Şimdi Ara

37.490 Full ARAÇ MERAK ETTİĞİM İÇİN SORUYORUM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
3.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Belirttiğiniz fiyatlara başka araçlar da var neden buna yöneldiniz...


    bende bunu merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Haklısınız hocam güvenliksiz oldukları anlamına gelmez. Ama güvenli olduklarını gösterecek bir verimizde yok elimizde.
    Ama ister istemez peugeotun sadece 301i, renaultunda sadece fluenceyi N-CAP'a göndermemesi
    ister istemez soru işareti oluşturuyor kafamda. Ayrıca zaten fiat'a diyecek yok. Hiçbir araçlarının N-CAP testi yok.
    Albea ile kaza geçirmiş bir arkadaşımız 3kez bacaklarından ameliyat olmak zorunda kaldı. Ama kaza geçirdiği araç bir 308 veya c3 vb.
    olsa belkide burnu bile kanamadan çıkacaktı o kazada. Ayrıca ablamda albeayla kaza yaptı. Ve şans eseri hafif yaralandı ve albeanın ne
    kadar dayanıksız olduğunu gösterdi. Araba kağıt gibi ezildi direkler parçalandı. Yani fiat N-CAP' girmediği sürece bence albea'nın
    güvenlik seviyesinden 1 adım ileri gidebilmiş değil. Fluencede ise basit bir kazada 2kişinin öldüğünü gördükten sonra da artık
    ister istemez bu N-CAP e girmeyen araçların dayanıksız olduğuna inanmaya başlıyorsunuz. Bu sefer Gelly öne çıkıyor.
    Rakiplerinin N-CAP testi yokken onlar bu teste girip alnının akıyla çıkmış.


    Bizim milletin hani her şeyi biliyorum tavırlarına şaşırmamak elde değil.
    Nasıl kendinizden emin hiçbir aracı N-Cap testinde yok diyorsunuz ki? Önce bir araştırın, "bunu foruma yazacağım, emin olayım." deyin.

    http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_2005/238.aspx

    Haklısınız hocam. Punto ve Bravo'nun testlerini unutmuşum.
    Ayrıca pandada N-CAP'e girmiş Panda'nın girdiğini ise az önce öğrenmiş bulunmaktayım.
    Punto ve Freemont'u ben diğer fiatlardan ayrı tutuyorum. Bu ikisi cidden güzel araçlar.

    Bu arada yanlış anlaşılmasın ben yazdığım diğer markalara düşman falan değilim. Profilimdende anlaşılacağı üzere bir peugeotseverim.
    Ayrıca Eniştem Fluence sahibi. Ve fluence modeli de hoşuma giden bir model.
    Fiat'ında tasarımları da hoşuma gidiyor. Ayrıca motorlarınada diyeceğim yok. Ama Koç yüzünden benim gibi birçok insan fiat'tan
    soğudu. Çevremde birçok insanın başına Fiatın araçları yüzünden başına gelenleri duyunca soğumamakta elde değil.
    Tanıştığım birçok Linea sahibi aracından illallah etmiş vaziyette. Yanlız şunuda diyeyim yeni lineanın tipini çok sevdim.

    Ama benim için şu bir gerçekki ne linea, ne 301 ve c-elyse ne de fluance benim beklentilerimi karşılamış değil. Bu sınıf araçlar içersinde
    tek beklentilerimi karşılayan emgrand oldu. Ama dizel seçeneğinin olmaması buyük bir eksiklik.
    Biz üç aracıda almak gözüyle inceledik ve mevcut aracımızla (Peugeot 307 1.4HDİ 2003) yolumuza devam etmeye karar verdik.
    Tercihimiz dizelden yana olduğu için Emgrand bize en uzak seçenek. Dolayısıyla ona almak değil incelemek niyetiyle gittik.
    Ama bana alırsam emgrand alırım dedirtti.
    Ama ne kadar sınıfdaş olmasalarda bizim en beğendiğimiz ve ilgi duyduğumuz araç Dacia Duster oldu.
    Anlayacağınız gibi sınırlı bir bütçeyle alınabilecek en iyi araç için incelemelerde bulunduk. Ve bence 1.Duster 2.Emgrand oldu.

    Donanım ayrıntılarına önem veren biri olarak şunu da eklemek isterim ki alırken önemi yokmuş gibi görünen ama kullanın sırasında
    çok işlevsel olan birçok özelliğe sahip bir araç oluşu Emgrandı benim gözümde bu kadar yükselten etkenlerden biridir.




  • Kusuruma bakmayın biraz uzattım ama şu an bana desenizki şehiriçi kullanılacak benzinli araç arıyorum derim ki 25bin küsura linea alın.
  • bu arabanın cıktıgı yerden volvo'da cıkıyor unutulmamalı..
  • Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Belirttiğiniz fiyatlara başka araçlar da var neden buna yöneldiniz...





    bende bunu merak ettim.

    Bu kadar para döküp milletin 2. elini kullanmak bana hiç cazip gelmiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    Haklısınız hocam. Punto ve Bravo'nun testlerini unutmuşum.
    Ayrıca pandada N-CAP'e girmiş Panda'nın girdiğini ise az önce öğrenmiş bulunmaktayım.
    Punto ve Freemont'u ben diğer fiatlardan ayrı tutuyorum. Bu ikisi cidden güzel araçlar.

    Satışta olan ve Euro NCAP testine girmiş bulunan binek Fiat modelleri;

    Fiat 500 --> 5 Yıldız
    Fiat Panda --> 4 Yıldız (teste katılan araçlarda ESP donanımı olmadığı için 4 yıldız almıştı)
    Fiat Punto --> 5 Yıldız
    Fiat Bravo --> 5 Yıldız
    Fiat Freemont --> 5 Yıldız
    Fiat 500L --> 5 Yıldız (bir kaç ay sonra Türkiyede de satışa çıkacak..)

    (Ha keza 5 tane Alfa ve Lancia modelinin de 4 tanesi 5 yıldız, 1'i 4 yıldız)

    Şimdi otursak konuşsak eminim bütün bu araçları diğerlerinden ayrı tutarsınız. Eee geriye ne kalıyor? Linea..

    O da niye Euro Ncap testine girmemiş;
    1. Zaten araç Punto'nun sedanı olarak geliştirildi, sağlamlığı belgeli bir araç üzerinde önden çarpmada "kritik derecede" etkili olacak bir değişiklik yapmamışsın. Kaza performansı zaten biliniyor.
    2. Araç çok düşük adetli üretime sahip, Türkiye'den başka yerde doğru dürüst satışı yok. Kâr oranı ve miktarı fazlasıyla düşük, bu sebeple Euro NCAP'a bütçe ayırmıyorlar.

    Ancak birde işin şu tarafı var. Araç üreticileri çarpışma testlerini sadece Euro NCAP'te yapmıyorlar. Geliştirme aşamasında, seri üretime geçmeden önce ilk hazırlanan modellerde, firmalar kendi ya da bu işe dedike bağımsız laboratuvarlarda bu testleri yapıyorlar, hatta hatta seriye geçtikten sonra da periyodik olarak (yılda 1 ya da 2 kez) bu testlere devam ediyorlar. Bir kritiklik ortaya çıksa bile bu konuda fazlasıyla tecrübeli Fiat önlemini almıştır..

    Euro Ncap test sonuçları, bence araç tercihinde kesinlikle "birincil" kriterlerden biri olmalı. Ancak Euro Ncap işin "gösteri", "pazarlama" tarafı. Eğer işin sonunda sana maddi olarak geri dönüşü olmayacak Euro Ncap'a milyonlarca € para ödemenin pek bir anlamlı tarafı da yok..

    Ha ürettiğin araç, 100'den fazla ülkede satışa çıkmıştır, bir kaç 100 binli rakamlarda üretimi vardır, kârlı bir modelindir, o da girmezse Ncap'a o zaman sorarsın "ne ayak?" diye.. Linea'da da maalesef böyle bir durum yok..

    Özetle, sıfır bir Fiat alacaksam "güvenlik" en son kaygı duyacağım şey olur..




  • Orijinalden alıntı: SystemEnable

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Belirttiğiniz fiyatlara başka araçlar da var neden buna yöneldiniz...





    bende bunu merak ettim.

    Bu kadar para döküp milletin 2. elini kullanmak bana hiç cazip gelmiyor..

    Kullanılmış araç alın demiyorum tabi ki fakat örnek olarak

    Linea 25000
    Megane 34000
    Corolla 40000
    Astra 39000

    Gibi rakamlara alınabiliyor. Belki donanım olarak bu araca göre zayıf ama diğer koşulları göz önüne aldığınız zaman çok daha doğru araçlar olacaktır...
  • bugün geely bayisine şans eseri gittik arkadaşlarımızla , geely volvoyu satın almış ve aynı platformda üretiliyormuş, iyice inceledik parasına göre güzel araba alınabilir, kaportası da sağlam duruyordu, hepimiz çok beğendik aracı ayrıca 5 yıl 150 bin km garantisi de cabası, yalnız dizel i yok, otomatiği de yok,, bayinin dediğine göre 2014 te onlar da gelecek, biz aracı çok beğendik ama tabi ki yola gitmeden anlaşılmaz ne olup olmadığı.. 2014 dizel ve otomatiğin geldikten sonra, geelly nin de piyasa yapmasıyla fiyatları böyle makul olur mu o da tartışılır .. sıfırı değil se de 2011 den sonraki modelleri yani ncap a giren kasası 2. el olarak alınabilir hem garantisi devam eder hem de 2. el kaybını yaşamış olur daha da çok bişey kaybettirmez ,, canlı olarak inceleyin arabayı önyargılarınız yıkılacaktır
  • 2. el alarak, değer kaybını azaltabilirsiniz.
  • Fiatın yukarda N-cap girdiği belirtilen tüm araçlar italya üretimi değilmi? Bende suan megane var eniştede fluence babamda clio geely nin bu saydıklarımdan çokda kötü olacağını sanmıyorum dizel ve otomatik versiyonları geldiği zaman satışlarına oranla servis ve bayi ağıda artacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable


    2. el satış gibi bir takıntınız yoksa alınır.
    Ancak 2. elde korkunç zarar ettirdiğinden sahibinden.com da bulunan full donanımlı 2. el araçlara bakmak daha mantıklı olur.

    İkinci eli aslında diğer çinli araçlara göre iyi. Bizim gittiğimiz bayi memnun kalmazsanız 2.elini alırız dedi.
    Sorduk fiyat durumu nasıl diye en son aldıkları EC72yi 32.000tlye satıp 7ay sonra 13.000 kmde iken 28.000tlye almışlar.

    Ha bu arada yazdıklarım Gelly'nin çok çok iyi bie araç olduğu anlamına gelmez. Gelly alıp Mercedesle aynı kaliteyi bekleyende tabiki
    hayal kırıklığına uğrar. Her aracı sınıfında değerlendirmek gerekir. Ama rakipleri arasında bence en iyilerden biri.

    hangi aracı 28000ne alacaklarmış? kendi sattıklarını mı? hani bu araç satıcılarını sahtekar bilirdim ama bu kadar da olmaz diye düşünüyordum. yahu kardeşim o adamlar bırak EC7 yi şuan piyasanın en tutunan aracını git bayisine 8-10 bin tl öldürmeden o aracı almaz. heleki git ordaki herhangi bir 2. el araca talip ol kendininkini takasa vermek şartı ile adamlar daha da çirkefleşiyor.

    Hocam valla satış danışmanı bayanın söylediği. Ama yalan söyleyeceğini sanmam. Zaten pek alma niyetlisi olmayan
    gezip görmeye gittiğimizi anlamıştır.
    Bence eski aracı takasa vermemek lazım. Kendiniz satsanız 2-3bin tl kardasınız.
    Bu arada ankara gelly bayi ankaranın en güvenilir otomotiv firmalarından biri Neziroğlu. Ankarada 4 adet showroom ve servisleri var.

    ha bilirim o bayiyi hatta ellerinde olsaydi ordan arac alacaktim. Sen o ve diger bayideki satiscilarin laflarina fazla itibar etme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aşağı yukarı aynı paraya gidilir Chevrolet Cruze alınır paşa paşa binilir güvenlikse güvenlik sınıfının en yakışıklısı euro n cap en yüksek puan esp standart 8 air bag daha neler neler 35 bin liraya fulü alınabilirken cruze 1.6 WTCC EDITION 17' jantlarıyla bu çinli emgrandın yüzüne bile bakmam


    CRUZE SEDAN Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı - %0 Faizli Kredili Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı
    1.6 16V LT 36,779 TL 34,112 TL
    1.6 16V LT AT 39,455 TL 36,788 TL
    1.6 16V LT Plus 39,027 TL 36,360 TL
    1.6 16V LT Plus AT 41,704 TL 39,037 TL
    1.6 16V WTCC Edition 37,903 TL 35,236 TL
    1.6 16V WTCC Edition AT 40,578 TL 37,911 TL
    1.6 16V WTCC Edition Plus 40,152 TL 37,485 TL
    1.6 16V WTCC Edition Plus AT 42,828 TL 40,161 TL
    2.0 16V LT Dizel (163 PS) 47,095 TL
    2.0 16V LT AT Dizel (163 PS) 53,720 TL

    http://www.chevrolet.com.tr/firsatlar/fiyat-listesi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iakbay06 -- 24 Şubat 2013; 1:04:58 >




  • Yapmayın yaa 2-3 sene öncesine kadar 23.000-24.000 satılan aynı araba bu.Yürüyen tabut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    Yapmayın yaa 2-3 sene öncesine kadar 23.000-24.000 satılan aynı araba bu.Yürüyen tabut.

    O kadar şeyi boşuna yazmışız.
    Hadi başa döndük
  • Punto'nun en full dizeli 39 Bin TL.. Bunu alana kadar Punto Lounge al daha iyi.
  • bir tanıdığım geçen sene bunun hb full olanını almıştı lpg'li(serviste taktırmış sanırım) 40 bin tl gibi bir fiyat telaffuz etmişti, yuh demiştim ona, yok canına bir araba almışsın onuda çin malına yatırmışsın diye eleştirmiştim,senmisin diyen bir başladı arabayı anlatmaya şöyle süper böyle süper,bayi beni ikna etmeyi başardı bildiğin çin arabalarından değilmiş vs.. arabayı inceledim içi güzel estetik donanımlı ama ne olursa olsun bu kadar para çin arabasına vermek pek mantıklı değil. bu paraya donanımlı çin arabası alacağıma daha az donanımlı bildik bir marka alırım, herşey donanım değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu araç Volvo V40'ın kardeş aracı. Yani almaya değeceğini sanmıyorum.

    Bunu yanlış anlamayın bilmediğim için soruyorun nerden biliyosunuz kaynak var mı? Ve de eğer kardeşi ise neden almaya değmez madem volvo v40' ın kardeşi.
  • emgrand hoş arabadır yani çinde üretiliyor olması kötülenmesine neden olamaz.
    kaldı ki çinde işçilik ve maliyet ucuz diye dünya markaları üretim yapıyor.
    gelly , çin'in en gelişmiş otomotiv firmalarından biridir araştırırsanız ortada
  • bu araçla 2011 de test sürüşü yaptım araç çok ama çok kalitesiz gelmişti bana ve kapı altlarında menteşelerde paslanmalar gördüm. Basit plastik leş gibi kokusu kalitesislik hepsi var araçta o zaman en folu sunrooflusuna 30.000 gibi fiyat vermişti bayii
  • ''Bu araba Çin malı, kaçıııınnnn''

    Diyenlere;

    ''La bi !?!&%? git.'' diyesim geliyor da neyse.

    Bi inceleyin de öyle konuşun arkadaş,kafanıza silah dayayan mı var yorum yapın diye.Bilmiyorsan konuşma işte.Nasıl bi tatmin yolu bu?

    Bu arada Cherry'den uzak durun da Geely için bişey diyemeyeceğim.Tasarımı ve duruşu göz dolduruyor ama.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.