Yeri burasımı değilmi bilmiyorum ama yardım lazım.Toshiba laptopumu servise verdim yarın 30 iş günü doluyor hala gelemedi parçası.30 gün dolduğunda ürün değişimi aynı ürüne birebir mi yapılıyor?ve değişimi servismi yapıyor yoksa ürünü aldığım yermi yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler
Sıfırını vermek zorundalardı yanlış hatırlamıyosam.
dostum tam yerine açmışsın hemen cevaplar gelir merak etme bende exhell e katılıorum sözleşmede tersi yazmadığı sürece 30 gün sonunda sıfırını vermeleri gerekiyor
teşekkürler cevaplar için inş. sorun çıkarmazlar 02.02.2010' dan beri parça bekliyor gözüküyo 1 günde gelmez herhalde parça
garanti şartlarında mutlaka "parça beklenmesi durumunda şöyle olur" gibisinden bi madde vardır
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme