oha birader 120.000tl nedir.

    Tanesi taş catlasin Max 1600 euro mengerlerde. 50.000tl ye felan denk geliyor dördünü yenilemek. Ben geçen sene yeniledim.

    İşin içine beyin, ventil, hava kompressorü, ağırlık sensörü, açı sensörü vb girerse o başka tabi.

    Ee her zevkin bir bedeli var. Yollarda 403 gibi tıs tıs araba sürmenin bedeli de bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    yakın tarihte raif abi forumdan hem xdrive hem zf sorunu yaşadı ödediği paralar dudak uçuklatır:)
    Millet Zf'yi ömürlük sanıyor sadece diğerlerine göre daha sağlam ama masrafı da en pahalı şanzıman...
  • Audi a5 bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    yakın tarihte raif abi forumdan hem xdrive hem zf sorunu yaşadı ödediği paralar dudak uçuklatır:)
    Millet Zf'yi ömürlük sanıyor sadece diğerlerine göre daha sağlam ama masrafı da en pahalı şanzıman...

    Alıntıları Göster
    size biraz açıklama getirmek gerekiyor. dikkat ederseniz burada bahsedilen, sorulan araç f30 320d'dir. evet, ZF şanzıman yllardan beridir kesinlikle en sorunsuz ve en başarılı şanzımandır. fakat f30 320ied, 316i ve 116i'deki kronik diyebileceğimiz şanzıman yağ soğutucusunun patlaması ZF şanzımanlara zarar verdi. şimdi burada sorunlu olan ZF şanzıman diyebilir miyiz? büyük ihtimalle sorun yaşayan arkadaşınızın arabası da bu bahsettiğim benzinli bmwlerden biridir.

    geçen yıl bir tanıdığımızın 116i aracı, yağ soğutucusu patladığı için şanzıman bozuldu, yolda kaldı. hatta bu meseleden o zaman bu forumda bahsetmiştim. yetkili servis arkadaştan sıfır şanzıman için 80.000 TL istemişti. fakat biz konya'dan 6.500 TL'ye çıkma şanzıman bulduk, yağ soğutucu ve işçilikle beraber 13.000 TL'ye mal etmiştik.




  • Canbey96 kullanıcısına yanıt
    Sen arabanın kralı nı vermissin be reis 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    size biraz açıklama getirmek gerekiyor. dikkat ederseniz burada bahsedilen, sorulan araç f30 320d'dir. evet, ZF şanzıman yllardan beridir kesinlikle en sorunsuz ve en başarılı şanzımandır. fakat f30 320ied, 316i ve 116i'deki kronik diyebileceğimiz şanzıman yağ soğutucusunun patlaması ZF şanzımanlara zarar verdi. şimdi burada sorunlu olan ZF şanzıman diyebilir miyiz? büyük ihtimalle sorun yaşayan arkadaşınızın arabası da bu bahsettiğim benzinli bmwlerden biridir.

    geçen yıl bir tanıdığımızın 116i aracı, yağ soğutucusu patladığı için şanzıman bozuldu, yolda kaldı. hatta bu meseleden o zaman bu forumda bahsetmiştim. yetkili servis arkadaştan sıfır şanzıman için 80.000 TL istemişti. fakat biz konya'dan 6.500 TL'ye çıkma şanzıman bulduk, yağ soğutucu ve işçilikle beraber 13.000 TL'ye mal etmiştik.

    Alıntıları Göster
    dizeldi sorun yaşadığı araç etiketledim görürse gelip söyler...

    Forumdan cihanair var 2 yaşındaki X5 lerinde de şanzıman indirdiler o da 2.0 dizeldi...25 bin Tl cik masraf çıktı gidip cillop gibi arabaya sanayiden çıkma şanzıman takılması da ne kadar mantıklı olurdu...




  • Buraya bu konuyu açtıktan sonra tekrar düşündüm ve galiba tercihimi daha önce ki kullandığım bir araçtan yana kullanacağım. Audi Q5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.