Şimdi Ara

308 NEDEN TUTULMUYOR? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
2
Favori
20.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    Arkadaşlar peugeot 308 neden ülkemizde pek tutmadı bir türlü anlayamadım. 308 bir Golf veya Astra değil kabul ediyorum ama bir çok rakibinden daha iyi. 308 segmentinin en sağlam araçlarından bir tanesi yetişkin güvenliğinde 1. sırada. Sınıfının en aerodinamik otomobili sürtünme katsayısı 0,27. Sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip ve sınıfının en ferah otomobili.
    Karşılaştırmalarda C4 ve Megane dan daha yüksek puan alıyor.
    Lütfen fransız teneke peugeot şöyle peugeot böyle diyecek arkadaşlar girmesin.

    Size göre sınıfının en iyisi olabilir ama genel olarak diğer C segmenti araçlara karşılaştırınca öne geçen bir özelliği olduğunu düşünmüyorum.

    Segmentinde Yetişkin güvenliğinde 1. sırada demişken diğer araçlarında sonuçlarına bakmanızı öneririm.


    308 sınıfının en iyisi demedim. Autocar aralık sayısında 308 magene ve c4 karşılaştırması vardı c4 ve magane güncel 308 e göre daha güncel araçlar olmasına rağmen karşılaştırmanın galibi 308 seçildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Astra yı almadan önce 308 e de baktım. Özellikle hem otomatik hem de dizel arıyorduk. 308 in şanzumanı için forumda sorunlu dediler ve bizzat 308 kullananlar beni vazgeçirdiler. Görünüşünü astradan daha çok beğeniyorum ama hem fiyatta hem de kuşkularda uzlaşamayınca astra aldım.

    Alıntıları Göster
    Açıklama çok basit..Havadan düşen piyano reklamlarına inanıp 307 alanlar PEUGEOT SERVİSLERLE GİDE GELE AKRABA OLDULAR...Benim yakın akrabalarım bir dizel bir benzinli iki adet 307 aldılar..İki yılda banka kredisini ödeyip bu arabaları hemen sattılar..Yerlerine 2 ad. Golf aldılar..İşte bu nefretle insanlar 308 e kafalarını çevirip bakmıyorlar...Paranla rezil olmak deyince akıllara 307 geliyor....BANA HOR BAKAN her türlü küçümsemeyi, hakareti yapan, dışlayan CÜCE İNSANA ASLA PARA KAZANDIRMAM...Şahsi düşüncem budur.Belki çok duygusalım..Bilmiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 18 Aralık 2011; 11:00:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemos

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    Arkadaşlar peugeot 308 neden ülkemizde pek tutmadı bir türlü anlayamadım. 308 bir Golf veya Astra değil kabul ediyorum ama bir çok rakibinden daha iyi. 308 segmentinin en sağlam araçlarından bir tanesi yetişkin güvenliğinde 1. sırada. Sınıfının en aerodinamik otomobili sürtünme katsayısı 0,27. Sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip ve sınıfının en ferah otomobili.
    Karşılaştırmalarda C4 ve Megane dan daha yüksek puan alıyor.
    Lütfen fransız teneke peugeot şöyle peugeot böyle diyecek arkadaşlar girmesin.

    yetiskin guvenliginde NCAp'a gore birinci sirada degil, guvenlik icinde baska bir yeri referans almaya gerek yok diye dusunuyorum, yanlis bilgi vermeyelim.
    soruna gelirsek, cevabi onyargi. turk halkinda acayip bir onyargi var.

    Yanlış bilgi vermeyelim(!)

    308 NCAP e göre yetişkin güvenliğinde 1. sırada.2009 da 308 ulaşılabilecek en yüksek dereceyi aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    dünyada çatır çatır satıyorda bizde mi az satıyor hayır....



    DÜNYADA ÇATIR ÇATIR SATIYOR 308.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    dünyada çatır çatır satıyorda bizde mi az satıyor hayır....



    DÜNYADA ÇATIR ÇATIR SATIYOR 308.

    Alıntıları Göster
    Peugeot Citroen demek 3-4 sene sonra her tarafından ses gelmesi demek, bunlar şehir efsanesi olmuş şeyler ama gayet gerçekliği olan olaylar. İnsanlar bu markalardan uzak duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    dünyada çatır çatır satıyorda bizde mi az satıyor hayır....



    DÜNYADA ÇATIR ÇATIR SATIYOR 308.

    Rakamları alalım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Peugeot Citroen demek 3-4 sene sonra her tarafından ses gelmesi demek, bunlar şehir efsanesi olmuş şeyler ama gayet gerçekliği olan olaylar. İnsanlar bu markalardan uzak duruyor.

    Alıntıları Göster
    Forumda ne çok peugeot düşmanı varmış, bir 308 yerine başka araç alanların benliklerini rahatlatmak için oluşturduğu sebepler ilginç. Çoğu arkadaş direksiyonu tipsiz o yüzden tutulmadı araç demişler. Demek ki türk insanı fluence'in "muhteşem" direksiyonuna hasta oldular ve bu kurbağa tasarımlı aracı birinci yapıyorlar. Arkadaşlar araçların satışları sosyolojik konulardır, bu aynı pop müziğin çok tutulması gibi bir şeydir. Kimse türkiye'de hande yener çok tutuluyor, pilli bebek veya guns and roses az tutuluyor diye hande yener iyidir, guns and roses'ın solisti çok tipsiz gibi çıkarımlar yapmasın. Sorunsuzlukla ilgili çıkarımlar yapanlar için adac c segmenti araçlar için sorunsuzluk sıralamalarını ekledim. Varsa ellerinde başka sorunsuzluk istatistikleri bizim türk "hans" ların eklesinler de bilgilenelim. Bir de hans'larımızın "tok" terimine çok severim heralde araba alırken tok terimini kullanan tek millet biziz, bu soyut terimin de altını dolduracak arkadaşları bekliyorum. 308'in iç mekanına laf eden sade diyen arkadaşlar golf'ün içini hiç sade bulmuyorlardır kesin. Ve 308 araç içi sessizlik,motor,sorunsuzluk ve konfor konularında sınıfında ortalamanın üstündedir. Nokta

     308 NEDEN TUTULMUYOR?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duge86

    Forumda ne çok peugeot düşmanı varmış, bir 308 yerine başka araç alanların benliklerini rahatlatmak için oluşturduğu sebepler ilginç. Çoğu arkadaş direksiyonu tipsiz o yüzden tutulmadı araç demişler. Demek ki türk insanı fluence'in "muhteşem" direksiyonuna hasta oldular ve bu kurbağa tasarımlı aracı birinci yapıyorlar. Arkadaşlar araçların satışları sosyolojik konulardır, bu aynı pop müziğin çok tutulması gibi bir şeydir. Kimse türkiye'de hande yener çok tutuluyor, pilli bebek veya guns and roses az tutuluyor diye hande yener iyidir, guns and roses'ın solisti çok tipsiz gibi çıkarımlar yapmasın. Sorunsuzlukla ilgili çıkarımlar yapanlar için adac c segmenti araçlar için sorunsuzluk sıralamalarını ekledim. Varsa ellerinde başka sorunsuzluk istatistikleri bizim türk "hans" ların eklesinler de bilgilenelim. Bir de hans'larımızın "tok" terimine çok severim heralde araba alırken tok terimini kullanan tek millet biziz, bu soyut terimin de altını dolduracak arkadaşları bekliyorum. 308'in iç mekanına laf eden sade diyen arkadaşlar golf'ün içini hiç sade bulmuyorlardır kesin. Ve 308 araç içi sessizlik,motor,sorunsuzluk ve konfor konularında sınıfında ortalamanın üstündedir. Nokta

     308 NEDEN TUTULMUYOR?


    Alıntıları Göster
    milletimizin saçma önyargılarından biri, kötüleyenlerin yarısı kulaktan dolma ile yorum yapar dilden dile dolaşır, arkadaşlarım var pejo ya binmemiş "olm pejo alınırmı ya" diyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    308 ekstra kaliteli değil ama segmentinin standartlarını rahatlıkla karşılıyor. 308'den daha kalitesiz iç mekana sahip bir dolu C segmenti araç var Astra da bunlardan biri.

    -Yalıtım
    -İç mekan kalitesi
    -Genişlik
    -Ferahlık
    -Konfor
    -Dizel motor

    Bu saydığım 6 şey, 308'in Astra'dan daha iyi olduğu noktalar.

    Astra'nın daha iyi olduğunu düşündüğüm konular ise

    -yol tutuş
    -spor hissiyat

    Hepsine katılıyorum da kalitesi değil be Abicim ya.... O teyp kumandaları, cam açma tuşları, tavandaki okuma lambası, silecek-far kolu o kadar dandik ki 308 deki yumuşak plastik oranı Astraya göre daha fazla sadece....

    Kalite bir bütün. Astra'nın tuşları da basit geldi bana. Astra'nın içindeki çatır çutur sesleri de yok 308'de.

    Alıntıları Göster
    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...

    olurmu hocam en kaliteli direksiyon bu araçta malzeme kalitesine bak sen brak fonsiyonu falan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...

    308 de direksiyonun arkasında cc ve müzik sistemi kumandaları var.Ergonomik olarak sorunlu tabiki orası ayrı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...

    Alıntıları Göster
    508 markanın yeni tasarım felsefesi olabilir.Belki yeni çıkacak modellerde direksiyon tasarımı değişir, iyide olur.308'in genelde süspansiyon vuruntusundan bahsediliyor.Mekanik olarak Adac testlerinde iyi durumda.
    Bazı yerlerde Astra ile karşılaştırılmış.Astranın bana göre en büyük artısı yeni arka süspansiyonu.Özellikle bozuk yollarda müthiş konforlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...

    "0" km VW Golf trendline'da yok

    www.arabam.com
    Pasif İlan - 3378467 | arabam.com
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/3378467




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizashi

    508 markanın yeni tasarım felsefesi olabilir.Belki yeni çıkacak modellerde direksiyon tasarımı değişir, iyide olur.308'in genelde süspansiyon vuruntusundan bahsediliyor.Mekanik olarak Adac testlerinde iyi durumda.
    Bazı yerlerde Astra ile karşılaştırılmış.Astranın bana göre en büyük artısı yeni arka süspansiyonu.Özellikle bozuk yollarda müthiş konforlu.

    Alıntıları Göster
    Tutulmuyor yorumlarına katılmıyorum.Ankara'da özellikle oldukça fazla sayıda 308 var. Arabanın kalitesiz olduğunada inanmıyorum. Bence hem görsel olarak hem de kalite olarak oldukça ileri bir seviyede. 307'deki hatalardan ders alınmış sanki. Ancak bence bu arabanın en büyük sorunu arka süspansiyonları yüzünden özellikle ülkemizdeki bozuk yollar nedeniyle inanılmaz ses yapması. Buda arabanın sağlam olmadığı ile ilgili bir algı yaratıyor. Tam 3 tane 308 sahibi arkadaşıma (birbirleriyle herhangi bir teması olmayan) arabada sorun varmı dediğimde "maşallah hiçbir sıkıntı çıkarmadı ama kasislerde arka taraftan çok ses geliyor, sanki bişiler kırılacakmış gibi buda beni huzursuz ediyor" gibi cümleler işittim. Hiçbiriside sorunlardan bahsetmedi. Ancak o arka süspansiyon sesi sanırım imajını düzeltmeye çalışan 308'in en büyük sorunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekorender

    Tutulmuyor yorumlarına katılmıyorum.Ankara'da özellikle oldukça fazla sayıda 308 var. Arabanın kalitesiz olduğunada inanmıyorum. Bence hem görsel olarak hem de kalite olarak oldukça ileri bir seviyede. 307'deki hatalardan ders alınmış sanki. Ancak bence bu arabanın en büyük sorunu arka süspansiyonları yüzünden özellikle ülkemizdeki bozuk yollar nedeniyle inanılmaz ses yapması. Buda arabanın sağlam olmadığı ile ilgili bir algı yaratıyor. Tam 3 tane 308 sahibi arkadaşıma (birbirleriyle herhangi bir teması olmayan) arabada sorun varmı dediğimde "maşallah hiçbir sıkıntı çıkarmadı ama kasislerde arka taraftan çok ses geliyor, sanki bişiler kırılacakmış gibi buda beni huzursuz ediyor" gibi cümleler işittim. Hiçbiriside sorunlardan bahsetmedi. Ancak o arka süspansiyon sesi sanırım imajını düzeltmeye çalışan 308'in en büyük sorunu.

    Alıntıları Göster
    direksiyona takmışız kafayı 308 in boş modelinde dahi direksiyon arkasında radyo kumandası var golf trendline larda bu bile yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekorender

    Tutulmuyor yorumlarına katılmıyorum.Ankara'da özellikle oldukça fazla sayıda 308 var. Arabanın kalitesiz olduğunada inanmıyorum. Bence hem görsel olarak hem de kalite olarak oldukça ileri bir seviyede. 307'deki hatalardan ders alınmış sanki. Ancak bence bu arabanın en büyük sorunu arka süspansiyonları yüzünden özellikle ülkemizdeki bozuk yollar nedeniyle inanılmaz ses yapması. Buda arabanın sağlam olmadığı ile ilgili bir algı yaratıyor. Tam 3 tane 308 sahibi arkadaşıma (birbirleriyle herhangi bir teması olmayan) arabada sorun varmı dediğimde "maşallah hiçbir sıkıntı çıkarmadı ama kasislerde arka taraftan çok ses geliyor, sanki bişiler kırılacakmış gibi buda beni huzursuz ediyor" gibi cümleler işittim. Hiçbiriside sorunlardan bahsetmedi. Ancak o arka süspansiyon sesi sanırım imajını düzeltmeye çalışan 308'in en büyük sorunu.

    Alıntıları Göster
    Arkdaşta 2004 307 var olmayan arızası kalmadı beyin yandı yapıldı ardından farlar arızalandı ardından korna daha bi kaç tane daha varda aklıma gelmedi aracı 160 binde , buna karşın 2006 model SW 307 140 binde hiç bir sorunu yok şu anlık.Pejo aslında sundukları açısından güzel ama kalite açısından bana iyi gelmiyor ama selefleri arasında iç dizaynı ve genişliği bakımından birinci ,hiç biri o geniş görüş açısını veremiyor birazda kaliteli olsa güzel bir araba olacaktı.ama Eğer harcadığım yerin önemi olmayan bir param olsaydı 508 almayı çok isterdim sırf o kasa , iç dizayn ve rahatlığı için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    308 ekstra kaliteli değil ama segmentinin standartlarını rahatlıkla karşılıyor. 308'den daha kalitesiz iç mekana sahip bir dolu C segmenti araç var Astra da bunlardan biri.

    -Yalıtım
    -İç mekan kalitesi
    -Genişlik
    -Ferahlık
    -Konfor
    -Dizel motor

    Bu saydığım 6 şey, 308'in Astra'dan daha iyi olduğu noktalar.

    Astra'nın daha iyi olduğunu düşündüğüm konular ise

    -yol tutuş
    -spor hissiyat

    Hepsine katılıyorum da kalitesi değil be Abicim ya.... O teyp kumandaları, cam açma tuşları, tavandaki okuma lambası, silecek-far kolu o kadar dandik ki 308 deki yumuşak plastik oranı Astraya göre daha fazla sadece....

    Kalite bir bütün. Astra'nın tuşları da basit geldi bana. Astra'nın içindeki çatır çutur sesleri de yok 308'de.

    Alıntıları Göster
    tasarımını çok beğeniyorum bir tanıdık abimdede var ama nedense bende bakacağım zaman aklımın br köşesinde 308 i inceleyim demem heralde , biraz bilinçaltında pejo araçların imajı farklı kalmış demekki :) , chrome kısımları çk hoşuma gidiyor onuda belirteyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...

    308 de direksiyonun arkasında cc ve müzik sistemi kumandaları var.Ergonomik olarak sorunlu tabiki orası ayrı.

    biliyorum ama direksiyonu ve konsolu kötü sonuç olarak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    sırf direksiyonu yüzünden bu aracı almam,bu ne ya artık en dandik araçlarda bile fonksiyonel direksiyon var 308de hala 1 tuş bile yok...

    "0" km VW Golf trendline'da yok

    www.arabam.com
    Pasif İlan - 3378467 | arabam.com
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/3378467


    en azından golf de baz donanım trend de yok diğerlerinde var,308 in en full versiyonunda bile yok,istersen golfun bırak highline ını comfort donanımıyla en üst 308 i karşılaştır




  • Peugeot türkiyede kredisini doldurdu kardeş 206 ,307 ve 407 deki satışları rüyasında yakalar :)

    Satış sonrası ve servisi dandik olan bir firmanın sonu budur zaten ...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.