Şimdi Ara

4 ileri otomatik nasıl oluyor ? çok yakmaz mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
1
Favori
31.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşımda 2012 mazda 3 var 4 ileri. Mazdada becerememişler 4 ileriyi gerçekten çok kötü. Araba yerinden kalkmıyor. Sürekli yüksek devirde kullanmak zorunda kalıyorsunuz ve 4000 de subap yaktı 2500 civarı masraf çıkardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manuele göre 2 lt rahat fark eder.
  • 4 ileriden vazgeçtim ya. Manuel iyidir. BAkalım şimdilik bravo ile c4 arasında gidip geliyorum. c segmenti bir araç alırsan 2 araçtan 1 tanesi olacak. 6 ay sonra herşey belli olur. Aracı değiştirirsen konu açarım zaten
  • c4 ün yarı otomatiği 6 ileri ve gayet kullanışlı, c4 düşünüyorsan bunu düşün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    onu bunu bilmem 2013 corsa d 1.4 benzinli 4 ileri tam otomatik 100 km de ortalamam 9.6. ona gore karar verin alin. cok sakin kullanirim bu ortalamayi da istanbul ici trafikte yapiyor.


    9.6 benzin mi ? b sınıfı bir araçta ? me yaptın kardeş ya ? Ne istanbulmuş ALlahtan istanbulda değilim. 4 ileri iyi bişey değil o zman hmm manuele devam

    istanbul şart değil bende 4 ileriyi kıa rıo da kullandım sıfır aldım 2012 de genelde 8-9 litre arasında çok yoğun olmayan yerlerde uzun yolda da 6-7 litre arasıydı ki ama sağlamdı hakkını yemeyim.. aynı şanzuman i20 de var mesela sırf yakıt yüzünden 4 ileri kötü yokse en sağlamı denebilir..




  • Ulan 6 ileri zulüm geliyor. Millet 4 ileri iyi hos diyor. Anlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 2001 Homda Civic ES kasa tam otomatik 4 ileri tork konvertörlü. Aracımı genelde 4 bin devirlerde kullanırım ortalama yakıt tüketimi 7,6 litre oluyor. Çevreyoluna çıktığım zaman son viteste 4 bin devire geldiğinde 120yi görüyor ve tork konvertörü devreye girince devir 3500'e düşüp hızım artıyor ve 160km hızı geçtikten sonra devir 4000lere çıkmaya başlıyor. Daha önce aynı segmentte 6 ileri otomatik ve manuel araçlar da kullandım fakat 4 ilerinin performansı beni daha çok memnun etti diyebilirim.
  • 4 ileri fiesta kullandım bir süre. Aman diyim hiç bulaşmayın. Araç gitmiyor resmen.
  • tam otomatiklerin alayı 4 ileri sakın bulaşmayın 100 den sonra sesten durulmuyor hele birde eski model araç ise çekişi acayip törpülüyor tam otomatik vitesler kamyon seni yolda geçiyor eski model arabada manuel vites alınır paşa paşa binilir
  • 4 yıldır 4 ileri otomatik bir araca sahibim kullandığım tek araba olsa kafayı yerdim yıllardır bindiğimde bana illallah ettidi artık kabullendim ve umursamıyorum.Yakıtı manuele göre ciddi etkiler,performansı düşürür,otoyol kullanımlarında benim aracım 100 km/h’de 2500 devir görür vb negatiflikleri var ama vites geçişleri rahatsız etmez,şanzıman sorun çıkarmaz(tam otomatik tork konvertörlü olduklarından)şehiriçi performansında bi sıkıntı yoktur kullanılır yani beklentiye bağlı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 4 ileriler tork konvertörlü tam otomatik vitesler. Yapıları gereği kapalı devre çalıştıkları için baskı balata, kavrama gibi belli bir süre sonra değişmesi gerekecek sarf parçaları yoktur.

    7 ileriler ise çift kavrama denilen iki adet baskı balata olan sistemlerdir.

    Aralarında ciddi teknoloji farkı var.

    Ben LPG li arabamı sakin sakin kullanırım. Otomatik vites bana sorun çıkarmasın dersen 4 ileri otomatik alınır. Tork konvertörünün sorunsuz ve trafikte ısınmayan bir yapısı olduğu için tercih eden çok insan var.

    Alınmaz diye bir şey yok. Hyundai i20 4 ileri kullanmıştım. 4 vites 3000 devirde 120 km hıza çıkıyordu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.