Şimdi Ara

31 Mart 2018 Türk Telekom Bakiyeyi Sıfırlama Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
1
Favori
669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün gece başıma gelen rezalettir. Gece saat 23:32'de 23:59'da paketimin biteceğine dair mesaj gelince, 23:34'de cep bankasına girip hemen paket yenileme için gerekli görülen kadar tutarı yükledim hesabıma ve telefonu bir kenara bıraktım.

    31 Mart 2018 Türk Telekom Bakiyeyi Sıfırlama Rezaleti

    Saat gece 12'yi geçtikten bir süre sonra yenileme mesajı gelmeyince (Ki bu arada telefon da kablosuz internete bağlı) *123#'yi tuşlayarak bakiyemi kontrol ettim ve 0.5 tl civarı olduğunu görünce yenilediğini farz ederek ilgilenmedim daha, sonra mesaj gelir diye önemsemedim. Lakin, olay bundan sonra başlıyor.

    Sabah kalktığımda hala daha yenilenmeyle ilgili mesaj gelmeyince kıllandım ve baktım ki paket yenilenmemiş. Ardından müşteri hizmetlerini aradım bugün saat 11:55 civarı, durumu aynen böyle ifade ettim. Müşteri Hizmetlerinden Saliye Hanım ile görüştüm;

    - Kendisi bana paketin yenilenmeden önce kullanımdan dolayı 4.5 TL düştüğünü, sonra da henüz ekranına düşmeyen bir biçimde de 25.50 TL'lik daha düştüğünü belirtti.

    * Ben de ona şunu belirttim, ben gerekli tutarı saat 23:59'dan önce yükledim. Saat 23:59'dan önce bir internet kullanımı olsaydı paketimden kullanılırdı, 00:00'da ise paketin yenilenmesi lazım zaten bu noktada bir yenileme olduktan sonra da yeni paketten kullanılırdı. Eğer paket yenileme olmadıysa da bu benim suçum değil, çünkü gerekli miktar benim hesabımda var yenilenmesi için. Hem de her şeyi geçtim, 4-5TL olsa yine anlarım ama 30 TL'lik kullanım da neyin nesi?

    - Saliye hanım bu noktada yapılacak bir şey olmayacağını belirtti.

    * Kendisine gerekirse bu durumu internet platformlarında, her yerde paylaşacağımı belirttim, mümkünse kendisinin bir üstüne bağlamasını istedim, gerekirse dava açmaya kadar bu işi götüreceğimi ve Türk Telekom aboneliğinden çıkacağımı, tanıdığım herkesi de çıkaracağımı (Zaman zaman sesimi de baya yükselterek bu noktada) belirttim.

    - Kendisi bunların mümkün olmadığını, tabiri caizse soğuk su içmem gerektiği söyledi neredeyse.

    Kısaca 30 lira tamamen hava olup uçmuş ve paketim yenilenmemiştir yani açıkça Türk Telekom tarafından göz göre göre gasp edilmiştir. Kendilerine 24 saat süre verdiğimi bu süre içerisinde problemin düzeltilmezse hukuki işlemlere de başvuracağımı belirttim.

    DonanımHaber ve EkşiSözlük başta olmak üzere sosyal platformlarda dikkat ederseniz son aylarda Türk Telekom'a yönelik benzer tepkilerde ciddi artış olduğunu göreceksiniz. Sizlerden isteğim bu problemi EkşiSözlük hesabı olan biri görürse oraya da taşımanız çünkü bu olay münferit bir şey değil, resmen tekerrür eder hale gelmiş ve Türk Telekom bu konuda bilerek ve isteyerek hiçbir şey yapmıyor görülen.


    Müşteri İsmi: R**** B**** F****
    Telefon No: 0537 5** 7* 4*
    Görüşme saati: 11:50 ~ 12:00
    Görüşülen Kişi: Saliye Hanım







  • Biri sağolsun görüp ekşisözlük'te paylaşmış bu durumu. kendisine teşekkürler..

    https://eksisozluk.com/31-mart-2018-turk-telekom-rezaleti--5608656
  • Turkcell'le bağlan hayata!



    Melodisi eşiliğinde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef pek ilgi çekmese de konu, güncelleme yapma gereği gördüm durumla ilgili. 25 TL'lik görülmeyen harcama var demelerine rağmen, ertesi gün ilk başta çektikleri bu 25 TL'lik harcamanın 23 TL'sini geri iade ettiler hiçbir açıklama da yapmadan.

    Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine BTK üzerinden şikayette bulundum. Lakin bu şikayete, soruna dair doğru bir açıklama içermeyen, tamamen laf cambazlığı yapılan bir karşılık aldım;

    31 Mart 2018 Türk Telekom Bakiyeyi Sıfırlama Rezaleti

    Bu nedenle cevabı alır almaz, bu sefer hukuki herhangi bir açığa izin vermeyecek şekilde yazıya aldığım ikinci bir şikayet formu doldurdum;

    31 Mart 2018 Türk Telekom Bakiyeyi Sıfırlama Rezaleti

    Asıl sorunları ve bu sorunlar ile ilgili sorunları madde madde yazarak tek tek cevap beklediğimi belirttim ve aldığım cevabın resmi ve yazılı olacağını belirterek hem sosyal medyada yayınlayacağımı hem de gerekirse gazete ile dergilere yollayacağımı belirttim. Hatta cevap vermeme ihtimallerini de önceden öngörüp o durumda da cevap verilemediğini belirten bir şekilde yollayacağımı ve yayınlayacağımı belirttim.

    Tabi ki de Türk Telekom tahminlerimi yanıltmadı ve bu şikayete henüz bir cevap vermedi. Yani ilk şikayete 4 saat 50 dakikalık iş süresi içinde yanıltıcı cevap veren Türk Telekom, ikinci mesaja tahmini 11 saatlik iş süresi geçmesine rağmen hala cevap vermedi. Yarın akşama kadar da bir cevap alamadığım durumda da kendilerine verdiğim sözü tutacağımı ve bu yazılı belgeleri elimden gelen, ulaşabildiğim her türlü basın kurumuna ileteceğimi belirtiyorum.




  • ayın 30 ile 31 i arasında hattınızda tanımlı internet paketi yokmuş anladığım kadarıyla varsa sorun telekom kaynaklı
    internet paketi olmadan internete girmek böyle sonuçlar doğuruyor

    aradınız zaman keşke kayıt oluştursaydınız o gün anlamayan temsilci çıktı tekrar arayın

    25 lira tutar neden gitti belli değil iade etmişler ama o tutar neden gitti .sırf böyle sorunlar yaşamamak için sınırsız internet kullanıyorum ben onlara geçiriyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.