Şimdi Ara

37.490 Full ARAÇ MERAK ETTİĞİM İÇİN SORUYORUM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
1
Favori
3.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu çinliye önyargılı yaklaşmamak lazım. Şimdiye kadarki en derli toplu arabaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atlasbey

    Ben kullanıyorum 2. yılım doldu 30.000 km de araç, aracı kullanmayıpta ileri geri konuşmalarına gülüyorum.

    Abi arabanın + ve - lerini yazarmısın ? Lütfen kullanan biriymişsin madem anlat ta bilgi sahibi olalım..

    Mesela aracın yakıt tüketimi yol tutuşu konforu nasıl ? Arka koltukta genişliği nasıl ?

    Arac bakım masrafları ne kadar ?
  • bence de 2. elde sıkıntı yaşanacağı aşikar... uzun dönemde sorun çıkarırmı bilemem ama 5 yıl 150.000 km. garanti çok iyi bu arada geçen ay otobanda yanımdan baya hızla siyah bi araba geçti vay be adam mercedese binmiş gidiyor dedim gişelerde yakaladım ve emgrand olduğunu görünce bi tuhaf hissettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada fiyat listesini koyayım:

    2012 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 30.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 34.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 35.490 TL

    2012 model kampanyalı tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : -
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 32.750 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 33.750 TL

    2013 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 32.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 36.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 37.490 TL

    Buradan anlaşıldığı kadarıyla 2012 model yılıyla satışta olanlar halen 33.750
    Ve tamamen 2013 modellere geçtiği zaman 3.740tl zam gelmiş olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cobra Takibi

    gır youtube a cın malı arabaların kaza testlerını ızle zaten dırek vazgecersın.arabada guvenlık olmadıktan sonra neye yarar ful donanım.

    Araç NCAP ten 4 yıldızlı güvenliksiz bir araç değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Her zamanki gibi yine çin karşıtları doluşmuş foruma. Ve her zamanki gibi bilgileri olmadan başlamışlar kötülemeye.

    Araç kesinlikle söylendiği gibi güvensiz bir araç falan değildir. Euro N-CAP'tan 4yıldızı , normal N-CAP'tan ise 5yıldızı vardır.
    Rakibi olan Fiat linea, Renault Fluence, Citroen C-Elyse ve Peugeot 301 in ise burakın yıldızı olmayı N-CAP testi bile yoktur.
    Gelly firması Volvonunda sahibidir aynı zamanda. Türkiye distribütörü ise Anadolu grubudur. Yani Kia ve Lada'nında türkiye distribütörüdür.
    araç 5 yıl 150.000km garanti ile satışa sunulmaktadır. Ve aracı incelemiş binmiş biri olarak söylüyorum ki şu an piyasadaki
    çoğu araca taş çıkartır.Hatta Lineaya göre kat kat iyi ve dayanıklıdır. Servisi çoğu markanın servisine göre ucuzdur.
    Kullanılan motor Toyata'nın 1.5 V-VTI motorudur. Bırakın 4-5 yılı 10yıl rahat götürür. Donanım olarak bildiğim kadarıyla 3donanım seviyesi var.
    En üst olanı cidden çok dolu. Tasarım olarakgüzel bir iç ve dış tasarımı var. Araca binince insana güven veriyor.

    Ama gel gelelim bizim millete arabayı hiç görmemiş adamlar şöyle kötü böyle kötü başlıyor.

    Hatta şahin daha iyi diyeni bile duydum. Arabanın markasını bile bilmiyor sadece çin üretimi oldundan haberdar.

    Linea, Fluence, 301, C Elysee nin NCAP e katılmamış olması güvensiz oldukları için katılmadıkları anlamına gelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu araç Volvo V40'ın kardeş aracı. Yani almaya değeceğini sanmıyorum.

    Tabi ya yanından bile geçilmez bunun. Başka bir yoruma gerek yok diye düşünüyorum şenerinho üstad yine son noktayı koymuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Bu arada fiyat listesini koyayım:

    2012 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 30.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 34.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 35.490 TL

    2012 model kampanyalı tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : -
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 32.750 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 33.750 TL

    2013 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 32.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 36.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 37.490 TL

    Buradan anlaşıldığı kadarıyla 2012 model yılıyla satışta olanlar halen 33.750
    Ve tamamen 2013 modellere geçtiği zaman 3.740tl zam gelmiş olacak.

    Yani bu fiyata yukarıda yorumda yazığım aile tipine sıfır araba fazla bile gelir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable


    2. el satış gibi bir takıntınız yoksa alınır.
    Ancak 2. elde korkunç zarar ettirdiğinden sahibinden.com da bulunan full donanımlı 2. el araçlara bakmak daha mantıklı olur.

    İkinci eli aslında diğer çinli araçlara göre iyi. Bizim gittiğimiz bayi memnun kalmazsanız 2.elini alırız dedi.
    Sorduk fiyat durumu nasıl diye en son aldıkları EC72yi 32.000tlye satıp 7ay sonra 13.000 kmde iken 28.000tlye almışlar.

    Ha bu arada yazdıklarım Gelly'nin çok çok iyi bie araç olduğu anlamına gelmez. Gelly alıp Mercedesle aynı kaliteyi bekleyende tabiki
    hayal kırıklığına uğrar. Her aracı sınıfında değerlendirmek gerekir. Ama rakipleri arasında bence en iyilerden biri.

    hangi aracı 28000ne alacaklarmış? kendi sattıklarını mı? hani bu araç satıcılarını sahtekar bilirdim ama bu kadar da olmaz diye düşünüyordum. yahu kardeşim o adamlar bırak EC7 yi şuan piyasanın en tutunan aracını git bayisine 8-10 bin tl öldürmeden o aracı almaz. heleki git ordaki herhangi bir 2. el araca talip ol kendininkini takasa vermek şartı ile adamlar daha da çirkefleşiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Bu arada fiyat listesini koyayım:

    2012 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 30.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 34.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 35.490 TL

    2012 model kampanyalı tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : -
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 32.750 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 33.750 TL

    2013 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 32.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 36.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 37.490 TL

    Buradan anlaşıldığı kadarıyla 2012 model yılıyla satışta olanlar halen 33.750
    Ve tamamen 2013 modellere geçtiği zaman 3.740tl zam gelmiş olacak.

    Aile konusunda aynen katılıyorum. Sonuçta bir aile arabısının sürüş standardı ;

    4 kişi biner genelde 100 KM hız geçilmez

    sürüş sakindir

    bakımları düzenli olmasada belli aralıklarda yapılır

    araba haftada bir yıkanır en geç

    Eğer araba garaj arabasıysa haftada 50 km geçmiyorsa yani yılda 2400 KM yi geçmiyorsa gayet rahatlıkla alınabilir diye düşünüyorum.. Hatta tüp bile taktırmaya gerek yok bence..

    yani böyle bir aile için bu tip arabalar gayet mantıklı. Hem garantili hem sıfır hemde geniş bağajı geniş bir araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Her zamanki gibi yine çin karşıtları doluşmuş foruma. Ve her zamanki gibi bilgileri olmadan başlamışlar kötülemeye.

    Araç kesinlikle söylendiği gibi güvensiz bir araç falan değildir. Euro N-CAP'tan 4yıldızı , normal N-CAP'tan ise 5yıldızı vardır.
    Rakibi olan Fiat linea, Renault Fluence, Citroen C-Elyse ve Peugeot 301 in ise burakın yıldızı olmayı N-CAP testi bile yoktur.
    Gelly firması Volvonunda sahibidir aynı zamanda. Türkiye distribütörü ise Anadolu grubudur. Yani Kia ve Lada'nında türkiye distribütörüdür.
    araç 5 yıl 150.000km garanti ile satışa sunulmaktadır. Ve aracı incelemiş binmiş biri olarak söylüyorum ki şu an piyasadaki
    çoğu araca taş çıkartır.Hatta Lineaya göre kat kat iyi ve dayanıklıdır. Servisi çoğu markanın servisine göre ucuzdur.
    Kullanılan motor Toyata'nın 1.5 V-VTI motorudur. Bırakın 4-5 yılı 10yıl rahat götürür. Donanım olarak bildiğim kadarıyla 3donanım seviyesi var.
    En üst olanı cidden çok dolu. Tasarım olarakgüzel bir iç ve dış tasarımı var. Araca binince insana güven veriyor.

    Ama gel gelelim bizim millete arabayı hiç görmemiş adamlar şöyle kötü böyle kötü başlıyor.

    Hatta şahin daha iyi diyeni bile duydum. Arabanın markasını bile bilmiyor sadece çin üretimi oldundan haberdar.

    Linea, Fluence, 301, C Elysee nin NCAP e katılmamış olması güvensiz oldukları için katılmadıkları anlamına gelmez.

    Haklısınız hocam güvenliksiz oldukları anlamına gelmez. Ama güvenli olduklarını gösterecek bir verimizde yok elimizde.
    Ama ister istemez peugeotun sadece 301i, renaultunda sadece fluenceyi N-CAP'a göndermemesi
    ister istemez soru işareti oluşturuyor kafamda. Ayrıca zaten fiat'a diyecek yok. Hiçbir araçlarının N-CAP testi yok.
    Albea ile kaza geçirmiş bir arkadaşımız 3kez bacaklarından ameliyat olmak zorunda kaldı. Ama kaza geçirdiği araç bir 308 veya c3 vb.
    olsa belkide burnu bile kanamadan çıkacaktı o kazada. Ayrıca ablamda albeayla kaza yaptı. Ve şans eseri hafif yaralandı ve albeanın ne
    kadar dayanıksız olduğunu gösterdi. Araba kağıt gibi ezildi direkler parçalandı. Yani fiat N-CAP' girmediği sürece bence albea'nın
    güvenlik seviyesinden 1 adım ileri gidebilmiş değil. Fluencede ise basit bir kazada 2kişinin öldüğünü gördükten sonra da artık
    ister istemez bu N-CAP e girmeyen araçların dayanıksız olduğuna inanmaya başlıyorsunuz. Bu sefer Gelly öne çıkıyor.
    Rakiplerinin N-CAP testi yokken onlar bu teste girip alnının akıyla çıkmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Bu arada fiyat listesini koyayım:

    2012 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 30.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 34.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 35.490 TL

    2012 model kampanyalı tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : -
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 32.750 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 33.750 TL

    2013 model tavsiye niteliğinde anahtar teslim fiyatı
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 BASIC : 32.990 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM : 36.490 TL
    EMGRAND EC7 SEDAN 1.5 GSL MT PREMIUM SR : 37.490 TL

    Buradan anlaşıldığı kadarıyla 2012 model yılıyla satışta olanlar halen 33.750
    Ve tamamen 2013 modellere geçtiği zaman 3.740tl zam gelmiş olacak.

    Aile konusunda aynen katılıyorum. Sonuçta bir aile arabısının sürüş standardı ;

    4 kişi biner genelde 100 KM hız geçilmez

    sürüş sakindir

    bakımları düzenli olmasada belli aralıklarda yapılır

    araba haftada bir yıkanır en geç

    Eğer araba garaj arabasıysa haftada 50 km geçmiyorsa yani yılda 2400 KM yi geçmiyorsa gayet rahatlıkla alınabilir diye düşünüyorum.. Hatta tüp bile taktırmaya gerek yok bence..

    yani böyle bir aile için bu tip arabalar gayet mantıklı. Hem garantili hem sıfır hemde geniş bağajı geniş bir araç


    Hocam 100kmyi geçince bir sorun olacağını sanmıyorum. 150km/h a kadar güvenle gidebilirsiniz.
    Hatta şahinle 110km/h hıza güvenilip çıkılan bu memlekette Şahinle gÜvenliklerini kıyasladığımızda Gelly'le ses hızını bile geçebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable


    2. el satış gibi bir takıntınız yoksa alınır.
    Ancak 2. elde korkunç zarar ettirdiğinden sahibinden.com da bulunan full donanımlı 2. el araçlara bakmak daha mantıklı olur.

    İkinci eli aslında diğer çinli araçlara göre iyi. Bizim gittiğimiz bayi memnun kalmazsanız 2.elini alırız dedi.
    Sorduk fiyat durumu nasıl diye en son aldıkları EC72yi 32.000tlye satıp 7ay sonra 13.000 kmde iken 28.000tlye almışlar.

    Ha bu arada yazdıklarım Gelly'nin çok çok iyi bie araç olduğu anlamına gelmez. Gelly alıp Mercedesle aynı kaliteyi bekleyende tabiki
    hayal kırıklığına uğrar. Her aracı sınıfında değerlendirmek gerekir. Ama rakipleri arasında bence en iyilerden biri.

    hangi aracı 28000ne alacaklarmış? kendi sattıklarını mı? hani bu araç satıcılarını sahtekar bilirdim ama bu kadar da olmaz diye düşünüyordum. yahu kardeşim o adamlar bırak EC7 yi şuan piyasanın en tutunan aracını git bayisine 8-10 bin tl öldürmeden o aracı almaz. heleki git ordaki herhangi bir 2. el araca talip ol kendininkini takasa vermek şartı ile adamlar daha da çirkefleşiyor.

    Hocam valla satış danışmanı bayanın söylediği. Ama yalan söyleyeceğini sanmam. Zaten pek alma niyetlisi olmayan
    gezip görmeye gittiğimizi anlamıştır.
    Bence eski aracı takasa vermemek lazım. Kendiniz satsanız 2-3bin tl kardasınız.
    Bu arada ankara gelly bayi ankaranın en güvenilir otomotiv firmalarından biri Neziroğlu. Ankarada 4 adet showroom ve servisleri var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atlasbey

    Ben kullanıyorum 2. yılım doldu 30.000 km de araç, aracı kullanmayıpta ileri geri konuşmalarına gülüyorum.

    Abi arabanın + ve - lerini yazarmısın ? Lütfen kullanan biriymişsin madem anlat ta bilgi sahibi olalım..

    Mesela aracın yakıt tüketimi yol tutuşu konforu nasıl ? Arka koltukta genişliği nasıl ?

    Arac bakım masrafları ne kadar ?

    Anlatayım kardeşim,

    2011 yılı Ocak ayında aldım aracı şu an 30000 küsürde 10 bin kmde bakımları var bakım maliyeti olarak 200 TL ödedim hep.Alırken bende herkeste olduğu gibi önyargılı idim ancak kullandıkça bu önyargım kayboldu.
    Bizler millet olarak kafamızda X bir marka oluşuyor ve ondan başkası ne alınır ne binilir.Maalesef bu huy sadece bize özgü kimse malını kötülemez yada eksilerini göstermez varsa yoksa o markadır.

    Fakat bu böyle değil artık piyasada yeni markalar girdikçe ve donanımları tatmin ediciyse alıp kullanmak lazım diye düşünüyorum.Hem parasızlıktan şikayetçiyiz hemde en pahalı markaları almakta yarış halindeyiz bu yanlış.

    Aracım en üst seviyesi değil orta donanım en üstle arasında zaten tek farkı deri döşeme ve açılır tavan farkı bunlarda aman aman farklar değil.Aracın o zamanki bana maliyeti 30000 TL olmuştu.Bu fiyatada en alınası araç oldu benim için.

    İlk zamanlarda forumda araç hakkında çok laf edildi yürüyen tabut teneke v.b fakat araç Euro Ncap tan 4 yıldız alınca sustular çoğu.Çok pahalı markaları alıpta 2. gün ne yaptım ben moduna girmedim ben Para kolay kazanılmıyor çünkü.

    Bir kez hava kelebek arızası verdi oda zaten garantiden değişti.Parçanın gelmesi 1 hafta sürdü.Geçenlerde de ön farlarda cam üzerindeki vernik atması sonucu iki farıda garantiden değiştirdim bunun haricinde araçla ilgili bir sorun yaşamadım.

    Aracı genelde Ş.içi kullanıyorum bir kaç kez Ş.arası yola gittim uzun yolculukta yormayan dengeli bir sürüşü var.Hatta hafta sonları balığa giderim hiçte esirgemeden kullanıyorum.

    Video incelemem var aşağıdaki linkte.

    http://www.youtube.com/watch?v=juiRssEjWU0

    Artıları:
    Euro Ncap 4 yıldız
    Geniş iç mekan
    Emsallerine göre yüksek donanım sunması
    http://www.geely.com.tr/emgrand-ec7.aspx
    Yakıt sarfiyatı çok yüksek değil sınıf ortalamalarında 100 kmde 11 12 litre LPG tüketimi var.Şu an 250-300 Kuruş arası kış ayı malum.
    Albenisi yüksek

    Eksileri:
    Çekiş gücü yetersizliği
    İç mekanda kullanılan plastik kalitesi


    Şimdilik aklıma gelen bunlar ama sorularınız oldukça cevaplarım.




  • Belirttiğiniz fiyatlara başka araçlar da var neden buna yöneldiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atlasbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atlasbey

    Ben kullanıyorum 2. yılım doldu 30.000 km de araç, aracı kullanmayıpta ileri geri konuşmalarına gülüyorum.

    Abi arabanın + ve - lerini yazarmısın ? Lütfen kullanan biriymişsin madem anlat ta bilgi sahibi olalım..

    Mesela aracın yakıt tüketimi yol tutuşu konforu nasıl ? Arka koltukta genişliği nasıl ?

    Arac bakım masrafları ne kadar ?

    Anlatayım kardeşim,

    2011 yılı Ocak ayında aldım aracı şu an 30000 küsürde 10 bin kmde bakımları var bakım maliyeti olarak 200 TL ödedim hep.Alırken bende herkeste olduğu gibi önyargılı idim ancak kullandıkça bu önyargım kayboldu.
    Bizler millet olarak kafamızda X bir marka oluşuyor ve ondan başkası ne alınır ne binilir.Maalesef bu huy sadece bize özgü kimse malını kötülemez yada eksilerini göstermez varsa yoksa o markadır.

    Fakat bu böyle değil artık piyasada yeni markalar girdikçe ve donanımları tatmin ediciyse alıp kullanmak lazım diye düşünüyorum.Hem parasızlıktan şikayetçiyiz hemde en pahalı markaları almakta yarış halindeyiz bu yanlış.

    Aracım en üst seviyesi değil orta donanım en üstle arasında zaten tek farkı deri döşeme ve açılır tavan farkı bunlarda aman aman farklar değil.Aracın o zamanki bana maliyeti 30000 TL olmuştu.Bu fiyatada en alınası araç oldu benim için.

    İlk zamanlarda forumda araç hakkında çok laf edildi yürüyen tabut teneke v.b fakat araç Euro Ncap tan 4 yıldız alınca sustular çoğu.Çok pahalı markaları alıpta 2. gün ne yaptım ben moduna girmedim ben Para kolay kazanılmıyor çünkü.

    Bir kez hava kelebek arızası verdi oda zaten garantiden değişti.Parçanın gelmesi 1 hafta sürdü.Geçenlerde de ön farlarda cam üzerindeki vernik atması sonucu iki farıda garantiden değiştirdim bunun haricinde araçla ilgili bir sorun yaşamadım.

    Aracı genelde Ş.içi kullanıyorum bir kaç kez Ş.arası yola gittim uzun yolculukta yormayan dengeli bir sürüşü var.Hatta hafta sonları balığa giderim hiçte esirgemeden kullanıyorum.

    Video incelemem var aşağıdaki linkte.

    http://www.youtube.com/watch?v=juiRssEjWU0

    Artıları:
    Euro Ncap 4 yıldız
    Geniş iç mekan
    Emsallerine göre yüksek donanım sunması
    http://www.geely.com.tr/emgrand-ec7.aspx
    Yakıt sarfiyatı çok yüksek değil sınıf ortalamalarında 100 kmde 11 12 litre LPG tüketimi var.Şu an 250-300 Kuruş arası kış ayı malum.
    Albenisi yüksek

    Eksileri:
    Çekiş gücü yetersizliği
    İç mekanda kullanılan plastik kalitesi


    Şimdilik aklıma gelen bunlar ama sorularınız oldukça cevaplarım.


    Hocam eline sağlık,artısı eksisiyle aracı tanımayanlar için iyi bir değerlendirme olmuş.

    Hele birde euro ncapa katlıp 4 yıldız aldığını bilmeden teneke ilan edenler var ya sorma gitsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable
    Aile konusunda aynen katılıyorum. Sonuçta bir aile arabısının sürüş standardı ;
    4 kişi biner genelde 100 KM hız geçilmez sürüş sakindir bakımları düzenli olmasada belli aralıklarda yapılır araba haftada bir yıkanır en geç
    Eğer araba garaj arabasıysa haftada 50 km geçmiyorsa yani yılda 2400 KM yi geçmiyorsa gayet rahatlıkla alınabilir diye düşünüyorum.. Hatta tüp bile taktırmaya gerek yok bence..
    yani böyle bir aile için bu tip arabalar gayet mantıklı. Hem garantili hem sıfır hemde geniş bağajı geniş bir araç


    +1000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu araç Volvo V40'ın kardeş aracı. Yani almaya değeceğini sanmıyorum.

    Tabi ya yanından bile geçilmez bunun. Başka bir yoruma gerek yok diye düşünüyorum şenerinho üstad yine son noktayı koymuş.

    Honda citynin de dayısı oğlu bu.
    Bu adamı müzeye koymak lazım ya
  • 2013 model Astra H Classic 3 konfor paketin de liste fiyatı 39.000 TL. Bu saçma arabanın 5 tanesini cebinden çıkarır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Haklısınız hocam güvenliksiz oldukları anlamına gelmez. Ama güvenli olduklarını gösterecek bir verimizde yok elimizde.
    Ama ister istemez peugeotun sadece 301i, renaultunda sadece fluenceyi N-CAP'a göndermemesi
    ister istemez soru işareti oluşturuyor kafamda. Ayrıca zaten fiat'a diyecek yok. Hiçbir araçlarının N-CAP testi yok.
    Albea ile kaza geçirmiş bir arkadaşımız 3kez bacaklarından ameliyat olmak zorunda kaldı. Ama kaza geçirdiği araç bir 308 veya c3 vb.
    olsa belkide burnu bile kanamadan çıkacaktı o kazada. Ayrıca ablamda albeayla kaza yaptı. Ve şans eseri hafif yaralandı ve albeanın ne
    kadar dayanıksız olduğunu gösterdi. Araba kağıt gibi ezildi direkler parçalandı. Yani fiat N-CAP' girmediği sürece bence albea'nın
    güvenlik seviyesinden 1 adım ileri gidebilmiş değil. Fluencede ise basit bir kazada 2kişinin öldüğünü gördükten sonra da artık
    ister istemez bu N-CAP e girmeyen araçların dayanıksız olduğuna inanmaya başlıyorsunuz. Bu sefer Gelly öne çıkıyor.
    Rakiplerinin N-CAP testi yokken onlar bu teste girip alnının akıyla çıkmış.


    Bizim milletin hani her şeyi biliyorum tavırlarına şaşırmamak elde değil.
    Nasıl kendinizden emin hiçbir aracı N-Cap testinde yok diyorsunuz ki? Önce bir araştırın, "bunu foruma yazacağım, emin olayım." deyin.

    http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_2005/238.aspx




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.