Şimdi Ara

40-45 bandında araç sohbeti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
4
Favori
3.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lpgli 1.5 Lancer invite tercihiniz olabilir.
    onun dışında punto 1.3 dynamic
  • bi tylol hot içer miyiz kullanıcısına yanıt
    1.33 için yorumlar hiç iyi değil 1.4 D4 diyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 20likcivi kullanıcısına yanıt
    Şimdi biraz baktım da dış görünüş kötü geldi hocam sağolun ben ilk arabam olacağı için konfor ve biraz performanstan ödün vermeyi düşünüyorum. Şu an dış görünüş çok mühim 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Temizinden, makyajlı kasa Megane 2 1.5 dci alınabilir. Araç konfor odaklı, görünümü güzel, içi geniş, çok az yakan ve çok kuvvetli olan bir motoru var. Tavsiyem 100 hp olanlara bakmanız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    Temizini bulamadım piyasa çok bozuk arabalarla dolu maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir önceki aracımız Punto Evo 1.4 8V 77hp Fire Dynamic+Assit Kit Dualogic şanzımanlıydı... Yağmur sensörü, park sensörü, çift bölgeli dijital klima, stop&start, abs, esp, sürücü, yolcu ve diz hava yastığı, hız sabitleyici... gayet doluydu ve keyif veriyordu. tek sıkıntısı polen filtresi takılan yerin tırnağı kırıktı, kışın uzun yolda aracın içinde fırtınalar esiyordu, donuyorduk, çözümü basitti ama o sırada c4 denk geldi ve 3-4 günde sorunsuzca sattım. mevcut c4 aracım da satılık ama km ve bütçe beklentilerinizi karşılamıyor.
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Allahtan ümit kesilmez hocam temiz bişeyler kısmetimizde varsa alıcaz inşallah teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Bir önceki aracımız Punto Evo 1.4 8V 77hp Fire Dynamic+Assit Kit Dualogic şanzımanlıydı... Yağmur sensörü, park sensörü, çift bölgeli dijital klima, stop&start, abs, esp, sürücü, yolcu ve diz hava yastığı, hız sabitleyici... gayet doluydu ve keyif veriyordu. tek sıkıntısı polen filtresi takılan yerin tırnağı kırıktı, kışın uzun yolda aracın içinde fırtınalar esiyordu, donuyorduk, çözümü basitti ama o sırada c4 denk geldi ve 3-4 günde sorunsuzca sattım. mevcut c4 aracım da satılık ama km ve bütçe beklentilerinizi karşılamıyor.
    Punto tam otomatik midir? Nasıldır şanzıman yapısı? Tavsiyeniz ne olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    Yarı otomatik... Yokuş kalkış desteği var ama stop&start devrede iken çalışmıyordu. Stop&startı kapatınca sorun kalmıyor. Otomatik eco modda çok erken vites değiştiriyor. Manuel modda bambaşka bir araç alıyor. Direkt eşim kullandı farklı şehirdeydik, sorunsuzca kullandı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • B sınıfı araçların yakıt harıcı yürütme maliyetleri c D sınıflarıyla neredeyse aynı ve sunduklarını göre çok pahalı bizim millet otomobilden anlamadığı için polonun corsanın fiestanın pıyasasını yükselttide yükseltti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bllaydmr24 B kullanıcısına yanıt
    itiyaçlarınız farklı güzellik göreceli tabi. kolay gelsin
  • Accent Era

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ustatamponcu kullanıcısına yanıt
    Çok kişi söyledi fakat kullanıcı yorumu bulamadım. Açıkçası güvenemiyorum birileri detaylı anlatsa keşke.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 40-45 bandında araç sohbeti40-45 bandında araç sohbeti40-45 bandında araç sohbeti




  • Yorumsuz !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Cruze
    40-50 bandında en mantıklı, dolu donanımlı c segmenti
  • Herkes cruze yazıyor kimse kullanmıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.