Şimdi Ara

Güncelleme 180gün (6ay) de giderilemeyen arıza (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
2.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DGrayMan kullanıcısına yanıt

    Gaziantep Şahinbey natlitepe mah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Machining kullanıcısına yanıt

    Bulunduğum müstakil mahalle ve bulunduğumuz mevkide sadece turktelekom alt yapısı var ve bu alt yapıyı kullanan aracı kurumlar turknet vs gibi isimlerini tek tek yazmamayim yani turktelekom abonesi de var diyer kurumları kullan da var yani her ne yaparsak yapalım turktelekom sorum lu ama be yazikki diyer kurumlarin laf geciremedigi yerde biz kullanıcılar hiç laf soyleyemiyoruz

    Hani de yan komşum da internet var benim kapı numaram 21 komşum ki 19 ve hiç arıza yaşamadı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak27 -- 11 Mayıs 2022; 23:12:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek kaydı acamadigimi daha öncede belirtmistim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak27 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde genel arıza çalışmalarının kablo hasarı sebebiyle 15.05.2022 tarihine kadar sürecek olarak görünüyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu tarih i zaten 1 ay önce bana söylediler ben sadece verdiğiniz tarihin yaklaşmakta olduğu nu söyledim umarım yine 1 ay daha uzatilmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak27 A kullanıcısına yanıt

    50 hanede hiç türktelekom kullanan yok mu? Onların aboneliği üzerinden daha hızlı çözüme ulaşılabilir. Türktelekom kendi abonesi olmadığı zaman bu şekilde sallayabiliyor.

  • Psyduck17 kullanıcısına yanıt

    Turktelekom da var ama muamele ayni


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak27 A kullanıcısına yanıt
    Sizi çok iyi anlıyorum ama kablo kaynaklı yaşanan genel arızalarda maalesef bu şekilde gecikme olabiliyor. Belirtilen sürede arızanız giderilmezse buradan bilgi verir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Evet bilgi sizden deyil ama malum firmadan alındı .bu kez 25 Haziran a ertelendi.lutfen beni arayın adres değişikliği yapicam Onu da yapamiyqcaksaniz iptali mi vericem 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak27 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adres değişikliği için online işlem merkezi üzerinden nakil kaydı oluşturmanız durumunda ilgili ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.
  • Dün akşam 10, 11 gibi sokaktan sesler geliyor bir baktım telekom ve türknet ekipleri rögar kapaklarını açıyorlar, arıza var dediler ama açtıkları rögarda sorun yok.Sonra o saatte dozer getirip ilerideki rögardan kolum kalınlığında üç beş kabloyu dozerin dişine bağlayıp çıkardılar, uzun lafın kısası adamınız varsa gece yarısı bile arızanızı giderirler on kişi ve iş makineleri ile.

  • mavione kullanıcısına yanıt
    Ülkede her şey artık böyle tanıdık vasıtası ile yürüyor kimse isini yapmıyor ki sabahtan beri bir kişiye bile ulaşamadım. Turknetten 7 ay sürmüş sizinki hale devam ediyor bizde bir gün internetsiz kaldık söyleniyoruz utandım cidden insallah çözülür kısa zamanda hersey gününüzde internete bağlı
    Çalışıyor ben hayatımda bu kasar baştan savma bir şirket görmedim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Zoruma giden internetsiz kalmak deyil sürekli yalan söylemeleri muhattap bulamam.adres deyisikligi yaptım.bakalim pazartesi gelecekler .türk demeye utanıyorum Telekom merkezine toplu gidildi dedikleri şey. Belki altyapı yapamaya biliriz .ulan ozaman neden 6 Aydır süründürüyorsunuz. Allah hepinizin neyse hırsızlar kabloyu çalmışlar kabloyu çalan hırsızlar bu firmaların eline su bile dökmez bu firmalar okadar kaliteli hırsız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Diyer iss na geçiş yaptım lütfen kullanmadığım internet faturasini silin ve bana borç cikartmayin teşekkür ler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak27 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konu ile ilgili fatura kaydı oluşturmanızı rica ederim. Kullanım yapmadığınız günleri tespit ederek faturanızdan düşüreceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Fatura kaydı nasıl açılıyor bilgi veririmisiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ak27 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezine giriş yaptıktan sonra sol tarafta yardım merkezi kısmından işlem yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 2 Haziran 2022; 16:58:4 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.