Şimdi Ara

40.000 TL (Maksimum) Araç Tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creativity


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Hocam az yakan, iyi kaçan, yalıtımı sınıfı için çok iyi, uzun yolda yormayan, performans için sınıfında belki de en iyi olan, göze çok hoş gelen hatlara sahip, spor görünümlü, dizeli sorunsuzluğuyla kendini ispat etmiş bir araç aldım 3 hafta önce kendime.

    Ben otomatik aldım, sen manuel istiyormuşsun düz vitesini al.

    120 bg lik dizel liste fiyatı 40.000 TL.
    Assist Kit + Safety Plus kit ile 750+1500=2.250 TL

    İyi bir pazarlıkla bu araç sana 40.000 TL ye alınabilir.

    Fiat Bravo Dynamic Plus.

    Tam bu aracı tarif etmişsin sen!


    Haluk



    Sağolasın Haluk kardeşim tavsiyen için....Fiat hiç düşünmemiştim , ama incelemeye aldım...Araştıralım biraz değil mi...;)


    eh 40.000 tl verıyorsun,arasıtırıcan tabii,millet cep tel bıle alırken 100 yere soruyor fıyat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: creativity


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Hocam az yakan, iyi kaçan, yalıtımı sınıfı için çok iyi, uzun yolda yormayan, performans için sınıfında belki de en iyi olan, göze çok hoş gelen hatlara sahip, spor görünümlü, dizeli sorunsuzluğuyla kendini ispat etmiş bir araç aldım 3 hafta önce kendime.

    Ben otomatik aldım, sen manuel istiyormuşsun düz vitesini al.

    120 bg lik dizel liste fiyatı 40.000 TL.
    Assist Kit + Safety Plus kit ile 750+1500=2.250 TL

    İyi bir pazarlıkla bu araç sana 40.000 TL ye alınabilir.

    Fiat Bravo Dynamic Plus.

    Tam bu aracı tarif etmişsin sen!


    Haluk



    Sağolasın Haluk kardeşim tavsiyen için....Fiat hiç düşünmemiştim , ama incelemeye aldım...Araştıralım biraz değil mi...;)


    eh 40.000 tl verıyorsun,arasıtırıcan tabii,millet cep tel bıle alırken 100 yere soruyor fıyat



    doğru söze ne hacet :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    yaw haluk ben senı caponcu bılıyordum öncekı msjlarından bravo nerden cıktı


    Arkadaşım başka başlıklarda da açıklamaya çalıştım ama bir kez daha yazayım. İki adet aracımız olacak ve de birisi benzinli Honda Jazz zaten. Diğer araç için hep Accord baktım, birisinde de neredeyse alıyordum aracı ama nasip değilmiş. Zaten gözüme yeni kasa Accordu kestirdim bu olaydan sonra ve de onun fiyatları da 50.000 TL üstü.

    1 ay kadar önce ikinci alacağım aracın lpg siz olması gerektiğine kanaat getirdim zira önümüzdeki dönemde sık sık uzun yola çıkmak ve de yerine göre vapura (hem açık, hem de kapalı) binmek gerekiyor.

    Bu durumda dizel + otomatik + sunroof + cruise control seçeneklerini sunan araçlardan aklıma ve de mantığıma uygun olanlarları test sürüşü yaptım. Bravo beni ikna etti ve de aldım. İleride belki Jazzı satıp Accord alırım.

    Alttaki yazı da başka bir konuda yazdığım yazı.

    quote:

    Arkadaşlar tekrardan merhaba,

    Yazdıklarınıza ithafen birkaç şey de ben ekleyeyim:

    Benim Accord forumumda yazdıklarımı takip edenler bilir, Honda Accord 2007 model makyajlı kasa almayı planlıyordum. Hani deri koltuklu, xenon farlı 2000 motor 155 bg, 5 ileri tam otomatik vites. Hatta aynı aracın 2006 sını buldum ve de kalkıp İstanbul'a gittim satın almaya ama aracı satan Honda yetkili servisi araca ekspertiz raporu vermeye yanaşmadı ve de ben de aracı almadan Ankaraya geri geldim. Bu yaklaşık 5 hafta önce oldu ve de ben bu olaydan 3 hafta kadar sonra Fiat Bravoyu test ettim bir Pazartesi günü ve de iki gün sonra Çarşamba günü başka bir bayii de bir kez daha test eder etmez aracı satın aldım.

    Ben Japon araçlarını çok severim. Eşime Honda Jazz aldım. Abimde Toyota Auris var. Diğer abimde de Honda Jazz var. Çevremde Accord ve de CR-V zibil gibi ve de neredeyse tamamına ben vesile oldum desem abartmam. Ama Fiat Bravo beni bile ikna etti yani. D sınıfı, Japon üretimi, lüks, konforlu, tam otomatik vitesli bir Honda Accord yerine ben gittim elin Robertosunun yaptığı C sınıfı yarı otomatik vitesli bir İtalyan aracı aldım. Rüyada görsem inanmazdım derler ya işte tam öyle oldu.

    Aracı teslim alalı 2 hafta olacak ve de 1100 km falan oldu km de ve de HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. Yukarıda da yazmışımdır herhalde, yazın 2010 dizel Auris aldım 2 aylık ve de daha aldığım gün beni kesmediği için satmaya karar verdim ve de bir süre sonra da sattım. Ama bu araçta böyle olmadı.

    Yeniden araç alacak olsam yine Bravo dizel 120 bg alırdım.




  • creativity arkadaşım dün başka birkaç konuda yazdığım bir yazımı buraya kopyalıyorum. Bravoyla ilgili daha fazla fikir verecektir:
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Eski bir 2004 Focus C-max TDCI dizel, 2004 Focus 1.6 benzinli, 2008 Honda Jazz Elite CVT ve de 2010 Toyota Auris dizel 6 ileri sahibi biri olarak Kasım ayı sonunda Bravo duologic 120 bg aldım.

    Yazdığınız araçlardan Focus tam bir şirket arabası bence. İç aksamın plastik kalitesi ve de özensiz işçilik maalesef beni mevcut satılmakta olan Focusu almaktan caydırdı. Ayrıca motor ve lastik yalıtımı ciddi olarak zayıftır Focusta. ESP ise bulunmaz hint kumaşı bir opsiyon maalesef.

    Hiç mi güzel tarafı yok peki? Tabii ki var. Sony ses sistemi gerçekten çok iyi ama sadece Titanium donanımda var. Yol tutuş gerçekten çok iyi. Direksiyon üzerindeki cruise control kullanımı çok mantıklı ve de direksiyon tepkileri çok iyi. İkinci eli de çok iyi.

    Ama hepsi bu bence.

    Fiat Bravo normalde aklımın ucundan bile geçmeyecek, sadece göze hoş gelen bir tasarıma sahip bir araçtı benim gözümde. Ancak tek bir test sürüşü yapmam yetti desem yeridir.

    1. İçi kesinlikle çok sessiz. Yol gürültüsünü çok az alıyor içeri.
    2. İçeriden hiç bir tıkırtı - çıtırtı gelmiyor ki benim araç bir de cam + açılır tavan.
    3. 6. viteste 2000 devirde 115 ve de 3.000 devirde 170 yapıyor. Bu rakamlar Ford da 5. viteste 100 ve 150 ye tekabül ediyor aynı devirlerde.
    4. Fordun dizeli 1750 devirden itibaren sizi koltuğa yapıştırıyor ve de 2500 devirlere kadar devam ediyor bu sıkı ivmelenme. Sonrasında yine var bir hızlanma ama asla 2000 devir civarındaki gibi değil. Bravonun 120 liği ilk başlarda bana daha "sağır" izlenimi uyandırmıştı ama şimdi 1000 km yi de devirdim, fikrim değişti: Bravo da bu devir aralığı 1500 den başlayıp 3500 e kadar kesintisiz devam ediyor. Forddaki gibi bir patlama yok ama onun yerine daha bağışlayıcı, daha sağlıklı ve de düzenli bir ivmelenme var. Ford da 1200-1750 arası araç çok ama çok nazlı. Bravoda 1200 lerden itibaren bir kıpırdanma var ve de 1500 lerde artık önünüzdeki araç sizden kaçamaz diye düşünmeye başlıyorsunuz zira motor en sevdiği devirlere ulaşmış oluyor. Başka bir örnek daha vereyim. Aracım otomatik vites ve de 1500 devirde 6. viteste 115 le cruise controlle yokuş çıkarken alet vites düşürme ihtiyacı hissetmiyor. Ford da aynı şeyi yapamazsınız. Dine evri mutlaka 2000 ve üstü tutmanız gerekir. (Zaten 115 le giderken devir 2200 falan olacaktır orası ayrı ama yine de yazayım)
    5. Fiat Bravo daki donanımı başka araçlarda almaya kalksanız inanın en az 7-8 bin Tl fazla vermeniz gerekir.

    Bana göre Bravodaki + lar (dinamik + ve SK artı AK donanımı kastediyorum):
    1. 2000 devirde 6. viteste 115 yapıyor. Yeni hız limitleriyle en az yakan araçlardan birisi.
    2. Dizel + otomatik opsiyonunuz var. Başka bir sürü markada bu yok.
    3. Duologic yarı otomatik şanzumanın vites geçişleri hiç fena değil ve de test ettiğim diğer yarı otomatiklerden bence daha başarılı.
    4. Cruise control var (Toyota dizelde yok mesela )
    5. Sunroof + cam tavan alınabiliyor.
    6. Bagajı 400 lt. Diğer hb ler genelde 350 lt civarında.
    7. Cep telefonumla direkt olarak bluetooth üzerinden aracın ses sistemi vasıtasıyla görüşüyorum. Ayrıca denemedim ama mp3 okuyucusu da var aracın.
    8. Flash belleğe attığım müzikleri direkt olarak usb üzerinden okuyor. ArRtık CD yakmaya çalışmıyorum.
    9. Araçta viraj farları var. Düşük hızlarda sinyal kolu ya da direksiyon hareketiyle iç taraftaki sis farlarını yakıyor. Acayip kullanışlı bir şey.
    10. Bakım aralığı yılda bir ya da 20.000 de bir. Fordda bu süre 15.000 de bir. (Kia da 7.500 de, Honda ve Toyotada 10.000 de bir.)
    11. Hillholder aracı 2 saniye geri kaydırmıyor yokuşlarda. Zaten siz gaza basmış oluyorsunuz bu arada.
    12.Detaylı yol bilgisayarı. Hatta aynısından bir adet daha var A ve B olarak. Ben her yakıt alışta A yı sıfırlıyorum ve bununla birlikte bir sürü değer sıfırlanıyor. B ye ise dokunmayacağım. O dan itibaren tüm değerleri alet tutacak.
    13.Çok iyi yalıtım.
    14.Arka park sensörü standart.
    15.ESP ön yan perde ve diz hava yastıkları
    16. Uzaktan kumandalı ön arka camlar.
    17. Elektrikli katlanan aynalar.
    18. Yağmur sensörü
    19. Otomatik yanan farlar.
    20. Tam boy stepne.
    21. Soğutmalı kol dayama.
    22. Ses sistemi hiç fena değil. Sony kadar olmasa da pek de aratmayacak gibi. (Ekleme. Ses sistemi gayet iyi. hem de gayet iyi!!!)

    Aracın eksileri
    1. Otomatik kararan ayna yok.
    2. İkinci el değeri Ford, VW, Honda ya da Toyota kadar değil ama bu gidişle 3-4 yıl sonraya şimdikinden daha değerli olacağını öngörüyorum. Kaldı ki sen de aracını 6-7 yıl kullanıyormuşsun, çok da fark yapmaz herhalde. Fordu 27 e satarsın Bravoyu 24 e. Zaten alırken 2-3 bin TL avantajlısın, satarken de 4-5 bin zararda oluver.
    3. İç mekan genişliği bir sedan araç kadar değil. Çok dar değil ama daha iyi olabilirmiş..


    Sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: creativity

    quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    Ben bir exeo kullanıcısı olarak çok performans beklentin yok ve lpg ile kullanacaksan kesinlikle tavsiye ederim ben koltuğuna oturur oturmaz vuruldum.Zaten araç audi a4 platformunda



    Senelerdir seat kullandığım için , exeo nun olabilitesi yüksek....Ben hiçbir arabama bugüne kadar lpg taktırmadım , o yüzden genelde lpg taktırmaya sıcak bakmam ...Resimlerine baktığım kadarı ile , iç dizaynı da oldukça iyi....Araba hakkında izlenimlerini , düşüncelerini yazarsan memnun olurum....Çok mu fazla yakıyor ? Çok performans beklentin yok derken , sana '' çok '' dedirrten nedir , beni aydınlatabilir misin :) .....İlgin için teşekkürler , cevaplarınızı bekliyorum.....

    arkadaş dediğim gibi bu araç aslında sır yeni bir araç değil kasa ve iç mekan birebir audi a4 motor da golf passat audi skodada kullanılan 1.6 102 mpi motor araç lpg ile 1500 kg ı buluyor.Tabiki bu şartlarda bu arabadan beni hoplat zıplat beklemek hayal olur.Ama 150-160 ı rahat görüyor rampada emsal arabalardan bir alt vitese düşmek zorundasın.Yakıt konusuna gelince ben kısa kullanımımda (1600km) 10.4 gibi bir değer tutturdum çoğu şehir içi ve gazlı araba ama rodaj sonu benzinde 8-9lt ortalama yakalanabilir.Ama benzinin 4 tlye dayandığı şu günlerde tsi motorlar dışında benzinli arabaya lpg siz binilmez kanısndayım.
    Sonuç olarak bu aracı alırken ben toyota ford ve jetta gibi emsallerine baktım bunun yanında gerçekten iç malzemeleri oyuncak gibi kaldı.Ayrıca yol hakimiyeti ve konforu dediğim araçlardan daha üstündür.Ama motor teknolojisi itibariyle bu araçların gerisinde kalıyor.Keşke imkan olsa vergi dezavantajı ve fiyat abartısı olmasa bunun 2.0 tdı sını alabilsem aaah ah ama nerde ben bu aracı 40 milyara kasko lpg herşeyiyle mal ettim dediğim dizel motorlusu 60 civarı.Kısa vadede satmak gibi bir derdin yoksa ve sıfırını bulursan çünkü bildiğim kadarıyla 1.6 motor kalmadı ve üretilmeyecek artık 1.8 tsi ve tdi motor çıkacak kaçırma derim iyi geceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epstemolojk_kopus -- 14 Aralık 2010; 23:34:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    quote:

    Orijinalden alıntı: creativity

    quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    Ben bir exeo kullanıcısı olarak çok performans beklentin yok ve lpg ile kullanacaksan kesinlikle tavsiye ederim ben koltuğuna oturur oturmaz vuruldum.Zaten araç audi a4 platformunda



    Senelerdir seat kullandığım için , exeo nun olabilitesi yüksek....Ben hiçbir arabama bugüne kadar lpg taktırmadım , o yüzden genelde lpg taktırmaya sıcak bakmam ...Resimlerine baktığım kadarı ile , iç dizaynı da oldukça iyi....Araba hakkında izlenimlerini , düşüncelerini yazarsan memnun olurum....Çok mu fazla yakıyor ? Çok performans beklentin yok derken , sana '' çok '' dedirrten nedir , beni aydınlatabilir misin :) .....İlgin için teşekkürler , cevaplarınızı bekliyorum.....

    arkadaş dediğim gibi bu araç aslında sır yeni bir araç değil kasa ve iç mekan birebir audi a4 motor da golf passat audi skodada kullanılan 1.6 102 mpi motor araç lpg ile 1500 kg ı buluyor.Tabiki bu şartlarda bu arabadan beni hoplat zıplat beklemek hayal olur.Ama 150-160 ı rahat görüyor rampada emsal arabalardan bir alt vitese düşmek zorundasın.Yakıt konusuna gelince ben kısa kullanımımda (1600km) 10.4 gibi bir değer tutturdum çoğu şehir içi ve gazlı araba ama rodaj sonu benzinde 8-9lt ortalama yakalanabilir.Ama benzinin 4 tlye dayandığı şu günlerde tsi motorlar dışında benzinli arabaya lpg siz binilmez kanısndayım.
    Sonuç olarak bu aracı alırken ben toyota ford ve jetta gibi emsallerine baktım bunun yanında gerçekten iç malzemeleri oyuncak gibi kaldı.Ayrıca yol hakimiyeti ve konforu dediğim araçlardan daha üstündür.Ama motor teknolojisi itibariyle bu araçların gerisinde kalıyor.Keşke imkan olsa vergi dezavantajı ve fiyat abartısı olmasa bunun 2.0 tdı sını alabilsem aaah ah ama nerde ben bu aracı 40 milyara kasko lpg herşeyiyle mal ettim dediğim dizel motorlusu 60 civarı.Kısa vadede satmak gibi bir derdin yoksa ve sıfırını bulursan çünkü bildiğim kadarıyla 1.6 motor kalmadı ve üretilmeyecek artık 1.8 tsi ve tdi motor çıkacak kaçırma derim iyi geceler


    EXEODA elestırebılcegım kısıtlı arka diz mesafeısdır ama arkadasın öncekı arabsı cordoba olunca-ondakı dız mesafası felaket dar bence -,bence sorun teskıl etmıycektır




  • Yorumlarınız için teşekkür ederim dostlar....Seat Leon 1.6 TDI CR 105hp ? Bu araç hakkında çok güzel şeyler duydum , siz ne düşünüyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creativity

    Yorumlarınız için teşekkür ederim dostlar....Seat Leon 1.6 TDI CR 105hp ? Bu araç hakkında çok güzel şeyler duydum , siz ne düşünüyorsunuz ?



    Arkadaşım merhaba,

    Kampanyalı fiyatı 43.500 TL olan bir araçta ESPyi opsiyonel donanım olarak bile alamıyorsam, ben o aracı almam.

    İşte bu link:
    http://www.seat.com.tr/seat/modeller/leon/style.aspx?menu=versiyonlar&submenu=style

    Bunlar da seatın sitesinden alıntım:

    quote:


    STYLE
    1.6 lt TDI CR 105 hp

    DIŞ DONANIM
    Jantlar 16" Aluminyum Alaşımlı
    Krom Kaplı Ön Izgara S
    Gövde Rengi Kapı Kolları ve Yan Aynalar S
    Elektrikli, Isıtmalı ve Katlanabilir Yan Aynalar S
    Dönüşe Duyarlı Ön Sis Farları S
    Koyu Yeşil Karartılmış Arka Camlar S
    SEAT Logosundan Açılan Bagaj S
    İÇ DONANIM
    Çift Bölgeli Otomatik Klima S
    Yol Bilgisayarı S
    Dış Isı Ölçer S
    Yükseklik ve Derinlik Ayarlı Elektromekanik Direksiyon S
    Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi) S
    Elektrikli Far Yükseklik Ayarı S
    Elektrik Kontrollü ve Sıkışma Önleyici Sistemli Camlar, Ön / Arka S / S
    Radyo / CD / MP3, Aux in S
    USB Girişi S
    Direksiyondan Kumandalı Ses Sistemi S
    Eve Kadar İzleme "Coming Home" Fonksiyonu S
    Deri Kaplamalı Direksiyon ve Vites Topuzu S
    Krom Renkli Kapı İçi Tutacaklar S
    Sürücü / Yolcu Koltuğu Yükseklik Ayarı S / S
    Sürücü / Yolcu Koltuğu Bel Destek Ayarı S / S
    Yolcu Koltuğu Arkası Cep S
    Sürücü Koltuğu Altı Göz S
    Parçalı Katlanır Arka Koltuklar S
    Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit Sistemi S
    Kauçuk Paspas Seti
    S
    GÜVENLİK
    ABS + TCS S
    ESP & EBA + DSR +XDS + Lastik Basınç Uyarısı -
    Hill Holder (Yokuş Kalkış Desteği) -
    Sürücü / Yolcu Ön Hava Yastıkları S
    Sürücü / Yolcu Yan Hava Yastıkları S
    Perde Hava Yastıkları S
    Çocuk Koltuğu Sabitleme Sistemi (Isofix) S
    Emniyet Kemeri Uyarısı Sürücü/Yolcu S
    Elektronik Şifreli Kontak Anahtarı, Immobilizer S
    S: Standart
    - : Mevcut değil


    Fiat Bravonun iç mekanı Seat leondan daha kaliteli (test sürüşü yapmasam da leonun her tarafını mıncıkladım showroomda).

    Ayrıca dsg li versiyonun fiyatı da indirimli 47.500

    Hem düz hem de otomatik vitesli versiyonlarla Bravonun düz ve otomatik viteslerinde aynı donanımlarda Bravo kesinlikle daha ucuza geliyor.


    Haluk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 16 Aralık 2010; 16:43:15 >




  • Toyota Corolla hakkında ne düşünüyorsunuz ? Birde benim son zamanlardaki çok beğendiğim favori araçlarım arasına giren Mazda 3




  • En mantıklısının bravo olcağını düşünüyorum sizin için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Kampanyalı fiyatı 43.500 TL olan bir araçta ESPyi opsiyonel donanım olarak bile alamıyorsam, ben o aracı almam.

    İşte bu link:
    http://www.seat.com.tr/seat/modeller/leon/style.aspx?menu=versiyonlar&submenu=style




    hatanız var.bi çok donanımı opsiyonel olarak alabiliyorsunuz.esp de bunların içinde.buyrun fiyat listesi.esp 1200 tl

    http://www.seat.com.tr/seat/fiyat_listesi/Opsiyonel_Ekipman_Tavsiye_Edilen_Fiyat_Listesi2011.pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Kampanyalı fiyatı 43.500 TL olan bir araçta ESPyi opsiyonel donanım olarak bile alamıyorsam, ben o aracı almam.

    İşte bu link:
    http://www.seat.com.tr/seat/modeller/leon/style.aspx?menu=versiyonlar&submenu=style




    hatanız var.bi çok donanımı opsiyonel olarak alabiliyorsunuz.esp de bunların içinde.buyrun fiyat listesi.esp 1200 tl

    http://www.seat.com.tr/seat/fiyat_listesi/Opsiyonel_Ekipman_Tavsiye_Edilen_Fiyat_Listesi2011.pdf


    Zaten bana da pek mantıklı gelmemişti :)

    Teşekkür ederim arkadaşım.

    Bu da seat.com.tr sayfasını hazırlayanlara:

    Madem bir site yapıyorsunuz, donanım listesine standart (S) ve de mevcut değil (-) ifadelerinin yanına bir tane de opsiyon (O) seçeneğini neden koymazsınız???

    Bu durumda 43.500 + 1200 = 44.700 TL düz vites.

    47.500 + 1200 = 48.700 TL DSG

    Çooooookkk pahalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: creativity

    Merhabalar....

    Başlıkta belirttiğim gibi 40.000 TL fiyat yelpazesi içinde bir araç almayı düşünüyorum....Şuan Seat Cordoba Stylance TDI kullanıyorum....Araç 170 binde ve artık miyadı doldu emektarın :) .....Birçok arabayı inceledim , sizlerinde fikrini almak isterim...

    Belirlediğim kriterler ise :

    1-Tatil vakitleri hariç pek fazla şehir dışı yapmayacağım....Her ne kadar şehir dışına pek çıkmasam da , dizel olmasında fayda var...( kendi sınıfındaki araçlara kıyas ile az yakan ve makul bir seviyede olan benzinli bir araç ta olabilirse , dizel den vazgeçebilirim )
    3-İç ve dış görünüm olarak güzel bir araç olması...
    4-Manuel vites olması....
    5-Hız yapmayı severim , düz ve rahat yollarda bana istediğim randımanı vermesi ve yokuşlarda sıkıntı çıkarmaması....
    6-En önemlisi ise konforlu bir araç olması....

    Siz değerli üyelerin tavsiyelerini bekliyorum.....Şimdiden teşekkürler




    1- Ben benzinli araba kullanıyorum, senede yaptığım km 15-20bin km arası.. buna rağmen bir sonraki aracım dizel olcak, sana da aynısını tavsiye ederim
    2- Fiat Bravo (makyajı yedi, tasarımı çok iyi, kronik sorunu (varsa?) bile arındırılmıştır diye düşünüyorum
    3- Fiat Bravo
    4- yine bravo
    5- 120 hp 300nm tork, 6-vites, uzun yolda rahat rahat gidersin
    6- lastiğin 205/55/r16 olduğu sürece konforda da sıkıntı yaşatmaz, Haluk bey bu konuda yeterince referans zaten


    7- VW kullanıyorum ona rağmen Bravo'nun 120hp'lik düz vites modeli şu an C segmenti alınabilir araçlar arası gözümde ilk-3 te yer alıyor diyebilirim.. Bir diğer tavsiyem de Leon 1.6 TDI 105hp olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Zaten bana da pek mantıklı gelmemişti :)

    Teşekkür ederim arkadaşım.

    Bu da seat.com.tr sayfasını hazırlayanlara:

    Madem bir site yapıyorsunuz, donanım listesine standart (S) ve de mevcut değil (-) ifadelerinin yanına bir tane de opsiyon (O) seçeneğini neden koymazsınız???

    Bu durumda 43.500 + 1200 = 44.700 TL düz vites.

    47.500 + 1200 = 48.700 TL DSG

    Çooooookkk pahalı.




    bu opsıyonlarda fıyatların alt bölümünde var ılk başlarda bende görmemıştım sonradan öğrendım dsg de standart olma ıhtımalı yüksek ama manuelde sızın dedığınız gıbı oluyor.eskıden ne güzel bu donanımda standarttı böyle opsıyonel olması yakışmıyor :)




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.