Şimdi Ara

45-46 bin TL 'lik araç tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @18_Eren hocam performans konusunda sıkıntı yaşayacağımı düşünüyorum sanki. Hele hele ki Mersin in köy yollarında dimdik yokuşlarda bayılıp kalacağı konusunda içimde derin endişeler var.
  • Benimde sizin gibi tereddütlerim vardı ancak test sürüşü yapınca yanıldığımı anladım. Buyrun buradaki arkadaşlar zevkle yardımcı olacaktır..

    http://forum.donanimhaber.com/m_71306647/tm.htm
  • @dusau hocam ekledim listeme teşekkürler.
  • @18_Eren hocam bilgilendirme için çok teşekkürler listeme ekledim üzerinde ciddi araştırma yapıcam.
  • Rica ederim, gelişmeleri aktarırsanız memnun oluruz.
  • Tabiki haber ederim hocam. Halen tavsiyelerinizi beklemekteyim arkadaşlar.
  • Arkadaşımda 1,3 Multijet Astra var 2012 model. ara sıra işe gidip gelirken biniyoruz. bence güzel bir araba yakıt olarak da çok ekonomik.
  • Şimdilik sıralamam şu şekilde arkadaşlar

    1- Jetta 1.6 TDI
    2- Toyota Corolla 1.4D
    3- Ford Focus 1.6 TDCI
    4- Opel Astra 1.3 CTDI

    İlerde LPG de düşürsem olasılığı için ise

    1- Jetta Benzin + LPG
    2- Avensis Benzin + LPG
    3- Corolla 1.33 Benzin.

    Listeye katkıda bulunmak isteyen arkadaşların fikirlerine her daim açığım. Bu arada teşekkürler @carantinas hocam.
  • Volvo s40 hakkındaki görüşleriniz nasıldır arkadaşlar? Bir de focus 2012 1.6 tdci 'nin içinin dar ve bagajının küçük olduğu söyleniyor bunlarla ilgili bilgisi olan arkadaşlar var mı?
  • S40 benzinli. Focus motoru var bakımı ucuz lpg uyumlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s40'ın 1.6 dizel versiyonları da var fakat 2. el satımında ve parçada sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorum?
  • bilimarsivi B kullanıcısına yanıt
    1.4 dizel corolla al. Düzenli bakımlarını yaptırdıktan sonra 10 sene de kullanırsın 20 de. Yanlız abartıldığı kadar olmasa da yağ yakar. 5 bin km 1 lt yağ eklemen gerekiyo onun dışında sadece 10 bin bakımıyla senelerce binersin. Motorda triger kayışı yok zincir var yani kayış değişimi yok. Debriyaj kavrama noktası ideal renault ya da ford gibi en yukarıda kavramaz. Performans konusunda ise kullandığın araçtan sonra seni korkutabilir bile. 2. viteste çıktığın yokuşu çok rahat 3, devirli girersen 4 le çıkarsın.
  • Valla @Saturday hocam o kadar çok Jetta 1.6 TDI ile Toyota 1.4d arasında kaldım ki bunun seçimini yapmam için nedenleri ile birlikte yardımcı olursanız çok sevinirim. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
  • bilimarsivi B kullanıcısına yanıt
    Öncelikle iki araç arasındaki en büyük farklar fiyat ve donanım. 45-46 aralığında 2009-2010 model corolla max 60 bin km ve donanımı comfort- comfort extra(2010 makyajlı kasa)- elegant olacaktır. Aynı fiyat/model aralığında Jettalar 100 bin ve üstü km ve baz donanım trendline veya midline olacaktır. Eğer düşük km ve donanımlı bir Jetta istiyorsanız 50-55 aralığında bulunabilir. Toyota corolla 2009 yarı otomatik modelini 6 buçuk seneye yakın kullandık. Manuel olarak da 2 seneyi aşkın yine aynı motor auris kullandık. Hiç sıkıntı yaşamadık. Bu motorla veya araçla ilgili aklınıza takılanları sorabilirsiniz. Yardımcı olabildiysem ne mutlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Saturday hocam ilginiz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler. Toyota corolla 1.4D 90 HP ve 205 nm tork üreten bir araç olarak uzun soluklu yokuşlarda devrinin düşmesi ( çekmeme, bayılma ) gibi sorunlar yaşadınız mı hiç? Genelde forumlarda okuduğum ve bazı arkadaşlardan duyduğum kadarıyla bu bilgi biraz gözümü korkuttu. Çünkü bizim dağ yolları 40 km sadece yokuş yukarı çıkılıyor. İyi günler dilerim.
  • bilimarsivi B kullanıcısına yanıt
    Hocam jettanin saft tuneli baya yuksek. Arkasi iki kisilik sayilir. Toyotalar da ise saft tuneli yok. Arkaya cocuk koltugu kondugunda jetta baya daralir. Eger cok kisi seyahat ediyorsaniz bunu da goz onunde bulundurun bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @acxewd hocam bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Bu konuyu da dikkate alıcam.
  • bilimarsivi B kullanıcısına yanıt
    Hocam araçla 6 ayda bir istanbul Zonguldak arası yol yapıyorduk bir kez de Trabzona gidildi. Uzun yol ve yokuş performansında sıkıntı görmedim. Tek yapmanız gereken yokuşlarda 1700-1800 devrin altına düşmemek. 1700 devirden sonra turbo devreye girdigi icin bayılma yapmaz. Şuan 1.6 135 hp kia sportage kullanıyoruz yokuş performansı kafa kafaya diyebilirim. Corolla beygir dezavantajını torkuyla kapatıyo diye düşünüyorum. Ayrıca corolla Jettadan 100 küsür kg daha hafif diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Saturday hocam bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim. Aracımı alırken bu bilgileri dikkate alacağım.
  • dizel artık ticari işi oldu turbo benzin diye bir kavram var yüksek tork yüksek hp ! sessiz motor, uygun fiyatlı bakım maliyetleri, daha uzun motor ömrü ve turbo benzinli araçlar daha ucuz hala neden dizel ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.