Şimdi Ara

307 Ne kadar sorunlu? cevabı burda bol Resimli (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
2
Favori
98.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • [Deleted by Admins]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palomanegra

    "307 iyidir gibi yetersiz ve kaynağı olmayan bilgi yazmayın. İyi ise neden iyi olduğunu yazın." Bu rica biraz haddini asan bir rica oluyor bence. bu topigi acan arkadas baslangicta ricalarini bir guzel siralamis.Ancak sunu da belirtmek gerekir ki "kaynağı olmayan bilgi yazmayın" derken kendisi kaynak gosterirken eksi sozluk'e bile basvurabiliyor.Bu da ayrica gulunesi diger bir unsur.Ben de bir 307 kullanicisiyim ve aracim yaklasik 90000km lerde ve (lastikleri saymiyorum) bugune kadar sadece hangi parcasi degisti biliyor musunuz? hararet sensoru. buna ister inanin ister inanmayin. o halde Bu topigi acan arkadasa soyluyorum:ne kadar kaynak verirseniz verin ne kadar 307 kullanissiz bir arabadir deyin ben her zaman kendi aracimi ornek gosterecegim.benim kaynagim da budur. Hayirli gunler diliyorum.



    Dikkatli okumuş olsaydınız amacımın 307 nin ne kadar sorunlu olduğunu kullanıcılardan öğrenmek olduğunu anlardınız. Etrafta 307 ile ne kadar olumsuz haber varsa bunu kullananların çürütmesi için koydum. Ve gayet iyide gidiyor.

    Konuşmadan önce dinlemeyi öğrenin.




  • Herkese merhaba arkadaşlar 2001 model 306 sedan'ımı satıyorum.İlk sahibiyim.Aracın üzerinde 1 senedir atiker sıralı sistem var.Ful bakımlı ve temiz bir arabadır dileyen PM den ulaşabilirEn kısa sürede dönerim.Araç 120000 de olup düşündüğüm fiyat 13500 TL dir.Meraklısına gidecek olan araca alana hayırlı olsun.Saygılarımı sunarım.Resim eklenecektir
  • arkadaslar oncelıkle ıyı aksam lar herkese slm lar benım 2002 307 hdi xt model aracım var arkadasımın da yazdıgı gıbı gerceklerı konusmak gerekırse arac guzel rahat komforlu yol tususu guzel gıdısı onnumara ama arac dıjıtal oldugu ıcın herhangı bır servıste yaptıramıyosun soyle kımse anlamıyor benım aracımda 2000 motor oldugu halde kalkısta 1.2 arac gıbı kalkıyo ama 3 ten sonra durduramazsın aracın arızasını bır turlu bulamadık yanı tavsıyem bıraz tuzlu dıjıtal oldugundan parcası pahalı almayın demem alında demem arkadas lar ama temız eldeymemıs fazla hor kulllanılmamıs bır arac bulursanız kacırmayın bu sonucta kul yapısı allah yapısı degıl bunu begenmezsın gıder baska marka alırsın o daha kotu cıkar ama yınede sız bbılırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cixi_61

    arkadaslar oncelıkle ıyı aksam lar herkese slm lar benım 2002 307 hdi xt model aracım var arkadasımın da yazdıgı gıbı gerceklerı konusmak gerekırse arac guzel rahat komforlu yol tususu guzel gıdısı onnumara ama arac dıjıtal oldugu ıcın herhangı bır servıste yaptıramıyosun soyle kımse anlamıyor benım aracımda 2000 motor oldugu halde kalkısta 1.2 arac gıbı kalkıyo ama 3 ten sonra durduramazsın aracın arızasını bır turlu bulamadık yanı tavsıyem bıraz tuzlu dıjıtal oldugundan parcası pahalı almayın demem alında demem arkadas lar ama temız eldeymemıs fazla hor kulllanılmamıs bır arac bulursanız kacırmayın bu sonucta kul yapısı allah yapısı degıl bunu begenmezsın gıder baska marka alırsın o daha kotu cıkar ama yınede sız bbılırsınız
    küçük bir hort:
    2005 model 1.6 motor lpg li 307 SW sahibiyim 14 aydır. 18bin kilometre yaptım ve araç şuan 65000 kilometrede.
    rutin bakımlar dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ayrıca parça ve işçilik fiyatları yetkili servislerde aman aman uçuk değil.
    b sınıfı focus-megane-corolla gibi muadili araçlarla aşağı yukarı aynı. hatta pejonun yetkili servis fiyatları diğer markalara oranla makuldur.
    ayrıca rutin bakımlarda kullanılan fren balata filtreler rot rotil ıvır zıvırlar her markada artık birbirine yakın fiyatlarda. bir palio albea ile toyotanın fren balataları ve filtre fiyatları çok yakın (orjinal yedek parça)
    krank kasnağı ve alternatör kayış rulman seti soruyorum. gittim fiat-toyota-renault-ford-opele sordum. fiyatlar birbirine yakın. kimse gidip de pejonun parçası pahalı demesin.
    pejo çok bozuluyor arızaları bitmiyor diyenler, 1998 model oel corsanın tutulan modeli 1.4 gls ile 30000 km yaptım. evet, yakıtı biraz daha makul ama ona yaptığım masrafı pejoya yapmadım. temiz araç almak çok önemli. şans faktörü de bunu çok etkiler.
    araçlarda bazı parçalar vardır çok pahalıdır, direksiyon kutusu, klima kompresörü gibi parçalar 1000 tl civarında benim aracım için konuşursak. ama 98 corsanında direksiyon kutusu 700tl civarında. klima kompresörü de o fiatlarda.

    unutmamak gerekir ki c sınıfı araç olan 307nin sunduğu konfor ve donanıma bakılırsa, muadillerinden bir gömlek öndedir bence. aracıma ödediğim paraya tutulan model toyota-ford-opel de kesinlikle aynı konfor ve donanımı bulamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albayman

    küçük bir hort:
    2005 model 1.6 motor lpg li 307 SW sahibiyim 14 aydır. 18bin kilometre yaptım ve araç şuan 65000 kilometrede.
    rutin bakımlar dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ayrıca parça ve işçilik fiyatları yetkili servislerde aman aman uçuk değil.
    b sınıfı focus-megane-corolla gibi muadili araçlarla aşağı yukarı aynı. hatta pejonun yetkili servis fiyatları diğer markalara oranla makuldur.
    ayrıca rutin bakımlarda kullanılan fren balata filtreler rot rotil ıvır zıvırlar her markada artık birbirine yakın fiyatlarda. bir palio albea ile toyotanın fren balataları ve filtre fiyatları çok yakın (orjinal yedek parça)
    krank kasnağı ve alternatör kayış rulman seti soruyorum. gittim fiat-toyota-renault-ford-opele sordum. fiyatlar birbirine yakın. kimse gidip de pejonun parçası pahalı demesin.
    pejo çok bozuluyor arızaları bitmiyor diyenler, 1998 model oel corsanın tutulan modeli 1.4 gls ile 30000 km yaptım. evet, yakıtı biraz daha makul ama ona yaptığım masrafı pejoya yapmadım. temiz araç almak çok önemli. şans faktörü de bunu çok etkiler.
    araçlarda bazı parçalar vardır çok pahalıdır, direksiyon kutusu, klima kompresörü gibi parçalar 1000 tl civarında benim aracım için konuşursak. ama 98 corsanında direksiyon kutusu 700tl civarında. klima kompresörü de o fiatlarda.

    unutmamak gerekir ki c sınıfı araç olan 307nin sunduğu konfor ve donanıma bakılırsa, muadillerinden bir gömlek öndedir bence. aracıma ödediğim paraya tutulan model toyota-ford-opel de kesinlikle aynı konfor ve donanımı bulamadım.

    Alıntıları Göster
    yani 307SW fiyatına şunları sunan bir araç yok:
    6 hava yastığı,
    klima,
    abs,
    geniş iç mekan(hemde nasıl geniş),
    elektrik perdesi olan panoramik cam tavan,
    modüler koltuklar,
    araç içi bir sürü kullanışlı cep ve çekmece,
    orjinal park sensörü,
    deriiiiin bir torpido hem de ısıtmalı-soğutmalı,
    geniş bagaj ve harika bir tasarım

    balkona çıkıp keyifle izliyorum. aynı aracı başka biryerde görünce uzunuzun bakıyorum arkasından.
    uzun yol tutuşuna hastayım.
    araç 1450 kg ve 1.6lpgli olmasına rağmen bastınmı gitmem demiyor.
    sakin kullanınca da gayet uygun yakıt tüketimi

    eksileri yok mu? var tabi:
    120den sonra rüzgar sesine katılıyorum. biraz rahatsız ediyor.
    arka süspansiyonun toz körüğü yerinden çıkıyor ve ses yapıyor
    airbag hatası var (sürücü airbag 2. kademe devresi)
    egsoz eli kulağında, susturucu değişse olabilir. 8 yıllık araçta normal mi bilmem.
    sinyal kolunu barındıran com2000 modülü biraz zayıf (airbag hatasını da o veriyor zaten)
    müzik konusu bana yetiyor ama talepkar adama yetmeyebilir...




  • sayın 307 sahipleri çok acil yardıma ihtiyacım var.mahallemizde hiç ilgilenmez iken görünce ilgilendiğim bir 307 var sahibime irtibata geçtim.şöyleki: araç 2004 1.6 teknoplus 87000 km ilk sahibinden LPG yok araç mavi ve iki parça boyalı istediği fiyat 20.500 den 19.500 düştü şimdi bu aracın ederi nedir alsammı kararsız kaldım lütfen değerli yorumlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun1114

    sayın 307 sahipleri çok acil yardıma ihtiyacım var.mahallemizde hiç ilgilenmez iken görünce ilgilendiğim bir 307 var sahibime irtibata geçtim.şöyleki: araç 2004 1.6 teknoplus 87000 km ilk sahibinden LPG yok araç mavi ve iki parça boyalı istediği fiyat 20.500 den 19.500 düştü şimdi bu aracın ederi nedir alsammı kararsız kaldım lütfen değerli yorumlarınızı bekliyorum.

    kardeş bi araç alacaksın dh yi rehin aldın, ne kadar eski konu varsa hepsini hortlatmışsın. al şu aracıda kurtulalım artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun1114

    sayın 307 sahipleri çok acil yardıma ihtiyacım var.mahallemizde hiç ilgilenmez iken görünce ilgilendiğim bir 307 var sahibime irtibata geçtim.şöyleki: araç 2004 1.6 teknoplus 87000 km ilk sahibinden LPG yok araç mavi ve iki parça boyalı istediği fiyat 20.500 den 19.500 düştü şimdi bu aracın ederi nedir alsammı kararsız kaldım lütfen değerli yorumlarınızı bekliyorum.

    motora baktır iyiyse kaçırma o kmde bi daha bulman zor
  • Selamlar
    Arkadaşlar bende sw otomatik bir aramaya başladım.
    Forumu baya okudum, otomatik işi gözümü korkutuyor sizce haklımiyim korkmakta?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voto

    Selamlar
    Arkadaşlar bende sw otomatik bir aramaya başladım.
    Forumu baya okudum, otomatik işi gözümü korkutuyor sizce haklımiyim korkmakta?

    2 aylık 2006 1.6 comfort + prins lpg sw sahibi olarak
    tavsiyem

    dizel yada benzinli kesinlikle makyajlı kasa (2005-2007) al

    ben almadan önce çok araştırdım 1 nesilde görülen kronik arızalar 2 nesilde yok.

    tek problemin arka amortisör takoz sesi olabilir oda opel astralarınki takılınca tamamen kesiliyor.
  • Çok uzatmadan özet geçeyim.

    Aracı 0 aldım. 1.6 benzinli model. 9 yıldır biniyorum. 180.000 km deyim. Öyle kulaktan dolma, 3 5 ay kullanma sahibi değilim.

    + tarafları

    * Periyodik bakımlarına 160 TL üstünde para vermedim henüz.
    * Ağır bakım denilen triger ve baskı balatayı 120.000 km. de (evet 120 binde) yaptırdım. O da sıkıntı çıkardığından değil artık yaptırayım ayıp olmasın diye. İlk arabam ve 4 şoför bu arabada acemilik atlattı.
    * 160.000 de ateşleme bobini hak rahmetine kavuştu. 270 liraya tüm değiştirdim. (4 ü 1 arada yapmışlar.)
    * 170.000 de termostatı değiştim.
    * Geniş (çok ama çok geniş, inanın bacağınızı soksanız girer nerede ise) soğutmalı torpido gözü.
    * Çok rahat sürüş. Geniş camlar nedeni ile her tarafı rahat görüyorsunuz ve aracınızın içi gayet ferah.
    * Uygun maliyetli yedek parça. (Citroen de dahil genelde modeller arası parça uyumu nedeni ile stoklama sıkıntısı olmaması bunu sağlıyor.)
    * Sınıfındaki araçlardan daha fazla elektronik donanım. (2001 modelinde camları kumandadan kapatabiliyorsun.)

    - tarafları

    * Amortisörler ilk günden beridir çok ses yapıyor. Araba dağılıyor sanıyorsun. 9 yıldır dağılmadı ama o ses yine de var.
    * Ara ara ahmaklıkları oluyor. Mesela bende bagaj kapısı bazen merkezi kilit açılınca açılıyor. Çok sıkıntı çıkaran arızalar değil, görmezden gelince sıkıntı yapmıyorlar sana.
    * Farlarını kırmayın sakın. Arabanın yarı parası eder haysiyetsizler.
    * Ön silecekler iyi güzelde değişme zamanı can yakıyorlar.
    * Cd çalarında MP3 veya aux yok. Track cd taşımaktan gına geldi.
    * Benzinli ise acımaz yakar. İflahımı kesti.
    * Otomatik klimada yönlendirme dişlisinden illallah ettim. 4 5 defa değiştirdim. Şükür ki 20 liraya sorunu çözebiliyorsunuz.
    * 97 oktan benzine alerjisi var.

    Almayı düşünenlere tavsiyelerim.

    * Dizel alacaksanız sakın 1.4 almayın. Az yakıyor ama gitmiyor meret.
    * Benim favorim makyajsız kasalar. Onlarında zirvesi "Look" serisidir. Kesinlikle o seriyi bulmaya çalışın. Sıfır sorunlu modellerdir. Hele ki tam makyaj öncesi 1 aylık dönemde çıkan dual klimalı modele denk gelirseniz kaçırmayın. Onların elektronik sistemi makyajlı kasalardan. Eldeki malzeme bitince onları kullanmışlar.

    Aracı aldıktan sonraki her 2 yılda bir deneme sürüşlerine gider yeni araç bakarım. İnanın araç beğenemediğim için 9 yıldır beraberiz. Yeni aracımı buldum. Mercedes GLA.
    Ama 307 mi satmayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrpsh

    Çok uzatmadan özet geçeyim.

    Aracı 0 aldım. 1.6 benzinli model. 9 yıldır biniyorum. 180.000 km deyim. Öyle kulaktan dolma, 3 5 ay kullanma sahibi değilim.

    + tarafları

    * Periyodik bakımlarına 160 TL üstünde para vermedim henüz.
    * Ağır bakım denilen triger ve baskı balatayı 120.000 km. de (evet 120 binde) yaptırdım. O da sıkıntı çıkardığından değil artık yaptırayım ayıp olmasın diye. İlk arabam ve 4 şoför bu arabada acemilik atlattı.
    * 160.000 de ateşleme bobini hak rahmetine kavuştu. 270 liraya tüm değiştirdim. (4 ü 1 arada yapmışlar.)
    * 170.000 de termostatı değiştim.
    * Geniş (çok ama çok geniş, inanın bacağınızı soksanız girer nerede ise) soğutmalı torpido gözü.
    * Çok rahat sürüş. Geniş camlar nedeni ile her tarafı rahat görüyorsunuz ve aracınızın içi gayet ferah.
    * Uygun maliyetli yedek parça. (Citroen de dahil genelde modeller arası parça uyumu nedeni ile stoklama sıkıntısı olmaması bunu sağlıyor.)
    * Sınıfındaki araçlardan daha fazla elektronik donanım. (2001 modelinde camları kumandadan kapatabiliyorsun.)

    - tarafları

    * Amortisörler ilk günden beridir çok ses yapıyor. Araba dağılıyor sanıyorsun. 9 yıldır dağılmadı ama o ses yine de var.
    * Ara ara ahmaklıkları oluyor. Mesela bende bagaj kapısı bazen merkezi kilit açılınca açılıyor. Çok sıkıntı çıkaran arızalar değil, görmezden gelince sıkıntı yapmıyorlar sana.
    * Farlarını kırmayın sakın. Arabanın yarı parası eder haysiyetsizler.
    * Ön silecekler iyi güzelde değişme zamanı can yakıyorlar.
    * Cd çalarında MP3 veya aux yok. Track cd taşımaktan gına geldi.
    * Benzinli ise acımaz yakar. İflahımı kesti.
    * Otomatik klimada yönlendirme dişlisinden illallah ettim. 4 5 defa değiştirdim. Şükür ki 20 liraya sorunu çözebiliyorsunuz.
    * 97 oktan benzine alerjisi var.

    Almayı düşünenlere tavsiyelerim.

    * Dizel alacaksanız sakın 1.4 almayın. Az yakıyor ama gitmiyor meret.
    * Benim favorim makyajsız kasalar. Onlarında zirvesi "Look" serisidir. Kesinlikle o seriyi bulmaya çalışın. Sıfır sorunlu modellerdir. Hele ki tam makyaj öncesi 1 aylık dönemde çıkan dual klimalı modele denk gelirseniz kaçırmayın. Onların elektronik sistemi makyajlı kasalardan. Eldeki malzeme bitince onları kullanmışlar.

    Aracı aldıktan sonraki her 2 yılda bir deneme sürüşlerine gider yeni araç bakarım. İnanın araç beğenemediğim için 9 yıldır beraberiz. Yeni aracımı buldum. Mercedes GLA.
    Ama 307 mi satmayacağım.


    Merhaba, arabanız otomatik mi manuel mi ?




  • zzgx Z kullanıcısına yanıt
    Manuel
  • dbmaster kullanıcısına yanıt
    MERHABA BİR ŞEY SORABİLİR MİYİM.ARACIM PEUGEOT 307 1.6 206 MODEL. ARACIN OTOMATİK CAMLARI KAPANIP AÇILIRKEN SES YAPIYO, BU SESİ NASIL KESEBİLİRİM.
  • GÜNCEL DİYEYİM KONUYU HORTLATAYIM



    Değerli arkadaşlar

    17-19 bin tl araç almayı düşünüyorum.

    Araştırırken piyasası 22-23 olan fakat 19.500 fiyatı olan 2004 model 1.4 tdi 307 buldum araç sahibinin bahsetmesine göre park halinde hafif çarpma sol çamurluk ve sol far değişmiş. Çizik ve güneş yanığı nedeniyle bel altı boyalı. Birde direksiyondaki airbac aktif değil miş. Araç 180.000 km de. Bu araç için bahsedilen iç ferahlığı ve dış tasarım güzelliği yüzünden ben 307 leri aklımdan çıkaramıyorum. Maddi olarak çok güçlü değilim bu araç alınır mı bana tecrübelerinizden yardımcı olmanızı istiyorum..



    Bu airbac olayı kafamı çok meşgul ediyor ne yapmalıyım airbac patlamamışsa aktif edilmesi maliyetli birşey mi? Patlamışsa patladığını görerek nasıl anlayabilirim?

    Aracı expertize sokmayı düşünüyorum ama bana yardımcı olursanız 250 tl expertiz ücretinden kurtulurum belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu hortlatıyorum ama ikinci bir araç alma ihtiyacım doğdu ve 307 bakıyorum. Eskiden de 2003 ten 2011 e kadar Peugeot 307 1.6 kullanmıştım. 307 aslında denildiği kadar sorunlu bir araç değil. Ama çok sorunsuzda diyemeyiz. Sorunlu kısımlarına gelecek olursak ilk başta 1.4 dizel ve benzinli motorların başlı başına sorun olduğunu söyleyebilirim. Çekişleri zayıf ve dayanıksız motorlar. Hatta 1.4 dizellerden yananlar oldu diye biliyorum. Onun için 307 alacaklara tavsiyem 1.6 veya 2.0 lara bakmalarıdır. Elektronik problemlerine gelecek olursak çoğunluğunun bsi beyni ile alakalı olduğunu söyleyebilirim. Hatırladığım kadarıyla 1500-2000 tl gibi bir fiyatı var. Bazı 307 ler bagajdan su alıyor. Bu probleminde internette çözümü mevcut. Bunların dışında sinyal kollarının tırnakları kırılıyor ve ses yapıyor. 307 alacaklara tavsiyelerim alacakları arabada herhangi elektronik oynama yapılmamış olması (multimedya,angel far falan olmaması),yukarıdada belirttiğim gibi 1.4 olanlarından uzak durulması,bakımlarının düzgün yapılmış olması ve benzinli alacaklar için LPG siz araçlara bakılmasıdır. Yine 307 alır mıyım sorusuna gelecek olursak kesinlikle alırım.





  • 2003 model 2.0 HDI sportwagon pack paket cam tavan sahibiyim. Bugüne kadar bu belki 25 tane araba sahibi oldum, en sorunsuz en güçlü en konforlu en az yakan arabam bu. Hiç abartmıyorum aldığımdan beri hiç arıza çıkarmadı sadece yağ değiştimden değişime bakım yapılıyor. Tiktokta 307peugeot sayfamda bakabilirsiniz. Peugeot orjinalliği seviyor. Arabanın huyuna gidersen çok memnun kalırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilginç bir durumla karşı karşıyayım. 307 -1.6 otomatik benzinli (tüpsüz) 2004 xr model aracım var.

    rölantide ve vites N boşta her şey normal. vitese alıp hafif hafif gazlayarak hareket ettiğimde garip bir metal tıkırtı sesi geliyor. ön takımlara baktırdım aks vs hiçbir sorun yok. geri vites dede sorun yok. hafif yokuşa bindiğinde yavaş yavaş gaz verirken tıkırtı sesi çoğalıyor gaza yüklenip araç hızlanınca ses kesiliyor. Katalitik konventör veya egzostta sorun olsa diyeceğim ama vites boşta da yapması lazımdı vites boşta iken gaza istediğim devirde yükleniyorum saat gibi çalışıyor.

    Ve bu sesi her zaman yapmıyor ara ara, anlattığım zamanlarda sanki bisiklet tekerinin tellerine tekerlek dönerken metal bir parça sürttüğünü düşün aynen öyle bir tıkırtı sesi bu. Ustalar bulamadı şanzımanı indirmek gerek dediler.Hiç böyle bir şey duydunuz mu şanzıman içerisindeki rulman yada herhangi bir şeyden kaynalabilirmi Yanıtlayıp fikrinizi söylerseniz çok sevinirim. Başka nelerden kaynaklanabilir? Şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lafontein -- 7 Nisan 2022; 0:18:44 >




  • lafontein L kullanıcısına yanıt

    Sanki aks kaçırıyor gibi ses gelir. Umarım sorununuzu çözmüşsünüzdür. Eğer çözülmediyse şanzıman takozuna baktırın. AKS değişecek falan derlerse önce tokozu kontrol ettirin. Akü taşıyıcı tabakasının altında yer alır. 3 civata tutar. Benzer bir problem yaşamıştım sorun takozdaymış.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.