Şimdi Ara

3DMARK2003 VE 2001'İN SONU (EA GAMES'Mİ GETİRDİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun zamandır aklıma takılan bu konu EA game in yeni oyunlarında gizli çünkü EA game'in artık gerçekten cinefX tarzı oyunları kullanması özelliklede EA GAME LORD OF THE KİNGS son noktayı koymuş durumda directX8 ile 9.0 arası gibi bi motor kullanması üstelik 3dmark2003'e kök söktürcek poligon ve görüntü kalitesi tüm bunlara rağmen yüksek fps'ler 3DMARK2003 ve 2001 oyun kodlarının gerçekten kendine has bir özellik içerdiğini tamamen ortaya koyuyor ve bu kodların gerçekten saçma sapan yazıldığı bi gerçek. Ya gerçekten anlamadığım nokat LOK oyunundaki görüntü kalitesi ve poligon çük yüksek olmasına rağmen oyunu 50-70 ortlama fpsde oynayabiliyorsunuz zaten 3dmark2003-1 cheat ve fake yapılması son noktayı koyuyor. Aynı şekilde EA NFS Underground varken hala 3dmark2001'in Car Chase high testini yapmak hem sinirlerimi bozuyor hemde mecbur gibiyiz.
    Örnek aynı sistemde FfX5600 underground da bir sahnede 40fps de çalışırken 8500le nin 8 fps 'ye düştüğünü gördüm amma velekain fakat 3dmark 2001de 8500 1100 puanlık birpuan alırken 5600 de anca 13k alabiliyor.







  • Her üretici dx8 destekli kartlarda dahil...DX desteği verirken microsoft un belirlediği standart uzantıların hepsini desteklemek zorunda deil ki bunun en açık örneği Nvidia nın FX serisi...hatta atinin dx8 destekli kartları ile (8500,9000,9100,9200) gforce4 serisi kartların desteklediği dx8 uzantılarına bakarsanız birbirini tutmayan şeyler olduğunu görürsünüz.Oyun yapımcısı da hangi uzantıları kullanmak isterse..eğer o uzantının karşılığı o kartta yoksa veya alternatif bi yoldan destekleniosa performans kaybı olabilir..Bunu da oyun yapımcıları patchlerle giderirler genelde.Desteklenen uzantılara bakmak için program ismi vermek gerekirse... rivatuner la bakabilirsiniz sanırım...
  • 3Dmark'lar ekran kartını zorlamak için yazıldığı için oyunlardan daha yavaş çalışır (eğer demek istediğin buysa, aslında ne dediğini anlamadım)
  • demek istediğim EA game in adam gibi benchmark yazılımı yapması lazım çünkü oyunlar buna eşdeğer güzellik ve teknolojide.
  • Hm. Peki.
  • belki kullanilan shaderlar, precision, buffer b.k-pusur falan farklidir. oyle olabilir mi aceba?
  • şöyle de bişi var ama : 3dmark03'e bakarsak test yaparken özellikle 2-3 ve 4. bölümde fps çok düşüyor ama aynı bölümlere demo kısmından girince kart gayet akıcı şekilde oynatıyor.üstelik tüm grafik ayarları aynı. ve sonuç olarak görüntülerde aynı.. yani demek istediğim testler kartları çok zorluyor,ama aynı bölümleri demo kısmında gayet akıcı oynatabiliyor..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.