5 milyar daha verip golf tdi dsg de düşünülebilir. öte yandan citroen c4 picasso bir diğer alternatif. golften pahalı olmadığını düşünüyorum.
Golf ün trendline paketinde pek bir özellik yok highline paketine de diyecek yok ama iyi para istiyorlar onun içinde. Bu arada dsg lerin yakıt tüketimlerine baktım biraz önce manuelden daha az yazıyor. Bu bilgi doğru mudur?
quote:
Orijinalden alıntı: ADenus
Golf ün trendline paketinde pek bir özellik yok highline paketine de diyecek yok ama iyi para istiyorlar onun içinde. Bu arada dsg lerin yakıt tüketimlerine baktım biraz önce manuelden daha az yazıyor. Bu bilgi doğru mudur?
aracı kullanınca jant sis farı gibi şeylerin aslında önemli olmadığını anlayacaksın.. önemli olan aracın kendisi(tokluğu), motoru ve şanzımanı diğerleri önemli değil. ya da neyse ... sen 308 al, şöyle sis farı jant direksiyondan kumandalı radyo-teyp falan..
Bir alternatif olarak boş Golf'ün parasına dopdolu alabileceğiniz Seat Leon 1.6 TDI DSG Style öneririm. 47.000e alınabiliyor.
bende forum açmayı düşünürken burayı gördüm.Benzer bir talepte bende var.Benimki biraz daha zor bir seçenek.Talep eden arkadaşımızada alternatif olabileceğini düşündüğüm için buraya yazmak istedim.Benim talebim 1.6 motordan yüksek olmayan dizel,otomatik ve geniş büyü araç ve 2. el.Alternatifler çok az.Bir kaç test sürüşü ve yerinde görerek tecrubem oldu.Paylaşmak isterim.Öncelikle neden 1.6,bunun üstü hem yakıt hemde vergi olarak çok fazla.neden dizel şu anki aracım 100 km de 4.5-5 lt yakıyor.(kia cerato).uzak yerlere gitmeyi çok severim.neden otomotik istanbul trafiğinden bıktım bacaklarımda derman kalmıyor.neden geniş ve büyük 1.90 boyunda ve 100 kiloyum:)neden 0 istemiyorum kaskon,vergin çok yüksek.ve istanbulda canım arabana her an birşey olma ihtimali çok yüksek.geçen gün nerdeyse 40 derece açının üzerindeki bir dik yokuşta, kırmızı ışıkta dururken,arkadaki vatandaş aracıma vurdu.ve hala kırmızı yanıyordu ve yokuş yukarı.eğer ben o gün 0 araç almış olsaydım ve böyle bir şey olsaydı heralde kan çıkardı:)şaka bi yana değerinden fazla kaybediyor ve ölü yatırım olduğunu düşünüyorum.Bide alırım 10 sene kullanırım ben bunu diyenlerden değilim.
Bu konuda tam istediğim gibi olmasada buradaki konuyada uyan skoda oktavia dizel otomotik seçeneği.gerçekten muhteşem.bindim kullandım,çok klas. 2. seçenek tam otomotik de ceed.hacback gerçi sw u var ama kesinlike bu aracı tavsiye ediyorum.Gül al kia da test ettim.ve ustalarla konuştuğumda kesinlikle tavsiye ettiler.Mesela sorentolar için çok sorunlu olduğunu söylediler.Fiat linea dizel otomotik test ettim.4 kişi binin benim kaza yaptığım yokuştan çıkamazssınız.Manevra sıfır.Ceed de virajda aynı cerato gibi yapışıyor ve konforuda yeterli.Normal c4 denedim kozyatağındaki plazada.çok ses veriyor.ve arkası çok küçük.ceed bile nerdeyse sedan gibi içi var geniş bagajda tatmin edici bir hackback için.sonra picasso denedim.Budur dedim.benim açımdan herşeyi karşılıyor.full versiyonu süper.2. elide var.Özellikle 2008 kasa.yanlız tek eksiği f1 vites.ama araç o kadar ferahki,o kadar sessizki anlatamam.Sonra arkadaşımdaki corolla 4d4 ü denedim.Şanzımanı iyi olmadığı hatta toyotonun bu konuda açıklama yaptığı biliniyor.Geniş diye onada baktım.Alternatif oldu benim için.keyifli.Megan ve hyundai ilere binmedim bile.Şirketten arkadaşım i30 aldı otomotik dizel.çok yaktığını ve 10 bin olmadan 3 kere servise gittiğini söyledi.Böyle giderse kia ceed alacağını söyledi.Ön yargılı olmak istemiyorum yinede denemeden.Megana ise kesinlikle ön yargım felaket düzeyde var.
Şu an 1.6 octavia otomotik dizel ve c4 piacasso ve corolla d4d finale kalanlar benim için.2. elde bu araçları yakalamaya çalışıyorum.Önerisi olanlar dahada aydınlatabilir. Sabırla okuduğunuz içinde teşekkür ederim..
quote:
Orijinalden alıntı: derfgt
quote:
Orijinalden alıntı: ADenus
Golf ün trendline paketinde pek bir özellik yok highline paketine de diyecek yok ama iyi para istiyorlar onun içinde. Bu arada dsg lerin yakıt tüketimlerine baktım biraz önce manuelden daha az yazıyor. Bu bilgi doğru mudur?
aracı kullanınca jant sis farı gibi şeylerin aslında önemli olmadığını anlayacaksın.. önemli olan aracın kendisi(tokluğu), motoru ve şanzımanı diğerleri önemli değil. ya da neyse ... sen 308 al, şöyle sis farı jant direksiyondan kumandalı radyo-teyp falan..
Donanımı da olsun istiyorum kardeş. Şuanki aracım donanım olarak o fiyata en idealiydi ben aracı alırken. O koşullarda araçlara bakıyorum yine. Örneğin fiat bravo nun donanım ve motor özellikleri fiyatına göre çok iyi. Ancak orda da marka konusunda şüpheci yaklaşıyorum. 1,5 senede şuanki aracım için 10 dan fazla servise gittim bence bu rakam çok fazla. Sizce de öyle değil mi?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme