Şimdi Ara

40bin'e 2014 Model Sıfır Araç? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
2.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzinli i20 1.2 ,lpg taktırmayı düşünürseniz ibiza 1.4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2etg 208 kullandim ankara istanbul git gel yaptim. Araba genel olarak basarili. Fiyatini hakediyor. Sanzuman performans olarak kotu. Test etmenizi oneririm. Performans beklentiniz yoksa ben oneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekrem742 kullanıcısına yanıt
    Yok ben zaten ilk 10-15 bin km ne alırsam alayım lpg taktırmam. 1.0 araca lpg hayatta taktırmam. Ben sana örnek olması için söylemiştim onu kardeşim. Ama TSI'ın lpg ile uyumunun iyi olduğunu bilmiyordum. İbiza alırsam aklımın bir köşesinde bulunur daima. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki splash bakabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatlar aşağı yönlü gidiyor beklemekte fayda var ama acil ise .. Ibiza 1.4 style + lpg, arka koltukları kullanırım dersen de kia rio 1.2+lpg, rapid spaceback 1.2 + lpg derim
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam şanzıman vites geçişlerini çok fazla hissettiriyor mu? Yani Easytronic Corsa'da aracın vites değişimleri inanılmaz hantaldı araba tekliyormuşçasına vites değiştiriyordu katır kutur. Manuel olsa ben daha hissettirmeden değiştirirdim vitesleri Easytronic'ten. ETG'yi DSG ve EDC ile kıyaslarsak vites değişimlerinin sönümlenmesi açısından ne dersiniz? Benim için önemli olan bu yani vites değişimleri sürüş konforunu ne derece bozuyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartenStorm

    Hocam şanzıman vites geçişlerini çok fazla hissettiriyor mu? Yani Easytronic Corsa'da aracın vites değişimleri inanılmaz hantaldı araba tekliyormuşçasına vites değiştiriyordu katır kutur. Manuel olsa ben daha hissettirmeden değiştirirdim vitesleri Easytronic'ten. ETG'yi DSG ve EDC ile kıyaslarsak vites değişimlerinin sönümlenmesi açısından ne dersiniz? Benim için önemli olan bu yani vites değişimleri sürüş konforunu ne derece bozuyor?

    Edc ve dsg den sonra berbat gelebilir. Vites gecisleri cok hantal ve hissediyorsunuz. Alisinca daha rahat kullaniyorsunuz ama performans olarak kotu maalesef. Kolay kolay ariza da cikarmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 27 Ocak 2015; 16:16:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hömmm bu iyi olmadı işte. Bayide gidip bir de ben test edeyim şu ETG5'i. Eğer dediğiniz gibiyse zaten olmaz olsun öyle otomatik vites. O durumda İbiza ile Fiesta'ya bakar bütük ihtimal İbiza alırım.

    Mitsubishi ile Suzuki öneren arkadaşlar da olmuş ama bu araçları 2.el piyasaları çok durgun olduğundan tercih edemem. Tamam biniciyim ama 1.5-2 yıl sonra aracı satmam gerekirse pişmanlık yaşamak istemem.
  • ibiza style + lpg.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartenStorm

    Hömmm bu iyi olmadı işte. Bayide gidip bir de ben test edeyim şu ETG5'i. Eğer dediğiniz gibiyse zaten olmaz olsun öyle otomatik vites. O durumda İbiza ile Fiesta'ya bakar bütük ihtimal İbiza alırım.

    Mitsubishi ile Suzuki öneren arkadaşlar da olmuş ama bu araçları 2.el piyasaları çok durgun olduğundan tercih edemem. Tamam biniciyim ama 1.5-2 yıl sonra aracı satmam gerekirse pişmanlık yaşamak istemem.

    Mitsubishi ya da suzuki ibiza ve fiestadan her türlü avantajlı olur, o konuda şüpheniz olmasın. Neden mi?

    Spacestar kullanım maliyeti olarak çok uygun. Çok az tüketiyor ve bakımı 20bin km'de bir. Bakım fiyatları da uygun. Vergisi zaten düşük. Bunların yanında alım fiyatı olarak da pahalı değil, donanım olarak da başarılı. Aynı şekilde suzuki de öyle.

    Ibiza 1.4lt şehir içi tüketim 8litre, 1.2tsi 7 litre, fiesta 1.6 8,4litre, 1.0 6,6 litre. space star 4,9 litre!

    İkinci el olarak da her malın bir alıcısı vardır ama zarar olarak hemen hemen aynı zararı edersiniz. 35 bine space star bulsam ciddi ciddi alacağım mesela ama yok. Suzuki ilanlarına da bakarsanız ikinci ellerinin kötü olmadığını görürsünüz. 2008 yılında sıfır aldığımız suzuki swift 1.5 otomatik olanı 24bin'e 1 günde sattık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartenStorm
    Cevabınız için çok teşekkürler. Rapid Spaceback ben yollarda pek görmüyorum. Bu aracın 2014'ü bayilerde mevcut mudur bir bilginiz var mı? Tercih edilebilir bir araç mıdır? Artıları eksileri nelerdir? Style donanımlı 1.4 TSI İbiza 38.000 1.2 208 ETG5 41.000. Arada 3.000 lira kadar fark var ama 1.2'nin vergi avantajı var. Ayrıetten ETG5 iyi bir şanzımansa 3.000 lira farkı kabullenebilirim.
    Arkadaşlar İ20 düşünmüyorum.

    1.4 Ibiza TSI motor değil. 1.2 DSG Ibiza TSI motor.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam ben düşünmüyorum Mitsubishi, Suzuki. Benim için periyodik bakım çok da problem değil. Fiesta'nın 1.6 değil 1.25 motorlusuna bakıyorum zaten. İbiza'nın 1.4'ünü TSI sanıyordum şimdi baktım değilmiş. O da sıkıntı Peugeot kafama daha bir yattı bu durumda. Lpg şart olur İbiza'ya o durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartenStorm

    Punto hiç düşünmüyorum Fiat'ın benzinli motorlarını hiç beğenmiyorum 1.4 motor 77 beygir nedir yahu. Şu anki aracım Volvo. Volvo'dan inip Hyundai'a da binmeye yüreğim el vermez ayrıetten beğenmiyorum da modeli de markayı da. Corsa daha önce kullandım. O arabada da en teknolojik donanım silecekler hocam. Sene olmuş 2015 arka camlar otomatik değil. Yani asla almam Corsa. Ayrıca kasası değişti Corsa'nın.

    2. el düşünmediğimizi belirtmiştim zaten. Ayrıetten dizele de gerek yok. Çok gerekli olursa tüp taktırırım yine de 10 bin lira fazla ödemem baz donanım araca.

    Cevap veren arkadaşlara teşekkürler. Ancak 208 ya da Rapid Spaceback hakkında bilgi sahibi olan yok mu?

    Volvo'dan inip Hyundai'ye binmeye içiniz elvermiyor da Peugeot'a binmekten bahsediyorsunuz. Şu an bir aracınız varmış belli ki, neden yeni araç bakıyorsunuz? Beğenmediğiniz Corsa da, i20 de, Punto da İbiza ve 208'e fark atar. Maksadınız araç almak mı, araç karalamak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MartenStorm M kullanıcısına yanıt
    Peugeot 208 Kullanıcısının Yorumları:

    208 Allure 1.2 Vti ETG5 (Otomatik Şanzuman) Motor Performansı İncelemeleri

    2 haftadan fazla bir süredir yaklaşık olarak 400 km şehiriçi sürüş neticesinde araç motor performansı gözlemlerimi genel olarak paylaşmak istiyorum,

    0-100 km hızlanma testini düz ve boş bir yolda gerçekleştirerek net olarak 13 sn. gibi bir ölçüm gerçekleşti. Fabrika verisi olan 12,2 sn den 0,8 sn daha fazla.

    Aslında "maşallah" motor performansı çok iyi. İvmelenmeyi engelleyen yegane faktör ETG şanzuman. Vites geçişlerinde neredeyse 1 sn lik bir yavaşlama yaşanıyor. Bu da ister istemez total ivmelenmeyi düşürüyor. Fakat vites geçişleri herhangibir takırtı, vuruntu vs. yaşatmadığı için şanzumandan şuan için memnun kaldım.

    Daha öncede bahsettiğim gibi yapılan 400 km nin %85 ini tamamen yokuş alanlarda kullandım. Dikmen Osman Temiz mahallesini bilenler bilir, 1-2 adet "ölümcül" tabirli yokuşumuz var. Şahsen inşaat mühendisiyim ve bir çok yol inşaatında bulundum, bu yolları yapan arkadaşların ellerinden öpmek lazım. Yokuş aşağı inerken mideniz ağzınıza gelebiliyor.

    Motor çekiş gücü bu tür "ölümcül" yokuşlar haricinde bence gayet güzel. Önceki aracım olan 110 HP lik Citroen C4 SXPK BVA ile 20 ile çıkamadığım rampaları 50-55 km hız ile rahat çıkmaya başladım çok şükür. Tabiiki bu performans 1. ve 2. vites ile alınabiliyor. 3. viteste henüz hiçbir rampada 5-10 sn den fazla kalamadım.

    Gelelim ölümcül dediğim yokuşlara. Teknik olarak ifadesi çok karışık olduğu için yokuşun şiddetini şöyle anlatmaya çalışayım, yaya olarak yokuşaşağı yürümek neredeyse imkansız. Sürekli ayaklarınız ve yer çekimi sizi koşmaya zorluyor. İşte bu rampada yokuş çıkarken araç 1. viteste yaklaşık 5000 devire ulaşıyor ve otomatik olarak 2. vitese atıyo. İşte tam bu noktada 2. viteste çekiş yetişemediği için şanzumanda tam bir şaşırma yaşanıyor ve vites, gazı köklesemde veya manuele alıp düşürmeye çalışsamda bir türlü 1. vitese inmiyor. Tam bir yığılma yaşanıyor maalesef. Bunu önlemenin tek yolu yokuşa 1. vites ile girerek max 3500 devire kadar yüklenmek ve yokuşu max 15-20 km gibi bir hızla 1 viteste tamamlamak. Bu şekilde çok rahat bir şekilde en ciddi yokuşta bile zorlanmadan çıkabildim. Fakat bu durum aracı kullanacak bayanlar için çok olumsuz bir durum bence.

    Düz veya nispeten çok daha az rampalı yollarda maşallah hızlanması da yol tutuşu da çok iyi. Max hız olarak ta 175 km max hızı gördüm. 155 km ye kadar hissettirmedi diyebilirim fakat 160 ve üzerinde kasa ağırlığı sebebiyle güven sorunları yaşadığım için 175 ten sonrasını zorlamadım ama basmaya devam etsem sanki bi 180-185 i bulurdu gibime de geliyor.

    Tüm kullanımım boyunca yakıt tüketiminde yakaladığım en iyi değer ise henüz 6,8 lt/100 km. Umarım kullandıkça bu değerin düşüşünüde görürüm.

    (ALINTIDIR.)
     40bin'e 2014 Model Sıfır Araç?




  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Neden araç değiştirdiğimi konu içinde belirttim. Dikkatli takip etseydin görür okurdun. Para benim beğeni benim güzel kardeşim el vermeyen yürek de benim. Araç karalamak denmez buna ben kendi beğenilerimi yazdım. Sen beğenirsin beğenmezsin o ayrı konu ama bana araç karalıyorsun diyemezsin. Ben kendi Volvo'mu çok da ağır şekilde eleştirdim o mesajlarıma desen bunu biraz daha anlamlı bulurdum. Ama bu konuda hiçbir şekilde araba karalamadım. Corsa'yı tam 1 yıl kullandım neye dayanarak İbiza'ya 208'e fark attığını iddaa ediyorsun?
  • MartenStorm M kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma da 40.000 TL bütçem var diyorsun 38.000-41.000 TL aralığında corsa, punto, ibiza, polo, i20, fiesta, clio, rapid spaceback, 208, c1, yaris sayamadığım var mı bilmiyorum başka ama 11 tane araç var. Ekonomik durumum yok diyorsun i20 yi beğenmiyorsun neden volvodan inip i20 ye mi binecek paşamız! Kafandaki sorunun açtığın konunun başlığıyla uzaktan yakından alakası yok. Senin amacın 208 almak onu soruyorsun iyi mi değil mi diye. Üstelik üniversite öğrencisisin. Kaç öğrenci var sorarım sana bu kadar aracı beğenmeyen! Yok şunun şurası şöyle, yok bunun burası böyle. Git o zaman bmw, mercedes al!
  • Arkadaşlar bir seçenek daha ilave edeyim stepway 0.9 turbo 90 bg.
    Benim tercihim i20 ile ibiza 1.4 ikilisinden biri olurdu, bende düşünüyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kusursuz_ruh kullanıcısına yanıt
    Öncelikle şu 3 aracın donanımlarını gösteren görsel için teşekkür ederim. Cidden sanki benim için yapılmış bayağı işime yaradı.
    Ben i20 beğenmiyorum Golf alacağım demedim ki güzel kardeşim. İbiza'yı 208'i i20'ye tercih ederim anlamında söyledim. Evet ayrıetten markayı da pek tabi beğenmeyebilirim. Bu benim beğenim.

    Adama bak resmen sen öğrencisin beğenip beğenmemeye hakkın yok demiş.

    Sen onu bunu geç de seni asıl gocunduranın üniversiteye giden birinin Volvo'ya binmesi olduğunu itiraf et. Sen istiyorsun ki sen Vw'e binerken ben binemeyeyim sen de bir üniversite öğrencisinden daha prestijli bir araca bindiğini sanarak kendini tatmin et. Gel ben seni Bmw 5.20'ye binen okuldaşlarımla tanıştırayım da hayata küs hepten.




  • MartenStorm M kullanıcısına yanıt
    Dış tasarım ve marka imajı bakımından 208 ve İbiza'dan iyi olduğunu düşünüyorum. Benim asıl takıldıgım uslubunuz. Tavsiye ister gibi konu açıp birbirinden pek de farkı olmayan B sınıfı araçların bazılarına tuhaf eleştiriler yapmışsınız."Punto, Corsa ya da i20 ile ilgilenmiyorum." demek başka şey. " Volvo'dan inip X'e binilmez." demek başka şey. Hayır beğendikleriniz de beğenmedikleriniz de birbirinin laciverti altı üstü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    2015 yılında arka camlarının otomatik olmayışı seni 1 nebze bile üzmüyor o zaman. Ama beni üzüyor ve bunu Corsa için çok ciddi bir handikap olarak görüyorum. Eleştirilerimi tuhaf bulabilirsin buna da saygı gösteririm. Ben bu konuyu açarken aklımdaki arabaların benim göremediğim eksi artıları neler olabilir onu öğrenmeyi hedefledim. 3. kişilerin yorumlarını merak ettim yani.
    B segmenti araçlar sana birbirinin altı üstü laciverti gibi gelebilir ama bana öyle gelmiyor demek ki. Yine dikkatli okumamışsın ben Volvo'dan inip Hyundai'a binilmez demedim. Volvo'dan inip Hyundai'ya binmeye yüreğim elvermez dedim. Yani kendi beğenimi belirttim. Madem üslubuma takıldın en azından doğru şekilde takıl. Ben nasıl senin eleştirilerime tuhaf demene saygı gösteriyorsam sen de benim beğenilerime saygı göstermelisin.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.