Şimdi Ara

308 Sedan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
5.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot, ’sır perdesi’ni araladı Türkiye’de 308 Sedan üretilecek





    Fransız otomotiv devi Peugeot’un CEO’su Jean Philleppe Colin, "Türkiye’de yatırım için fizibilite çalışmalarımız krize rağmen sürüyor" dedi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux, Türkiye’de üretilecek aracın 308 Sedan veya aynı sınıfta bir araç olacağını bildirdi.

    FRANSIZ otomotiv devi Peugeot’nun yeni CEO’su Jean Philleppe Colin, iki yıldır Türkiye’ye yönelik düşünülen yatırıma değinerek, "120 yıllık bir şirketiz. Her türlü ekonomik şarttan ve krizlerden güçlenerek çıktık. Yatırımlara uzun vadeli bakıyoruz. Türkiye’ye ilişkin yatırım projemiz de krize rağmen devam ediyor" dedi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux de, kapının artık aralandığını belirterek, "Aralanan kapıdan Peugeot Türkiye’ye mutlaka girecektir" diye konuştu.

    Ucuz oto projesi değil

    Cenevre Fuarı’nda sorularımızı yanıtlayan Colin, Türkiye’ye ilişkin projenin ucuz otomobil olmadığını kaydederek, "Biz ucuz otomobil değil, olmadığımız bir segmentte rekabetçi bir model üretmek istiyoruz. 107, 206, 206 Sedan gibi zaten uygun fiyatlı araçlara sahibiz. Tek olmadığımız sınıf kompakt sedan sınıfı. Bu proje için de Türkiye’yi düşünüyoruz. Yatırım ve fizibilite çalışmalarımız krize rağmen devam ediyor. Şu an sadece nakit akışında bir problemimiz var. Bunu aştığımız takdirde proje hız kazanacak. Bir erteleme veya iptal ise sözkonusu değil" dedi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux ise Colin’in sözünü ettiği kompakt sınıfta yer alan modelin 308 Sedan veya bu sınıfta yer alan yeni bir araç olacağını söyledi.

    Doğu Avrupa ve Ortadoğu

    Projenin detaylarını anlatan Jean Phillepe Colin, Türkiye’de üretimini planladıkları modelin şu an Çin ve Latin Amerika pazarında var olduğunu ancak sedan talebinin yüksek olduğu Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesinde ise yer almadığını kaydetti. Colin, "Bu model üretildikten sonra sözkonusu bu pazarlarda da satılacak. Böylece yer almadığımız ve zayıf kaldığımız bu segmentte açığımızı kapatacağız" diye konuştu. Türkiye’ye ilişkin uzun vadeli bir stratejilerinin olduğunu da kaydeden Colin, "Türkiye’nin stratejik pazar olmasını 3 nedeni var. Türkiye önemli ve olgun bir pazar. Hem üretim hem de tedarik açısından tam bir otomotiv ülkesi" yorumunu yaptı. Kriz sürecinde özellikle Avrupa’da hükümetlerin otomotiv üzerinde olumlu etki yaratan teşvikleri devreye soktuğunu kaydeden Colin, "2008’deki yüzde 28’lik düşüşün 2009’da da sürmesini ve yüzde 20’lik bir kayıp bekliyoruz" dedi.

    Türk gibi oldum başarıyı yakaladım

    PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux, 2008’de krize rağmen satışlarını artıran bir kaç markadan biri olduklarını belirterek, bunun sebebini şöyle açıkladı: "Türkiye’de piyasaya inandım. Önemli bir pazarda bilinmiyorduk. Ticaret çok insancıl bir şeydir. İletişimde büyük bir gayret sarfettik. Piyasaya, müşterilerimize, bayilerimize insalcıl davranıp inandık. Bakın bana CEO’muz bile ’sen bir şube müdürü değil tam bir Türk gibi oldun’ diyor. Bu da başarıyı getirdi."


     308 Sedan


     308 Sedan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sar2te -- 5 Mart 2009; 22:21:58 >







  • ah bide sedanın ne demek oldugunu bilseler
  • HB'den sedana çevrilen araçlar tasarım olarak sınıfı geçemiyor.Fotoğraf fake olabilir ama sanırım buna benzeyecektir.

    Türkiye'de üretilecek olması sevindirici.

    Bu arada fotoğraftaki arka farlar Yeni C5'i andırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sar2te

    HB'den sedana çevrilen araçlar tasarım olarak sınıfı geçemiyor.Fotoğraf fake olabilir ama sanırım buna benzeyecektir.

    Türkiye'de üretilecek olması sevindirici.

    Bu arada fotoğraftaki arka farlar Yeni C5'i andırıyor.
    Zaten eski kasasının da sedan olanı var,brezilya'daydı sanırım yalan olmasın

    Ama hb araçlar sedana dönüştürülünce...Hiç de iyi olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sar2te

    HB'den sedana çevrilen araçlar tasarım olarak sınıfı geçemiyor.Fotoğraf fake olabilir ama sanırım buna benzeyecektir.

    Türkiye'de üretilecek olması sevindirici.

    Bu arada fotoğraftaki arka farlar Yeni C5'i andırıyor.
    Peugeot Türkiye'den çekilsin diyenler el kaldırsın. Sadece Fransa'da yapsın. Nasılsa tasarım konusunda sedan olarak berbat şeyler çıkıyor. Çakma sedanı çok iyi yapıyorlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEdition

    Zaten eski kasasının da sedan olanı var,brezilya'daydı sanırım yalan olmasın

    Ama hb araçlar sedana dönüştürülünce...Hiç de iyi olmuyor


     308 Sedan





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 5 Mart 2009; 22:42:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Peugeot Türkiye'den çekilsin diyenler el kaldırsın. Sadece Fransa'da yapsın. Nasılsa tasarım konusunda sedan olarak berbat şeyler çıkıyor. Çakma sedanı çok iyi yapıyorlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEdition

    Zaten eski kasasının da sedan olanı var,brezilya'daydı sanırım yalan olmasın

    Ama hb araçlar sedana dönüştürülünce...Hiç de iyi olmuyor


     308 Sedan




    Alıntıları Göster
    308 sedan derli toplu duruyor ama 307 sedan gerçekten berbat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    308 sedan derli toplu duruyor ama 307 sedan gerçekten berbat.

    Alıntıları Göster
    Peugeot mümkünse Sedan üretmesin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .IsTanBul.

    ah bide sedanın ne demek oldugunu bilseler
    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    ah bide sedanın ne demek oldugunu bilseler


    harika tepki cidden bunlar bilmiyo işi arkadaş tek yandan resimle bile hayal kırıklıgı denilebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Peugeot Türkiye'den çekilsin diyenler el kaldırsın. Sadece Fransa'da yapsın. Nasılsa tasarım konusunda sedan olarak berbat şeyler çıkıyor. Çakma sedanı çok iyi yapıyorlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEdition

    Zaten eski kasasının da sedan olanı var,brezilya'daydı sanırım yalan olmasın

    Ama hb araçlar sedana dönüştürülünce...Hiç de iyi olmuyor


     308 Sedan




    Alıntıları Göster
    Peugeotun HB e ekleme sedanlarından hangisi güzelki zaten..

    Bende Ünal Korkmaz arkadaşıma katılıyorum.
    PEUGEOT TÜRKİYEDEN ÇEKİLSİN

    Ya da sadece HB otomobil göndersin











  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunceylin

    Peugeot mümkünse Sedan üretmesin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunceylin

    Peugeot mümkünse Sedan üretmesin...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Peugeotun HB e ekleme sedanlarından hangisi güzelki zaten..

    Bende Ünal Korkmaz arkadaşıma katılıyorum.
    PEUGEOT TÜRKİYEDEN ÇEKİLSİN

    Ya da sadece HB otomobil göndersin









    Alıntıları Göster
    306 yine idare eder. O kurtarıyo biraz ama diğerleri sakat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunceylin

    Peugeot mümkünse Sedan üretmesin...



    Alıntıları Göster
    206 sedan gibi bir facia daha..
    bence pejo sedan üretmesin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenerz

    206 sedan gibi bir facia daha..
    bence pejo sedan üretmesin..

    Alıntıları Göster
    Megane II Sedan haricinde hoş bir tasarıma sahip hb'den devşirme sedana rastlamadım.

    Gerçi Megane II'de de HB tasarımı kötü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sar2te

    Megane II Sedan haricinde hoş bir tasarıma sahip hb'den devşirme sedana rastlamadım.

    Gerçi Megane II'de de HB tasarımı kötü.

    Alıntıları Göster
    Peugeot sedan üretmek için boşuna zorlamasın kendini...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Peugeot sedan üretmek için boşuna zorlamasın kendini...

    Alıntıları Göster
    Pejonun tek güzel sedanı 607...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Pejonun tek güzel sedanı 607...

    Alıntıları Göster
    Fransız otomotiv devi Peugeot�un CEO�su Jean Philleppe Colin, "Türkiye�de yatırım için fizibilite çalışmalarımız krize rağmen sürüyor" dedi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux, Türkiye�de üretilecek aracın 308 Sedan veya aynı sınıfta bir araç olacağını bildirdi.

    Acaba Türkiye'de nerde üretecekler bu arabayı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skipper_forum

    Fransız otomotiv devi Peugeot�un CEO�su Jean Philleppe Colin, "Türkiye�de yatırım için fizibilite çalışmalarımız krize rağmen sürüyor" dedi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux, Türkiye�de üretilecek aracın 308 Sedan veya aynı sınıfta bir araç olacağını bildirdi.

    Acaba Türkiye'de nerde üretecekler bu arabayı?

    Alıntıları Göster
    Türkiye'de yılda 10.000 veya 20.000 adet otomobil üretecek (montajını yapacak) quasi-bant şeklinde çalışan bir fabrikayı kurmak 1 yıldan kısa sürede tamamlanır. İhaleden prefabrik kapalı alanların anahtar teslimi çok kısa sürede gerçekleştirilebilecek bir girişim. KARSAN'ın hâlâ J9 ürettiği bir tesis var. 1 Aylık çalışma ile 308 sedan üretebilecek hale gelir. Bir otomobil üretmek Fransa'daki gibi mesela 6 saat değil de 12 saat sürer. Dakikada 1 tane değil de saatte 10 tane yaparlar.

    İRAN'da bile fabrikası lisans altında olan bir şirket (hoş, o farikada Mercedes de üretiliyor ama...)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Türkiye'de yılda 10.000 veya 20.000 adet otomobil üretecek (montajını yapacak) quasi-bant şeklinde çalışan bir fabrikayı kurmak 1 yıldan kısa sürede tamamlanır. İhaleden prefabrik kapalı alanların anahtar teslimi çok kısa sürede gerçekleştirilebilecek bir girişim. KARSAN'ın hâlâ J9 ürettiği bir tesis var. 1 Aylık çalışma ile 308 sedan üretebilecek hale gelir. Bir otomobil üretmek Fransa'daki gibi mesela 6 saat değil de 12 saat sürer. Dakikada 1 tane değil de saatte 10 tane yaparlar.

    İRAN'da bile fabrikası lisans altında olan bir şirket (hoş, o farikada Mercedes de üretiliyor ama...)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Türkiye'de yılda 10.000 veya 20.000 adet otomobil üretecek (montajını yapacak) quasi-bant şeklinde çalışan bir fabrikayı kurmak 1 yıldan kısa sürede tamamlanır. İhaleden prefabrik kapalı alanların anahtar teslimi çok kısa sürede gerçekleştirilebilecek bir girişim. KARSAN'ın hâlâ J9 ürettiği bir tesis var. 1 Aylık çalışma ile 308 sedan üretebilecek hale gelir. Bir otomobil üretmek Fransa'daki gibi mesela 6 saat değil de 12 saat sürer. Dakikada 1 tane değil de saatte 10 tane yaparlar.

    İRAN'da bile fabrikası lisans altında olan bir şirket (hoş, o farikada Mercedes de üretiliyor ama...)

    Bir bursalı olarak Bursa'da üretilmesinden mutluluk duyarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skipper_forum

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Türkiye'de yılda 10.000 veya 20.000 adet otomobil üretecek (montajını yapacak) quasi-bant şeklinde çalışan bir fabrikayı kurmak 1 yıldan kısa sürede tamamlanır. İhaleden prefabrik kapalı alanların anahtar teslimi çok kısa sürede gerçekleştirilebilecek bir girişim. KARSAN'ın hâlâ J9 ürettiği bir tesis var. 1 Aylık çalışma ile 308 sedan üretebilecek hale gelir. Bir otomobil üretmek Fransa'daki gibi mesela 6 saat değil de 12 saat sürer. Dakikada 1 tane değil de saatte 10 tane yaparlar.

    İRAN'da bile fabrikası lisans altında olan bir şirket (hoş, o farikada Mercedes de üretiliyor ama...)

    Bir bursalı olarak Bursa'da üretilmesinden mutluluk duyarım.

    Alıntıları Göster
    bu da tipsiz olursa peugeot gerçekten bıraksın şu sedan işini gerçi ben 407'leri beğeniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    bu da tipsiz olursa peugeot gerçekten bıraksın şu sedan işini gerçi ben 407'leri beğeniyorum.

    Alıntıları Göster
    206 ve 307 sedan insan sağlığı açısından problem oluşturabilir.Bunları gören bir otomobil meraklısı otomobilden soğuyabilir çok sakat.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.