Şimdi Ara

40.000 tl'ye kadar dizel düz vites tercih yapamıyorum yardım!!!:S (Alındı astra classic 3 dizel) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i30u düşünüyorum fakat babamın markaya olan soğukluğu nedeniyle elemek zorunda kalıyorum..
  • Geçen hafta forumdan bir arkadaş 40bine dizel auris + park sensörü vs birkaç hediye almışlardı. 41.500e espli auris comfort plus alınabilir. Size tavsiyem farklı bayiileri arayarak fiyat almanız ve sıkı pazarlık yapmanız:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Geçen hafta forumdan bir arkadaş 40bine dizel auris + park sensörü vs birkaç hediye almışlardı. 41.500e espli auris comfort plus alınabilir. Size tavsiyem farklı bayiileri arayarak fiyat almanız ve sıkı pazarlık yapmanız:)


    Ben aldım evet.. extra olarak xenon far, garanti uzatımı (5 yıl) ve vip koruma paketi (boya koruma motor koruma cam güvenlik filmi ve renkli film) ile 41.600 falan oldu o ayrı
  • Bi de sunroof, deri koltuk, otomatik yanan far, yağmur sensörü ve otomatik kararan ayna olsaymış süper fiyatmış...
  • astra h en uygunu diye düşünüyorum olmazsa yarın opele gidip fiyat istiycez...
  • Umarım astra alıp pişman olmazsınız... Şimdiye kadar astrası olan çok arkadaşım oldu, birinden de şikayet dinlemediğimi hatırlamıyorum... Tüm astralar sorunlu demek değil tabi bu, kısmet işi...
  • Yukarıda Ford bakımına masraflı diye listeye sokmuşun ama inan ucuzunda ucuzu
  • Bildiğim kadarı ile

    CRDi düz vites i30 için 20.000 bakım 300 TL, 40.000 bakım 350 TL civarı 10.000'de bir de yağ değişimi var...
    TDCi düz vites C-Max için 15.000 bakım 400 TL, 30.000 bakım 420 TL, 45.000 bakım ise 400 küsür idi...

    Yani 45bin'e kadar i30 için 650 TL + 2 kez yağ ücreti, C-Max için ise 1.200 TL civarı ödüyorsunuz.
    Lütfen, polemik amaçlı yazmıyorum, etrafımdan ve yaşadıklarımdan topladığım veriler bunlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: açık-pozisyon

    Şöyle bir liste yaptım;
    Özellik * C-Max TDCi Titanium * i30 CRDi Prime
    Sorunsuzluk * Baş ağrıtabilir * Temiz
    Bakım * Masraflı * Ekonomik
    İkinci El değer kaybı * Aşikar * Minimal





    Şu Maddelere katılmıyorum,Sorunsuzluktan kastınız ne bilmiyorum ama ben 500 bin km de focusda gördüm hyundai accent de gördüm,Accentin heryeri dökülüyodu i30 unda pek farklı olacağını sanmıyorum,Bakım konusunda iki markada Türkiye piyasasının en çok satan markaları ikisininde bakım maliyeti aşağı yukarı aynı..İkinci el değer kaybına gelirsek Focusu daha kolay ve daha az değer kaybıyla satarsınız bunuda araştırabılırsınız..

    Bunun haricinde sağlamlık,kalite konularına girmiyorum iki aracında içine oturun anlarsınız zaten :) Performans konusunda C-max Şanzıman sistemi nedeniyle daha öndedir,Yol tutuş ve Direksiyon hissi konusundaki + ları inanınki alıcağınız 3-5 elektronik oyuncakla mukayese edilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 16 Temmuz 2010; 21:47:23 >




  • Kendi konuma cevap yazdım...
  • Valla ben araç önermiyeceğim,ama şunu söyliyeyim ortalık otomatik vites işin içine girince karışıyo. Düz vites aldıktan sonra çok sorun yok, burada önemli olan husus sizde benim gibi 40 bin lirayı koyuyum cebime gidip bi araba alıyım deyip araç satmama görevlilerinin karşısında rezil olmayın. Bazı markalarda 3-4 ay sıra var, bir de bilmediğiniz bir arabayı denemeden almayın,bir de başka şehirden araba almayın.
  • volvo s40 ta olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    volvo s40 ta olabilir.



    40 bine?? 2. eli daha çok km yapmış olur 2007 falan belki..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: açık-pozisyon

    Şöyle bir liste yaptım;
    Özellik * C-Max TDCi Titanium * i30 CRDi Prime
    Sorunsuzluk * Baş ağrıtabilir * Temiz
    Bakım * Masraflı * Ekonomik
    İkinci El değer kaybı * Aşikar * Minimal





    Şu Maddelere katılmıyorum,Sorunsuzluktan kastınız ne bilmiyorum ama ben 500 bin km de focusda gördüm hyundai accent de gördüm,Accentin heryeri dökülüyodu i30 unda pek farklı olacağını sanmıyorum,Bakım konusunda iki markada Türkiye piyasasının en çok satan markaları ikisininde bakım maliyeti aşağı yukarı aynı..İkinci el değer kaybına gelirsek Focusu daha kolay ve daha az değer kaybıyla satarsınız bunuda araştırabılırsınız..

    Bunun haricinde sağlamlık,kalite konularına girmiyorum iki aracında içine oturun anlarsınız zaten :) Performans konusunda C-max Şanzıman sistemi nedeniyle daha öndedir,Yol tutuş ve Direksiyon hissi konusundaki + ları inanınki alıcağınız 3-5 elektronik oyuncakla mukayese edilmez.



    c-max in yol tutuş ve direksiyonu i30 dan iyi mi demek istediniz? Focus hb olsa biraz daha iyi derim ama cmax biraz iddalı olmamış mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: açık-pozisyon

    Bildiğim kadarı ile

    CRDi düz vites i30 için 20.000 bakım 300 TL, 40.000 bakım 350 TL civarı 10.000'de bir de yağ değişimi var...
    TDCi düz vites C-Max için 15.000 bakım 400 TL, 30.000 bakım 420 TL, 45.000 bakım ise 400 küsür idi...

    Yani 45bin'e kadar i30 için 650 TL + 2 kez yağ ücreti, C-Max için ise 1.200 TL civarı ödüyorsunuz.
    Lütfen, polemik amaçlı yazmıyorum, etrafımdan ve yaşadıklarımdan topladığım veriler bunlar...




    bakımlara takılma hocam,bence olay bunlar dışında çıkan masraflara ne kadar aldıkları..son 1 ayda fiesta aracımın fren diskime torna yapıldı 35 TL alındı ön 2 farımın ambülü değişti 9.90Tl tuttu hepsi işçilik dahil
  • Yan sanayi herhalde bu fiyatlar, çünkü 10 liraya fiestanın değil ampulu, ampul kutusunu bile vermezler
    garantili araç düşündüğümden servise kesilmek durumundayım o yüzden bakımları da düşünmek zorundayım maalesef...

    Neyse, bence konuyu dağıtmayalım, 40.000'e dizel auris iyi bir seçenek gibi duruyor ama i30 prime'a göre bayağı az bir donanımı var...

    Bu arada ne oldu konu sahibi arkadaş karar verebildi mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: açık-pozisyon

    Şöyle bir liste yaptım;
    Özellik * C-Max TDCi Titanium * i30 CRDi Prime
    Sorunsuzluk * Baş ağrıtabilir * Temiz
    Bakım * Masraflı * Ekonomik
    İkinci El değer kaybı * Aşikar * Minimal





    Şu Maddelere katılmıyorum,Sorunsuzluktan kastınız ne bilmiyorum ama ben 500 bin km de focusda gördüm hyundai accent de gördüm,Accentin heryeri dökülüyodu i30 unda pek farklı olacağını sanmıyorum,Bakım konusunda iki markada Türkiye piyasasının en çok satan markaları ikisininde bakım maliyeti aşağı yukarı aynı..İkinci el değer kaybına gelirsek Focusu daha kolay ve daha az değer kaybıyla satarsınız bunuda araştırabılırsınız..

    Bunun haricinde sağlamlık,kalite konularına girmiyorum iki aracında içine oturun anlarsınız zaten :) Performans konusunda C-max Şanzıman sistemi nedeniyle daha öndedir,Yol tutuş ve Direksiyon hissi konusundaki + ları inanınki alıcağınız 3-5 elektronik oyuncakla mukayese edilmez.



    c-max in yol tutuş ve direksiyonu i30 dan iyi mi demek istediniz? Focus hb olsa biraz daha iyi derim ama cmax biraz iddalı olmamış mı?


    C-max le focus aynı araçlar hocam.. Cmax biraz yükseltilip yuvarlanmışı sadece.




  • Focus sayfasında Mehmet abinin arabasının resimlerine bak cevap orda
  • C-max kasa değiştiriyor almak hiç mantıklı olmaz kanımca.

    Hyundai de eskisinden daha kaliteli araçlar üretiyor bence şans vermek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: açık-pozisyon

    Yan sanayi herhalde bu fiyatlar, çünkü 10 liraya fiestanın değil ampulu, ampul kutusunu bile vermezler
    garantili araç düşündüğümden servise kesilmek durumundayım o yüzden bakımları da düşünmek zorundayım maalesef...

    Neyse, bence konuyu dağıtmayalım, 40.000'e dizel auris iyi bir seçenek gibi duruyor ama i30 prime'a göre bayağı az bir donanımı var...

    Bu arada ne oldu konu sahibi arkadaş karar verebildi mi acaba?



    valla hocam sanırım opel astra classic 3 1.3 dizel konfor paketli 37000 e bırakırlarsa almayı düşünüyorum. bugun aradım 37.750 yaparız dediler telefonda. yüzyüze biraz daha indirirler diye düşünüyorum. şu anda fiyat olraka en uygunu bu sanırım. performans beklemiyorum. uno 70s var bu arabadan her halükarda performanslıdır sonuçta.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.