Bende bı muahttap bulamıyorum sürekli turktelekom ekipleri vs deniyor internetimi turktelekoma taşıyıp en azından arayıp içimdekileri kusa bilirim. Bu kezde 31 ne gün verdiler. Şunu anlamıyorum ya size yalan bilgi veriyorlar sizde bana o bilgiyi veriyorsunuz yada siz bilerek doğrudan bana yalan bilgi veriyorsunuz. 3 er gün erteleniyor du sonra 1 ay erteleniyordu. Sizden ricam beni müşteri temsilciniz arasın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Güncelleme 180gün (6ay) de giderilemeyen arıza (2. sayfa)
-
-
Merhaba, genel arıza süreçlerinde altyapı sağlayıcınız soruna müdahale etmektedir. Biz de takibini sağlıyoruz ancak ekiplerden bize gelen bilgileri ve tarihi sizinle paylaşıyoruz. -
Gelişmelerden haber verirseniz sevinirim müşteri temsilciniz aramadı online işlemlerden destek kaydı açamıyorum malum firmaya şikayetimi iletemiyorum kimin abonesi iseniz ona gidin ağlayın diyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yine tarih verildi bu kadar da yalana alet olmayın insanları enayi yerine koymayın saçmalığa bak birde utanmadan sıkılmadan biligendirme veriyorsunuz bu 40 ci bilgilendirme deyisen tek şey tarih ve saat birde şu :(Bazen bu tarihden önce arıza giderilebilir) hakikaten dalgamı geçiyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sizi anlıyorum ancak biz size genel arızanın öngörülen bitiş süresini iletmeketeyiz. Bu tarihi altyapı sağlayınız verdiği için biz müdahalede bulunamıyoruz ancak takibini sağlamaktayız. Gelişme olması durumunda uzman arkadaşlarım mutlaka sizinle iletişime geçecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 6 Nisan 2022; 18:29:37 > -
Son msj in üzerinden 2 kez daha tarih verildi.tarih vermeyin net bı gün verin deyin ki 6 ay sonra sürekli takip etmekten usandım lütfen sizden ricam bana net gün verin 4 aydır telefon faturam internet den dolayı kabarık geliyor üniversite sınavına hazırlanan çocuğum amcasından kalıyor hakikaten yeter bıktık usandik bu kadar aciz olamazsınız ya turknete geçtiğime inanın çok pişmanım en azından turktelekomda olsam en azından müdürlüğüne giderdim şu mübarek ayda lanet okutmayin sizin elinizden bişey gelmiyorsa sizin firmanın bi faydası yok..4.5 ay oldu bölgeye hiç adını duymadığım sizin gibi aracı kurumlar geliyor bi siz yoksunuz.online işlemlerden sürekli aynı msj müşteri hizmetlerinde sürekli aynı msj ( bütün sitemim kuruma)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hizmetinizde aktif bir arıza kaydınızı göremedim. 51946704 numaralı arıza kaydınızı oluşturdum. Çözüm uzmanlarımız genel arıza durumu için saha ekipleriyle iletişime geçip size detaylı bilgi verecektir. Bu durumu en yakın zamanda çözümleyeceğiz. -
Zaten arıza kaydı açılmıyor doğrudan ses kaydı dinletiliyor bölgede yaşanan arızadan dolayı vs kayıt düşüyor otomatik online işlemlerden yeni destek kaydida oluşturamiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin için ben oluşturdum. Kaydınız üzerinden çözümü için sizinle mutlaka iletişime geçeceğiz. -
Merhaba lar 1 ayın ardından sizin firmanızın verdiği tarihin yaklaşmakta olduğunu hatırlatip ve o tarihte internetimi vermenizi rica ediyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, açılan 51946704 numaralı kayıttan kontrol etitğimde hem genel arıza hem de nakil konusunda uzman arkadaşımın sizi bilgilendirdiğini görüntüledim. En son yaptığınız görüşmede nakil yapacağınızı iletmişsiniz ancak nakil kaydınız gözükmemektedir. -
Nakil için n başvurdum yanliz yardımcı olan arkadaş arayarak net tarih olarak 15.05 de net olarak arızanın girelicegi bilgisini alıp bana iletdi bende bu kadar bekledik 1 ay daha bekleyelim ozaman deyip nakil işlemini iptal etdik
Eyerki bu tarihde yine gelmeyecek se nakil işlemi yapacağım
Birde nekadari doğrudur duyduğuma göre benim gibi intenetsiz kalan kullanıcılardan biri malum firma arayıp bize nakil yapın alt yapınızı hemen yapalım denmiş.
Sizin bu firmanın. Bı ağırlığı yok mu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak27 -- 10 Mayıs 2022; 14:6:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Genel arıza süreçlerinde yerleşik operatör tarafından bize verilen arıza çözüm tarihlerini sizinle paylaşıyoruz. Bazı durumlarda altyapı arızları uzun sürmektedir. Ben ekiplerden konuyla ilgili güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. -
:Bazı durumlarda altyapı arızları uzun sürmektedir.:
Uzun ne kadar uzun yarım yıl mi (6 ay 180 gün)
İlgi ve alakanizi takdir ediyorum ancak hakikaten gına geldi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, genel arıza süreçleri ön görebildiğimiz bir durum değildir. Altyapı sağlayınız ile ortak müdahale sağlanıyor, sizi anlıyorum ancak bu konuda çözüm sürecinizi beklemek durumundayız. -
8000 takipçili bir İnstagram hesabım var. Durumunuzu orada paylaşacağım. 4 aydır sorununun çözülmemesi komedi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
4 ay deyil 6 ay oldu mağdur sadece ben deyilim en az 50 hane
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, destek kayıt numaranızı paylaşır mısınız? -
hangi şehir hocam geçmiş olsun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bulunduğunuz site/apartmanda 50 hanenin internet erişimi olmadığını belirtmişsiniz. Bu hanelerin tamamı TurkNet abonesi mi? Hiç Türk Telekom abonesi yok mu? Aynı site/apartmanda TT abonelerinin internet erişimi varken Turknet abonelerinin internet erişimi yoksa eleştirilerinizde sonuna kadar haklısınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X