Şimdi Ara

320 d xdrive, a4 tdi quattro, c250d 4 matic (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    audi a4, dsg benzeri otomatik kullanıyor diye biliyorum. sadece bu sebepten audi'den kaçmak gerekir. en iyisi bmw'nin kullandığı zf şanzımandır. mercedes'in şanzımanı da sorunsuz.

    Dsg benzeri otomatik nedir hocam. Bilmiyorsaniz yorum yapmayin bence

    ben audi'nin dsg şanzıman kullandığnı biliyorum. fakat audi bu şanzımanın ismini volkswagen'den farklı bir isim altında pazarlıyor. benım kastım bu farklılığı anlatmaktı.

    Takilmak icin yazdim hocam. Aslinda durum soyle: Audi de dsg kullaniyor tabi. Fakat bahsi gecen 2,0 tdi motorlarda mimli olan dsg'yi degil tork dayanimi cok daha yuksek olan yagli dsgyi kullaniyor. Bu sebeple kullanima bagli olarak kavrama degisimi disinda herhangi bir sorun soz konusu degil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Audi a4 1.4 tfsi lerde de yağlı tip şanzıman var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.