Şimdi Ara

308 NEDEN TUTULMUYOR? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
2
Favori
20.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hissiyat meselesi bir yerde. Direksiyonu konuşmak bile gereksiz.

    Kalite hissi olarak Astra'nın gerisinde bana göre.

    -Tasarım
    -İkinci el
    -Yol tutuş
    -Marka imajı
    -Kumaş kalitesi
    -Direksiyon
    -Dokunma hissi gibi konularda Astra bariz üstün.
  • görünüşü çok güzel aslında bende çevremde nadir görüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Ben C sınıfı araçlara bakarken listeme almamıştım.

    Çünkü;

    - 307 'nin sorunlu araç imajını silebilmiş değil
    -Yol tutuşu pek iyi anlatılmıyor.
    -Tasarımı pek hoş değil.
    -Malzeme kalitesi iyi değil.
    -Diğer 2 fransız rakibi daha çok biliniyor.
    -Fiyatı ucuz değil.

    aynennnn, özellikle 307 imajı çok kötü, ben mesela sıfırını alıp 2 haftada satmıştım, araç ben dökülecem heryerimden takırtı-tukurtu gelcek diye bağırıyordu, lakin 308 çok daha iyi kalitede olsada 307 kötü algısı bu araca ilgiyi azaltıyor vede tasarımı 307,5 olması itibatiyle eskidiiii




  • Kasa bağırıyordu ben eskidim beni değiştirin diye ancak pejo makyajla yetindi yenisi çıkmadan makyajlı kasanın tutması zor
  • Bence bu bulunulan şehirlere göre değişiyor. Mesela Ankara'da çok fazla 308 var ve diğer Peugeot araçlarıda aynı şekilde görüyorum. Hatta İngiltere'ye gittiğimde bile bir sürü görmüştüm. Ama geçen hafta Muğla'daydım 2 tane ya gördüm ya görmedim. Bulunulan ildeki servisin yakınlığı, kalitesi vb. gibi faktörler etkliyor bu işi birazda bence. Tutulmadığı konusuna katılmıyorum kısacası...
  • Ne avrupada ne türkiyede rakipleri karşısında tutunamadı.
    Ekim satış rakamları
    Megane:643 adet
    C4 :495 adet
    308 :140 adet

    Rakamlar söylüyor Başka söze gerek var mı??

    Sürüşü çok zevksiz şasesi eğlenceli değil.Arkada torsiyon çubuğuyla çok kollu aksa sahip olmamasıyla negatif,direksyonu hissiz ve anlanmayacak şekilde elektrik destekli değil,arka amartisörler sert ve çok sesli çalışıyor,oynar volanta sahip alt devirlerde yüke bindiğinde titrek çalışma karekteri,motorun teknik dizaynından dolayı özellikle turbo ömrü kısa(yağlama sorunu-süzgeç tıkanmakarı)yarı otomotik vitesli modellerde aracın gücünü törpüleme,ve bildik peugeot klasiği arıza çıkarma riski rakiplere göre daha yüksek uzun yıllar hizmet etmesi zor gibi 2 yaşındaki aracım hiç uzun yıllar sorunsuz giecek gibi gözükmüyor,vasat işçilik ve plastik malzemesi v.s v.s

    En büyük artısı geniş iç hacim ve bagaj,dizaynınıda sevenler olabilir.Birde müzik sistemi tatminkar değil




  • 508 dışında bir pejo almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle Pejo 307 türkiyede Pejo'yu bitirdi. Zira ülkemizde insanlar birbirlerinin görüşlerine çok önem verirler. Konu komşu eş dost ne der diye araba tercihi yapılır. Birisi arabanla ilgili kötü yorum yapınca hemen moraller bozulur.

    Pejo 307 ve o aralar diğer pejoların bazı arızaları Pejo'nun imajını çok bozdu. Adı çıktı resmen. Bu imaj çok zor düzelir.

    Yoksa benim de bu markaya bir gönül bağım var, imzamdaki araçla bebeklikten üniversite sonrasına kadar hatıramız oldu. Ama şimdi Pejo kullanmıyorum mesela.
  • Peugeot kullanıcıları yüzünden. Peugeot sahibi olup da satış sonrası hizmetlere küfür etmeyen -ben dahil- tek bir kişi bile görmedim. 2006 da yeni çıktığında bir hevesle 207 aldım, arabanın kendisinden şikayetim olmadı, kendi sınıfında çok rahat bütün ihtiyaçlarımı karşılayan sorun da çıkarmayan çok memnun olduğum bir araç. Ama gel de bir servise sok, her 10.000 km de fren balatası mı değiştirilir? Aaaa diskler de çizilmiş bunları da değiştirelim diye kazık mı yenir? 3 günlük denyo şöförüz sanki (Renault ve Fiat 4 tane arabam oldu 207 den önce en az 200.000 km kullanmışlığım vardı) her 10.000 km de balatayı yiyeceğiz. 3 kuruşluk parçalara öküz gibi işçilik mi alınır? Garanti kapsamından çıkmasın diye de mecbur yaptırıyorsun herşeyi.

    Ha bir de orjinal diye yan sanayi balata da takmışlığı da var yetkili servisinin, garantisi bitip sanayiye götürüp yan sanayi balatayı görüp yetkili servisine gidip cıngar çıkarınca "ben nerden bileyim başka yerde taktırmadığını" diye çamura yatmayı mı istersin. Küçük bir marşpiyer ezilmesini yaptırmak için fiyat sorduğumda 1000 TL fiyat çeken servisi mi istersin... Üstüne de ikinci elde zar zor eşek ölüsü fiyatına satıp ettiğim küfürleri eklersen... Fırsatını bulduğum her yerde de anlatırım yerin dibine sokarım. Merkezlerinden "servisimizden memnun musunuz" diye arayanlara da aynılarını söyledim tınlayan yok... Bir daha Peugeot mu aman bana uzak olsun...




  • Ha bir de 308'in çıkışı tam 2009 kriz zamanına denk geldi ve araba yüzü yeniyken pek satılmadı.
  • ben bolca 308 görüyorum başlığa girerken nasıl tutulmadı diye düşündüm. 308 in az satmasının bir sebebide piyasada bolca 307 nin olmasıdır 307 ne kadar sorunlu lafları olsada piyasa çok satılan bir model. 307de 4 cam otomatiği standart iken 308de opsiyon 307 comfortta standart 6 havayastığı varken 308 comfortta 4 havayastığı bulunuyor. pejo c segmentinde üstünlüğünü 307 ile yaptı zaten bırakın 308 tutulmadı diyen desin yinede.

    sadece 2004 yılında pejonun satışı hakkında ufak bir bilgi:
    arama.hurriyet.com.tr
    Otomobil kısa kısa
    http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=289890
    7. başlık

    Peugeot, 2004 yılında toplam 45 bin 280 adet binek ve ticari araç satışı gerçekleştirdi. Peugeot’nun satışları bir önceki yıla göre yüzde 47 oranında artış gösterdi. Binek otomobil pazarında Peugeot, 2003 yılında 17 bin 967 adet olan binek araç satışını yüzde 50 oranında arttırarak 2004 yılında, 26 bin 912 adetlik bir binek araç satışı gerçekleştirdi. Peugeot, ticari araç pazarında da 18 bin 368 adet satışa ulaştı.

    Peugeot 206, 2004 yılında toplam 10 bin 181’lik bir satış adedine ulaştı. 2004 yılında toplam 15 bin 517 adetlik bir satışa ulaşan Peugeot 307, Türkiye’de en çok satan ithal hatchback otomobil oldu. Türkiye’nin ilk yerli minivanı unvanına sahip Peugeot Partner, 2004 yılını 12 bin 224’lik bir satış adediyle kapattı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speed_ylc -- 18 Aralık 2011; 1:55:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    Arkadaşlar peugeot 308 neden ülkemizde pek tutmadı bir türlü anlayamadım. 308 bir Golf veya Astra değil kabul ediyorum ama bir çok rakibinden daha iyi. 308 segmentinin en sağlam araçlarından bir tanesi yetişkin güvenliğinde 1. sırada. Sınıfının en aerodinamik otomobili sürtünme katsayısı 0,27. Sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip ve sınıfının en ferah otomobili.
    Karşılaştırmalarda C4 ve Megane dan daha yüksek puan alıyor.
    Lütfen fransız teneke peugeot şöyle peugeot böyle diyecek arkadaşlar girmesin.

    2004 model 307 dizel aracım vardı ..dünyada onun kadar az yakıt tüketen bir araç yoktur sanırsam ..sattığımada pişman oldum ..




  • Bir VW -Opel olmadığı için bu kadar ön planda değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Hissiyat meselesi bir yerde. Direksiyonu konuşmak bile gereksiz.

    Kalite hissi olarak Astra'nın gerisinde bana göre.

    -Tasarım
    -İkinci el
    -Yol tutuş
    -Marka imajı
    -Kumaş kalitesi
    -Direksiyon
    -Dokunma hissi gibi konularda Astra bariz üstün.

    Hocam marka imaji derken peugeot Ne kadar sorunlu bi marka imajimvarsa opelinde bu imaji devam ediyor. İnsignia ve yeni astrayla bu imaji birazda olsa yendiler gibi.

    308 i test etmek icimden bile gelmemisti acikcasi 180 lik insignia testinden sonra gittim. Astrayida inceledim. Malzeme kalitesi olarak 308 gercekten kaliteli ses yalitimi bi o kadar iyi nispeten ayaklari yere saglam basiyor. Direksiyon berbat arac hissiz tasarim astraya yanasamaz. Astra ezip gecemez 308'i ama bende peugeot alerjisi var cogu kisidede var biliyorum.
    308 cc'i cok begenirim.




  • Belki takinti diyeceksiniz ama ben arabada once direksiyona bakarim yil 2012 hala ayni 2001 model 206 daki direksiyon kullaniliyor dizayni guzel ama direksiyonunda tus bile yok o kadar para dokulmez kaldiki peugeot ulkemizde hep dislanmistir servisleride cok pahali zamaninda 106 im vardi iyi aracti sorun cikarmadi ama gelistirmesi lazim hep ayni tipler hep ayni kasalar her yil 106 207 308 409 510 diye gidiyor 101 101 :)) sen makyajlasana 206 ni 407 bi be adam her sene yeni model cik cik cik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    308, Astra'dan daha kaliteli bir araç.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    308, Astra'dan daha kaliteli bir araç.

    sınıfının en kalitelisi hatta pireminyum araç culietta da az satıyor ama kalite aga
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    508 dışında bir pejo almam.


    katılıyorum
  • Yalniz hdi motoruna laf eden çarpılır.
    Bence en iyi birkaç dizel motordan biri.
  • Astra yı almadan önce 308 e de baktım. Özellikle hem otomatik hem de dizel arıyorduk. 308 in şanzumanı için forumda sorunlu dediler ve bizzat 308 kullananlar beni vazgeçirdiler. Görünüşünü astradan daha çok beğeniyorum ama hem fiyatta hem de kuşkularda uzlaşamayınca astra aldım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.