Şimdi Ara

307 için uygulamalar (360. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.350
Cevap
11
Favori
703.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    arka torsiyon burçlarını özel serviste 160 tl ye değiştirdim. servis 250-300 arası bir rakam söylemişti


    tşk ediyorum. Ne kadar zamanda değiştirdiler acaba? Birde ön takımı tutan lastiklerde yıpranmış, onlarıda değiştirdinizmi? hoşçakalın
  • ismail bende değiştirdim torsiyon burçlarını servisten orj 50 tl ye almıştım bu işlem uzun çünkü arka torsiyon(dingil) sökülüyor sabah bırakırsan öğlenden sonra alırsın tamircinden (eli hızlısa iş değişir) 100 buçlar 100-150 de işçiliği tutabilir bn işçilik vermedim kendim yaptıgım için:)
  • Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...



    Öncelikle geçmiş olsun diyorum arkadaşım.. 2004 model ve 69000 de olmaması gereken birşey bu arızalar acaba diyorum km ile oynamış olabilirlermi acaba.. servis kayıtlarına baksaydınız bir.. benimde başıma geldi ancak 137000 de idi aracım... içi komple revizyona girdi şanzımanın ancak ben ankarada ivedikte toplattım şanzımanı 1500 lira usta istemişti.. serviste indirme bindirme için 200 lira almıştı bunlar 2009 fiyatları şimdi bu rakam 2500 de olabilir ancak bu fiyatı yetkili servis verdiyse iyi vermiş :) zira bana 6000 lira isteriz demişlerdi... neyse en kısa zamanda sorunun hallolur inşallah tabi ucuza.. bu arada motor ısındığında şanzıman yağı çok ısındığından viteste atlamamlar olabiliyor malesef yağ soğutucu yeterli değil.. benim arızada yağ deposunun tıkanmasından olmuştu. L şeklinde plastik bi depoydu ve 20 liracıktı neyse kolay gelsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...



    ayno sorunu 307lerımızden bırıyle yaşadık çook cuzı fıyata hallettım.mukemmel randıman aldım ankaraya gıdıp yaptırdım.
    Ankaradaysan tarıfde ederım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail0307

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...



    Öncelikle geçmiş olsun diyorum arkadaşım.. 2004 model ve 69000 de olmaması gereken birşey bu arızalar acaba diyorum km ile oynamış olabilirlermi acaba.. servis kayıtlarına baksaydınız bir.. benimde başıma geldi ancak 137000 de idi aracım... içi komple revizyona girdi şanzımanın ancak ben ankarada ivedikte toplattım şanzımanı 1500 lira usta istemişti.. serviste indirme bindirme için 200 lira almıştı bunlar 2009 fiyatları şimdi bu rakam 2500 de olabilir ancak bu fiyatı yetkili servis verdiyse iyi vermiş :) zira bana 6000 lira isteriz demişlerdi... neyse en kısa zamanda sorunun hallolur inşallah tabi ucuza.. bu arada motor ısındığında şanzıman yağı çok ısındığından viteste atlamamlar olabiliyor malesef yağ soğutucu yeterli değil.. benim arızada yağ deposunun tıkanmasından olmuştu. L şeklinde plastik bi depoydu ve 20 liracıktı neyse kolay gelsin..



    Ben aracimi 46000 km de aldim almadan ,önce test merkezine gösterdim aracın 49000 olmasa bile 75000 i geçmez temiz araçtır al dediler. aracım gerçekten temiz bakımlı bi araç her şeyiyle her kenarında köşesinde toz yok. çelik jant performans lastikleri sanruflu falan şık bir araç aracımı seviyorum tek problem şanzıman 3000 tl yi bulur dediler serviste tamirciler ise daha bakmadan önce 1000 tl dediler gerisi artık ne çıkarsa bende kimseye güvenip yaptıramıyorum bu şekilde biniyorum... teşekkürler.. aracın ankara abc plazada kayıtları var 16000 km 25000km 40000 km gibi kayıtları mevcut...

    Servisdeki ustalar da aracın bu kilometrelerde böyle bir arıza vermesine şaşırıp kayıtları inceleyip km oynaması yapılmışmı diye baktılar aracın çok temiz güzel araç dediler. bir kısmı kayıtlara dayanarak evet orjinal km dedi bir kısmı da değildir dediler. ben orjinal yada değil aracımı seviyorum temiz güzel araç mesele şanzıman...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArKaDaŞ112 -- 21 Kasım 2012; 20:07:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihh95


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...



    ayno sorunu 307lerımızden bırıyle yaşadık çook cuzı fıyata hallettım.mukemmel randıman aldım ankaraya gıdıp yaptırdım.
    Ankaradaysan tarıfde ederım

    Semih bey evet ankaradayım yardımcı olursan çok memnun kalırım ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihh95


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...



    ayno sorunu 307lerımızden bırıyle yaşadık çook cuzı fıyata hallettım.mukemmel randıman aldım ankaraya gıdıp yaptırdım.
    Ankaradaysan tarıfde ederım

    Semih bey evet ankaradayım yardımcı olursan çok memnun kalırım ...

    tamam hocam şanzumancı tavsıyesı vereceğım.numara ve adres olan kartını arayım hemen doneceğım sana .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihh95


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihh95


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArKaDaŞ1983

    Peugeout 307 Otomatik şansızaman problemini ne yapacaz arkadaşlar...

    2004 model -tüplü- 69000 km de...

    1 yıl oldu aracım çok güzel çok memnunum servis revizyona girecek dedi 2500 bulur en az dediler!!!

    Ben servisede güvenmiyorum tanıdık bir usta da yok malum ustalarada güvenmiyorum çoğu anlamıyor, tatmin edici cevap alamıyorum anlamadan fiyat biçiyorlar...

    Bu şekli ile biniyorum 3. vitese yüksek devirde girip ufak bi yığma yapıyor, bunu motor ısındığında daha çok yapıyor... ayrıca: otomatik vites geçişlerinde arabayı sakin kullanmaz isen *-/-* gibi işaretler çıkıyor arabayı stop edip yeniden çalıştırdığımda düzeliyor...

    Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir acaba...



    ayno sorunu 307lerımızden bırıyle yaşadık çook cuzı fıyata hallettım.mukemmel randıman aldım ankaraya gıdıp yaptırdım.
    Ankaradaysan tarıfde ederım

    Semih bey evet ankaradayım yardımcı olursan çok memnun kalırım ...

    tamam hocam şanzumancı tavsıyesı vereceğım.numara ve adres olan kartını arayım hemen doneceğım sana .

    Tamam üstat bekliyorum...




  • şanzımancı bakı usta
    05358461756

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,307 için arka tampon difüzörü gördüm videosunu da koyuyorum.Bunu yapabilecek bir yer biliyor musunuz acaba?
    [DHTUBE=]
  • herkese selam arkadaşlar, 2002 307 xsi m e carbon clean yaptırdım ardından motorda sübap şıkırtısına benzer bir ses gelmeye başladı debriyaja bastığımda ses kesiliyor ama vites boştayken bile debriyajı bırakınca ses geri geliyor, debriyajı birden bırakınca biraz daha fazla duyuluyor sizce neden olabilir ?
  • Arkadaslar selam,

    Silececek dügmesinde Board Computere bakarken cikarayim dedim, komple arka silecegi calistiran parca elimde kaldi kablosuyla beraber.

    Bu sabah Peugeot firmasina gittigimde sordum tekrar nasil yapabiliriz diye, adam bana 598,55€ luk fiyat önermesi yapti. (Yurtdisinda yasiyorum) Arkama bakmadan gittim, kagitta ESP, Yeni beyin ve o bölgenin komple degisecegi yazyiorodu.. Ne alaka??

    Acaba nasil yapabilirim suradaki cikan kabloyu, simdiden cok tesekkürler!!

     307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaaxxx -- 17 Aralık 2012; 12:44:45 >




  • Öncelikle herkese selam. 2004 kasa 1.4 HDI 307 var ve yaklaşık 6 senedir kullanıyorum. geçen yaz turbo hortumu patladı aracın ön taraftan rüzgar sesi geliyordu. açıkçası çok tatmin edici güzelde bi sesti :) esas konu turbo hortumu patlayınca aracımın çekişi ciddi şekilde arttı. öyleki normalde 3. viteste çıkamadığım yokuşta 40 la giderken hızlanıp araba solladım bide. aracım 70 beygir ama turbo patladıktan sonra hiç öyle davranmadı.

    Gelelim Esas konuya :))) aracın turbo hortumunun delik kısmına çok sağlam bi bant çekildi fakat ben şimdi o bandı eskisi gibi delip, sürgülü bir kapakla performans istediğimde açıp normalde kapanacak bi sistem yapmak istiyorum. Sizin fikirleriniz benm için çok değerli yardımlarınızı bekliyorum :))
  • Kazara tune yapmissin dostum sen.
    Peugeot icin degil de muhendis olarak gorusumu soyleyeyim; performans artar ama yakit da astronomik miktarlarda artacaktir bu sekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pardon biraz geç yazabildim :/

    Bende bir elektronik mühendisi olarak bilgisayar kontrollü bi enjeksiyon sistemi olduğunu düşünerek çok değişiceğini sanmıyorum yakış miktarının.

    sadece turbo ile geribesleme yapılan egsoz gazının içine az daha hava katarak yanma verimini arttırdığımı düşünüyorum tabi işin ustası değilim sadece düşüncem bu şekilde :) haklı olma payım varmıdır???
  •  307 için uygulamalar


     307 için uygulamalar


    http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/klarglasscheinwerfer-angel-eyes-peugeot-206/92439743-223-212

    Su linkteki 206 icin cok güzel far gördüm mercekli. Acaba bu 307 icin uyarmi ?

    Cokta ucuz.. 50€`ya kadar indiririz yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaaxxx -- 21 Aralık 2012; 2:07:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snurce

    Pardon biraz geç yazabildim :/

    Bende bir elektronik mühendisi olarak bilgisayar kontrollü bi enjeksiyon sistemi olduğunu düşünerek çok değişiceğini sanmıyorum yakış miktarının.

    sadece turbo ile geribesleme yapılan egsoz gazının içine az daha hava katarak yanma verimini arttırdığımı düşünüyorum tabi işin ustası değilim sadece düşüncem bu şekilde :) haklı olma payım varmıdır???

    EGR filtreler çok temiz ve sistemin sorunsuz kalibrasyonu (düzgün kalibrasyon da denebilir) yapılırsa verim katar motora onun haricinde araçta bir miktar hamlama yapar (5HP civarında düşüş yuvarlak hesap). hatta şöyle ki bir araçta (hyundai starex) ile yaptığımız testlerde 2. viteste araba tam kaldırmazken, EGR iptali ile rahat ve yumuşak kalkışlar yapıldı.

    sendeki o hortum delinmesi sonrasında temiz hava gönderim miktarını da istemsizce arttırarak o şekilde performans olarak gözlemlemiş de olabilirsin.




  • EGR gibi bir sistemden beni haberdar ettiğiniz için çok teşekkür ederim. araştırdım ve iyice öğrendim fakat sanırım sorum bu değildi.

    Şimdi ben turbo hortumundan geçen havanın temiz hava oranını arttırsam ve motorun gücü artsa zararı olurmu olmazmı ???
  • temiz havanın zararı olmaz o konuda rahat ol hatta yakıt hava karışımı (pratikte 13,7~14 civarıdır) tam değilse bir sebepten ötürü, performans artışı yakalamanız normal bunun bir zararı yoktur. (tabi fazla hava racı otomatikman yığılma problemine sürükler ama sizin bahsettiğinize göre öyle bir problem yok) bu arada sormayı unuttum, araç tüplü mü? tüplü araçlarda yakıt hava oranı 19-20 civarına ulaşır. tüp takıldığında motora giden havanın da doğal olarak arttırılması gerekir ancak tüp takanlar bunu yapmaz. eğer tüplü ise araç bu problemi o hava miktarını arttırarak sağlamış olabilirsiniz.

    edit: aracın HDI olduğunu yeni gördüm. dizel motora tüp takabilirseniz zaten dünyada bir ilke imza atarsınız. neyse kusura bakmayın yanlış soru için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdorado -- 21 Aralık 2012; 23:12:33 >




  • 
Sayfa: önceki 358359360361362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.