Şimdi Ara

3.20d xdrive mı,a4 Quattro mı (190hp) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
2.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bmw de nbt ekran yoksa multimedia tarafı zayıf kalır. Olmadığını varsayarsak
    Audi; konfor, dört çeker ve multimedia
    Bmw; güç, sürüş dinamiği ve tasarım (göreceli)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    dizeldi sorun yaşadığı araç etiketledim görürse gelip söyler...

    Forumdan cihanair var 2 yaşındaki X5 lerinde de şanzıman indirdiler o da 2.0 dizeldi...25 bin Tl cik masraf çıktı gidip cillop gibi arabaya sanayiden çıkma şanzıman takılması da ne kadar mantıklı olurdu...

    Alıntıları Göster
    Biraz geç gördüm 😬
    320d Xdrive aracımda hem Xdrive hem de zf şanzıman sorunu yaşadım.
    130 bin km lerde Xdrive arıza verdi ; sıfırına servis 30 binin üzerinde fiyat çıkardı. Revizyon yaptırayım dedim bir türlü olmadı. Faturalı sıfır ayarında çıkma buldum , 10 bin civarına hallettim . Yaklaşık 40 bin km dir sorunsuz kullanıyorum.
    170 bin km civarında da zf sorunu oldu ; servis sıfırına 100 bin liraya yakın para istedi. Normalde servisler revizyon yapmıyorlar fakat dışarı yaptırıp kendileri fatura kesebiliyorlar. Benim selonoid valfleri dahil sıfırıyla değişti ; servis fatura kesti , 1 yıl garanti verdi . Ona da 22 bin lira ödedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Biraz geç gördüm 😬
    320d Xdrive aracımda hem Xdrive hem de zf şanzıman sorunu yaşadım.
    130 bin km lerde Xdrive arıza verdi ; sıfırına servis 30 binin üzerinde fiyat çıkardı. Revizyon yaptırayım dedim bir türlü olmadı. Faturalı sıfır ayarında çıkma buldum , 10 bin civarına hallettim . Yaklaşık 40 bin km dir sorunsuz kullanıyorum.
    170 bin km civarında da zf sorunu oldu ; servis sıfırına 100 bin liraya yakın para istedi. Normalde servisler revizyon yapmıyorlar fakat dışarı yaptırıp kendileri fatura kesebiliyorlar. Benim selonoid valfleri dahil sıfırıyla değişti ; servis fatura kesti , 1 yıl garanti verdi . Ona da 22 bin lira ödedim.

    Alıntıları Göster
    Xdrive konusunu konuşmuştuk da ZF'yi duymamıştım.

    Xdrive ve ZF şanzıman tamiri için harcamış olduğun paralara şu pahalılıkta fiyatlar böylesine artmışken bile enduro sevenler için CRF250 Rally ya da scooter sevenler için Xmax-Forza 250 alınır be Raifim.

    Masraf desen 20'de biri, keyif desen 100 katı.




  • haluk 23 kullanıcısına yanıt
    Haluk satsam yerine ne koyacağım , bu yüzden devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 A4 TDI quattro kullanmış biri olarak net Audi derim.Sebebi ise daha yeni tasarım,daha iyi 4 çeker sistemi,daha güzel görünüş(bence).F30 2012 de çıktığı için artık güncelliğini yitirmiş bir kasa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.