Şimdi Ara

400k Araç tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bianconera kullanıcısına yanıt

    önerdiğiniz araç 470k benim bütce 400k. 70k sizdense hocam yarın gidip alalım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    1.5 premium 400k. kendi sitesinde yazıyor. dsg konusu sıkıntı gercekten. yeni golf te aynı şanzıman mı var yoksa ıslak kavrama mı ?

    evet golf-passat-superb D segmentide dahil DQ200 kuru kavrama (2 litre motorlar hariç)

    1.5tsi olarak sadece Tiguan ve Kodiaq ıslak kavrama DQ381 ile geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    anladım hocam. style donanım 1.5 golf için ne dersiniz ? güzel araç gibi duruyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    anladım hocam. style donanım 1.5 golf için ne dersiniz ? güzel araç gibi duruyor.

    güzel araç, Style donanım gayet dolu, zaten en üst paket RLine'nın bi altı. yazdığınız gibi 1.5 almaya çalışın. 1.5tsi'larda arkalar bağımsız süspansiyon olarak geliyor, 1.0'lar torsiyon. pazarlıkla liste fiyatı üzerinden indirim oluyor diye biliyorum, imkan olursa cam tavanda ilave edilebilir bütçeyi çok fazla aşmıyorsa.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 8 Eylül 2021; 15:2:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    octavia da arka süspansiyonların torsiyon olduğunu biliyordum ama golf un bağımsız olduğunu bilmiyordum. golf de bağımsız olduğuna emin misiniz ?


    birde bağımsız süspansiyonun avantajları nedir tam olarak ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    önerdiğiniz araç 470k benim bütce 400k. 70k sizdense hocam yarın gidip alalım.

    geçen ay arkadaşım 370'e aldı..Son zamla beraber 420 oldu dedi 470 i kim çıkardı.. Neyse bence sen octavia al passatla aynı sayılır 400k ya cok uygun araç...

  • bianconera kullanıcısına yanıt

    Passat 1.5 TSI ACT 150 PS DSG Business ₺472,900.00


    Kendi sitesinde yazan fiyat. pazarlıkla 450 diyelim. 370 e nerden almış arkadaşınız merak ettim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    octavia da arka süspansiyonların torsiyon olduğunu biliyordum ama golf un bağımsız olduğunu bilmiyordum. golf de bağımsız olduğuna emin misiniz ?


    birde bağımsız süspansiyonun avantajları nedir tam olarak ?

    evet golf özelinde 1.5 motor ile beraber arkalarda bağımsız geliyor. bu platform kardeşi A3 ile birebir aynı ancak vw'nin alt markaları seat ve skoda 'da maliyet odaklı olarak 1.5'lerinde de torsiyon kullanmışlar (az görünen yerden malzeme tasarrufu yapmışlar)

    torsiyon vs bağımsız detayda çok uzun olur ancak kısaca konfor ve yol tutuşa katkısı var arka bağımsız süspansiyonların.


    400k Araç tavsiyesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yol tutuşa etkisi, yeni nesil araçlardaki sistemlerle epey azaldı. Mesela son kasa Ford Focus torsiyon çubuklu ancak geyik testinde (testi yapan km77 de torsiyona rağmen başarılı buluyor), bağımsız süspansiyonlu araçlardan daha iyi sonuçla çıkabiliyor. Teknoloji ilerledikçe, eski nesil sistemlerin avantajları bile kalmamaya başladı.


    Konfora etkisi var, doğrudur.


    Forumda bunla ilgili güzel örnekli fotolu konu var: https://forum.donanimhaber.com/alttan-cekim-fotolarla-arka-suspansiyon-tipleri-guncel-volco-xc90-s90-v90-eklendi--75160618





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    Passat 1.5 TSI ACT 150 PS DSG Business ₺472,900.00


    Kendi sitesinde yazan fiyat. pazarlıkla 450 diyelim. 370 e nerden almış arkadaşınız merak ettim.

    @cihanair sen kaça aldın söyle de arkadaşın merakını gideriver..Zahmet edip bayiye gidip sıkı pazarlık yaparsan 420-430'a alırsın. 450 yi istesen de duymassın..

  • 400k araç tavsiyesi diye başlık açmışsın yardımcı olmaya çalışan herkese ayar vermişsin. Madem Skoda Octavia almaya karar verdin git al, onay almak için mi başlık açtın buraya?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    hocam km77 de golf 8 in videosunu izledim çok kötü performans sergilemiş. Yorumlarda da en kötü kasası denmiş golf 8 için. sizin düşünceleriniz nedir ?

  • zylinderkopf kullanıcısına yanıt

    kime ayar vermişim hocam 400k Araç tavsiyesi  octavia almaya karar versem gelip forum ahalisinden onay mı alırdım ? kararsız olduğum için konu açtım ve bilgi paylaşmak isteyen üyelerin değerli fikirlerinden yararlandım ama yazmak için yazan çok var ne yazık ki

  • bianconera kullanıcısına yanıt

    o kadar düşerler mi ? zaten bayi araçtan 10-20 kazanmıyor mu ?


    edit: en son piyasayı takip ettiğim zamanlarda 3.20 130k idi. bayideki pazarlık durumları değişti ise kaçırmış olabilirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rengar Bot -- 10 Eylül 2021; 23:24:46 >
  • Rengar Bot kullanıcısına yanıt

    km77'nin yaptığı test, bir aracın kalitesi veya güvenliği için doğrudan doğruya baz alınabilecek bir test değil. Orada ekstrem bir durumun deneyi var. Her sürücünün tepkileri bir değil. Kimisi direksiyonu çeviremez, kimisi frenlemeyi tutturamaz vs. vs. Aracın ağırlık dengesi, süspansiyon kalitesi, lastik çapı ve genişliği, lastiğin sıcaklığı, lastiğin hamuru, zeminin pürüzlülüğü, sürücünün refleks hızı, manevra yapabilme kabiliyeti hepsi farklı farklı olduğu için bu daha iyidir diyebilmek için eşit şartlarda test yapılması gerek. Mesela o testlerde 308, Golf'ten daha iyi performans alıyor. 308 alır mıyım? Almam. Benim araç almak için 1 tane kriterim yok. Olmazsa olmazlarım km77'de geyik testini 82 ile tamamlaması değil. Trafik kazalarına bakın, bu geyik testindeki senaryoyu yapabilen kişi sayısı yüzde 1 bile değildir. Bu testler bize fikir verir ama gerçeği yansıtmaz.


    Gelişen teknoloji ile algılar yıkılıyor. 1.0, 1.3 motordan araba mı olur diyorlardı, halen de diyorlar. Arkası torsiyon burulma çubuğu var diyorlardı, geyik testinde şöyle oldu da böyle oldu da... Focus geldi, testi başarıyla geçti.


    Sizin kriterlerinizi belirlemeniz lazım. Bagaj hacmi, arka koltuk genişliği, ses yalıtımı, güvenlik sistemleri, koltuk konforu, destekleyici aktif güvenlik özellikleri, kol dayama, multimedia ses kalitesi gibi maddeleri yazın kağıda. Araçları kıyaslayın. Hangisi ağır basar veya hangisi daha önceliğinizse ona odaklanın.


    Ben SUV sevmem aslında ama bir VW Touareg'e bindiğimde hem arazi hem yol yeteneğini görünce, işte bu araç alınır dedim. Honda CRV, HRV falan bunlar arabadan anlamayan, yerden yüksek olsun diyen ailelerin tercihleri. Gerçekten araçtan anlayan adam 4x4 diye Honda tercih etmez. Gider Subaru AWD veya Audi Quattro bakar.


    Mesela araç değerlendirmesi olarak şu an benim beğendiğim adam carwow'daki Mat Watson. Türk inceleyiciler genelde bana hitap etmeyen, kullanmayacağım özellikleri abartarak anlatıyor. Bu adam bu işin olması gerekeni güzel vurguluyor. YouTube'ta Octavia incelemesi var, bence bir göz atın.





  • Dizel megane alıp geçip mis gibi. Hem az yakar hem piyasası sağlam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Funnerman33 F kullanıcısına yanıt

    kalite olarak golf ve octavia nın altında kalıyor bence hocam.

  • 0 araç bakıyoruz hocam

  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    detaylı yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Şuan 400K civarında ne tavsiye edersiniz. D-suv aracımız var. aklımda golf ve octavia var. benzin dizel fark etmez ama performans konusunda azda olsa tatminkar olmasını istiyorum.

    Yeni C4 de güzel duruyor ama fransız araç istemiyoruz.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.