Şimdi Ara

42LB580N Güncelleyememe (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
18.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. Bugün yeni TV'mi aldım. Heyecanla yazılım yüklemeyi denedim. Ama ne yazık ki aynı sorun devam ediyor. Üzerinde eski yazılım olmasına rağmen, "En yeni yazılım sürümünü kullanıyorsunuz." mesajı çıkmaya devam ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. Bugün yeni TV'mi aldım. Heyecanla yazılım yüklemeyi denedim. Ama ne yazık ki aynı sorun devam ediyor. Üzerinde eski yazılım olmasına rağmen, "En yeni yazılım sürümünü kullanıyorsunuz." mesajı çıkmaya devam ediyor.


    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. şurayı okuyunca bir an heyecanlandım. Bir an düşündüm bir üst modelini verdiler. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. Bugün yeni TV'mi aldım. Heyecanla yazılım yüklemeyi denedim. Ama ne yazık ki aynı sorun devam ediyor. Üzerinde eski yazılım olmasına rağmen, "En yeni yazılım sürümünü kullanıyorsunuz." mesajı çıkmaya devam ediyor.


    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. şurayı okuyunca bir an heyecanlandım. Bir an düşündüm bir üst modelini verdiler. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz ?

    LG sitesine durumu fotoğraflarla anlatan bir yazı daha yazdım. Cevap bekliyorum yine.
    Zaten sizin TV'de de aynı problem olduğuna göre büyük ihtimalle cihaza özel bir arıza değil bu. Çünkü cihaz LG'ye bağlanıyor, kontrol ediyor, yeni sürüm yok diyor. LG'nin güncelleme sisteminde bu model ile ilgili bir sorun olabilir. Belki bunu fark edip düzeltebilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. Bugün yeni TV'mi aldım. Heyecanla yazılım yüklemeyi denedim. Ama ne yazık ki aynı sorun devam ediyor. Üzerinde eski yazılım olmasına rağmen, "En yeni yazılım sürümünü kullanıyorsunuz." mesajı çıkmaya devam ediyor.


    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. şurayı okuyunca bir an heyecanlandım. Bir an düşündüm bir üst modelini verdiler. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz ?

    LG sitesine durumu fotoğraflarla anlatan bir yazı daha yazdım. Cevap bekliyorum yine.
    Zaten sizin TV'de de aynı problem olduğuna göre büyük ihtimalle cihaza özel bir arıza değil bu. Çünkü cihaz LG'ye bağlanıyor, kontrol ediyor, yeni sürüm yok diyor. LG'nin güncelleme sisteminde bu model ile ilgili bir sorun olabilir. Belki bunu fark edip düzeltebilirler.


    Bende yazdım bir şeyler bakalım işe yarayacak mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. Bugün yeni TV'mi aldım. Heyecanla yazılım yüklemeyi denedim. Ama ne yazık ki aynı sorun devam ediyor. Üzerinde eski yazılım olmasına rağmen, "En yeni yazılım sürümünü kullanıyorsunuz." mesajı çıkmaya devam ediyor.


    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. şurayı okuyunca bir an heyecanlandım. Bir an düşündüm bir üst modelini verdiler. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz ?

    LG sitesine durumu fotoğraflarla anlatan bir yazı daha yazdım. Cevap bekliyorum yine.
    Zaten sizin TV'de de aynı problem olduğuna göre büyük ihtimalle cihaza özel bir arıza değil bu. Çünkü cihaz LG'ye bağlanıyor, kontrol ediyor, yeni sürüm yok diyor. LG'nin güncelleme sisteminde bu model ile ilgili bir sorun olabilir. Belki bunu fark edip düzeltebilirler.


    Hocam siteye bakın ! yeni güncelleme gelmiş hemen indiriyorum =)

    Edit: 2 tane dosya vardı bir 03.05.05 diğeri 04.01.02(Eskisi) ilk *03.05.05 kurdum mantıken, kuruldu tv buldu güncellemeyi ama 04.01.02 olanı yine okumadı.Şimdi kurduk ama bi farklılık göremedim açıkçası :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut.. -- 22 Ocak 2015; 15:30:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut..

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberte1

    LG'ye site ve telefonla sorunu birkaç kez bildirdikten sonra bugün tekrar aradılar. Servis yönlendireceklerini, cihazdan kaynaklı bir problemse garanti kapsamında onaracaklarını, cihazda bir problem yoksa servis ücreti alacaklarını söylediler. Şimdi servisin aramasını bekliyorum.

    Hocam dikkat edin kandırmasınlar valla ücret almak için herşeyi yaparlar. TV'yi alıp götürmesinlerde servislik bu falan diye

    Servis görevlileri evde kendileri de deneyip güncelleme yapılamadığını görünce cihazı servise götürdüler. Biz de bir süre televizyonsuz kalmış olduk :)
    TV'yi kullanma açısından hiçbir problem yok aslında ama yeni yazılım çıkıp da güncelleme yapamaması beni rahatsız eden bir problem.
    LG yeni yazılım sürümünde nelerin değiştiğini destek sayfasında yayınlamadığı için hangi güncellemelerin olduğunu da bilemiyoruz ama belki de cihazdaki önemli birkaç problem giderilmiş olabilir. O yüzden sorun çözülecekse bir süre TV'siz kalmayı göze aldım artık.

    aynen televizyonda bir problem yok aslında ama insan merak ediyor ne oldu ne bitti diye. Tahmini ne zaman gelirmiş televizyon sordunuz mu ?

    Standart süre: maksimum 20 iş günü.

    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. Bugün yeni TV'mi aldım. Heyecanla yazılım yüklemeyi denedim. Ama ne yazık ki aynı sorun devam ediyor. Üzerinde eski yazılım olmasına rağmen, "En yeni yazılım sürümünü kullanıyorsunuz." mesajı çıkmaya devam ediyor.


    LG Servis ücretsiz ürün değişimi kararı verdi. şurayı okuyunca bir an heyecanlandım. Bir an düşündüm bir üst modelini verdiler. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsunuz ?

    LG sitesine durumu fotoğraflarla anlatan bir yazı daha yazdım. Cevap bekliyorum yine.
    Zaten sizin TV'de de aynı problem olduğuna göre büyük ihtimalle cihaza özel bir arıza değil bu. Çünkü cihaz LG'ye bağlanıyor, kontrol ediyor, yeni sürüm yok diyor. LG'nin güncelleme sisteminde bu model ile ilgili bir sorun olabilir. Belki bunu fark edip düzeltebilirler.


    Hocam siteye bakın ! yeni güncelleme gelmiş hemen indiriyorum =)

    Edit: 2 tane dosya vardı bir 03.05.05 diğeri 04.01.02(Eskisi) ilk *03.05.05 kurdum mantıken, kuruldu tv buldu güncellemeyi ama 04.01.02 olanı yine okumadı.Şimdi kurduk ama bi farklılık göremedim açıkçası :)

    tv yi 03.05.05 e günceledim ama 04 sürümünü algılamıyor çünkü yurtdışında satılan 580v modelinin dosyasıyla aynı koymuşlar ismi boyutu aynı. bizim tunerless tvler 580N. yurdışındaki uydu alıcılı modeller 580V.




  • murathany kullanıcısına yanıt
    Evet, haklısınız. Sorun böylelikle çözülmüş oldu :)
    LG destek sayfasında bizim tunersiz model için tunerli modellerin yazılımını koymuş ve uyumluluk listesine de yazmış.
    Bu hatayı yapmamış olsalardı biz de bu kadar uğraşmamış olacaktık. Tabi benim cihazı da boşu boşuna değiştirerek kendileri de zarar etmiş oldu.
  • liberte1 kullanıcısına yanıt
    Şimdi bizim tv lere en son 03.05.05 geldi ama LA lara ve LB ler 4.02 ye geçtiler bizim tunerless tvler sadece TR ye özgü TRT bandrollünden muaf olmak için üretilmiş cünkü diğer başka hiçbir ülkede bu koddan tv yok . Sorunda buradan başlıyor bizim tv ye çıkaracakları güncelleme her zaman uyumsuz olacak veya çok arkadan gelecek. Hoş günecellemeyle doğru düzgün değişiklikde gelmiyor ama bu çok can sıkıcı.
  • murathany kullanıcısına yanıt
    Bence güncelleme 03 veya 04 ile başlamasından bağımsız olarak güncelleme sürümleri aynı. Çünkü dosya isimleri şöyle:
    NC4.5_DVB_EU_MP_MR05_mtk5398_A2_RevNo13306_V04.01.02_usb_V2_SECURED.epk
    NC4.5_DVB_EU_Tunerless_MP_mtk5398_A2_RevNo3584_V03.05.05_usb_V2_SECURED.epk
    Tahminimce tuneri ve uydu alıcısı olanlarda o özellikleriyle ilgili güncellemeler vardır (kanal ayarları vs.).
    Zaten dediğin gibi yeni sürümlerde gözle görülür bir fark yok. Örneğin altyazıda "kod sayfası" varsayılan dilini Türkçe olarak ayarlayacak bir seçenek yok yıllardır.
  • Benim tv 42lb582v vatandan almıştım güncellemelerde sıkıntı yok. Yazılım sürümü 04.02.26



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin5808 -- 25 Ocak 2015; 16:32:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir şey çıkacağında değilde haberleri olsun güncelleme desteği kesilmesin diye aşağıdaki mesajı LG ye bildirelim arkadaşlar.

    MERHABA. LG 42LB580N ÜRÜNÜNÜZ KULLANIYORUM. SON ÇIKAN 04.01.02 GÜNCELLEMESİ YAPILAMIYOR. TV OTOMATİK GÜNCELLEMEDEN VE USB GÜNCELEMEDE GÜNCELLEME YAZILIMINI GÖRMÜYOR. BU BİR ÇOK KULLANICININ FORUMLARDA BAHSETTİĞİ BİR SIKINTI. ÇÜNKÜ BU GÜNCELLEME AVRUPADA VE TR DE 42LB580V İÇİN ÇIKAN GÜNCELLEME DOSYASIYLA AYNI AMA BİZİM 580N KODLU TV DE TUNERLESS DİYE GEÇİYOR SANIRIM TÜRKİYEYE ÖZEL BİR MODEL. AMA ÜRÜN SAYFASINDA YAZILIM GÜNCELLEME DOSYASI OLARAK 580V NİN DOSYASI KONMUŞ BU DA BİZİM 580N YE UYMUYOR. BİZİM KULLANDIĞIMIZ 42LB580N LERE UYGUN GÜNCELLEME NE ZAMAN ÇIKAR?
  • bu sayfaya yardırın arkadaşlarhttps://www.lg.com/tr/destek/musteri-destek-mesaj bu arada o sayfada sitedekinin aksine monitör değil led tv ler altında seçiliyor model.

    Merhaba. Lg 42lb580n ürününüzü kullanıyorum. Son çikan 04.03.10 Güncellemesi yapılamiyor. Tv içindeki otomatik güncellemeden ve usb güncelemedehttp://www.lg.com/tr/urun-destegi/lg-42LB580N adresindeki 04.03.10 dosyasını görmüyor. Bu bir çok kullanıcının forumlarda bahsettiği bİr sıkıntı. Çünkü işbu sayfadaki güncelleme avrupada ve türkiyede 42LB580V için çıkan güncelleme dosyasıyla aynı ama sitenizdeki bir önceki (03.05.05) versiyonda bizim 580N kodlu tv "tunerless" diye geçiyor ki sanırım türkiyeye özel bir model. Ama ürün sayfasinda son yazılım güncelleme dosyası olarak 580V nin dosyası konmuş bu da bizim 580N ye uymuyor. Bizim kullandiğimiz 42LB580N lere uygun güncelleme ne zaman çıkar? Az önce iş yerime gelen yetkili servise sordum bilgisi olmadığını söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joe_Feyzullah -- 21 Mayıs 2015; 14:16:05 >




  • Konuyla alakalı gelişme var mı dostlar?

    bir de güncelleme ile değişenler listesi gibi bir şey var mı?
  • Arkadaşlar bu TV yi aldım. Web sitesinde 2 yeni güncelleme var. en son güncellemeyi belirttiğiniz gibi yükleyemiyorum.

    auto-update yeni güncelleme bulmuyor. sanırım bir değişiklik yok.

    LG ile iletişime geçtim. güncellemelerin doğru olduğunu belirtiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: subulur

    Arkadaşlar bu TV yi aldım. Web sitesinde 2 yeni güncelleme var. en son güncellemeyi belirttiğiniz gibi yükleyemiyorum.

    auto-update yeni güncelleme bulmuyor. sanırım bir değişiklik yok.

    LG ile iletişime geçtim. güncellemelerin doğru olduğunu belirtiyorlar.

    42LB580N ve 42LB580V modelleri var. Çok bilgili müşteri hizmetleri size yanlış söylemiş. Bizim sayfamızda paylaşılan güncellemeler V ile biten model için. Bizim televizyon için sadece bir güncelleme çıktı.
    Oda bu isimli dosyadır:Software_File(Version_03.05.05).zip Diğerleri V adlı modelin, sürekli yanlış dosyayı paylaşıyorlar bizim TV bölümünde
  • 580N sayfasında çıkan güncellemelerin 580V için olduğu bilgisini de paylaştım.

    ısrarla güncellemenin doğru olduğunu söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: subulur


    580N sayfasında çıkan güncellemelerin 580V için olduğu bilgisini de paylaştım.

    ısrarla güncellemenin doğru olduğunu söylediler.

    Dosyanın boyutlarına baksalar anlarlar zaten aynı olduğunu ve keşke deseydin internette bununla ilgili bir çok şikayet var diye. Bu sayfayı görseler anlarlar zaten uyumlu olmadığını :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.