< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
300 Bin TL ile ilk araba
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
nissan almera bu aracıda takip edebilirsin hocam.
-
illa otomatik olacaksa şahsi fikrim reno pejo bunlar eski otomatikler şahsen uzak dur derim bunların içinde mişubişi ve skodayı tercih ederim bunların içerisinden olacaksa zaten o paraya araba zor ben olsam skoda derim ilerde satma açısından bi etrafına bak kaç mitşubişi var dikkat araba kötü demiom ilerde satmada beklersin
-
Eski otomatik araçlar sıkıntılı olur. Şanzuman arızasıyla itelerlerse 50 binlik olursun en az
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neye dikkat etmeliyim bu konuda hocam?quote:
Orijinalden alıntı: Dark Territory
Eski otomatik araçlar sıkıntılı olur. Şanzuman arızasıyla itelerlerse 50 binlik olursun en az
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Otomatik almamaya dikkat etmelisin aslında. özel bir durumunuz, kullanıma engel vb varsa veya eş durumu nedeniyle mecbur otomatik alıyorsanız tamam.
Ama sırf vites değiştirmeye üşenme veya tecrübe yetersizliğinden dolayı düşünüyorsanız 25 yaşında araçlarda otomatik yoluna gitmek yanlış. herkes geçti düz vites öğrenme yolundan, biraz zora gelin, el-kol dikkat koordinasyonunuz, çoklu görev yapabilme motor beceriniz siz farkında varmadan gelişecek, sonraki daha yeni model güncel aracınıza geçtiğinizde otomatik alırsınız zaten. daha iyi bir sürücü olmuş olursunuz artı potansiyel çok daha sorunsuz bir otomatik aracınız olur.
İlla otomatik olmalı deniyorsa, robotize şanzımanlı otomatik modellere bakardım ben. Punto e-gear, C3 otomatik, Yaris mmt gibi. Bunların en azından tamiri çok daha kolay-ucuz ve en önemlisi onarıldı mı, oluyor şanzıman, zaten robot/manuel sistem aslında. ama tam otomatik bir bozuldu mu valla işin artık ustan iyi mi kötü mü, cebin ne kadar derin oralara kalmış. bir bozulur 60bin verir komple revize yaptırırsın, çoğu 5-6 ay anca dayanıyor, sonra vuruntular sesler başlar yine ustaya, usta benden kaynaklı değil diyor, ikna da ediyor, sonra bir daha 25 ver, sonra bir daha bozulsun, sonra ustayla kavga dövüş başka ustaların kapısında derma çatma yaptır, sonra illallah etmiş bir biçimde haydi ilana. çoğu eski ve ucuz tam otomatik aracın hikayesi bu döngüde gider. belki sen şanlısındır sorunsuz kullanırsın. ama bu risk hep aklının bir köşesinde olacak.
-
Ehliyeti aldıktan sonra sadece otomatik kullandım aşırı rahat, hiç manuel kullanmadım kullandığım sadece sınavda o da 2. Bilemedin 3. Vitese çıkıp bitiriyorsun doğru dürüst bilmiyorum bile ne zaman artırıp ne zaman düşüreceğim, bana sadece sınava yetecek kadar gösterdiler. Otomatik kullanıyorum bolca kullandım diyebilirim elbette acemiyim ama alıştım en azından.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Konuda tavsiye yok bol bol boş yapılmış. İşiniz gucumuzde mi yok bilader
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tavsiyelerinizi beklemekteyim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Öncelikle yerli otoların tamamı ticari veya ticariye yakın kullanımlarda tabiri caiz ise haşat edildi.
Fiat-Renault modellerini eleyin.
En az 1997 üzeri almanız lazım, OBD II kiti yani beyinli, arıza tespitli motorlar 1997-1998 civarında zorunlu oldu.
Enjeksiyonlu, atmosferik ve manuel şanzımanlı olması lazım aynı şekilde. Karbüratörlü araca şu saatten sonra girilmez.
Alabileceğiniz araçlar:
1-Skoda Felicia'nın 2000-2001 model 1.3 GLXi veya 1.6 GLXi modelleri, 1.3'leri alüminyum Skoda blokla gelir, 1.6'ları AEE Polo motordur. Eğer güvenlik önemliyse viraj denge çubuğu, ABS, çift Airbag olan 1.3 GLXi + güvenlik paket veya klima önemliyse 1.6 AEE Polo motor + klima alabilirsiniz.
GLXi'lerin tamamında elektrikli ön camlar, elektrikli ısıtmalı yan aynalar ve hidrolik direksiyon standart.
HB veya SW alabilirsiniz. Temizleri 250 bin civarı, sigorta, bakım, lastik vs. derken 270-280 bine denk gelir üste 20-30 bin size kalır.
2- Lada Vega
Eğer 200 bin civarı bütçeniz varsa 99-2003, 250 bin civarına çıkarsanız hatasız+boyasız 2005-2006 bulabilirsiniz.
Standart paketlerde elektrikli ön ve arka camlar, ön ve arka tavan lambası, arka kol dayama, arka kol dayamadan bagaja ulaşma, tek tuşla açılan bagaj kapağı, çift kaput hidrolliği ve kaput halısı vardır.
Bazı araçlarda 2005-2006'larda ise hidrolik direksiyon ve klima mevcuttur.
Yedek parçası çok ucuzdur, komple motor, şanzıman vs. bulabilirsiniz sıfır olarak.
İçi yayla gibidir, aile olarak kullanacaksanız Felicia HB'den bir gömlek üstündür. Çarpışma testi var, güvenli bir araç.
3- Eğer sanayide tanıdık VW ustası varsa ve 50-100 bin harcar adam eder binerim derseniz km yüksek Toledo, Octavia A4, Golf 4 bulabilirsizin. Sadece conta değiştirmeye 40-50 bin alırlar. Parçaları pahalı.
-
300 bin TL 'ye otomatik araç bulmak zor, bulunursa da enkaz bulunur. Adam etmek için 100 bin yer. Sınırda bir meblağ, biraz daha biriktirip 400 binlere çıkmak daha sağlıklı olur. Fiat, Renault, Peugeoti Citröen, VW, Ford gibi markalardan uzak durmakta da fayda var. İlla alınacak ise japon ve kore araçlarına yönelmek şart.
-
otomatiği ele hocam manuele alışmaya bak, tavsiyem fiat, renault kısmına bakmandır clio 2 makyajlı 1.5 dci bakılabilir.
-
Arabadan anlamıyorum ve otomatik istiyorum demişsin. Bu iki sorunu çözecek bir araba var. Seat Ibiza 2005 1.4 TDI Manuel alıyorsun ve iki sorunun da çözülüyor
-
Arkadaşlar yorumlara istinaden biraz daha biriktirip 400 bandına gelmeyi düşünüyorum, o fiyat bandında önerilirinizi de alabilirim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yani olabilecek en yeni en düşük km tam otomatik şanzımanlı japonlara bakmanız lazım. benim aklıma fiyatları şişik modeller (toyota yaris-Honda Jazz-hyundai getz) haricinde Suzuki Swift geliyor.
(örnektir, ilanla alakam yoktur)
https://www.sahibinden.com/1214409446
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X